Is toch niks mis mee of wel dan? Als je minimaal even rijk bent als hem dan is het helemaal geen probleem LOLquote:[b]Op zondag 11 juli 2010 16:52 Ik lijk namelijk op Lawrence Fishburne
Ja ok.. maar ikzelf scoor mbt mensen met een iets te grote neus etc. toch nog ondergemiddeld kwa looks. Echt waarquote:Op zondag 11 juli 2010 17:01 schreef itay het volgende:
zo heeft iedereen toch wel wat, een dikke neus, een puntige kin, grote ogen, kleine ogen, wtf boeit het. Uiterlijk is ook maar uiterlijk.
Ja dat begrijp ik wel. Maar dat brede langs het gezicht vind ik zwaarder wegen op het oog dan een neus dat iets te hoekig zou zijn terwijl idd niemand het opvalt, meestal. Hoekige neuzen zijn zelfs een beetje in denk ik. Het hoort een beetje bij het Arische beeld.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:08 schreef itay het volgende:
ok als je het echt niet mooi vindt kan je idd erachteraan gaan of daar iets van een ingreep voor is. Maar waak er wel voor dat je niet te zwaar weegt aan iets dat anderen niet zou storen! Mijn neef had dat met zn neus, vond hem te hoekig terwijl het niemand anders opviel, maar voor hem was het een obsessie.
Joh, dan zie je er toch als een knappe vent uit? Je uitstraling is trouwens het allerbelangrijkst.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik bedoel dus dat brede langs de oogkassen. Dat vind ik echt niks.. Als ik ooit de jackpot win laat ik het weghalen (als dat kan). Ik wil weten of dat anatomisch kan.
Ik heb trouwens iets wijdere ogen en een puntig kinnetje/neus. Maar ik vind het niks.
Ik heb er niks aan om een foto te plaatsen dat snap je ook wel., een foto is enkelt voor jouw zieke kinderachtige vermaak.ik wil gewoon weten of het mogelijk is wat ik in de op beschrijf. als je dat niet weet ga je vuvuzela van gisteren in je kontgat douwen sukkelquote:Op maandag 12 juli 2010 13:47 schreef ems. het volgende:
Blablabla, post eens een foto van jezelf voordat je helemaal emo gaat.
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind het jammer dat over het algemeen wordt neergekeken op cosmetisch chirurgische ingrepen en men het als onnodig beschouwd (door een of ander raar moralistische denkkronkel). Zo is het nooit gemeengoed geworden en daarom wss ook zo f.... duur. Omdat het algemeen als luxe wordt beschouwd en daardoor meer gevraagd kan worden per ingreep. Ik word er niet goed van en heb er de spreekwoordelijke kracht ook niet meer voor. Iedereen die je spreekt heeft dezelfde voor mij nutteloze mening zoals de volgende kl..... Oorzaak: gewoon napraterij. En daar moet je altijd weer eerst doorheen zien te worstelen ed.. Mensen en "meningen' zijn een tirannie en zoals zij nu over het algemeen denken, erg slecht voor mijn gezondheid.
Je snapt het niet. Het kan me niet schelen of een vrouw dat wel of niet erg vindt. IK vind het erg. IK weet dat het niet mooi is en dat mijn kansen daardoor rigoreus worden verkleind op relatie/dating gebied.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Er is vast wel een vrouw met puntige knieën die dat niet erg vind voor jou op deze aardkloot.
Waarom zou je je kat willen scannen als je je eigen hoofd wil verbouwen.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja ok.. maar ikzelf scoor mbt mensen met een iets te grote neus etc. toch nog ondergemiddeld kwa looks. Echt waarEn één reden vind ik is dat mijn schedel gewoon te breed is. Alsof ik jarenlang woede heb opgekropt.. Das gewoon niet mooi.
In die shows op tv (heel lang geleden), kwamen van die populaire cosmetisch chirurgen aan bod. Ik ben de namen van die chirurgen kwijt. Kennen jullie wellicht nog enkele namen? Ik ben echt serieus benieuwd of het mogelijk is. Desnoods betaal ik 200 voor een catscan oid om te kijken of het kan. Mijn huisarts zou nooit never willen meewerken natuurlijk. Mara het gaat wel om mijn persoonlijke gelukservaring vind ik. Sorry als ik oppervlakkig ben, maar de wereld van sex en dating is oppervlakkig.
jij hebt sowieso een stevig probleem op dat gebied volgens mij.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het kan me niet schelen of een vrouw dat wel of niet erg vindt. IK vind het erg. IK weet dat het niet mooi is en dat mijn kansen daardoor rigoreus worden verkleind op relatie/dating gebied.
Wat kan een verdomde psycholoog dan voor mij doen. Krijg ik dan fysiek een slanker hoofd als ik zijn bullshit geloof?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij hebt sowieso een stevig probleem op dat gebied volgens mij.
heb je al eens hulp gezocht bij een psycholoog?
kijk, en dat is dus jouw probleem.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat kan een verdomde psycholoog dan voor mij doen. Krijg ik dan fysiek een slanker hoofd als ik zijn bullshit accepteer en geloof?
Wat kan hij mij vertellen meer dan wat ji en de rest opspugen. He moet jezelf accpeteren blablabla. Hoe kan ik mezelf accepteren als de wereld MIJ niet accepteert? Logisch?
Wat moet i dan doen, liefdeloos door het leven met als plus dat ik jullie nit meer lastig val met gebitch is dat de enige reden dat jullie zeggen dat ik neit moet bitchen?
Ja je hebt gelijk ik hou er wel over op.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:00 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk dat als je wil weten wat de mogelijkheden zijn mbt plastische chirurgie, dat je dan het best contact op kan nemen met een plastisch chirurg. Wel nakijken of hij erkend is en geregistreerd.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kijk, en dat is dus jouw probleem.
maar je ziet het zelf niet.
het gaat niet enkel om het jezelf accepteren, maar ook om het veranderen van hoe je de wereld ziet, en hoe je denkt.
probeer het eens, kwaad kan het niet.
Serieus, het enige wat jouw kansen verkleint op datinggebied is je gemiep over dat je niet goed genoeg bent en de hele wereld tegen je is.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het kan me niet schelen of een vrouw dat wel of niet erg vindt. IK vind het erg. IK weet dat het niet mooi is en dat mijn kansen daardoor rigoreus worden verkleind op relatie/dating gebied.
Als je nou je eigen posts leest, zie je dan de negativiteit en onzekerheid die ervan af komt?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Naar mij kijkt niemand om en dat zit mij elke dag dwars.
Wat een hoop stiereschijt. het zal meer in je eigen kop gaan zitten dat mensen je mogen als je jezelf mag. dat is het andere uiterste naar mijn mening. Je zal er op datingebied echt niet veel meer door gaan scoren hoor. Als men je niet aantrekkelijk vindt dan kan je lachen wat je wilt maar dan willen ze nog niet met je naar bed. Vinden ze je hoogstens aardig. Klinkt dat logisch genoeg?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:08 schreef heaven7 het volgende:
En draai het eens om. De wereld accepteert je als jij jezelf accepteertDat is toch ook een stuk sociaal gewenst gedrag aanleren vrees ik. Of je nou een dikke of dunne kop hebt.
Alsof je zo'n uiterlijk nodig hebt om meisjes te krijgenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom geloven mensen altijd zo heilig in dat psychiatrische gelul.. Alsof ik daardoor in ene dit kan worden:
[ afbeelding ]
Afgebeelde gozah^^ hoeft nooit never dit soort bullshit gesprekken te verduren of te voeren, waarom denk je dat dat is?
Die mensen heb je gewoon en waarom ook niet. En ik wil eigenlijk alles. Ik denk niet zo moeilijk óf relatie óf alleen seks. Waarom niet seks en daarnaast kijken of je een weekend met mekaar leuke dingen kan doen en daarna mischien een week. Waarom doen mensen altijd zo moeilijk op relatiegebied. Ik was toch de onzekere bitchende bitch? En ik weet niet of je breezers met een breezer zomaar meekrijgt, nooit geprobeerd, maar dat lijkt me natuurlijk heel sterk.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:42 schreef Candaasje het volgende:
EDIT: ik had je laatste post nog niet gelezen. Goed, waarom ga je dus enkel voor de seks en kennelijk wel heel erg oppervlakkige relaties? (Zoek je eigenlijk wel een beetje in de juiste hoek, qua meiden?)
Daarnaast wil ik even toevoegen dat (en ja, ik weet dat je dan boos op de wereld gaat zijn en blablaquote:Op maandag 12 juli 2010 14:42 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben persoonlijk niet echt tegen cosmethische chirurgie. Mooie mensen vergeten nog wel eens dat een 'gezegend' uiterlijk echt wel hier en daar zo zijn voordelen heeft. Maar om nu chirurgie te overwegen omdat dan wat sletjes met zaadvragende oogjes naar je kijken...... Kom op, dat is niet echt een basis, wel?
Waarom denk je dat ik niet leuk in de omgang ben irl? Vrienden maken vind ik makkelijk. En vrienden mogen mij gewoon. Ja ik kan wel een paar mensen noemen die mij vreselijk irritant vinden mdat ik tegen hun over mijn problemen begin, maar dan nog.. Waarom denk je dat ik irl niet met mensen kan omgaan? Ik kan inderdaad niet zo met vrouwen omgaan, de mooie dan. Die willen het liefst een mannelijke vriend die er goed uitziet. Die kiezen zij uit en laten zij toe om zich als vrouw beter te leren kennen.Ben ik bizar? Neehoor ik ben heel echt.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:12 schreef heaven7 het volgende:
Jij bent echt bizar! Ongelooflijk bizarJij bent wereldvreemd en wrs niet leuk in de omgang. Daar kan een operatie niks aan veranderen! Serieus dude, ga wat doen aan je houding en je kijk op alles en iedereen en vooral jezelf! Op deze manier ben je ook niet leuk en ookal zie je eruit als Johnny Depp, een gelukkig liefdesleven zul je sowieso niet krijgen
Jij wil een heet wijf dat er perfect uitziet en waar je mee over het strand kunt paraderen.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet leuk in de omgang ben irl? Vrienden maken vind ik makkelijk. En vrienden mogen mij gewoon. Ja ik kan wel een paar mensen noemen die mij vreselijk irritant vinden mdat ik tegen hun over mijn problemen begin, maar dan nog.. Waarom denk je dat ik irl niet met mensen kan omgaan? Ik kan inderdaad niet zo met vrouwen omgaan, de mooie knappe dan. Die willen het liefst een mannelijke vriend die er goed uitziet. Die kiezen zij uit en laten zij toe om zich als vrouw beter te leren kennen.Ben ik bizar? Neehoor ik ben heel echt.
nee klopt, van geld ook nietquote:Op maandag 12 juli 2010 15:34 schreef Sander het volgende:
Je wordt echt niet gelukkiger als je mooi bent hoor.
Dat eerste is een misvatting. ik zie als geen ander dat mooie meisjes als vriendin veel zorgen brengt. En het gaat mij niet om een trofee te showen. Ik wil dr neuken en leuke dingen mee doen, dat ze op mij kan vallen, thats it. wat anderen willen kan me niets schelen.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij wil een heet wijf dat er perfect uitziet en waar je mee over het strand kunt paraderen.
Als een soort sierraad....een pronkstuk, een overwinningstroffee.
Weet je Schenkstroop, als dat je levensdoel is: laat je lekker verbouwen! In Amerika zijn er genoeg klinieken voor![]()
Als je gewoon een leuke, mooie vrouw aan de haak wil slaan (dus niet per se fotomodel, maar gewoon een vrouw met een mooie/leuke/lieve uitstraling met relativeringsvermogen en gewoon zin in het leven, om maar eens wat te noemen) waar je gewoon een fantastisch leven mee kan leiden doordat jullie beide misschien niet perfect zijn - volgens de modebladen! - maar wel gewoon leuke hobby's/interesses en gewoon lol in het leven hebben..........ga dan eens naar een psych en kijk dan wat die voor je kan doen. Iets aan je uiterlijk laten versleutelen kan daarna altijd nog. Maar jouw innerlijk heeft het harder nodig, zoals ik nu kan opmaken uit je reacties.
Waarom moet ik nou weer op bed gaan liggen "wentelen in zelfmedelijden". Bedoel je huilen? Ik huil nooit hoor. Ik ben alleen chronisch kwaad en pissed.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Zeg schenkstroop, waarom probeer je het eigenlijk nog met deze topics? Je weet zo onderhand wel wat FOK! ervan vindt en FOK! weet zeker wat jij er van vindt.
Wat houdt je tegen om lekker op bed te gaan liggen wentelen in zelfmedelijden? Het lijkt me niet dat je nog veel opsteekt van dit soort topics.
Nou vriendelijk is het absoluut niet. Het is alleen maar afzeiken en op anderen neerkijken. Noem jij dat vriendelijk joh, of baggetaliseer je de fok!boel alleen en schuif je alle schuld op mij af?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:59 schreef Candaasje het volgende:
Nou, je hebt toch je antwoord inmiddels toch wel? Bel naar een praktijk en vraag of het mogeljk is. Als het dat hier in NL niet is, dan waarschijnlijk in de USA wel.
En kruip eens niet in zo'n slachtofferol man. Ik probeer je gewoon te laten inzien dat JIJ er ook mag wezen, maar kennelijk is dat gelijk weer beledigend....je kunt ook alles nehgatief opvatten hè?
En laat mijn familie erbuiten. (Dat het een quote is boeit me niet, het gaat me om de toonzetting van je post.)
Zoek maar een manier om aan geld te komen - van mijn part sluit je een lening af - en weesn daarna blij met je nieuwe IKJe, vanbuiten dan.
Maar open dan op FOK hier geen zielige 'Boehoehoe ik ben lelijk en de hele wereld is gemeen en tegen mij"-topics, waarin mensen die tenminste in eerste instantie gewoon vriendelijk reageren, daarna van jou overal de schuld van lijken te krijgen.
Ik heb jarenlang als quasimodo geleefd, maar ik heb wél wat van mijn leven weten te maken. Misschien eens tijd voor jou om dat als voorbeeld te nemen, in plaats het mij te verwijten.......
Achja, stank voor dank enzo..
Prima, ga lekker op het strand liggen voor mijn part.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer op bed gaan liggen "wentelen in zelfmedelijden". Bedoel je huilen? Ik huil nooit hoor. Ik ben alleen chronisch kwaad en pissed.
"Honderden keren advies gekregen" Hónderden keren!!, nou dat klinkt alsof ik echt niet wil en erg hardhorig ben. Je vergeet erbij te vermelden wat voor kut-advies het dan wel niet is.. of niet? Tuurlijk sla ik nietszeggend advies af. Wat denk jij dan, is dat niet logisch? Als jij met goed advies komt hoor je mij niet maar kut-advies heb ik niks aan. "je moet jezelf maar accepteren" dat soort onzin. Moet je niet gaan doen alsof het heel wat is wat jullie aan "prestaties en hulp" hebben geleverd hier en dat ik alsnog niet wil luisteren ofzo. Want dat slaat toch nergens op.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Prima, ga lekker op het strand liggen voor mijn part.
Maar de vraag was, wat voor jou nog de meerwaarde is van dit soort topics. Je hebt inmiddels honderden keren hetzelfde advies gekregen en honderden keren dat advies afgeslagen. Waarom dan nog moeite doen?
Ik ben van mening dat er genoeg posts staan die gewoon vriendelijk bedoeld zijn hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou vriendelijk is het absoluut niet. Het is alleen maar afzeiken en op anderen neerkijken. Noem jij dat vriendelijk joh, of baggetaliseer je de fok!boel alleen en schuif je alle schuld op mij af?
Je bent toch kwaad omdat je vindt dat jij zo slecht bedeeld bent in de wereld of niet? Omdat jij in vergelijking met iedereen er bekaaid vanaf komt. Omdat jij een ziekte hebt gehad en anderen niet? Omdat jij minder mooi bent?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer op bed gaan liggen "wentelen in zelfmedelijden". Bedoel je huilen? Ik huil nooit hoor. Ik ben alleen chronisch kwaad en pissed.
Nietszeggend advies? Jij wil alleen maar horen dat je met een verbouwde kop waarschijnlijk eindelijk vrede zal hebben met alles waar je nu onvrede mee hebt of niet? Dat je 2 dagen na je ingreep al met een topmodel in bed ligt. Het is ongelooflijk wat voor plaat jij voor je nog-niet-verbouwde-kop hebt zeg. Als al die mensen hetzelfde zeggen, denk je dan niet dat het tijd wordt om het misschien eens aan te gaan nemen?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
"Honderden keren advies gekregen" Hónderden keren!!, nou dat klinkt alsof ik echt niet wil en erg hardhorig ben. Je vergeet erbij te vermelden wat voor kut-advies het dan wel niet is.. of niet? Tuurlijk sla ik nietszeggend advies af. Wat denk jij dan, is dat niet logisch? Als jij met goed advies komt hoor je mij niet maar kut-advies heb ik niks aan. "je moet jezelf maar accepteren" dat soort onzin. Moet je niet gaan doen alsof het heel wat is wat jullie aan "prestaties en hulp" hebben geleverd hier en dat ik alsnog niet wil luisteren ofzo. Want dat slaat toch nergens op.
Ik wil weten of het kan wat ik vraag in mijn OP. jullie beginnen gelijk met "je bent oppervlakkig, je moet naar de psych, relatie is beter, je bent fout als je alleen sex wilt" blablabla.. heel vermoeiend. hoe wil je dat ik daarop reageer, gewoon niks zeggen?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:17 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nietszeggend advies? Jij wil alleen maar horen dat je met een verbouwde kop waarschijnlijk eindelijk vrede zal hebben met alles waar je nu onvrede mee hebt of niet? Dat je 2 dagen na je ingreep al met een topmodel in bed ligt. Het is ongelooflijk wat voor plaat jij voor je nog-niet-verbouwde-kop hebt zeg. Als al die mensen hetzelfde zeggen, denk je dan niet dat het tijd wordt om het misschien eens aan te gaan nemen?
Als ik stinkend rijk zou worden zou ik die plastiche behandelingen niet overslaan. Dan hebben vrouwen wat om naar te kijken. Dan heb ik wat te bieden. Ik vind het trouwens raar dat, als ik iets te bieden wil hebben, voor het oog van de vrouwen. Dat dat dan ook weer niet goed is. Denk ik aan de wensen van een ander is het weer niet goed. Echt raar. Rare wereld wat willen ze nou.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:35 schreef ems. het volgende:
Als je zo nodig wilt scoren kan je ook altijd nog stinkend rijk worden. Dan kan je die plastische onzin overslaan.
Prima, waarom nog moeite steken in topics waarin je alleen maar kut-adviezen krijgt?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
"Honderden keren advies gekregen" Hónderden keren!!, nou dat klinkt alsof ik echt niet wil en erg hardhorig ben. Je vergeet erbij te vermelden wat voor kut-advies het dan wel niet is.. of niet? Tuurlijk sla ik nietszeggend advies af. Wat denk jij dan, is dat niet logisch? Als jij met goed advies komt hoor je mij niet maar kut-advies heb ik niks aan. "je moet jezelf maar accepteren" dat soort onzin. Moet je niet gaan doen alsof het heel wat is wat jullie aan "prestaties en hulp" hebben geleverd hier en dat ik alsnog niet wil luisteren ofzo. Want dat slaat toch nergens op.
Voor allebei geldt dat je er niet gelukkiger van wordt; het maakt bepaalde dingen makkelijker. Ik ken genoeg mooie en rijke, doodongelukkige mensen.quote:
Wat een cliché'squote:Op maandag 12 juli 2010 16:45 schreef heaven7 het volgende:
Jij denkt dat je wat te bieden hebt met een verbouwde kop? Fantastischje hoeft mijn ego niet te strelen hoor. Rel hier all you want maar doe jezelf een plezier en neem deze adviezen in stilte ter harte! Hoe wil jij de rest van je leven doorkomen als je zo vreselijk gestoord bent? Echt hoor, geluk zit em in veel meer dan alleen een mooie(re) kop.
betweterig omdat ik de onzinnige bullshit niet aanneem. D erest maakt er ene punt van als schenkstroop een vraag stelt. Zij gaan altijd off-topic en afzeiken. Niet ik. Ben ik betweterig??? Ik moet ja en amen zeggen dan is alles okay zeker?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:07 schreef bluejean het volgende:
Jeetje, wat een onzeker, maar tegelijkertijd betweterig en arrogant mannetje ben jij zeg. Geloof me, dat is veel onaantrekkelijker dan een middelmatig uiterlijk.
Zoals zovelen voor mij al - zo vaak - hebben gezegd: bezoek eerst een psycholoog alvorens je een bezoek aan de plastisch chirurg brengt.
Als het goede suggesties zijn hoor je mij geen kritiek geven. Dus je ziet de dingen zweer zoals jij ze wilt zien.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:35 schreef Dipkip het volgende:
Weer lekker alleen ingaan op de zeikerige posts en nooit op de inhoudelijke, go Schenkstroop
Denk je niet dat ik me die dingen ook al had bedacht. Dus hoe kom je aan al die "wijsheid" gewon even uit je duim gezogen om me voro shcut te zetten? gewoon weer lekker afzeiken?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:54 schreef Dipkip het volgende:
Nee, je kunt dat niet laten afvijlen. Wat wel kan als je meer zo'n heel plat aziatisch gezicht hebt is bij de oren een incisie en dan de jukbeenderen aan de voorkant (onder het oog) opvullen. Maar daar heb jij niks aan denk ik?
Die botten die jou storen afvijlen kan niet, heeft teveel medisch risico, stel je krijgt een keer een bal hard in je gezicht of je wordt aangereden en je klapt op je airbag dan heb je een veel te hoog risico dat die botten breken. En dan heb je dus echt een mismaakt hoofd daarna. Dus dat doen ze niet.
Tuurlijk zal die jongen van dat plaatje wat je laat zien voordelen hebben in het leven. Maar helaas is plastische chirurgie niet zo goed dat je iedere willekeurige man om kan bouwen tot dat. Zo werkt het gewoon niet. Als je verder een prima uiterlijk hebt maar er is 1 ding wat niet goed is, kan het zeker een hoop helpen. Zo heeft een vriendin van mij haar kin laten doen. Die is echt 10x aantrekkelijker geworden daardoor, maar die was op die kin na gewoon leuk qua uiterlijk. Maar iedereen die zich helemaal laat verbouwen wordt erg onaantrekkelijk. En bij jou zijn het niet alleen die jukbeenderen, je wil van alles anders, toch?
Het enige wat ze voor jouw jukbeenderen kunnen doen is ze van voren dikker maken en dan heb je dus nog meer een plofkop helaas. Plus dat de rest van je lichaam dus het zelfde blijft. Ik zeg het maar even bot.
Wat voor conclusies ik wil trekken of welke conclusies jij al voor mij hebt getrolkken door MJ als voorbeeld aantehalen?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:14 schreef Mangostine het volgende:
Lieve Schenkstroop, heb je al eens goed gekeken naar de vele operaties die Michael Jackson heeft laten doen? Volgens mij zijn ook zijn jukbeenderen verbouwd. Het zou dus mogelijk moeten zijn.
Ik laat het verder aan jou welke conclusies je uit deze vergelijking met MJ wil trekken.
Nou ga jij dat even lekker uitzoeken dan... En als je eindelijk dat oja moment krijgt kan je de welgemeende excuses bij mij en de reat van dik nederland met een laag inkomen gaan aanbieden.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:43 schreef Supersoep het volgende:
Maar iets concreets ga je niet ondernemen, of wel Schenkie? Fantaseren over plastische chirurgie heeft geen nut als je geen geld hebt, namelijk.
Hoe je trouwens overgewicht hebt met een budget van 60 euro per maand is mij een raadsel trouwens. Dat moet ik wel even zeggen.
Zo denken we ook over jou en je gezeik.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Gutteguttegut. Dit is typisch de nederlandsche mentaliteit. Vermoeiend gewoon. Echt vermoeiend. Vreselijk vermoeiend en irrtant. Ik begin het zelfs te haten..
Excuses aanbieden aan dikkerds.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou ga jij dat even lekker uitzoeken dan... En als je eindelijk dat oja moment krijgt kan je de welgemeende excuses bij mij en de reat van dik nederland met een laag inkomen gaan aanbieden.
Je opent een topic om te vragen of je je ergens aan kunt laten opereren, ik leg je uit dat dat niet kan en waarom niet, en nu ga je boos worden dat je dat heus al wel wist en waarom ik het 'uit mn duim zuig' (hoe kun jij het dan al weten, als ik het net verzonnen heb?) om je af te zeiken?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Denk je niet dat ik me die dingen ook al had bedacht. Dus hoe kom je aan al die "wijsheid" gewon even uit je duim gezogen om me voro shcut te zetten? gewoon weer lekker afzeiken?
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom geloven mensen altijd zo heilig in dat psychiatrische gelul.. Alsof ik daardoor in ene dit kan worden:
[ afbeelding ]
Afgebeelde gozah^^ hoeft nooit never dit soort bullshit gesprekken te verduren of te voeren, waarom denk je dat dat is?
Nee jij bent gewoon een kutwief.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je opent een topic om te vragen of je je ergens aan kunt laten opereren, ik leg je uit dat dat niet kan en waarom niet, en nu ga je boos worden dat je dat heus al wel wist en waarom ik het 'uit mn duim zuig' (hoe kun jij het dan al weten, als ik het net verzonnen heb?) om je af te zeiken?
Weet je schenkstroop, je bent gewoon een lul. En wat voor fantastisch goede redenen je ook zult hebben om een lul te zijn, een reden is geen excuus.
tsja het is een mogelijkheid dat het heel fout gaat. Dat begrijp ik ook wel. Toch wil ik die risico's wel nemen. Ik ben ik, en uit de praktijk weet ik dat vrouwen mij over het algemeen niks vinden. Ik ben niet meer dan heel intelligent en aardig. Maar dan willen ze nog niet met je naar bed. dat is de realiteit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:04 schreef Tarak het volgende:
Kijk Schenkstroop, ook zij dacht mooier te worden door plastische chirurgie:
[ afbeelding ]
Mooi hè!
Euh, omdat ik naast een vriendin die geen kin had ook een koreaans meisje ken en dat koreaanse meisje kon er niet aan geopereerd worden en die zonder kin dus wel. Ze zijn naar dezelfde chirurg geweest en we hebben dat besproken, dat doen vrouwen onder mekaar. Een derde overweegt dikkere tieten maar wil eerst borstvoeding geven. Dat krijg je met rijke vriendinnen hm, die laten wat fiksenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:13 schreef Schenkstroop het volgende:
En weet je het ook zeker? Nee dacht het niet. Maar je brengt het wel als 'feit' en waarom, gewoon om mij aftezeiken toch, omdat ik schenkstroop ben, niet dan? En dan ben ik een 'lul' als ik die godverdomde bullshit van jou en de rest niet aanneem?
Kutwijf rot op toch op ;')
Ahahaha, nee, die van die kin is gewoon blond & hollandsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:20 schreef Supersoep het volgende:
Dipkip, was dat toevallig Chin-chan? Google maar!
Je wil bij die 0,1% horen met zo'n uiterlijk. Gaat je niet lukken, samen met 99,9% van de mannen. Tsja, waarschijnlijk ben je lelijk, da's kut, het leven is hard. Probeer je eens meer te storten op dingen die je gelukkig maken en dat is echt niet alleen een relatie/liefde. Hoewel ik natuurlijk ook wel besef dat dat een zeer belangrjk aandeel in je levensgeluk is, maar niet het enige.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Een goede chirurg, en dat zijn de meeste chirurgen zullen niet alle operaties doen. Bot in het gezicht weg schrapen...tja...........ik denk dat de meeste chirurgen zullen zeggen als je met zo'n plaatje komt als van deze man: val eerst maar eens af en kijk hoe je er dan over denkt. Dan krijgt iedereen namelijk een wat spitser gezicht.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon een kutwief.
Stel elke willekeurig persoon dezelfde vraag als ik in mijn OP. En hij of zij komt wel tot die conclusie als jij en ik. Namelijk "er is niet meer bot, het is hol daarbinnen, het maakt je schedel vatbaarder voor schade etcetera" Maakt je nog geen expert op dat gebied..
En weet je het ook zeker? Nee dacht het niet. Maar je brengt het wel als 'feit' en waarom, gewoon om mij aftezeiken toch, omdat ik schenkstroop ben, niet dan? En dan ben ik een 'lul' als ik die godverdomde bullshit van jou en de rest niet aanneem?
Kutwijf rot op toch op ;')
Als je het niet weet hou je gewoon je bek. Kan je ook niet boos worden dat ik je bullshit niet aanvaard.
capiche?
Verder niet veel mis met mijn persoonlijkheid irl. dat kunnen mijn vrienden beamen. En persoonlijkheid/intellect is in de praktijk toch zo overtrokken. ik zie dat uiterlijk van veel doorslaggevendere aard is voor vrouwen en mannen. Daar kan je niet omheen.
Klopt, als je vet verliest is dit over het algemeen het eerste in je gezicht/nek (wel met name de onderkant van je gezicht). Geen idee of TS een dikkerdje is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:30 schreef Tarak het volgende:
[..]
Een goede chirurg, en dat zijn de meeste chirurgen zullen niet alle operaties doen. Bot in het gezicht weg schrapen...tja...........ik denk dat de meeste chirurgen zullen zeggen als je met zo'n plaatje komt als van deze man: val eerst maar eens af en kijk hoe je er dan over denkt. Dan krijgt iedereen namelijk een wat spitser gezicht.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Als niemand het 1-2-3 weet ga ik het wel ergens anders vragen.
Ik weet war ik over praat Schenkstroop. Dus lees mijn post nog maar eens.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee was ook maar een voorbeeld. Ik zou al blij zijn als ik wat features hier en daar kon laten bijwerken of accentueren of hoe je dat noemt. En toch zit dat brede langs mijn ogen mij nog het meest dwars. Tanden, kin, neus, flaporen kun je allemaal laten corrigeren als je het geld ervoor hebt. Maar je schedel bijwerken.. en daar zit ik weer mee. Als niemand het 1-2-3 weet ga ik het wel ergens anders vragen.
???quote:
En dat ben je nogsteeds! maar nu verveel je mensen met je 'tolle aceptatie bullshit' niet dan? Denk eens na wie je allemaal irriteert met je geforceerd opgelegde manier van denken en je moet je zelf accepteren en alles. Het is net zoals de religie waar je op spuugtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:53 schreef spermanent het volgende:
Wow schenkstroop wat ben jij toch een zeikzak.
Een wijs man zei ooit: "niet janken over dingen waar je niks aan kunt doen"
Je gaat toch gvd geen duizenden euro's uitgeven, risico's op verminking (en zelfs dood) lopen om er hoogstwaarschijnlijk niet eens mooier uit te komen?
Deze wereld is ziek en jij bent daar onderdeel van. Je wordt in het leven idd nou eenmaal beoordeeld op uiterlijk, maar dat is niet het enige.
Als jij niet zo'n zeikzak zou zijn en niet continu loopt te bitchen, een hobby had waar je goed in was, wereldwijs was en met mensen diepe goede gesprekken kon voeren, dan zou iedereen je gewoon mogen en waarderen.
En ja, als dat eenmaal gebeurt is, komen de vrouwen vanzelf wel.
Tip van de week. Nee, tip van je leven. Lees 'a new earth' van Eckhart Tolle. En als je dan toch bezig bent, 'De kracht van het nu' ook maar effe.
Staat precies in wat er aan de hand is en hoe je jezelf kan fixen.
En idd, de sleutel ligt toch bij de acceptatie van. Je bent verantwoordelijk voor je eigen geest. En je hebt daar wel degelijk invloed op. Je hebt je alleen de afgelopen jaren van je leven mee laten slepen door je zeikgeest. Maar die kun je stoppen.
Hoe? Lees die boeken en wordt gelukkig.
Je leeft gvd maar 1 keer op deze prachtige blauwe planeet. Dat kun je niet verneuken door maar continu te blijven zaniken over het feit dat je nou eenmaal niet zo knap bent. Je doet er niks aan dus accepteer het. Je gaat toch ook niet je hele leven zeiken over dat de blauwe lucht eigenlijk rood had moeten zijn?
(ik was vroeger ook een zeikzak)
Dat is toch mooi? Dan weet je niet hoe het is om niet trots te zijn op iets lichamelijks wat je niet kunt uittrekken. En wat je niet zo mooi maakt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben (afgezien van de naam) niet bekend met Tolle, maar ik zeg: wees trots op wie je bent, dan ben je meteen tien keer leuker.
Ik heb de Indiaanse hoge jukbeenderen van mijn oma en ik ben er trots op
Daar gung het me hier niet om. Ik wil weten of het kan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:30 schreef Lienekien het volgende:
Maar Schenkstroop. Je kunt zo'n ingreep toch helemaal niet betalen?
Er is net aangegeven dat dit niet mogelijk is. Unfortunately peanut butter.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Daar gung het me hier niet om. Ik wil weten of het kan.
Wat héb je daar nou aan?!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Daar gung het me hier niet om. Ik wil weten of het kan.
Oh joh, ieder mens heeft zo z'n dingen hoor! Het gaat erom of je jezelf accepteert inclusief de minder mooie dingen. Zal je vaak net zien dat het net die dingen zijn die jij minder tof vindt, die andere mensen geweldig aan je vinden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is toch mooi? Dan weet je niet hoe het is om niet trots te zijn op iets lichamelijks wat je niet kunt uittrekken. En wat je niet zo mooi maakt.
Schenkie, al was je de mooiste man op de wereld, dan nog verpest jouw karakter alles. Je moet van binnen naar buiten werken in plaats van andersom.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Aha.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan niet met mensen op fora omgaan, echt zo vreselijk zijn mensen. Je kan maar beter een grijze muis zijn zonder eigen mening en alleen maar ja en amen zeggen. Alleen dan accepteren ze je.. Wat vreselijk vreselijk vreselijk zijn mensen in het algemeen. Niks kan zonder waardeoordeel en afzeikerij. Vreselijk zijn Hollanders, vreselijk. Echt vreselijk.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan niet met mensen op fora omgaan, echt zo vreselijk zijn mensen. Je kan maar beter een grijze muis zijn zonder eigen mening en alleen maar ja en amen zeggen. Alleen dan accepteren ze je.. Wat vreselijk vreselijk vreselijk zijn mensen in het algemeen. Niks kan zonder waardeoordeel en afzeikerij. Vreselijk zijn Hollanders, vreselijk. Echt vreselijk.
Het is jammer dat het je ontbreekt aan inzicht in hoe jij met je eigen postgedrag bepaalde reacties oproept bij users.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef Lienekien het volgende:
Er is altijd een groep die direct lullig doet. Maar er zijn er genoeg die in de afgelopen maanden met veel geduld op je hebben gereageerd. Helaas zijn die je onderhand ook wel een beetje beu.
Of beidequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
LOL als je het verschil niet ziet tussen religie en een gedachtentraining (net zoals ergens proberen beter in te worden) dan ben je een arie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dat ben je nogsteeds! maar nu verveel je mensen met je 'tolle aceptatie bullshit' niet dan? Denk eens na wie je allemaal irriteert met je geforceerd opgelegde manier van denken en je moet je zelf accepteren en alles. Het is net zoals de religie waar je op spuugt![]()
Rot toch effe een end op. Ik heb je nog nieteens op fok gezien begin je gelijk te spugen en aftezeiken. Je bent net zo gevaarlijk als die Christenen die anderen alles opleggen
LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIGquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef spermanent het volgende:
LOL als je het verschil niet ziet tussen religie en een gedachtentraining (net zoals ergens proberen beter in te worden) dan ben je een arie.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hee TS, post eens een foto van iemand waarop je min of meer lijkt
En dat is verdomd goed bedoeld.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG
LOL Jehova's getuigen bedoelen het ook goed hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:44 schreef spermanent het volgende:
En dat is verdomd goed bedoeld.
Beter dan:
ER IS MAAR 1 GOD, DIE ZUL JIJ AANBIDDEN ANDERS ZUL JE BRANDEN IN HET HELLEVUUR. VERMOORD ALLE NIET GELOVIGEN. GA 5 KEER PER DAG OP JE KNIEEN VOOR HET GROOTSTE EGO VAN HET UNIVERSUM. JE LEVEN IS EEN TEST EN ALS JE DIE GOED VOLBRENGT BEGINT HET PAS ECHT, JE KOMT DAN IN DE HEMEL!
Maar jij bent gewoon een irritante trol die alle kansen aangrijpt om lekker irritant te doen. En zo niet, dan ben je ongeloofelijk dom. Je kunt die 2 zaken niet met elkaar vergelijken.
Maar je valt toch ook op. Negatief gezien?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef Schenkstroop het volgende:
mooi gezegdquote:Op maandag 12 juli 2010 12:53 schreef Candaasje het volgende:
Niet alleen bij aziaten staat soms het jukbeen iets meer naar buiten hoor. Ik ben verre van aziatisch (eerder hollandse kaaskop met blond haar, sproeten en blauwe ogen) maar ik heb toch ook wat mijn jukbeenderen meer opzij zitten. Tja, soms kijk in de spiegel en dan mag het van mij ook wel iets minder, maar ik bedenk me ook altijd maar dat ik het voor mezelf vaak veel erger maak dan het is. Ik ben geen fotomodel, maar ik merk steeds vaker dat ik veel meer minpunten zie dan anderen. Zelfs op zaterdagmorgen (om een uurtje of 7) wanneer ik met nog een slaperig gezicht en vet haar aan het werk ben, krijg ik nog wel eens een compliment. Gewoon, omdat ik er een vrolijke, enthousiaste uistraling op na probeer te houden. Als je vrolijk, met zin in een nieuwe dag, met een vriendelijke lach de straat op stapt, letten mensen gelijk veel minder op dat ene rare plukje haar dat net verkeerd zit (althans, volgens jouzelf dan) of dat jukbeentje dat iets meer uitsteekt dan gewenst. (Oh ja joh? Nooit opgemerkt... is meestal de reactie, als je er iemand op wijst.)
Uitstraling doet het hem (En ja, natuurlijk wil iedereen er perfect uitzien. Ik zou ook graag zien dat ik minder brede bovenbenen, een groteer cupmaat en grote bambi-ogen had/heb. Heb ik niet, helaas, maar dat maakt mij toch niks minder dan iemand die dat wel heeft? Schei toch uit, ik mag er ook wezen hoor. Ik heb net zoveel recht om ergens te lopen als die prachtige vrouw drie huizen verderop.)
En of het cosmethish mogelijk is...tja vast wel. geen idee of ze een deel van je bot kunnen wegschaven, of je huid misschien wat meer gelijkmatig er overheen trekken. Maar ja.... of een operatie (en het geld) het allemaal waard is...ik weet het niet...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hee TS, post eens een foto van iemand waarop je min of meer lijkt
Ook toevallig een tweede generatie Aziaat? (i.e. ouders geboren in Azie, jij geboren in Nederland)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja ik ben aziatisch. Sorry voor het late commentaar. Ik had een ban.
En terecht. Die ban dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja ik ben aziatisch. Sorry voor het late commentaar. Ik had een ban.
Ja moeder uit suriname, vader uit... taipei dacht ik. Hoezo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:30 schreef Sehaninne het volgende:
[..]
Ook toevallig een tweede generatie Aziaat? (i.e. ouders geboren in Azie, jij geboren in Nederland)
Hey nieuw gezicht en je bent nu al up to par met de headlines.. kloon?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:33 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Zo Schenkstroop, dus eindelijk geneukt?
nee ik lees het een paar pagina's hiervoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja moeder uit suriname, vader uit... taipei dacht ik. Hoezo?
[..]
Hey nieuw gezicht en je bent nu al up to par met de headlines.. kloon?
Da/s toch ttaiwan en jij was een chinees. een halve chinees.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja moeder uit suriname, vader uit... taipei dacht ik. Hoezo?
[..]
Hey nieuw gezicht en je bent nu al up to par met de headlines.. kloon?
Inderdaad, eigenlijk wel triest. Hoe kan je van iemand verlangen dat diegene van je houdt, als je niet eens van jezelf kan houden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef aychelle het volgende:
schenkstroop en z'n ''ik ben lelijk' topics
Ehm.. 1. OK.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:06 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
nee ik lees het een paar pagina's hiervoor.
Hoe was het?
Als je zelf vind dat je er redelijk tot leuk uiztiet kan je ook meer van jezelf houden, dat is de clouquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:22 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Inderdaad, eigenlijk wel triest. Hoe kan je van iemand verlangen dat diegene van je houdt, als je niet eens van jezelf kan houden.
De pil is geen optiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:33 schreef heaven7 het volgende:
Niemand wil met jou zonder condoom neuken, je zou maar per ongeluk zwanger worden, lopen er nog meer mensen met brede jukbeenderen rond
Hoe de neuk weet jij dat nou weerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:47 schreef TeringHenkie het volgende:
Wel ironisch als je bedenkt dat Laurence Fishburne een ontzettend slechte huid heeft, die heeft wel andere problemen dan het feit dat hij een aziatisch gezicht heeft.
Bij hoeren niet nee, en je had zo'n sensitive condoom kunnen kopen. Daarbij, zie je nou wel dat niet al je problemen ophouden als je geneukt hebt? Je moet professionele hulp zoeken en het echte probleem aanpakken, want zoveel lelijke mannen hebben een redelijk knappe vrouw, gewoon omdat ze verder toffen gasten zijn.quote:
Kijk voor de gein eens naar The Matrix in 1080p, zijn gezicht is een maanlandschap. Maar goed, TS heeft idd. een beetje verstoord zelfbeeld. Sterker nog, als je goed kijkt naar BN'ers zie je bij iedereen wel flaporen, een groot voorhoofd, uitstekende kin, grote neus, etc.quote:
DOHquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:23 schreef Sander het volgende:
Is-ie ontmaagd, vind-ie het nog niet goed. Snap je nu dat dat met alles zo zal gaan, als je je houding niet veranderd?
Neuk je nog een hoer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ehm.. 1. OK.
2. Ik wil meer
3. Ik voel me nogsteeds maagd
4. Stomme condooms.
haha, ik heb nog zo'n groot bakbeestquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:34 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Kijk voor de gein eens naar The Matrix in 1080p, zijn gezicht is een maanlandschap. Maar goed, TS heeft idd. een beetje verstoord zelfbeeld. Sterker nog, als je goed kijkt naar BN'ers zie je bij iedereen wel flaporen, een groot voorhoofd, uitstekende kin, grote neus, etc.
20 minuten en 50 euro... was veel te kort.. Die prostituee waarbij ik naar binnen ging woont trouwens bij mij in de buurt!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:23 schreef Sander het volgende:
Is-ie ontmaagd, vind-ie het nog niet goed. Snap je nu dat dat met alles zo zal gaan, als je je houding niet veranderd?
Die je hollandsche mentaliteit eer aan en dan 'zap je toch weg' lees je toch niet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:51 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
haha, ik heb nog zo'n groot bakbeest
Maar kan dit topic niet dicht, ik word van dit topic een beetje moe eigenlijk
Maar dat moet met condoomquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:06 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
Neuk je nog een hoer.
Wordt een beetje moeilijk als ik elke dag overal die huilie topics van jou ziequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die je hollandsche mentaliteit eer aan en dan 'zap je toch weg' lees je toch niet?
[..]
Maar dat moet met condoom
Die is wel leuk. "niet altijd" hahaha. Dus meestal welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:27 schreef TheHolyTiamat het volgende:
misschien vinden anderen jou niet zo lelijk als jij denkt.
ik zelf bijv vind aziatische of half aziatische mannen niet verkeerd. (niet altijd).
Overall! Echt ooooo--veeee-raalllll! Neeeee! dat dit kan!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Wordt een beetje moeilijk als ik elke dag overal die huilie topics van jou zieEn maar zielig blijven doen
Oh shit, ik hapte op een troll![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |