quote:Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik val zo ff binnen zonder te zijn bijgelezen...
Maar as we tiep wordt onze lieve TommeldeBommel geopereerd.
Gisteren al 2 x met hem naar de dienstdoende DA geweest, omdat ie steeds overgaf.
Wrs. zit er een obstructie bij de maagovergang. Alles wat ie eet komt er direct weer uit.
Vanochtend dus weer, dus vanaf het werk DA maar weer gebeld en die wilde hem zsm openmaken.
M'n lieve kleine Tommeltje
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:33 schreef Qwea het volgende:
als ik kijk open buienradar komt er heel wat aan
Wel fijn trouwens dat bink haar tic weg lijkt te zijn
Waar is kees dan? Heb ik iets gemist?quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Gisteren al 2 x met hem naar de dienstdoende DA geweest, omdat ie steeds overgaf.
Wrs. zit er een obstructie bij de maagovergang. Alles wat ie eet komt er direct weer uit.
Vanochtend dus weer, dus vanaf het werk DA maar weer gebeld en die wilde hem zsm openmaken.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar is kees dan? Heb ik iets gemist?
Jup...ik zit mezelf toch gezellig in de weg nu thuis.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kees is ook thuis maar dies totaal niet bang voor onweer en dus niet zielig
Jeetje Ing, ook al zo een pech, hou je ons op de hoogte?
usbkabel in je foon?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb net met mijn telefoon een foto gemaakt van E.T. met haar witte natte doek om haar hoofd. Maar nu weet ik niet hoe ik die foto online krijgAnders doe ik het straks thuis wel even, daar kan het met bluetooth.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
usbkabel in je foon?
Men, ik voel me brak van gisteren. *gaap*
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ik heb heerlijke fruitsalade bij me en een stuk zelfgemaakte tonijnpizza van gisteren
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:16 schreef Greys het volgende:
Het slechte weer was hier echt heel snel voorbij, had aan de hand van Buienradar echt veel erger verwachtPaar onweersklappen, een klein regenbuitje en het wordt alweer licht.
Hahahaahhaquote:Op maandag 12 juli 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je gezonde eten eigenlijk Q? Daar was je een tijdje geleden zo mee bezig, met allemaal lekker fruit enzo. En gegrillde kipjesNog steeds zo goed bezig?
Erg donker?! Het moet donkerder!quote:
Kan je 'm niet mailen vanaf je foon naar bv. een eigen email-adres?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb net met mijn telefoon een foto gemaakt van E.T. met haar witte natte doek om haar hoofd. Maar nu weet ik niet hoe ik die foto online krijgAnders doe ik het straks thuis wel even, daar kan het met bluetooth.
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
Ik hoef echt geen pics van dat eten van oh-oh, want dan word ik jaloers en krijg ik trek
Het klinkt veel te lekker namelijk.
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit want ik maak ze toch nie!
Die fruitsalade eet ik al sinds vrijdagavond, en dies echt zooooooooo lekker!
Ik heb net wel ff plaatjes gemaakt van de hondjes, want hoe die er nu bijliggen das echt zwaar niet normaal.
Maar die zijn voor na de pauze
Sterktequote:Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kan je 'm niet mailen vanaf je foon naar bv. een eigen email-adres?
Ik had ooit zo'n camerafoon, daar was het heel simpel: de foto tevoorschijn halen, in het opties menu stond er mailen bij. Hoefde verder niets voor ingesteld of aangevraagd te worden, misschien dat die van jou het ook zomaar kan?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het mailen al werkt op mijn telefoon![]()
Geen idee hoe dat moet in elk geval
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n camerafoon, daar was het heel simpel: de foto tevoorschijn halen, in het opties menu stond er mailen bij. Hoefde verder niets voor ingesteld of aangevraagd te worden, misschien dat die van jou het ook zomaar kan?
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:12 schreef Greys het volgende:
GeluktKijk, het is toch net E.T.?
Maar volgens mij helpt het echt om de koorts naar beneden te krijgen, ze voelt al minder heet (gister voelde haar hoofdje echt enorm warm)
[ afbeelding ]
Maar volgens mij helpt het echt om de koorts naar beneden te krijgen, ze voelt al minder heet (gister voelde haar hoofdje echt enorm warm)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Och dat moppie![]()
Moet je nog terug naar de dierenarts met haar vanwege de koorts?
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:25 schreef senesta het volgende:
Dat zwart/witte coon mannetje wat hier woont is wel een aparte hoor.
Hij komt de laatste week zijn verenstokje brengen als hij wil spelen
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef Lau. het volgende:
Jahoor ik weer met m'n goeie ideeën...
Ik dacht; ik laat gauw Tessy uit, ff sigaretten halen, nu is t nog droog.
Ik kom bij de caf hier in de straat, hoooooosbui! Waaien...
Bomen vielen om, takken uit de bomen... Tessy in de stress omdat de onweer hier vlakbij insloeg...
Maar ik ben mooi afgekoeld nu
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat zolang het niet slechter werd maar juist wat beter, ze alleen maar moest blijven uitrusten en een beetje blijven koelen. Ze heeft een koortsremmende spuit gekregen (die dus eigenlijk niet goed was in combinatie met haar harttabletjes, maar het kon niet anders zei de DA). En hij heeft alles gefaxt naar mijn eigen DA, dus wanneer het slechter gaat moet ik daar dan terecht. Maar verder zoveel mogelijk laten rusten en afkoelen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog even en hij gaat apporteren!
[..]
Ineens kan het nogal omslaan he?
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom is weer thuis!
Hij had een soort afsluitdopje van rubber in z'n darmpjes zitten, zo'n 10 cm na de maag.
Op zich zat het niet ingekapseld (nog niet), maar tegen de tijd dat het z'n dikke darm zou hebben bereikt was ie al wel dood geweest
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom is weer thuis!
Hij had een soort afsluitdopje van rubber in z'n darmpjes zitten, zo'n 10 cm na de maag.
Op zich zat het niet ingekapseld (nog niet), maar tegen de tijd dat het z'n dikke darm zou hebben bereikt was ie al wel dood geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |