abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:53:15 #176
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84867975
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:23 schreef Sander het volgende:
Is-ie ontmaagd, vind-ie het nog niet goed. Snap je nu dat dat met alles zo zal gaan, als je je houding niet veranderd?
20 minuten en 50 euro... was veel te kort.. Die prostituee waarbij ik naar binnen ging woont trouwens bij mij in de buurt! :D Tenminste dat denk ik. En niet dat dat veel uitmaakt maar ik vind het wel geinig. Ik zag er in de supermarkt. En het kan niet anders, zij is het. Ik heb dr vriend ook gezien. Zij zei ook tegen mij dat uiterlijk niet uitmaakt. Maar aan dr 2M lange super symmetrische brede hollansche vriend te zien dus wel.. vrouwen wat een hypocriete leugenaars!!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:54:07 #177
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84868020
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:51 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

haha, ik heb nog zo'n groot bakbeest :D
Maar kan dit topic niet dicht, ik word van dit topic een beetje moe eigenlijk
Die je hollandsche mentaliteit eer aan en dan 'zap je toch weg' lees je toch niet?

quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:06 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:

[..]

Neuk je nog een hoer.
Maar dat moet met condoom :{
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:56:07 #178
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_84871795
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Die je hollandsche mentaliteit eer aan en dan 'zap je toch weg' lees je toch niet?
[..]

Maar dat moet met condoom :{
Wordt een beetje moeilijk als ik elke dag overal die huilie topics van jou zie :') En maar zielig blijven doen _O-

Oh shit, ik hapte op een troll -O-
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:04:57 #179
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84872338
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:27 schreef TheHolyTiamat het volgende:
misschien vinden anderen jou niet zo lelijk als jij denkt.
ik zelf bijv vind aziatische of half aziatische mannen niet verkeerd. (niet altijd).
Die is wel leuk. "niet altijd" hahaha. Dus meestal wel :D
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:06:15 #180
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84872424
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Wordt een beetje moeilijk als ik elke dag overal die huilie topics van jou zie :') En maar zielig blijven doen _O-

Oh shit, ik hapte op een troll -O-
Overall! Echt ooooo--veeee-raalllll! Neeeee! dat dit kan!!!

Overdrijven :O
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:32:53 #181
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84874043
Wie moet ik beroven voor het geld :{
pi_84875536
heb jij niet heel veel van deze topics? je kunt er nog 1000 aanmaken, maar daarmee ga je er echt niet anders uitzien hoor. als je je die dingen afvraagt zou ik zeggen dat je gewoon maar eens contact moet opnemen met een plastisch chirurg.

ik weet natuurlijk niet hoe jij eruit ziet, en of je daadwerkelijk zo'n gedrocht bent als je beweert te zijn. maar denk er ook over na dat je niet te ver gaat met die dingen. als je je neus laat verbouwen, ben er dan ook tevreden mee en ga er niet nog 10 keer aan sleutelen.

ik ben zeker niet tegen plastische chirurgie. als je echt lelijk bent zie ik het als een mooi middel om je te helpen gelukkiger te worden. maar ik adviseer je wel dat je objectief blijft. wat me opvalt bij veel mensen is dat ze er eerst beter gaan uitzien, en daarna slechter. doordat ze niet meer objectief naar zichzelf kunnen kijken, zien ze niet meer waar ze moeten stoppen.
pi_84875894
Het gaat inmiddels meer over de seksuele escapades van de TS dan de reden van dit topic. Hoogstens tijd om er een slotje op te gooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')