quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Als niemand het 1-2-3 weet ga ik het wel ergens anders vragen.
Ik weet war ik over praat Schenkstroop. Dus lees mijn post nog maar eens.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee was ook maar een voorbeeld. Ik zou al blij zijn als ik wat features hier en daar kon laten bijwerken of accentueren of hoe je dat noemt. En toch zit dat brede langs mijn ogen mij nog het meest dwars. Tanden, kin, neus, flaporen kun je allemaal laten corrigeren als je het geld ervoor hebt. Maar je schedel bijwerken.. en daar zit ik weer mee. Als niemand het 1-2-3 weet ga ik het wel ergens anders vragen.
???quote:
En dat ben je nogsteeds! maar nu verveel je mensen met je 'tolle aceptatie bullshit' niet dan? Denk eens na wie je allemaal irriteert met je geforceerd opgelegde manier van denken en je moet je zelf accepteren en alles. Het is net zoals de religie waar je op spuugtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:53 schreef spermanent het volgende:
Wow schenkstroop wat ben jij toch een zeikzak.
Een wijs man zei ooit: "niet janken over dingen waar je niks aan kunt doen"
Je gaat toch gvd geen duizenden euro's uitgeven, risico's op verminking (en zelfs dood) lopen om er hoogstwaarschijnlijk niet eens mooier uit te komen?
Deze wereld is ziek en jij bent daar onderdeel van. Je wordt in het leven idd nou eenmaal beoordeeld op uiterlijk, maar dat is niet het enige.
Als jij niet zo'n zeikzak zou zijn en niet continu loopt te bitchen, een hobby had waar je goed in was, wereldwijs was en met mensen diepe goede gesprekken kon voeren, dan zou iedereen je gewoon mogen en waarderen.
En ja, als dat eenmaal gebeurt is, komen de vrouwen vanzelf wel.
Tip van de week. Nee, tip van je leven. Lees 'a new earth' van Eckhart Tolle. En als je dan toch bezig bent, 'De kracht van het nu' ook maar effe.
Staat precies in wat er aan de hand is en hoe je jezelf kan fixen.
En idd, de sleutel ligt toch bij de acceptatie van. Je bent verantwoordelijk voor je eigen geest. En je hebt daar wel degelijk invloed op. Je hebt je alleen de afgelopen jaren van je leven mee laten slepen door je zeikgeest. Maar die kun je stoppen.
Hoe? Lees die boeken en wordt gelukkig.
Je leeft gvd maar 1 keer op deze prachtige blauwe planeet. Dat kun je niet verneuken door maar continu te blijven zaniken over het feit dat je nou eenmaal niet zo knap bent. Je doet er niks aan dus accepteer het. Je gaat toch ook niet je hele leven zeiken over dat de blauwe lucht eigenlijk rood had moeten zijn?
(ik was vroeger ook een zeikzak)
Dat is toch mooi? Dan weet je niet hoe het is om niet trots te zijn op iets lichamelijks wat je niet kunt uittrekken. En wat je niet zo mooi maakt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben (afgezien van de naam) niet bekend met Tolle, maar ik zeg: wees trots op wie je bent, dan ben je meteen tien keer leuker.
Ik heb de Indiaanse hoge jukbeenderen van mijn oma en ik ben er trots op
Daar gung het me hier niet om. Ik wil weten of het kan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:30 schreef Lienekien het volgende:
Maar Schenkstroop. Je kunt zo'n ingreep toch helemaal niet betalen?
Er is net aangegeven dat dit niet mogelijk is. Unfortunately peanut butter.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Daar gung het me hier niet om. Ik wil weten of het kan.
Wat héb je daar nou aan?!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Daar gung het me hier niet om. Ik wil weten of het kan.
Oh joh, ieder mens heeft zo z'n dingen hoor! Het gaat erom of je jezelf accepteert inclusief de minder mooie dingen. Zal je vaak net zien dat het net die dingen zijn die jij minder tof vindt, die andere mensen geweldig aan je vinden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is toch mooi? Dan weet je niet hoe het is om niet trots te zijn op iets lichamelijks wat je niet kunt uittrekken. En wat je niet zo mooi maakt.
Schenkie, al was je de mooiste man op de wereld, dan nog verpest jouw karakter alles. Je moet van binnen naar buiten werken in plaats van andersom.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het kan me niet schelen of een vrouw dat wel of niet erg vindt. IK vind het erg. IK weet dat het niet mooi is en dat mijn kansen daardoor rigoreus worden verkleind op relatie/dating gebied.
Aha.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan niet met mensen op fora omgaan, echt zo vreselijk zijn mensen. Je kan maar beter een grijze muis zijn zonder eigen mening en alleen maar ja en amen zeggen. Alleen dan accepteren ze je.. Wat vreselijk vreselijk vreselijk zijn mensen in het algemeen. Niks kan zonder waardeoordeel en afzeikerij. Vreselijk zijn Hollanders, vreselijk. Echt vreselijk.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan niet met mensen op fora omgaan, echt zo vreselijk zijn mensen. Je kan maar beter een grijze muis zijn zonder eigen mening en alleen maar ja en amen zeggen. Alleen dan accepteren ze je.. Wat vreselijk vreselijk vreselijk zijn mensen in het algemeen. Niks kan zonder waardeoordeel en afzeikerij. Vreselijk zijn Hollanders, vreselijk. Echt vreselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |