Tja, met het verdwijnen van het webicoon moest ik aan een nieuwe en deze is wel toepasselijk met de katten hier in huis....kan ik 'm straks met Kerst nog een muts opzetten.quote:
Wij zitten hier in een beekdal. Heftig onweer en slagregens hier net boven.quote:
Nou, wat een rot nieuws. We duimen ook voor Tom.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik val zo ff binnen zonder te zijn bijgelezen...
Maar as we tiep wordt onze lieve TommeldeBommel geopereerd.
Gisteren al 2 x met hem naar de dienstdoende DA geweest, omdat ie steeds overgaf.
Wrs. zit er een obstructie bij de maagovergang. Alles wat ie eet komt er direct weer uit.
Vanochtend dus weer, dus vanaf het werk DA maar weer gebeld en die wilde hem zsm openmaken.
M'n lieve kleine Tommeltje
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, wat een rot nieuws. We duimen ook voor Tom.
![]()
Jemig Ing, wat een schrik! Mag je hem straks ophalen?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom is weer thuis!
Hij had een soort afsluitdopje van rubber in z'n darmpjes zitten, zo'n 10 cm na de maag.
Op zich zat het niet ingekapseld (nog niet), maar tegen de tijd dat het z'n dikke darm zou hebben bereikt was ie al wel dood geweest
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:23 schreef trovey het volgende:
Weer wat nieuws, komt ik niet op het internetbankieren....ja ik heb de correcte gegevens
....dan maar op de ouderwetse manier.
ik zou er even naar laten kijken! (Geloof me, je wil geen chronische voetontsteking)quote:Op maandag 12 juli 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Zouden ze me niet gewoon die medicijnen kunnen voorschrijven zonder dat ik langs ga?
Tis echt een rotpraktijk, twee van die vrouwen, die beide parttime werken, en ze beginnen pas om 9 uur en zijn om 17.00 alweer klaar, en dan moet je vaak dagen wachten op een afspraak.
Maar tis wel bij mij beneden en dus erg handig.
Alleen moet ik altijd om 8 uur al weg en ben ik pas om 18.00 weer thuis
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:33 schreef Strega het volgende:
[..]
ik zou er even naar laten kijken! (Geloof me, je wil geen chronische voetontsteking)
Het is hier zo donker, alsof we in een aquarium zitten. De zonnelampionnen op de veranda gaan spontaan aan.
Wel fijn gehad in Nijmegen?quote:
Ja, nou hoorquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, nou hoorik doe zo m'n best.
Maar gelukkig is Tommie alweer thuis!
Nee met de AC....maar ineens doet die het wel weer...tig keer de juiste codes ingetoets (normaal blokkeert de boel na 3x een foutieve code maar nu niet dus een teken aan de wand dat er iets fout zatquote:Op maandag 12 juli 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met overschrijfkaarten?
Die heb ik volgens mij niet eens
Dat je er niets aan ziet betekend dat de infectie waarschijnlijk van binnen zit.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je ziet dr geen ene reet aan hoor, ik voel het wel en mn voet is warm.
Wss krijg ik gewoon een kuurtje diclofenac en dan ben ik zo weer als nieuw!
Vriendin heeft de 14de ofzo van volgende maand haar vrijgezellenfeest. Ik heb er HELEMAAL GEEN zin in. We gaan een workshop doen
Als je die niet krijgt heb ik nog welquote:Op maandag 12 juli 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je ziet dr geen ene reet aan hoor, ik voel het wel en mn voet is warm.
Wss krijg ik gewoon een kuurtje diclofenac en dan ben ik zo weer als nieuw!
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat je er niets aan ziet betekend dat de infectie waarschijnlijk van binnen zit.
Zooooo...10 hele euro's nog wel....big spender die vriendin van je.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ] Vriendin heeft de 14de ofzo van volgende maand haar vrijgezellenfeest. Ik heb er HELEMAAL GEEN zin in. We gaan een workshop doentwv 10 hele euro's.
WTF. Een vrijgezellenfeest doen en dan een workshop??!?!?
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ] Vriendin heeft de 14de ofzo van volgende maand haar vrijgezellenfeest. Ik heb er HELEMAAL GEEN zin in. We gaan een workshop doentwv 10 hele euro's.
WTF. Een vrijgezellenfeest doen en dan een workshop??!?!?
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom is weer thuis!
Hij had een soort afsluitdopje van rubber in z'n darmpjes zitten, zo'n 10 cm na de maag.
Op zich zat het niet ingekapseld (nog niet), maar tegen de tijd dat het z'n dikke darm zou hebben bereikt was ie al wel dood geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |