Nee, iedereen is NEDERLANDSquote:Op maandag 12 juli 2010 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh.. ik dacht dat iedereen Hollands was..
sorry
Ik heb zo vaak gelijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En deze keer heeft de troll helemaal gelijk
Ik ken nog wel wat mensen daar in het zuiden van EU en nog een engelsmanquote:Op maandag 12 juli 2010 16:48 schreef Schieganger het volgende:
Ik ben in een geweldadige bui, wie mag ik met een A4tje bewerken? PAPERCUTS BITCH!
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:48 schreef Schieganger het volgende:
Ik ben in een geweldadige bui, wie mag ik met een A4tje bewerken? PAPERCUTS BITCH!
Ik ga niet om met mensen die gelovigen kennen.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat mensen daar in het zuiden van EU en nog een engelsman
snij jezelf maar, emoquote:Op maandag 12 juli 2010 16:48 schreef Schieganger het volgende:
Stinken naar kaas, arrogant, dom, irritant.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:51 schreef tubacloud het volgende:
Wat is er trouwens mis met Fransen?Bijna iedereen die ik spreek heeft wel iets tegen Fransen.
Bonjour, vous voulez voir mon croissantquote:Op maandag 12 juli 2010 16:51 schreef tubacloud het volgende:
Wat is er trouwens mis met Fransen?Bijna iedereen die ik spreek heeft wel iets tegen Fransen.
Helemaal niks infeite. De oudere generatie is vrij chauvinistisch, maar dat is dat. Nooit problemen gehad met Fransen. Ben komende week ook weer in Paris te vinden. De mensen zijn prima daar.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:51 schreef tubacloud het volgende:
Dit raakt kant noch walquote:Op maandag 12 juli 2010 16:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Stinken naar kaas, arrogant, dom, irritant.
Ohja, en ze geven alles op. WO2
Hun topsport is parkour, een sport die gebaseerd is op de franse kunst van zo snel mogelijk wegrennen.
Dus Webb is geen kandidaat voor jouw papierquote:Op maandag 12 juli 2010 16:51 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ga niet om met mensen die gelovigen kennen.
Stel opgefokte luie lamzakken die de god ganse dag door geen fuck uitvoeren en dan, na klaar te zijn met het "werk", zich lam gaan zuipen. Tevens zijn ze nogal vervelend hier in Maastricht(coffeeshop pauper Franse Algarijnen)quote:Op maandag 12 juli 2010 16:51 schreef tubacloud het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Klopt maar ik vind die laatste zin erg grappig
Klopt.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij vind je eigen grapjes wel vaker erg grappig.
quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 16:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben geen emo schat, nog nooit iets scherps in mezelf gezet behalve mijn humor
Weet ie zeker dat er al tenminste 1 iemand om zit te lachenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij vind je eigen grapjes wel vaker erg grappig.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bonjour, vous voulez voir mon croissant
ZONNE VUURBAL JONGEquote:Op maandag 12 juli 2010 @ 16:55 schreef -SG- het volgende:
BAM
Nou naatje, die kun je in je zak steken, dacht ik zo.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Voulez vous chousher avec moi, ce coir
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |