Nou ja, heeft die arme Paul het goed..... krijg je ditquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:10 schreef Strega het volgende:
Lieverds....zijn we allemaal zo in mineur? Face it, it's not the end of the world.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:16 schreef senesta het volgende:
[..]
WelneeIk vind dat die jongens het geweldig hebben gedaan en ze zijn zo ver gekomen dat ze ieders respect wel verdiend hebben denk ik. De coach ook trouwens, ik vind het een geweldig sympathieke man
jouw avatar is op het moment ook vrij toepasselijkquote:Op maandag 12 juli 2010 00:16 schreef senesta het volgende:
[..]
WelneeIk vind dat die jongens het geweldig hebben gedaan en ze zijn zo ver gekomen dat ze ieders respect wel verdiend hebben denk ik. De coach ook trouwens, ik vind het een geweldig sympathieke man
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik durf niet zo goed te gaan slapen... ik ga vast elke vijf minuten kijken of Bink nog ademt
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik durf niet zo goed te gaan slapen... ik ga vast elke vijf minuten kijken of Bink nog ademt
Ja hoor, vind ik ook, ze hebben voor zo'n klein landje een goede prestatie neergezet!quote:Op maandag 12 juli 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
Zoals mijn schoonmoeder altijd zegt.... we hebben een hoop om lief te hebben,quote:Op maandag 12 juli 2010 00:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja hoor, vind ik ook, ze hebben voor zo'n klein landje een goede prestatie neergezet!
Pak Bink anders bij je.![]()
Kan me zo voorstellen hoe bang je bent.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:30 schreef Strega het volgende:
We gaan hier naar bed nu.
Greys, heel veel sterkte hé, en als ze er vannacht en morgen goed door komt....
geeft dat toch goede hoop.![]()
![]()
Ik las het vanochtend. Dear... sterkte hoor met het kleine Binkie. Hoe is het nu?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
Man man man, het leek wel of die vent zijn fluit had ingeslikt, zodat er telkens wanneer hij zijn muil los trok een fluitsignaal uit kwam.quote:Op maandag 12 juli 2010 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Ik vond het wel echt jammer van de scheids, dat ie maar bleef fluiten maar toch twee keer een foutje maakte op t end waar Spanje heel goed vanaf kwam.
Ik moest echt net niet huilen.
Ineens zagen we het gewoon gebeuren dat een Molukker die wereldbeker zou kunnen gaan krijgen, maar toen toch maar net niet.
Boehoe....
Greys, hoes Bink de nacht doorgekomen?
Tis 33 graden op mijn kantoor nu al, das ook wel heel erg om te janken zeg
Maar hij heeft de cup niet uitgereikt. Dat deed die kut mug, samen met Blatter.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, ik hoop maar dat geen nieuws goed nieuws is...
Oh wel mooi he dat Mandela er gisteren bij was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |