Nou ja, heeft die arme Paul het goed..... krijg je ditquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:10 schreef Strega het volgende:
Lieverds....zijn we allemaal zo in mineur? Face it, it's not the end of the world.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:16 schreef senesta het volgende:
[..]
WelneeIk vind dat die jongens het geweldig hebben gedaan en ze zijn zo ver gekomen dat ze ieders respect wel verdiend hebben denk ik. De coach ook trouwens, ik vind het een geweldig sympathieke man
jouw avatar is op het moment ook vrij toepasselijkquote:Op maandag 12 juli 2010 00:16 schreef senesta het volgende:
[..]
WelneeIk vind dat die jongens het geweldig hebben gedaan en ze zijn zo ver gekomen dat ze ieders respect wel verdiend hebben denk ik. De coach ook trouwens, ik vind het een geweldig sympathieke man
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik durf niet zo goed te gaan slapen... ik ga vast elke vijf minuten kijken of Bink nog ademt
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik durf niet zo goed te gaan slapen... ik ga vast elke vijf minuten kijken of Bink nog ademt
Ja hoor, vind ik ook, ze hebben voor zo'n klein landje een goede prestatie neergezet!quote:Op maandag 12 juli 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
Zoals mijn schoonmoeder altijd zegt.... we hebben een hoop om lief te hebben,quote:Op maandag 12 juli 2010 00:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja hoor, vind ik ook, ze hebben voor zo'n klein landje een goede prestatie neergezet!
Pak Bink anders bij je.![]()
Kan me zo voorstellen hoe bang je bent.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:30 schreef Strega het volgende:
We gaan hier naar bed nu.
Greys, heel veel sterkte hé, en als ze er vannacht en morgen goed door komt....
geeft dat toch goede hoop.![]()
![]()
Ik las het vanochtend. Dear... sterkte hoor met het kleine Binkie. Hoe is het nu?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
Man man man, het leek wel of die vent zijn fluit had ingeslikt, zodat er telkens wanneer hij zijn muil los trok een fluitsignaal uit kwam.quote:Op maandag 12 juli 2010 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Ik vond het wel echt jammer van de scheids, dat ie maar bleef fluiten maar toch twee keer een foutje maakte op t end waar Spanje heel goed vanaf kwam.
Ik moest echt net niet huilen.
Ineens zagen we het gewoon gebeuren dat een Molukker die wereldbeker zou kunnen gaan krijgen, maar toen toch maar net niet.
Boehoe....
Greys, hoes Bink de nacht doorgekomen?
Tis 33 graden op mijn kantoor nu al, das ook wel heel erg om te janken zeg
Maar hij heeft de cup niet uitgereikt. Dat deed die kut mug, samen met Blatter.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, ik hoop maar dat geen nieuws goed nieuws is...
Oh wel mooi he dat Mandela er gisteren bij was
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar hij heeft de cup niet uitgereikt. Dat deed die kut mug, samen met Blatter.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon naast je bed zetten in haar mandje? Heb ik met Conchita destijds ook gedaan (in een bench) zodat ik haar goed in de gaten kon houden...slapen deed ik die eerst nacht trouwens nauwelijks.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:10 schreef Strega het volgende:
Lieverds....zijn we allemaal zo in mineur? Face it, it's not the end of the world.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:29 schreef trovey het volgende:
Heeft iemand trouwens in een topic de 80 jarige oorlog met Spanje al naar voren gebracht net zoals ze zouden doen met WO II als Duitsland de tegenstander en winnaar was geweest. Ik vind altijd 1 nadeel aan het verliezen van de WK zitten....nu moeten we weer 30 jaar aanhoren dat Spanje ook een grote vijand is (naast Duitsland uiteraard)
Awquote:Op maandag 12 juli 2010 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik was ondertussen al van de stress gaan zoeken in V&A en gelukkig al gerustgesteld.
quote:Fijn dat de tics weg zijn , ze komt er wel bovenop, die ouwe taaie Bink
Tuurlijk.. dat is gewoon echt klote.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja die corner en dat buiten spel waren geen kleinigheidjes natuurlijk, kwee nie in hoeverre je dat dan meegekregen hebt?
Maar goed , t zijn nu eenmaal mensen dus die shit gebeurt, ik heb hem gisteravond wel flink zitten vervloeken hoor.
Maar ja, that's life nou eenmaal.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw
Ik had het meteen er na hier al willen posten net, maar er kwam even wat tussen op het werk
[..]
Het lijkt er op he?
Ik durf nog niet zo goed te hopen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben echt een vreselijke stressdoos in zulke gevallen en heb me na vanochtend dan ook heilig voorgenomen om me niet meer zo druk te maken om andermans beessies,
Tis gewoon niet goed voor me
Ik zat Maes al te stalken en die had je al gesmst zelfs
Als die tic nu al weg is dan doet ze het gewoon naar omstandigheden zo goed mogelijk, en ze was gisteren toch al goed bij en zo?
Ik heb echt honden van veel verder weg terug zien komen, dus dat zal echt wel loslopen!
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Sjon staat met zn kop in een ventilator, daar gaan ongelukken van komen!
Op dit moment is de ventilator stukken onmisbaarder dan Sjon, dus ik hoop maar dat ze aan de goede kant vallen, die ongelukken
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Maes had gister al gesmst inderdaad en vanmorgen weer
En wat je zegt, die stress om andermans beestjes, dat heb ik ook hoor. Ik kan bv niet tegen dit topic, tegen de wending aan het einde dan: Buurtkat
Daar lig ik nog net niet wakker van![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Sjon staat met zn kop in een ventilator, daar gaan ongelukken van komen!
Op dit moment is de ventilator stukken onmisbaarder dan Sjon, dus ik hoop maar dat ze aan de goede kant vallen, die ongelukken
quote:
He shit.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook dat was weer een tegenvaller, hij ligt op veilige afstand er voor te slapen.
Bummer!
Oh ik geloof dat er weer een onweer los gaat barsten hier.
Arme Kareltje, zittie alleen thuis ....
Maar goed, als ik thuis ben en het onweert wil ie ook alleen maar onder de bank liggen te hijgen , dus zoveel heeft ie dr ook niet aan.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik laat het raam mooi open, de regen vliegt me om de oren , heerlijk!
Chico was vroeger trouwens echt heel bang voor onweer, maar sinds Bil dr is nie meer, die ging m altijd afleiden en kalmeren, en nu boeit t m nie meer die ouwe lieve
Ja, hier ook wel. Alhoewel het nog wel flink regent af en toe!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik val zo ff binnen zonder te zijn bijgelezen...
Maar as we tiep wordt onze lieve TommeldeBommel geopereerd.
Gisteren al 2 x met hem naar de dienstdoende DA geweest, omdat ie steeds overgaf.
Wrs. zit er een obstructie bij de maagovergang. Alles wat ie eet komt er direct weer uit.
Vanochtend dus weer, dus vanaf het werk DA maar weer gebeld en die wilde hem zsm openmaken.
M'n lieve kleine Tommeltje
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:33 schreef Qwea het volgende:
als ik kijk open buienradar komt er heel wat aan
Wel fijn trouwens dat bink haar tic weg lijkt te zijn
Waar is kees dan? Heb ik iets gemist?quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Gisteren al 2 x met hem naar de dienstdoende DA geweest, omdat ie steeds overgaf.
Wrs. zit er een obstructie bij de maagovergang. Alles wat ie eet komt er direct weer uit.
Vanochtend dus weer, dus vanaf het werk DA maar weer gebeld en die wilde hem zsm openmaken.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar is kees dan? Heb ik iets gemist?
Jup...ik zit mezelf toch gezellig in de weg nu thuis.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kees is ook thuis maar dies totaal niet bang voor onweer en dus niet zielig
Jeetje Ing, ook al zo een pech, hou je ons op de hoogte?
usbkabel in je foon?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb net met mijn telefoon een foto gemaakt van E.T. met haar witte natte doek om haar hoofd. Maar nu weet ik niet hoe ik die foto online krijgAnders doe ik het straks thuis wel even, daar kan het met bluetooth.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
usbkabel in je foon?
Men, ik voel me brak van gisteren. *gaap*
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ik heb heerlijke fruitsalade bij me en een stuk zelfgemaakte tonijnpizza van gisteren
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:16 schreef Greys het volgende:
Het slechte weer was hier echt heel snel voorbij, had aan de hand van Buienradar echt veel erger verwachtPaar onweersklappen, een klein regenbuitje en het wordt alweer licht.
Hahahaahhaquote:Op maandag 12 juli 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je gezonde eten eigenlijk Q? Daar was je een tijdje geleden zo mee bezig, met allemaal lekker fruit enzo. En gegrillde kipjesNog steeds zo goed bezig?
Erg donker?! Het moet donkerder!quote:
Kan je 'm niet mailen vanaf je foon naar bv. een eigen email-adres?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb net met mijn telefoon een foto gemaakt van E.T. met haar witte natte doek om haar hoofd. Maar nu weet ik niet hoe ik die foto online krijgAnders doe ik het straks thuis wel even, daar kan het met bluetooth.
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
Ik hoef echt geen pics van dat eten van oh-oh, want dan word ik jaloers en krijg ik trek
Het klinkt veel te lekker namelijk.
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit want ik maak ze toch nie!
Die fruitsalade eet ik al sinds vrijdagavond, en dies echt zooooooooo lekker!
Ik heb net wel ff plaatjes gemaakt van de hondjes, want hoe die er nu bijliggen das echt zwaar niet normaal.
Maar die zijn voor na de pauze
Sterktequote:Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kan je 'm niet mailen vanaf je foon naar bv. een eigen email-adres?
Ik had ooit zo'n camerafoon, daar was het heel simpel: de foto tevoorschijn halen, in het opties menu stond er mailen bij. Hoefde verder niets voor ingesteld of aangevraagd te worden, misschien dat die van jou het ook zomaar kan?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het mailen al werkt op mijn telefoon![]()
Geen idee hoe dat moet in elk geval
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n camerafoon, daar was het heel simpel: de foto tevoorschijn halen, in het opties menu stond er mailen bij. Hoefde verder niets voor ingesteld of aangevraagd te worden, misschien dat die van jou het ook zomaar kan?
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:12 schreef Greys het volgende:
GeluktKijk, het is toch net E.T.?
Maar volgens mij helpt het echt om de koorts naar beneden te krijgen, ze voelt al minder heet (gister voelde haar hoofdje echt enorm warm)
[ afbeelding ]
Maar volgens mij helpt het echt om de koorts naar beneden te krijgen, ze voelt al minder heet (gister voelde haar hoofdje echt enorm warm)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Och dat moppie![]()
Moet je nog terug naar de dierenarts met haar vanwege de koorts?
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:25 schreef senesta het volgende:
Dat zwart/witte coon mannetje wat hier woont is wel een aparte hoor.
Hij komt de laatste week zijn verenstokje brengen als hij wil spelen
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef Lau. het volgende:
Jahoor ik weer met m'n goeie ideeën...
Ik dacht; ik laat gauw Tessy uit, ff sigaretten halen, nu is t nog droog.
Ik kom bij de caf hier in de straat, hoooooosbui! Waaien...
Bomen vielen om, takken uit de bomen... Tessy in de stress omdat de onweer hier vlakbij insloeg...
Maar ik ben mooi afgekoeld nu
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat zolang het niet slechter werd maar juist wat beter, ze alleen maar moest blijven uitrusten en een beetje blijven koelen. Ze heeft een koortsremmende spuit gekregen (die dus eigenlijk niet goed was in combinatie met haar harttabletjes, maar het kon niet anders zei de DA). En hij heeft alles gefaxt naar mijn eigen DA, dus wanneer het slechter gaat moet ik daar dan terecht. Maar verder zoveel mogelijk laten rusten en afkoelen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog even en hij gaat apporteren!
[..]
Ineens kan het nogal omslaan he?
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom is weer thuis!
Hij had een soort afsluitdopje van rubber in z'n darmpjes zitten, zo'n 10 cm na de maag.
Op zich zat het niet ingekapseld (nog niet), maar tegen de tijd dat het z'n dikke darm zou hebben bereikt was ie al wel dood geweest
Tom is weer thuis!
Hij had een soort afsluitdopje van rubber in z'n darmpjes zitten, zo'n 10 cm na de maag.
Op zich zat het niet ingekapseld (nog niet), maar tegen de tijd dat het z'n dikke darm zou hebben bereikt was ie al wel dood geweest
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme, ik heb volgens mij een ontsteking in mn voet.
Ik heb dat ooit al es eerder gehad, toen had ik me verstapt en ben ik daarmee doorgelopen tot ik op een gegeven moment echt messteken in die voet had.
Toen moest ik op krukken en rust en zo.
Nu had ik sinds Hans er was onder 1 voet een beetje een krampachtig gevoel, volgens mij van een keer 's ochtends ongelukkig op mn hurken voor dat hok zitten om m te voeren.
En dat gevoel ging ook niet echt weg maar deed alleen maar zeer als ik net op die voet ging staan , als ik dan liep ging het wel weer.
Tot zojuist, die messteken weer.
Op krukken kan gewoon echt niet, ik zal m maar weer hoog gaan leggen.
Ik kan me eigenlijk niet herinneren of ik er toen ook medicijnen voor gehad heb, ik kan ook ff heel erg onhandig naar de ha ivm vakantie van collega en zo.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Zouden ze me niet gewoon die medicijnen kunnen voorschrijven zonder dat ik langs ga?
Tis echt een rotpraktijk, twee van die vrouwen, die beide parttime werken, en ze beginnen pas om 9 uur en zijn om 17.00 alweer klaar, en dan moet je vaak dagen wachten op een afspraak.
Maar tis wel bij mij beneden en dus erg handig.
Alleen moet ik altijd om 8 uur al weg en ben ik pas om 18.00 weer thuis
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn dierenarts schrijft niet eens dingen als antibiotica voor zonder de patiënt gezien te hebben dus ik geef je weinig kans.
Handige tijden zijn het inderdaad niet. Hier begint de huisarts om 7.30 uur, zijn assistentes komen pas om 8.00 uur, dus als je naar de huisarts moet is er altijd een mogelijkheid om een vroege afspraak te krijgen.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, mss moeten ze es wat rekening gaan houden met de werkende medemens bij die praktijk daar...
Joh, iedere werkende mens geeft dat al haast een eeuw door aan de werkgever. Dat is overmacht en je moet ermee naar een dokter.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme, ik heb volgens mij een ontsteking in mn voet.
Ik heb dat ooit al es eerder gehad, toen had ik me verstapt en ben ik daarmee doorgelopen tot ik op een gegeven moment echt messteken in die voet had.
Toen moest ik op krukken en rust en zo.
Nu had ik sinds Hans er was onder 1 voet een beetje een krampachtig gevoel, volgens mij van een keer 's ochtends ongelukkig op mn hurken voor dat hok zitten om m te voeren.
En dat gevoel ging ook niet echt weg maar deed alleen maar zeer als ik net op die voet ging staan , als ik dan liep ging het wel weer.
Tot zojuist, die messteken weer.
Op krukken kan gewoon echt niet, ik zal m maar weer hoog gaan leggen.
Ik kan me eigenlijk niet herinneren of ik er toen ook medicijnen voor gehad heb, ik kan ook ff heel erg onhandig naar de ha ivm vakantie van collega en zo.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joh, iedere werkende mens geeft dat al haast een eeuw door aan de werkgever. Dat is overmacht en je moet ermee naar een dokter.
En ook daar hebben ze werktijden en een noodoplossing voor noodgevallen. De meeste mensen werken en doen het zo al jaren.
Ja, goed, het is en blijft onhandig. Maar jij bent er ALTIJD! Laat iemand jou maar eens waarnemen als er een noodzaak voor is.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja het is nu gewoon echt heel onhandig als er niemand is om te openen 's morgens.
Ik ga es kijken of ze telefonisch bereikbaar zijn, want meestal kom je er pas door daar als je echt dood bent!
Ja en het schijnt dat Mandela juist Nederland wilde zien voetballen!quote:Op maandag 12 juli 2010 09:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar hij heeft de cup niet uitgereikt. Dat deed die kut mug, samen met Blatter.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, goed, het is en blijft onhandig. Maar jij bent er ALTIJD! Laat iemand jou maar eens waarnemen als er een noodzaak voor is.
quote:
quote:
Zou met hem weleens een umqombothi willen drinkenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja en het schijnt dat Mandela juist Nederland wilde zien voetballen!![]()
![]()
Nee, je hebt een zere poot en wilt voorkomen dat het erg wordt.quote:
Hé gelukkig, zo'n eerste nacht goed doorgekomen. Komt wel goed met La Binkquote:Op maandag 12 juli 2010 09:37 schreef oh-oh het volgende:Ik was ondertussen al van de stress gaan zoeken in V&A en gelukkig al gerustgesteld.
Fijn dat de tics weg zijn , ze komt er wel bovenop, die ouwe taaie Bink
Tja, met het verdwijnen van het webicoon moest ik aan een nieuwe en deze is wel toepasselijk met de katten hier in huis....kan ik 'm straks met Kerst nog een muts opzetten.quote:
Wij zitten hier in een beekdal. Heftig onweer en slagregens hier net boven.quote:
Nou, wat een rot nieuws. We duimen ook voor Tom.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, wat een rot nieuws. We duimen ook voor Tom.
![]()
Jemig Ing, wat een schrik! Mag je hem straks ophalen?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom is weer thuis!
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:23 schreef trovey het volgende:
Weer wat nieuws, komt ik niet op het internetbankieren....ja ik heb de correcte gegevens
....dan maar op de ouderwetse manier.
ik zou er even naar laten kijken! (Geloof me, je wil geen chronische voetontsteking)quote:Op maandag 12 juli 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Zouden ze me niet gewoon die medicijnen kunnen voorschrijven zonder dat ik langs ga?
Tis echt een rotpraktijk, twee van die vrouwen, die beide parttime werken, en ze beginnen pas om 9 uur en zijn om 17.00 alweer klaar, en dan moet je vaak dagen wachten op een afspraak.
Maar tis wel bij mij beneden en dus erg handig.
Alleen moet ik altijd om 8 uur al weg en ben ik pas om 18.00 weer thuis
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:33 schreef Strega het volgende:
[..]
ik zou er even naar laten kijken! (Geloof me, je wil geen chronische voetontsteking)
Het is hier zo donker, alsof we in een aquarium zitten. De zonnelampionnen op de veranda gaan spontaan aan.
Wel fijn gehad in Nijmegen?quote:
Ja, nou hoorquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, nou hoorik doe zo m'n best.
Maar gelukkig is Tommie alweer thuis!
Nee met de AC....maar ineens doet die het wel weer...tig keer de juiste codes ingetoets (normaal blokkeert de boel na 3x een foutieve code maar nu niet dus een teken aan de wand dat er iets fout zatquote:Op maandag 12 juli 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met overschrijfkaarten?
Die heb ik volgens mij niet eens
Dat je er niets aan ziet betekend dat de infectie waarschijnlijk van binnen zit.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je ziet dr geen ene reet aan hoor, ik voel het wel en mn voet is warm.
Wss krijg ik gewoon een kuurtje diclofenac en dan ben ik zo weer als nieuw!
Als je die niet krijgt heb ik nog welquote:Op maandag 12 juli 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je ziet dr geen ene reet aan hoor, ik voel het wel en mn voet is warm.
Wss krijg ik gewoon een kuurtje diclofenac en dan ben ik zo weer als nieuw!
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat je er niets aan ziet betekend dat de infectie waarschijnlijk van binnen zit.
Zooooo...10 hele euro's nog wel....big spender die vriendin van je.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ] Vriendin heeft de 14de ofzo van volgende maand haar vrijgezellenfeest. Ik heb er HELEMAAL GEEN zin in. We gaan een workshop doentwv 10 hele euro's.
WTF. Een vrijgezellenfeest doen en dan een workshop??!?!?
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ] Vriendin heeft de 14de ofzo van volgende maand haar vrijgezellenfeest. Ik heb er HELEMAAL GEEN zin in. We gaan een workshop doentwv 10 hele euro's.
Tom is weer thuis!
Nah helemaal niet. Maar kom op zeg, heel hypocriet van mij misschien hoor, maar ik wil wel iets doen wat ik leuk vindt. En niet mijn geld wegpleuren (die ik goed kan gebruiken nu want dure camera gekochtquote:Op maandag 12 juli 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk alleen maar zuipen voor 100 euro of meer
Ik ga ff kijken in mijn bakkie of ik ze ook daadwerkelijk nog heb. iig tramadol en oxycodon, maar das niet ontstekingsremmend geloof ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh kun je ff op de post gooien naar mn werk, dan heb ik ze sneller
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah helemaal niet. Maar kom op zeg, heel hypocriet van mij misschien hoor, maar ik wil wel iets doen wat ik leuk vindt. En niet mijn geld wegpleuren (die ik goed kan gebruiken nu want dure camera gekocht) aan iets waar ik geen fuck aan vindt
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga ff kijken in mijn bakkie of ik ze ook daadwerkelijk nog heb. iig tramadol en oxycodon, maar das niet ontstekingsremmend geloof ik.
Wat voor workshop dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef Qwea het volgende:
quote:
Ja echt he... Stom is dat, maar dan is er toch duidelijkheid over wat er is, en er kan wat aan gedaan worden!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Bink![]()
![]()
Ben idd ook blij dat we gisteren direct zijn heen gegaan en gelukig was het m'n eigen DA die dienst had.
Dus toen werd er direct afgesproken dat als ie vandaag nog overgaf, ze hem zou open maken.
En stiekem ben ik ook wel blij dat er iets is gevonden, wanat ze had het ook al over aangeboren afwijkingen van de sluitspier en meer van dat soort onbehandelbare aandoeningen
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dies nog van gistermiddag, ff afkoelen bij hun vriendjes in het badje!
Omg.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef Qwea het volgende:
Die laatste close-upquote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Van vanmorgen:
[ afbeelding ]
Wat klopt er niet?
Grootste hond ligt in de kleinste mand, kleinste in de grootste mand
[ afbeelding ]
En op de knuffel na lag er niks in Chico zn mand, de rest heeft Sjon er bij gemikt
Sjon heeft een nieuw lievelingsspeeltje met een hele irritante piep, zelfs als ie slaapt bijt ie er af en toe es op...
[ afbeelding ]
Dat kan toch echt niet lekker liggen hea???
[ afbeelding ]
Ik heb er nog 2quote:Op maandag 12 juli 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet om 16.00 of ik receptje kan krijgen zonder langs te gaan.
Gok van wel hoor.
Maar dat kan ik dan pas morgen afhalen.
En mn privé drugsverstrekster waar ik ook pupjes van kado krijg zit in t buitenland dies op vakantie ( jeweetwel, waar ik ook die valium en xanax van kreeg) dus die kan me ook al niet ff wat geven.
quote:
quote:
Zo goed als niks denk ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss een workshop jam maken, dat je zelf fruit moet plukken of zo.
Hmm, wat kun je in hemelsnaam doen voor 10 euro?
quote:
Geen flauw idee. Heb ik zo juist per mail gevraagd. Maar ik verwacht iets lames zoals taart maken ofzo. Of make-up shit.quote:
Normaal gesproken zou ik zo nog een paar doosjes kunnen halen. Maar sinds ik crohn heb mag ik die dingen niet meer en ben ik overgegaan op de kickass pijnstillers ; tramadol en morfine.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahah thnx, dat schiet niet op he.
Nou, straks weet ik meer ieg.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Zo goed als niks denk ik.
Kleien met je eigen stront ofzo?
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Zo goed als niks denk ik.
Kleien met je eigen stront ofzo?
Die ene foto! Blote jongens aan het strand, kweet niet waar ik kijken moet!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Heb ik zo juist per mail gevraagd. Maar ik verwacht iets lames zoals taart maken ofzo. Of make-up shit.
WTF kun je voor 10 euro doen?! Heel dat vrijgezellenfeest kost maar 50 euro p.p. Inclusief eten. 10 euro workshop, 10 euro voor 1 of ander lame t-shirt. En dan 30 voor eten en drinken. 30! Als ik gvd met Mike uit eten ga ben ik al 50 euro p.p kwijt aan drank en vreten.
Ik heb er zo geen zin in.
En mike organiseerd voor de mannen een vrijgezellenfeest. Die gaan tenminste wat tofs doen. Moordspel van Baantjer in Amsterdam, zuipen, eten, ws lasergamen ook nog
Ik vind het dieptriest van die 50 euro voor lame shit. En het mooie is nog, ik heb aangegeven dat ik dus niet weet 100% zeker of ik mee kan. Omdat ik met mijn crohn zit. Rete onvoorspelbaar. Maar je moet wel deze maand al dokken, en kun je niet mee ben je sowieso 20 euro kwijt![]()
Uhhuhquote:Op maandag 12 juli 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Let vooral op die achterpoten van Billy, zo onhandig over die hoge rand.
Echt, die hond kan zo raar slapen...
Taart maken, op een vrijgezellenfeest? Ben ik dan echt de enige hier die bij een vrijgezellenfeest denkt aan ; strippers, karten, drank, eten, lasergamen, amsterdam, alkmaar, wild, leuk, tof!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou gewoon helemaal niet mee doen dan hoor, ook die 20 euro niet.
Taart maken is best leuk trouwens!
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Taart maken, op een vrijgezellenfeest? Ben ik dan echt de enige hier die bij een vrijgezellenfeest denkt aan ; strippers, karten, drank, eten, lasergamen, amsterdam, alkmaar, wild, leuk, tof!
En niet aan taart maken? Als ik taart wil maken pleur ik de oven ofzo wel aan.
En niet mee doen, ja, ik zoek een excuus maar ik kan goddomme geen bedenken!
Ziekenhuis kan niet, het is op zaterdag
Nope, helemaal niet. Maar afgezien van een zuipfestijn... zou jij dan een workshop willen doen?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, niet iedereen is gediend van zuipfestijnen , is dat nou zo gek?
Tja, taart maken of cupcakes maken en versieren, maar dat heb je denk ik niet voor een tientje.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, niet iedereen is gediend van zuipfestijnen , is dat nou zo gek?
eensquote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Dat ziet dr echt uit als mijn idee van een nacht in de hel
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, helemaal niet. Maar afgezien van een zuipfestijn... zou jij dan een workshop willen doen?
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Dat ziet dr echt uit als mijn idee van een nacht in de hel
Zelfs een dildo maken kost meer dan een tientjequote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, taart maken of cupcakes maken en versieren, maar dat heb je denk ik niet voor een tientje.
Wijn proeverij (voor wijnliefhebbers) heb je ook niet voor 10 euro.
ik kan me sowieso weinig voor stellen voor 10 euro.
Misschien een tupperware party met sex artikelen?
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, taart maken of cupcakes maken en versieren, maar dat heb je denk ik niet voor een tientje.
Wijn proeverij (voor wijnliefhebbers) heb je ook niet voor 10 euro.
ik kan me sowieso weinig voor stellen voor 10 euro.
Misschien een tupperware party met sex artikelen?
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:09 schreef Pagan het volgende:
Komkommers zijn op het moment niet duur. Een workshop G-Spot stimulatie?
Nou, dat zei MM dus ook. Maar je moet toch ook rekening houden met de mensen die komen?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, tis toch t idee dat je iets doet wat de dame in kwestie wel leuk vindt?
Ik zou echt nooit zo een vrijgezellenfeest hoeven hoor, als jij t maar leuk vond, daar gaat het toch om?
Courgette is ook nie duurquote:Op maandag 12 juli 2010 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeeeeeeee, DAT zou wel leuk zijn hoor, Qut, count me in!
Ja, ik vond de workshop koken met kruiden en groente uit het wild ook erg leuk.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik heb al es een workshop bonbons maken gedaan, dat was heel leuk, en we hebben es een workshop mozaiken gedaan, dat was ook leuk , mn zusje had es een workshop spaanse dans met spaans eten, was ook erg leuk ( maar nu nie meer).
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dat zei MM dus ook. Maar je moet toch ook rekening houden met de mensen die komen?
Als ik kontneuken geweldig vindt, en we gaan kontneuken, en jij vindt er geen fuck aan, laat je je toch niet omdat ik het leuk vind in je kont neuken?
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, helemaal niet. Maar afgezien van een zuipfestijn... zou jij dan een workshop willen doen?
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjon en Bil hebben na de middag mandenruil gedaan, dat past al een stuk beter!
Hoest met Bink nu?
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Heb ik zo juist per mail gevraagd. Maar ik verwacht iets lames zoals taart maken ofzo. Of make-up shit.
WTF kun je voor 10 euro doen?! Heel dat vrijgezellenfeest kost maar 50 euro p.p. Inclusief eten. 10 euro workshop, 10 euro voor 1 of ander lame t-shirt. En dan 30 voor eten en drinken. 30! Als ik gvd met Mike uit eten ga ben ik al 50 euro p.p kwijt aan drank en vreten.
Ik heb er zo geen zin in.
En mike organiseerd voor de mannen een vrijgezellenfeest. Die gaan tenminste wat tofs doen. Moordspel van Baantjer in Amsterdam, zuipen, eten, ws lasergamen ook nog
Ik vind het dieptriest van die 50 euro voor lame shit. En het mooie is nog, ik heb aangegeven dat ik dus niet weet 100% zeker of ik mee kan. Omdat ik met mijn crohn zit. Rete onvoorspelbaar. Maar je moet wel deze maand al dokken, en kun je niet mee ben je sowieso 20 euro kwijt![]()
Het leek wel vakantie. Gister de hele dag met mijn kontje in de Bisonbaai gelegen, en in de schaduw van een grote boom met mijn sudokuboekje.quote:
ja! Haske leuk! Alleen de vrijgezel in kwestie was vroeger een feestbeest. Die lag elk weekend lavenloos in de stad ennu zuipt ze geen druppel alcohol.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik vond de workshop koken met kruiden en groente uit het wild ook erg leuk.
Net als bonbons maken idd en djembé les.
Maar een vrijgezellenfeest, daar ik zie ik toch iets anders bij.
Iets zo'n rijdende bierfiets niets voor jullie Q?
Nee, dat is het niet, het is degene zo veel mogelijk voor lul zetten. Dat viel bij mij gelukkig mee. Ik weet niet of ik liever wat anders had gehad, dit was iig erg gezellig met de mensen om me heenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, tis toch t idee dat je iets doet wat de dame in kwestie wel leuk vindt?
Ik zou echt nooit zo een vrijgezellenfeest hoeven hoor, als jij t maar leuk vond, daar gaat het toch om?
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja! Haske leuk! Alleen de vrijgezel in kwestie was vroeger een feestbeest. Die lag elk weekend lavenloos in de stad ennu zuipt ze geen druppel alcohol.
Tuurlijk, er zijn leuke workshops. Workshop maak je eigen dildo, of cocktails maken... maar 10!!! euro voor een workshop, wtf kun je daar mee? jij een idee? ik kan NIKS verzinnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
De meeste workshops vind ik persoonlijk afgrijselijk, maar je hebt er een paar die ik dan weer wél heel leuk vond. Gospel zingen of smartlappen zingen bv, echt, hoe hilarischOf zelf parfum maken, dat vond ik ook heel leuk.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, het is degene zo veel mogelijk voor lul zetten. Dat viel bij mij gelukkig mee. Ik weet niet of ik liever wat anders had gehad, dit was iig erg gezellig met de mensen om me heen
Serieus, mocht ik ooit geen trouwen dat organiseer ik zelf wel mijn vrijgezellenfeestquote:Op maandag 12 juli 2010 15:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]Echt!!! Die wijvendingen zijn altijd lame. Dat was vroegah op de kleuterschool al zo (bij mij wel) Meisjes in de poppenhoek en jongens met de houten mecano. Jongens mochten wel meedoen in de poppenhoek, maar meisjes niet met de houten mecano en bouwprojectjes.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk, er zijn leuke workshops. Workshop maak je eigen dildo, of cocktails maken... maar 10!!! euro voor een workshop, wtf kun je daar mee? jij een idee? ik kan NIKS verzinnen.
Wat een onzin. Een vrijgezellenfeest draait echt niet om iemand zoveel mogelijk voor lul te zettenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, het is degene zo veel mogelijk voor lul zetten. Dat viel bij mij gelukkig mee. Ik weet niet of ik liever wat anders had gehad, dit was iig erg gezellig met de mensen om me heen
Blij dat me dat bespaard is gebleven. Ik haat vrijgezellenfeesten echt. Om naar toe te gaan al, laat staan dat ik er zelf eentje had gewild.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Worden volwassen heeft weinig te maken met een leuk vrijgezellenfeestquote:Op maandag 12 juli 2010 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss is ze al volgeschopt met jong?
Maar goed, ik rookte vroeger ook als een ketter en nu nie meer, das toch ook niet heel gek?
Mensen veranderen, worden volwassen Qut
Kom dan eens met een goed excuus voor me! Ik kan niks bedenkenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Blij dat me dat bespaard is gebleven. Ik haat vrijgezellenfeesten echt. Om naar toe te gaan al, laat staan dat ik er zelf eentje had gewild.
Ik pas dan welquote:Op maandag 12 juli 2010 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr echt al tig genoemd!
Een enige workshop zelf bloemen plukken en dan in een vaas zetten wellicht?>
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk, er zijn leuke workshops. Workshop maak je eigen dildo, of cocktails maken... maar 10!!! euro voor een workshop, wtf kun je daar mee? jij een idee? ik kan NIKS verzinnen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Blij dat me dat bespaard is gebleven. Ik haat vrijgezellenfeesten echt. Om naar toe te gaan al, laat staan dat ik er zelf eentje had gewild.
HAHAHAHAHAHAHA. Sorry, ik moest lachenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is dat slechts een bijdrage en is er iemand zo gul geweest om de rest bij te leggen?
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA. Sorry, ik moest lachen
Van die pauper vriendengroep? Echnie!
ik vraag het me elke dag serieus weer af.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet ff gaan teruglezen hoor... want als je het een pauper vriendengroep vindt, waarom ga je dan in godsnaam naar dat feest?Of wilde je ze tóch graag houden, die paupervrienden?
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vraag het me elke dag serieus weer af.
Mensen die zeiken bv dat ze niet meekunnen naar een voetbal feest gisteren, 5 euro entree p.p waarbij 2 drank munten inzitten. En we hebben zelfs nog ff weten te bietsen daar dat als ze zouden komen ze gratis naar binnen mochten. Maar nee, ze hebben geen tientje voor een paar biertjes.
*zucht* Kan iemand me niet gewoon neerschieten?
Bang bang, she shot me downquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bang bang, she shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down.
Liev he? Moet je nog drugs? Dan ga ik speciaal voor jou door de stromende regen!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Liev he? Moet je nog drugs? Dan ga ik speciaal voor jou door de stromende regen!
Ja MM wist dat. Ik ga hem ff vragenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ik moet over 10 minuten ff bellen, je bent de eerste die t hoort!
Hee, weet dr hier iemand waarom Pino in Amerika geel is en hier blauw?
En ja dat is een serieuze vraag!
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:48 schreef Qwea het volgende:
Ooh en dan nog wat. Hoeveel geef je op een bruiloft? Ik heb geen zin om veel te geven, aangezien die vrijgezellenfeesten ook al (die van de heren dan) in de kosten lopen, en ze mij ook niet mijn reet volstouwen.
joah.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Nou das ook een uitleg van lik mn kut he!
Dat lijkt mij nou een goede reden om te zeggen: ik kom nietquote:Op maandag 12 juli 2010 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet ff gaan teruglezen hoor... want als je het een pauper vriendengroep vindt, waarom ga je dan in godsnaam naar dat feest?Of wilde je ze tóch graag houden, die paupervrienden?
ooh dat zal ik best gevraagd hebben. Korsakoff enzoquote:Op maandag 12 juli 2010 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je dat laatst ook al niet eens gevraagd?![]()
Of was dat iemand anders?
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je dat laatst ook al niet eens gevraagd?![]()
Of was dat iemand anders?
ja, maar dan heb je dat gezeik weer. Dat moet ik aanhoren tot ik dood ben, en iedereen gaat pissig zijn dan (met name de vrijgezel)quote:Op maandag 12 juli 2010 16:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou een goede reden om te zeggen: ik kom niet
Als Q geen zin heeft kan ze toch zeggen dat ze het echt echt niet ziet zitten.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, maar dan heb je dat gezeik weer. Dat moet ik aanhoren tot ik dood ben, en iedereen gaat pissig zijn dan (met name de vrijgezel)
dus ik zoek een excuus
Waarom moet je het dan horen tot aan je dood?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, maar dan heb je dat gezeik weer. Dat moet ik aanhoren tot ik dood ben, en iedereen gaat pissig zijn dan (met name de vrijgezel)
dus ik zoek een excuus
Pino is gebaseerd op Big Bird uit de Amerikaanse reeks, maar Big Bird is geel en Pino blauw. Dit kleurverschil was een eis van de originele Amerikaanse Sesamstraat bij het overnemen van de figuur. De grote vogel komt in diverse landen voor en heeft overal zijn eigen kleur.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ik moet over 10 minuten ff bellen, je bent de eerste die t hoort!
Hee, weet dr hier iemand waarom Pino in Amerika geel is en hier blauw?
En ja dat is een serieuze vraag!
We hadden al gewikipediad op msnquote:Op maandag 12 juli 2010 16:12 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Pino is gebaseerd op Big Bird uit de Amerikaanse reeks, maar Big Bird is geel en Pino blauw. Dit kleurverschil was een eis van de originele Amerikaanse Sesamstraat bij het overnemen van de figuur. De grote vogel komt in diverse landen voor en heeft overal zijn eigen kleur.
In de vertaalde boekjes, die niet opnieuw worden ingekleurd, heet deze gele vogel soms Neef Jan. Ook op bijvoorbeeld een video met Bert en Ernie kan hij plots voorkomen, en heet dan Neef Jan of Grote Vogel. Overigens zijn er ook veel Sesamstraat-boeken verschenen waarin Big Bird gewoon Pino heet.
Rond de eeuwwisseling kreeg Pino lichtgekleurde veren in zijn gezicht op voorspraak van poppenspeelster Renée Menschaar.
Ooh ja wacht, het gaat natuurlijk enkel over een biertje! Sorry, ik was even vergeten dat je inside info over die vriendengroep had!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarom moet je het dan horen tot aan je dood?
Je bent dan gelijk van die paupervrienden af
Je vind er toch geen hol aan. Als jij mijn vriendin was en je noemde mij een pauper omdat ik toevallig geen zin had om geld in bier te stoppen, dan hoefde ik je echt niet meer als dinnetje hoor.
En als het voor jou belangrijk is dat ze dat wel doen, dan is het gewoon een kwestie van een keuze maken. Vindt je hen aardig en wil je dat het je vrienden zijn? Nou, dan verzin je geen excuus en ga je met goed gemoed naar dat feestje. En anders cancel je. Doe je dat met wat je hier over hen zegt, dan hoef je je geen zorgen meer te maken over wat ze van jou vinden
Als je net zo oud bent als de rimpels op je kut, tsja....quote:Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh noes.
Qut vraagt naar mn leeftijd op msn.
Ik lul dr maar ff omheen maar ik ben echt bang dat ze me nu gaat dumpen en me bejaarde gaat noemen...
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je net zo oud bent als de rimpels op je kut, tsja....
Inside info of niet, dat maakt niet uit. JIJ wil er al dan niet vrienden mee blijven, maar noemt hen wel paupers.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja wacht, het gaat natuurlijk enkel over een biertje! Sorry, ik was even vergeten dat je inside info over die vriendengroep had!
Die is bij jou nog nooit enorm uitgerekt door een kinderhoofdje, dus dat zal best meevallen.quote:
Het heeft geen fuck te maken met leuk vinden of niet. Gaat erom dat er altijd over geld gezeikt wordt. Uit eten? Nee kan niet geen geld. Koffie drinken? Nee kan niet geen geld. Stappen? Nee kan niet geen geld. BBQ? Nee kan niet geen geld.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inside info of niet, dat maakt niet uit. JIJ wil er al dan niet vrienden mee blijven, maar noemt hen wel paupers.
En imo zegt dat ook veel over jou.![]()
Ik bedoel... wees dan eerlijk als je hen niet leuk (meer) vindt
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die is bij jou nog nooit enorm uitgerekt door een kinderhoofdje, dus dat zal best meevallen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het heeft geen fuck te maken met leuk vinden of niet. Gaat erom dat er altijd over geld gezeikt wordt. Uit eten? Nee kan niet geen geld. Koffie drinken? Nee kan niet geen geld. Stappen? Nee kan niet geen geld. BBQ? Nee kan niet geen geld.
En dan wel lopen te grafhoerenkankeren als andere mensen wel gaan stappen/BBQ'en/Koffie gaan drinken met zijn allen, want het BOEFUCKINGHOE zo zielig want zij kunnen niet mee want hebben geen geld.
Maar wel geld aan netbooks, cd's, dvd's ect uitgeven.
De schoonmaakster! En als ze het niet doen chanteer je haar met je filmpjes waarop ze geen fuck aan het doen is!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tss alsof dat t enige is waardoor ze uitgerekt kunnen worden
Es ff denken welke collega ik zo es lief kan vragen voor me naar de apotheek te gaan...
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vraag het me elke dag serieus weer af.
Mensen die zeiken bv dat ze niet meekunnen naar een voetbal feest gisteren, 5 euro entree p.p waarbij 2 drank munten inzitten. En we hebben zelfs nog ff weten te bietsen daar dat als ze zouden komen ze gratis naar binnen mochten. Maar nee, ze hebben geen tientje voor een paar biertjes.
*zucht* Kan iemand me niet gewoon neerschieten?
Weinigquote:Op maandag 12 juli 2010 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar popje.
Wat doe je er dan wel voor leuke dingen mee wat hun tot je vrienden maakt?
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
De schoonmaakster! En als ze het niet doen chanteer je haar met je filmpjes waarop ze geen fuck aan het doen is!
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
WeinigIk moet andere vrienden gaan zoeken
Het is soms ook best gezellig hoor als je bv thuis bij ze op visite bent ofzo. Maar dan ook gaat het altijd over geldSerieus, ik ga een ad openen.
"Normale vrienden gezocht"
Je hebt oh-oh alquote:Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
WeinigIk moet andere vrienden gaan zoeken
Het is soms ook best gezellig hoor als je bv thuis bij ze op visite bent ofzo. Maar dan ook gaat het altijd over geldSerieus, ik ga een ad openen.
"Normale vrienden gezocht"
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:30 schreef Greys het volgende:
Ik moest lachen(en sorry bij voorbaat, oh-oh
)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
Rotterdam, diestiste, laatste keer
I'm cured
LOL @ UI.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Bij de meeste foto's denk ik echt WTF!
Boh, ik kan nie wachten tot ik aan de pillen kan.
Ik ben echt naar van die pijn en ik heb koorts denk ik.
Oh nee, tis ook gewoon warm he!
HGoest met bink?!quote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ff rustig aan doen vanaaf he, sterkte met de pijn
quote:
Oh wat leuk, wat is het voor werk en waar?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef Ynske het volgende:
eerste werkdag achter de rug, tof en gezellig team, veel info, beetje moe
Da's vermoeiend na een lange tijd thuiszitten. Duurt nog wel even, denk ik. Hier begint het nu na een maand pas leuk te worden.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef Ynske het volgende:
eerste werkdag achter de rug, tof en gezellig team, veel info, beetje moe
quote:
ja 'tis echt een pak van m'n hart, ben zo blijquote:Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's vermoeiend na een lange tijd thuiszitten. Duurt nog wel even, denk ik. Hier begint het nu na een maand pas leuk te worden.
[..]
Ondanks zenuwen en vragen die zo simpel waren dat het nog lastig was om het juiste antwoord te geven
Gefeliciteerd. Nu mag je aan het echte werk.
Beebquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
BeebHeb je nog nagels over na gisteren?
![]()
Is Maes nu al weer weg?
Leuk, wanneer ga je weg en waar ga je heen?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:50 schreef Maes het volgende:
D'r is nog geen jurk................................. eerst vakantie
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel aardig geloof ik!
Nog steeds een heel ander hondje dan eerst, heel rustig en kalm en slaperig.
Maar goed gegeten net (lekker buiten gegeten, vlak voordat er een hoosbui kwam, ik kon nog net op tijd Boor uit de ren plukken voordat ie verzoop)
Gefeliciteerd, we nemen er eentje op. vlg. Strega was haar hulp op afstand onontbeerlijk.quote:
Ik was op het Leidseplein, ohhhh ik ben echt duizend doden gestorven.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben op een gegeven moment maar een Bouquetreeksje gaan lezen
Dat was beter voor de zenuwenEn jij?
Uit de stllledoodgestorven nattedozenleesclub?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben op een gegeven moment maar een Bouquetreeksje gaan lezen
Dat was beter voor de zenuwenEn jij?
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
Uit de stllledoodgestorven nattedozenleesclub?
meer de dodedozenleesclubquote:Op maandag 12 juli 2010 19:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
Uit de stllledoodgestorven nattedozenleesclub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |