Nah helemaal niet. Maar kom op zeg, heel hypocriet van mij misschien hoor, maar ik wil wel iets doen wat ik leuk vindt. En niet mijn geld wegpleuren (die ik goed kan gebruiken nu want dure camera gekochtquote:Op maandag 12 juli 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk alleen maar zuipen voor 100 euro of meer
Ik ga ff kijken in mijn bakkie of ik ze ook daadwerkelijk nog heb. iig tramadol en oxycodon, maar das niet ontstekingsremmend geloof ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh kun je ff op de post gooien naar mn werk, dan heb ik ze sneller
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah helemaal niet. Maar kom op zeg, heel hypocriet van mij misschien hoor, maar ik wil wel iets doen wat ik leuk vindt. En niet mijn geld wegpleuren (die ik goed kan gebruiken nu want dure camera gekocht) aan iets waar ik geen fuck aan vindt
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga ff kijken in mijn bakkie of ik ze ook daadwerkelijk nog heb. iig tramadol en oxycodon, maar das niet ontstekingsremmend geloof ik.
Wat voor workshop dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ] Vriendin heeft de 14de ofzo van volgende maand haar vrijgezellenfeest. Ik heb er HELEMAAL GEEN zin in. We gaan een workshop doentwv 10 hele euro's.
WTF. Een vrijgezellenfeest doen en dan een workshop??!?!?
quote:
Ja echt he... Stom is dat, maar dan is er toch duidelijkheid over wat er is, en er kan wat aan gedaan worden!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Bink![]()
![]()
Ben idd ook blij dat we gisteren direct zijn heen gegaan en gelukig was het m'n eigen DA die dienst had.
Dus toen werd er direct afgesproken dat als ie vandaag nog overgaf, ze hem zou open maken.
En stiekem ben ik ook wel blij dat er iets is gevonden, wanat ze had het ook al over aangeboren afwijkingen van de sluitspier en meer van dat soort onbehandelbare aandoeningen
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dies nog van gistermiddag, ff afkoelen bij hun vriendjes in het badje!
Omg.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ] Vriendin heeft de 14de ofzo van volgende maand haar vrijgezellenfeest. Ik heb er HELEMAAL GEEN zin in. We gaan een workshop doentwv 10 hele euro's.
WTF. Een vrijgezellenfeest doen en dan een workshop??!?!?
Die laatste close-upquote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Van vanmorgen:
[ afbeelding ]
Wat klopt er niet?
Grootste hond ligt in de kleinste mand, kleinste in de grootste mand
[ afbeelding ]
En op de knuffel na lag er niks in Chico zn mand, de rest heeft Sjon er bij gemikt
Sjon heeft een nieuw lievelingsspeeltje met een hele irritante piep, zelfs als ie slaapt bijt ie er af en toe es op...
[ afbeelding ]
Dat kan toch echt niet lekker liggen hea???
[ afbeelding ]
Ik heb er nog 2quote:Op maandag 12 juli 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet om 16.00 of ik receptje kan krijgen zonder langs te gaan.
Gok van wel hoor.
Maar dat kan ik dan pas morgen afhalen.
En mn privé drugsverstrekster waar ik ook pupjes van kado krijg zit in t buitenland dies op vakantie ( jeweetwel, waar ik ook die valium en xanax van kreeg) dus die kan me ook al niet ff wat geven.
quote:
quote:
Zo goed als niks denk ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss een workshop jam maken, dat je zelf fruit moet plukken of zo.
Hmm, wat kun je in hemelsnaam doen voor 10 euro?
quote:
Geen flauw idee. Heb ik zo juist per mail gevraagd. Maar ik verwacht iets lames zoals taart maken ofzo. Of make-up shit.quote:
Normaal gesproken zou ik zo nog een paar doosjes kunnen halen. Maar sinds ik crohn heb mag ik die dingen niet meer en ben ik overgegaan op de kickass pijnstillers ; tramadol en morfine.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahah thnx, dat schiet niet op he.
Nou, straks weet ik meer ieg.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Zo goed als niks denk ik.
Kleien met je eigen stront ofzo?
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Zo goed als niks denk ik.
Kleien met je eigen stront ofzo?
Die ene foto! Blote jongens aan het strand, kweet niet waar ik kijken moet!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Heb ik zo juist per mail gevraagd. Maar ik verwacht iets lames zoals taart maken ofzo. Of make-up shit.
WTF kun je voor 10 euro doen?! Heel dat vrijgezellenfeest kost maar 50 euro p.p. Inclusief eten. 10 euro workshop, 10 euro voor 1 of ander lame t-shirt. En dan 30 voor eten en drinken. 30! Als ik gvd met Mike uit eten ga ben ik al 50 euro p.p kwijt aan drank en vreten.
Ik heb er zo geen zin in.
En mike organiseerd voor de mannen een vrijgezellenfeest. Die gaan tenminste wat tofs doen. Moordspel van Baantjer in Amsterdam, zuipen, eten, ws lasergamen ook nog
Ik vind het dieptriest van die 50 euro voor lame shit. En het mooie is nog, ik heb aangegeven dat ik dus niet weet 100% zeker of ik mee kan. Omdat ik met mijn crohn zit. Rete onvoorspelbaar. Maar je moet wel deze maand al dokken, en kun je niet mee ben je sowieso 20 euro kwijt![]()
Uhhuhquote:Op maandag 12 juli 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Let vooral op die achterpoten van Billy, zo onhandig over die hoge rand.
Echt, die hond kan zo raar slapen...
Taart maken, op een vrijgezellenfeest? Ben ik dan echt de enige hier die bij een vrijgezellenfeest denkt aan ; strippers, karten, drank, eten, lasergamen, amsterdam, alkmaar, wild, leuk, tof!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou gewoon helemaal niet mee doen dan hoor, ook die 20 euro niet.
Taart maken is best leuk trouwens!
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Taart maken, op een vrijgezellenfeest? Ben ik dan echt de enige hier die bij een vrijgezellenfeest denkt aan ; strippers, karten, drank, eten, lasergamen, amsterdam, alkmaar, wild, leuk, tof!
En niet aan taart maken? Als ik taart wil maken pleur ik de oven ofzo wel aan.
En niet mee doen, ja, ik zoek een excuus maar ik kan goddomme geen bedenken!
Ziekenhuis kan niet, het is op zaterdag
Nope, helemaal niet. Maar afgezien van een zuipfestijn... zou jij dan een workshop willen doen?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, niet iedereen is gediend van zuipfestijnen , is dat nou zo gek?
Tja, taart maken of cupcakes maken en versieren, maar dat heb je denk ik niet voor een tientje.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, niet iedereen is gediend van zuipfestijnen , is dat nou zo gek?
eensquote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Dat ziet dr echt uit als mijn idee van een nacht in de hel
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, helemaal niet. Maar afgezien van een zuipfestijn... zou jij dan een workshop willen doen?
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Dat ziet dr echt uit als mijn idee van een nacht in de hel
Zelfs een dildo maken kost meer dan een tientjequote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, taart maken of cupcakes maken en versieren, maar dat heb je denk ik niet voor een tientje.
Wijn proeverij (voor wijnliefhebbers) heb je ook niet voor 10 euro.
ik kan me sowieso weinig voor stellen voor 10 euro.
Misschien een tupperware party met sex artikelen?
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, taart maken of cupcakes maken en versieren, maar dat heb je denk ik niet voor een tientje.
Wijn proeverij (voor wijnliefhebbers) heb je ook niet voor 10 euro.
ik kan me sowieso weinig voor stellen voor 10 euro.
Misschien een tupperware party met sex artikelen?
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:09 schreef Pagan het volgende:
Komkommers zijn op het moment niet duur. Een workshop G-Spot stimulatie?
Nou, dat zei MM dus ook. Maar je moet toch ook rekening houden met de mensen die komen?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, tis toch t idee dat je iets doet wat de dame in kwestie wel leuk vindt?
Ik zou echt nooit zo een vrijgezellenfeest hoeven hoor, als jij t maar leuk vond, daar gaat het toch om?
Courgette is ook nie duurquote:Op maandag 12 juli 2010 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeeeeeeee, DAT zou wel leuk zijn hoor, Qut, count me in!
Ja, ik vond de workshop koken met kruiden en groente uit het wild ook erg leuk.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik heb al es een workshop bonbons maken gedaan, dat was heel leuk, en we hebben es een workshop mozaiken gedaan, dat was ook leuk , mn zusje had es een workshop spaanse dans met spaans eten, was ook erg leuk ( maar nu nie meer).
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dat zei MM dus ook. Maar je moet toch ook rekening houden met de mensen die komen?
Als ik kontneuken geweldig vindt, en we gaan kontneuken, en jij vindt er geen fuck aan, laat je je toch niet omdat ik het leuk vind in je kont neuken?
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, helemaal niet. Maar afgezien van een zuipfestijn... zou jij dan een workshop willen doen?
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjon en Bil hebben na de middag mandenruil gedaan, dat past al een stuk beter!
Hoest met Bink nu?
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Heb ik zo juist per mail gevraagd. Maar ik verwacht iets lames zoals taart maken ofzo. Of make-up shit.
WTF kun je voor 10 euro doen?! Heel dat vrijgezellenfeest kost maar 50 euro p.p. Inclusief eten. 10 euro workshop, 10 euro voor 1 of ander lame t-shirt. En dan 30 voor eten en drinken. 30! Als ik gvd met Mike uit eten ga ben ik al 50 euro p.p kwijt aan drank en vreten.
Ik heb er zo geen zin in.
En mike organiseerd voor de mannen een vrijgezellenfeest. Die gaan tenminste wat tofs doen. Moordspel van Baantjer in Amsterdam, zuipen, eten, ws lasergamen ook nog
Ik vind het dieptriest van die 50 euro voor lame shit. En het mooie is nog, ik heb aangegeven dat ik dus niet weet 100% zeker of ik mee kan. Omdat ik met mijn crohn zit. Rete onvoorspelbaar. Maar je moet wel deze maand al dokken, en kun je niet mee ben je sowieso 20 euro kwijt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |