abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83986051
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Als niemand het 1-2-3 weet ga ik het wel ergens anders vragen.
dus je vraagt hier of het kan en als men zegt dat het niet kan word je boos en ga je het ergens anders vragen?

Dr zal in Zuid-Amerika vast wel iemand zijn die het doet. Misschien vragen aan die kerel die rimpels opspoot met afgewerkte olie, die is er vast wel voor in

Serieus, met genoeg geld en genoeg risico's kan alles natuurlijk. Iemand haalde al Michael Jackson aan. Verstandig is het niet, maar daarna heb je of resultaat of echt wat om zielig mee te doen, dus ik snap de aantrekkingskracht wel.
pi_83986254
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee was ook maar een voorbeeld. Ik zou al blij zijn als ik wat features hier en daar kon laten bijwerken of accentueren of hoe je dat noemt. En toch zit dat brede langs mijn ogen mij nog het meest dwars. Tanden, kin, neus, flaporen kun je allemaal laten corrigeren als je het geld ervoor hebt. Maar je schedel bijwerken.. en daar zit ik weer mee. Als niemand het 1-2-3 weet ga ik het wel ergens anders vragen.
Ik weet war ik over praat Schenkstroop. Dus lees mijn post nog maar eens.

Er is geen arts in NL en hopelijk ook niet al te veel daarbuiten die hieraan wil gaan beginnen.

Je jukbeenderen zijn belangrijk voor de bescherming van je oog, want deel van je oogkas. Bovendien ook erg belangrijk voor je mimiek en wangspieren. Ook moet je beseffen dat bot niet 100% hard bot is, als je de bovenste laag verwijderd bij je schedelbeenderen, dan zit je in het beenmerg, dat is zacht spul.

Aan je jukbeenderen zitten veel spieren vastgehecht, deze allemaal loshalen van het vlies wat over je bot heen zit, bot weghalen en alles terugplaatsen zonder dat je problemen met kauwen en mimiek krijgt is een hele opgave.... De kans dat je eenzijdig een verlamd gezicht overhoudt is ook reeel, nou daar wordt je knapper van, een eenzijdige hamsterwangzak
Of je gebit sluit niet meer goed op elkaar aan door de veranderde spieren en dan loop je voor je het weet met compleet afgesleten kiezen.
OF de spieren van je wang raken zo beschadigt dat je je mond niet meer kunt openen... ook leuk.

Eronder zitten je bijholtes, bij ingrepen vanuit binnenuit, krijg je daar vaak problemen mee.

En je verandert ook nog eens je oogkas ermee, wat kan resulteren in verandering van je oogstand en permanent dubbelzien hierdoor.

Maar goed, als jij perse een zygoma plastiek wil, dan moet je in China oid zijn. Hier gaat het je never nooit lukken. TE risicovol en sowieso weinig resultaat te behalen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dzjonka op 13-07-2010 02:53:47 ]
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:53:50 #103
293072 spermanent
Oplossingen zijn altijd simpel
pi_83986299
Wow schenkstroop wat ben jij toch een zeikzak.

Een wijs man zei ooit: "niet janken over dingen waar je niks aan kunt doen"

Je gaat toch gvd geen duizenden euro's uitgeven, risico's op verminking (en zelfs dood) lopen om er hoogstwaarschijnlijk niet eens mooier uit te komen?

Deze wereld is ziek en jij bent daar onderdeel van. Je wordt in het leven idd nou eenmaal beoordeeld op uiterlijk, maar dat is niet het enige.
Als jij niet zo'n zeikzak zou zijn en niet continu loopt te bitchen, een hobby had waar je goed in was, wereldwijs was en met mensen diepe goede gesprekken kon voeren, dan zou iedereen je gewoon mogen en waarderen.
En ja, als dat eenmaal gebeurt is, komen de vrouwen vanzelf wel.

Tip van de week. Nee, tip van je leven. Lees 'a new earth' van Eckhart Tolle. En als je dan toch bezig bent, 'De kracht van het nu' ook maar effe.
Staat precies in wat er aan de hand is en hoe je jezelf kan fixen.

En idd, de sleutel ligt toch bij de acceptatie van. Je bent verantwoordelijk voor je eigen geest. En je hebt daar wel degelijk invloed op. Je hebt je alleen de afgelopen jaren van je leven mee laten slepen door je zeikgeest. Maar die kun je stoppen.
Hoe? Lees die boeken en wordt gelukkig.

Je leeft gvd maar 1 keer op deze prachtige blauwe planeet. Dat kun je niet verneuken door maar continu te blijven zaniken over het feit dat je nou eenmaal niet zo knap bent. Je doet er niks aan dus accepteer het. Je gaat toch ook niet je hele leven zeiken over dat de blauwe lucht eigenlijk rood had moeten zijn?

(ik was vroeger ook een zeikzak)
pi_83986375
Oh nee, niet weer zo'n Tolle-evangelist
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:02:38 #105
293072 spermanent
Oplossingen zijn altijd simpel
pi_83994825
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 03:04 schreef Dipkip het volgende:
Oh nee, niet weer zo'n Tolle-evangelist
???
Tolle's materiaal heeft niks met religie te maken. Het is alleen een 'tool' om je mindstate weer terug te krijgen naar zoals het hoort. Daar kun je verdomd veel profijt van hebben als je het goed gebruikt, dus mijn tip is vriendelijk bedoelt.

De wereld is ziek omdat mensen ziek zijn.
Mensen zijn religieus, maken elkaar af, nemen alles persoonlijk op, voelen zich kut om niks, kopen massaal de laatste mode voor sociale status, hebben doelen die nergens voor dienen behalve erkenning, hebben continu een stem in hun hoofd die hun afleid van het echte leven, etc etc.
Een paar voorbeelden van de ziekheid waar je nooit gelukkig van wordt, vooral niet op lange termijn.

Pas als men op het sterfbed ligt realiseert men dat dit soort dingen allemaal onnodige bullshit waren.
Maar je kunt het ook nu al realiseren, en Eckhart helpt daar een handje bij.

Maar dat jij het ziet als evangelisme zegt al genoeg. Je hebt er geen verstand van en je ego is geïrriteerd doordat je er meerdere mensen over hebt horen praten en je denkt dat het niet nodig is.

Een betere wereld begint bij jezelf.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:04:50 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_83994916
De term 'evangelie' wordt in overdrachtelijke zin ook wel gebruikt voor een boodschap waaraan een zekere onfeilbaarheid wordt toegedicht, bijvoorbeeld het gedachtegoed van een zekere filosoof. (Wikipedia)

Dat is wat Dipkip bedoelt, en gezien je post over Tolle geef ik haar gelijk.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:30:09 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83995914
Ik ben (afgezien van de naam) niet bekend met Tolle, maar ik zeg: wees trots op wie je bent, dan ben je meteen tien keer leuker.

Ik heb de Indiaanse hoge jukbeenderen van mijn oma en ik ben er trots op
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:20:58 #108
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83998102
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:53 schreef spermanent het volgende:
Wow schenkstroop wat ben jij toch een zeikzak.

Een wijs man zei ooit: "niet janken over dingen waar je niks aan kunt doen"

Je gaat toch gvd geen duizenden euro's uitgeven, risico's op verminking (en zelfs dood) lopen om er hoogstwaarschijnlijk niet eens mooier uit te komen?

Deze wereld is ziek en jij bent daar onderdeel van. Je wordt in het leven idd nou eenmaal beoordeeld op uiterlijk, maar dat is niet het enige.
Als jij niet zo'n zeikzak zou zijn en niet continu loopt te bitchen, een hobby had waar je goed in was, wereldwijs was en met mensen diepe goede gesprekken kon voeren, dan zou iedereen je gewoon mogen en waarderen.
En ja, als dat eenmaal gebeurt is, komen de vrouwen vanzelf wel.

Tip van de week. Nee, tip van je leven. Lees 'a new earth' van Eckhart Tolle. En als je dan toch bezig bent, 'De kracht van het nu' ook maar effe.
Staat precies in wat er aan de hand is en hoe je jezelf kan fixen.

En idd, de sleutel ligt toch bij de acceptatie van. Je bent verantwoordelijk voor je eigen geest. En je hebt daar wel degelijk invloed op. Je hebt je alleen de afgelopen jaren van je leven mee laten slepen door je zeikgeest. Maar die kun je stoppen.
Hoe? Lees die boeken en wordt gelukkig.

Je leeft gvd maar 1 keer op deze prachtige blauwe planeet. Dat kun je niet verneuken door maar continu te blijven zaniken over het feit dat je nou eenmaal niet zo knap bent. Je doet er niks aan dus accepteer het. Je gaat toch ook niet je hele leven zeiken over dat de blauwe lucht eigenlijk rood had moeten zijn?

(ik was vroeger ook een zeikzak)

En dat ben je nogsteeds! maar nu verveel je mensen met je 'tolle aceptatie bullshit' niet dan? Denk eens na wie je allemaal irriteert met je geforceerd opgelegde manier van denken en je moet je zelf accepteren en alles. Het is net zoals de religie waar je op spuugt

Rot toch effe een end op. Ik heb je nog nieteens op fok gezien begin je gelijk te spugen en aftezeiken. Je bent net zo gevaarlijk als die Christenen die anderen alles opleggen

En aan al die andere kinderachtige mensjes hier: Veel van dat herhalende commentaar ^^ heb ik al antwoord op gegeven En toch halen jullie het weer naar boven alsof jullie gelijk hebben? in de hoop dat het mij extra in een hoek drukt en het topic sluit? Zo schenkstroop in een hoek hahahahah.. Want zie maar onze bullshit overweldigd zijn topic en sluit ermee af dan hebben wij toch gelijk, iedereen die het kan zien! ?

En bedankt voor de positieve insteek he. Het moet bij voorbaat natuurlijk falen en je moet er uit gaan zien als MJ..... Erg "bedankt".. What happenend to positive thinking? Dat preken jullie toch ook van hier tot en met. Neeeuj als het gaat om iemand aftezeiken dan moet het negatief en zijn zijn/haar doelen bij voorbaat kansloos!! Wat een zieke zieke mensjes hier. De ware aard van mensen. En dan doen alsoif je iemand wilt helpen .. Rot toch een end op..

En ik zei al: De meningen van mensen is net tirannie en slecht voor mijn gezondheid. Als cosmetisch chirurgische ingrepen meer gemeengoed waren en niet bedolven werden onder moralistisch gezeik, dan zouden chirurgen wss meer durven. Mischien zou het zelfs ook goedkoper zijn dan wat die uitzuigers er nu voor vragen! Omdat het nu algemeen als luxe en als onnodig wordt beschouwd. Erg "bedankt".. En jullie noemen je oprecht en vreedzaam. rot toch op.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 13-07-2010 14:35:44 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83998328
Wat een frustratie. De post van Dzjonka is de meest informatieve die je gaat krijgen, maar die sluit niet aan bij wat je wil horen ofzo, dat het wel allemaal kan?

Zielig figuur. Blijf heel je leven maar bij de hoeren zitten.
Ron Paul 2012
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:28:13 #110
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83998411
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben (afgezien van de naam) niet bekend met Tolle, maar ik zeg: wees trots op wie je bent, dan ben je meteen tien keer leuker.

Ik heb de Indiaanse hoge jukbeenderen van mijn oma en ik ben er trots op
Dat is toch mooi? Dan weet je niet hoe het is om niet trots te zijn op iets lichamelijks wat je niet kunt uittrekken. En wat je niet zo mooi maakt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:30:04 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_83998496
Maar Schenkstroop. Je kunt zo'n ingreep toch helemaal niet betalen?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:33:41 #112
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83998659
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:30 schreef Lienekien het volgende:
Maar Schenkstroop. Je kunt zo'n ingreep toch helemaal niet betalen?
Daar gung het me hier niet om. Ik wil weten of het kan.
pi_83998742
Stroop.. ben je al aan de delen van je uiterlijk gaan werken die wel relatief eenvoudig te verbeteren zijn, zoals ik in mijn posts aangaf. D.w.z. een afgetraind lichaam, waar natuurlijk wel karakter voor nodig is.
Het in de slachtofferrol kruipen is zo makkelijk (en hier maken veel mensen zich soms schuldig aan, ook ik), maar lost geen ene flikker op natuurlijk.
pi_83998794
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:33 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Er is net aangegeven dat dit niet mogelijk is. Unfortunately peanut butter.
pi_83999029
Inderdaad, en dan wordt hij boos. Alsof we expres zeggen dat het niet kan om hem te stangen.
Ron Paul 2012
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:43:29 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_83999100
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:33 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wat héb je daar nou aan?!
pi_83999330
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat héb je daar nou aan?!
Dan kan ie dat geld wegzetten om een dikke auto te kopen in plaats van een operatie !
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:14:51 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84000582
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:28 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat is toch mooi? Dan weet je niet hoe het is om niet trots te zijn op iets lichamelijks wat je niet kunt uittrekken. En wat je niet zo mooi maakt.
Oh joh, ieder mens heeft zo z'n dingen hoor! Het gaat erom of je jezelf accepteert inclusief de minder mooie dingen. Zal je vaak net zien dat het net die dingen zijn die jij minder tof vindt, die andere mensen geweldig aan je vinden.

Vier je uniekheid ofzo.

Tot zover deze open-deur-post!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:43:04 #119
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84001920
Ik kan niet met mensen op fora omgaan, echt zo vreselijk zijn mensen. Je kan maar beter een grijze muis zijn zonder eigen mening en alleen maar ja en amen zeggen. Alleen dan accepteren ze je.. Wat vreselijk vreselijk vreselijk zijn mensen in het algemeen. Niks kan zonder waardeoordeel en afzeikerij. Vreselijk zijn Hollanders, vreselijk. Echt vreselijk.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:47:41 #120
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_84002156
Jij accepteert sowieso niks dat niet op jouw eiland van zelfmedelijden past.
pi_84002212
Klopt, Hollanders zijn directe mensen. Als je geen ruggengraat hebt dan kun je een probleem krijgen.
pi_84002242
Wat doe je dan nog op een forum, Schenkstroop?
Wat doe je überhaupt in Nederland, als al die Hollanders zo verschrikkelijk zijn?

Oh en verder wat Sander zegt.
pi_84002369
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Het kan me niet schelen of een vrouw dat wel of niet erg vindt. IK vind het erg. IK weet dat het niet mooi is en dat mijn kansen daardoor rigoreus worden verkleind op relatie/dating gebied.
Schenkie, al was je de mooiste man op de wereld, dan nog verpest jouw karakter alles. Je moet van binnen naar buiten werken in plaats van andersom.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:07:04 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84003136
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan niet met mensen op fora omgaan, echt zo vreselijk zijn mensen. Je kan maar beter een grijze muis zijn zonder eigen mening en alleen maar ja en amen zeggen. Alleen dan accepteren ze je.. Wat vreselijk vreselijk vreselijk zijn mensen in het algemeen. Niks kan zonder waardeoordeel en afzeikerij. Vreselijk zijn Hollanders, vreselijk. Echt vreselijk.
Aha.

Indien dit serieus is (wat ik hoe langer hoe meer betwijfel) zou ik het probleem eerder tussen je oren zoeken dan bij de vorm van je hoofd.
pi_84003188
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef Schenkstroop het volgende:

Schenk, je kunt niet eens met jezelf omgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')