quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme, ik heb volgens mij een ontsteking in mn voet.
Ik heb dat ooit al es eerder gehad, toen had ik me verstapt en ben ik daarmee doorgelopen tot ik op een gegeven moment echt messteken in die voet had.
Toen moest ik op krukken en rust en zo.
Nu had ik sinds Hans er was onder 1 voet een beetje een krampachtig gevoel, volgens mij van een keer 's ochtends ongelukkig op mn hurken voor dat hok zitten om m te voeren.
En dat gevoel ging ook niet echt weg maar deed alleen maar zeer als ik net op die voet ging staan , als ik dan liep ging het wel weer.
Tot zojuist, die messteken weer.
Op krukken kan gewoon echt niet, ik zal m maar weer hoog gaan leggen.
Ik kan me eigenlijk niet herinneren of ik er toen ook medicijnen voor gehad heb, ik kan ook ff heel erg onhandig naar de ha ivm vakantie van collega en zo.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Zouden ze me niet gewoon die medicijnen kunnen voorschrijven zonder dat ik langs ga?
Tis echt een rotpraktijk, twee van die vrouwen, die beide parttime werken, en ze beginnen pas om 9 uur en zijn om 17.00 alweer klaar, en dan moet je vaak dagen wachten op een afspraak.
Maar tis wel bij mij beneden en dus erg handig.
Alleen moet ik altijd om 8 uur al weg en ben ik pas om 18.00 weer thuis
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn dierenarts schrijft niet eens dingen als antibiotica voor zonder de patiënt gezien te hebben dus ik geef je weinig kans.
Handige tijden zijn het inderdaad niet. Hier begint de huisarts om 7.30 uur, zijn assistentes komen pas om 8.00 uur, dus als je naar de huisarts moet is er altijd een mogelijkheid om een vroege afspraak te krijgen.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, mss moeten ze es wat rekening gaan houden met de werkende medemens bij die praktijk daar...
Joh, iedere werkende mens geeft dat al haast een eeuw door aan de werkgever. Dat is overmacht en je moet ermee naar een dokter.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme, ik heb volgens mij een ontsteking in mn voet.
Ik heb dat ooit al es eerder gehad, toen had ik me verstapt en ben ik daarmee doorgelopen tot ik op een gegeven moment echt messteken in die voet had.
Toen moest ik op krukken en rust en zo.
Nu had ik sinds Hans er was onder 1 voet een beetje een krampachtig gevoel, volgens mij van een keer 's ochtends ongelukkig op mn hurken voor dat hok zitten om m te voeren.
En dat gevoel ging ook niet echt weg maar deed alleen maar zeer als ik net op die voet ging staan , als ik dan liep ging het wel weer.
Tot zojuist, die messteken weer.
Op krukken kan gewoon echt niet, ik zal m maar weer hoog gaan leggen.
Ik kan me eigenlijk niet herinneren of ik er toen ook medicijnen voor gehad heb, ik kan ook ff heel erg onhandig naar de ha ivm vakantie van collega en zo.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joh, iedere werkende mens geeft dat al haast een eeuw door aan de werkgever. Dat is overmacht en je moet ermee naar een dokter.
En ook daar hebben ze werktijden en een noodoplossing voor noodgevallen. De meeste mensen werken en doen het zo al jaren.
Ja, goed, het is en blijft onhandig. Maar jij bent er ALTIJD! Laat iemand jou maar eens waarnemen als er een noodzaak voor is.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja het is nu gewoon echt heel onhandig als er niemand is om te openen 's morgens.
Ik ga es kijken of ze telefonisch bereikbaar zijn, want meestal kom je er pas door daar als je echt dood bent!
Ja en het schijnt dat Mandela juist Nederland wilde zien voetballen!quote:Op maandag 12 juli 2010 09:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar hij heeft de cup niet uitgereikt. Dat deed die kut mug, samen met Blatter.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, goed, het is en blijft onhandig. Maar jij bent er ALTIJD! Laat iemand jou maar eens waarnemen als er een noodzaak voor is.
quote:
quote:
Zou met hem weleens een umqombothi willen drinkenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja en het schijnt dat Mandela juist Nederland wilde zien voetballen!![]()
![]()
Nee, je hebt een zere poot en wilt voorkomen dat het erg wordt.quote:
Hé gelukkig, zo'n eerste nacht goed doorgekomen. Komt wel goed met La Binkquote:Op maandag 12 juli 2010 09:37 schreef oh-oh het volgende:Ik was ondertussen al van de stress gaan zoeken in V&A en gelukkig al gerustgesteld.
Fijn dat de tics weg zijn , ze komt er wel bovenop, die ouwe taaie Bink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |