abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 juli 2010 @ 16:52:54 #1
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83921720
Bij aziaten zitten de jukbeenderen in het gezicht niet vooraan (als heuveltjes boven de wang nabij de ogen). Maar aan weerskanten van het gezicht nabij de ogen.. Het kan zijn dat ik niet begrijp wat jukbeenderen zijn, dus alsvast sorry. Maar als je wel weet waar ik het over heb, de verdikking aan de weerskanten van het gezicht, net onder aan de ooghoeken bij aziaten. Kan dat worden bijgevijld zodat je als aziaat een slanker gezicht krijgt. of is dat bot hol aan de binnenkant en kan je niks bijslijpen?

Ik lijk namelijk op Lawrence Fishburne
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83921922
quote:
[b]Op zondag 11 juli 2010 16:52 Ik lijk namelijk op Lawrence Fishburne
Is toch niks mis mee of wel dan? Als je minimaal even rijk bent als hem dan is het helemaal geen probleem LOL
pi_83921936
Wat is daar mis mee?

Zou me toch iets minder op dit soort oppervlakkigheden storten als ik jou was.
  zondag 11 juli 2010 @ 17:01:27 #4
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83922067
Ik bedoel dus dat brede langs de oogkassen. Dat vind ik echt niks.. Als ik ooit de jackpot win laat ik het weghalen (als dat kan). Ik wil weten of dat anatomisch kan.

Ik heb trouwens iets wijdere ogen en een puntig kinnetje/neus. Maar ik vind het niks.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83922074
zo heeft iedereen toch wel wat, een dikke neus, een puntige kin, grote ogen, kleine ogen, wtf boeit het. Uiterlijk is ook maar uiterlijk.
  zondag 11 juli 2010 @ 17:05:01 #6
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83922204
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:01 schreef itay het volgende:
zo heeft iedereen toch wel wat, een dikke neus, een puntige kin, grote ogen, kleine ogen, wtf boeit het. Uiterlijk is ook maar uiterlijk.
Ja ok.. maar ikzelf scoor mbt mensen met een iets te grote neus etc. toch nog ondergemiddeld kwa looks. Echt waar En één reden vind ik is dat mijn schedel gewoon te breed is. Alsof ik jarenlang woede heb opgekropt.. Das gewoon niet mooi.

In die shows op tv (heel lang geleden), kwamen van die populaire cosmetisch chirurgen aan bod. Ik ben de namen van die chirurgen kwijt. Kennen jullie wellicht nog enkele namen? Ik ben echt serieus benieuwd of het mogelijk is. Desnoods betaal ik 200 voor een catscan oid om te kijken of het kan. Mijn huisarts zou nooit never willen meewerken natuurlijk. Mara het gaat wel om mijn persoonlijke gelukservaring vind ik. Sorry als ik oppervlakkig ben, maar de wereld van sex en dating is oppervlakkig.
pi_83922299
ok als je het echt niet mooi vindt kan je idd erachteraan gaan of daar iets van een ingreep voor is. Maar waak er wel voor dat je niet te zwaar weegt aan iets dat anderen niet zou storen! Mijn neef had dat met zn neus, vond hem te hoekig terwijl het niemand anders opviel, maar voor hem was het een obsessie.
  zondag 11 juli 2010 @ 17:16:10 #8
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83922579
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:08 schreef itay het volgende:
ok als je het echt niet mooi vindt kan je idd erachteraan gaan of daar iets van een ingreep voor is. Maar waak er wel voor dat je niet te zwaar weegt aan iets dat anderen niet zou storen! Mijn neef had dat met zn neus, vond hem te hoekig terwijl het niemand anders opviel, maar voor hem was het een obsessie.
Ja dat begrijp ik wel. Maar dat brede langs het gezicht vind ik zwaarder wegen op het oog dan een neus dat iets te hoekig zou zijn terwijl idd niemand het opvalt, meestal. Hoekige neuzen zijn zelfs een beetje in denk ik. Het hoort een beetje bij het Arische beeld.

Ik snap heus wel dat ik me niet druk zou moeten maken als ikzelf zou denken dat mijn linker wenkvbrauw iets hoger ligt dan de rechter ofzo. Ik ken een jongen die daarmee zit terwijl mij dat absoluut niet opvalt. Een breed hoofd valt meer op denk ik.
pi_83923255
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik bedoel dus dat brede langs de oogkassen. Dat vind ik echt niks.. Als ik ooit de jackpot win laat ik het weghalen (als dat kan). Ik wil weten of dat anatomisch kan.

Ik heb trouwens iets wijdere ogen en een puntig kinnetje/neus. Maar ik vind het niks.
Joh, dan zie je er toch als een knappe vent uit? Je uitstraling is trouwens het allerbelangrijkst.

Iedereen heeft wel iets dat hij graag anders zou zien aan zijn of haar lichaam. Maar pas op met dit soort dingen, je hebt mensen die slaan door. Ik heb een huisgenoot gehad met te weinig om handen en zij was helemaal gefixeerd geraakt op haar neus. Huilen bij de huisarts en op die manier uiteindelijk een operatie gekregen vergoed door de verzekering. Ik zweer je dat er na die operatie nauwelijks iets te zien was en toen begon ze te jengelen over andere lichaamsdelen. Zoiemand is gewoon doodvermoeiend.
pi_83925056
Schenkie, je hebt toch helemaal geen geld voor cosmetische chirurgie of zelfs make up?
pi_83952770
Niet alleen bij aziaten staat soms het jukbeen iets meer naar buiten hoor. Ik ben verre van aziatisch (eerder hollandse kaaskop met blond haar, sproeten en blauwe ogen) maar ik heb toch ook wat mijn jukbeenderen meer opzij zitten. Tja, soms kijk in de spiegel en dan mag het van mij ook wel iets minder, maar ik bedenk me ook altijd maar dat ik het voor mezelf vaak veel erger maak dan het is. Ik ben geen fotomodel, maar ik merk steeds vaker dat ik veel meer minpunten zie dan anderen. Zelfs op zaterdagmorgen (om een uurtje of 7) wanneer ik met nog een slaperig gezicht en vet haar aan het werk ben, krijg ik nog wel eens een compliment. Gewoon, omdat ik er een vrolijke, enthousiaste uistraling op na probeer te houden. Als je vrolijk, met zin in een nieuwe dag, met een vriendelijke lach de straat op stapt, letten mensen gelijk veel minder op dat ene rare plukje haar dat net verkeerd zit (althans, volgens jouzelf dan) of dat jukbeentje dat iets meer uitsteekt dan gewenst. (Oh ja joh? Nooit opgemerkt... is meestal de reactie, als je er iemand op wijst.)

Uitstraling doet het hem (En ja, natuurlijk wil iedereen er perfect uitzien. Ik zou ook graag zien dat ik minder brede bovenbenen, een groteer cupmaat en grote bambi-ogen had/heb. Heb ik niet, helaas, maar dat maakt mij toch niks minder dan iemand die dat wel heeft? Schei toch uit, ik mag er ook wezen hoor. Ik heb net zoveel recht om ergens te lopen als die prachtige vrouw drie huizen verderop.)

En of het cosmethish mogelijk is...tja vast wel. geen idee of ze een deel van je bot kunnen wegschaven, of je huid misschien wat meer gelijkmatig er overheen trekken. Maar ja.... of een operatie (en het geld) het allemaal waard is...ik weet het niet...
  maandag 12 juli 2010 @ 13:26:04 #12
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83954091
Als je nog comlimenten krijgt is dat natuurlijkgoed. Dat betekent dat je op zn minst gemiddeld scoort. ik scoor ondergemiddeld kwa looks en hou ook eigenlijk niet van half werk. Dat is als een bom in mijn borst. Ik wil gewoon weten of het mogelijk is, anatomisch gezien. En als er chirurgen zijn die het durven doen, dan heb ik i.i.g. een doel. Dat teveel aan bot bijwerken zou iig heel wat schelen en al zou ik daarna nog net gemiddeld scoren of zelfs nog net niet gemiddeld, dan zou ikzelf iig al blij zijn en tevereden. Het liefste zou ik natuurlijk van

dit.

naar dit willen.

Wedden dat ik dan geen issues kwa uiterlijk meer meer heb?
Ik moet zeggen dat ik geen vierkante kin als fishburne heb en mijn huid is lichter. en ik heb een beetje spitse normale neus, niet breed.

Ik heb welleens chirurgen per brief benaderd dat ik wel zou ondertekenen dat als zij op mij wilden experimenteren dat ik hun dan volledig zou vrijwaren van welke problemen die zich kunnen voordoen dan ook. Tot nu toe reageert er geen één. wat een bange schijterds eigenlijk. Allemaal bang gemaakt door de vertrutte samenleving waar zelfs tv achter mensen aangaat om 'recht' te halen.. Dus spelen ze alleen safe. Bedankt vertrutte samenleving.. De vertrutte maatschappij ziet mij liever 'safe' lijden dan dat ik mijn kansen pak. Wat voor raar gedoe is dat.

Naar mij kijkt niemand om en dat zit mij elke dag dwars. Wedden dat als ik op die onderste ga lijken dat mensen mij meer accepteren. Wedden dat mensen meer voor je overhebben als je knap bent? Echt wel. Ik wil alle politiek correcte bulsshit niet meer horen. Dat heeft mij jaren en jaren getergd. Want het strookt nooit met de praktijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Schenkstroop op 12-07-2010 13:33:00 ]
  maandag 12 juli 2010 @ 13:39:41 #13
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83954793
Ik vind het jammer dat over het algemeen wordt neergekeken op cosmetisch chirurgische ingrepen en men het als onnodig beschouwd (door een of ander raar moralistische denkkronkel). Zo is het nooit gemeengoed geworden en daarom wss ook zo f.... duur. Omdat het algemeen als luxe wordt beschouwd en daardoor meer gevraagd kan worden per ingreep. Ik word er niet goed van en heb er de spreekwoordelijke kracht ook niet meer voor. Iedereen die je spreekt heeft dezelfde voor mij nutteloze mening zoals de volgende kl..... Oorzaak: gewoon napraterij. En daar moet je altijd weer eerst doorheen zien te worstelen ed.. Mensen en "meningen' zijn een tirannie en zoals zij nu over het algemeen denken, erg slecht voor mijn gezondheid.
pi_83955188
Blablabla, post eens een foto van jezelf voordat je helemaal emo gaat.
Conscience do cost.
  maandag 12 juli 2010 @ 13:54:13 #15
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83955517
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:47 schreef ems. het volgende:
Blablabla, post eens een foto van jezelf voordat je helemaal emo gaat.
Ik heb er niks aan om een foto te plaatsen dat snap je ook wel., een foto is enkelt voor jouw zieke kinderachtige vermaak.ik wil gewoon weten of het mogelijk is wat ik in de op beschrijf. als je dat niet weet ga je vuvuzela van gisteren in je kontgat douwen sukkel
  maandag 12 juli 2010 @ 13:55:06 #16
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83955554
hou eens op met dat gebitch
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 13:56:11 #17
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_83955608
Er is vast wel een vrouw met puntige knieën die dat niet erg vind voor jou op deze aardkloot.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 12 juli 2010 @ 13:57:15 #18
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83955654
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:55 schreef Mirjam het volgende:
hou eens op met dat gebitch
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind het jammer dat over het algemeen wordt neergekeken op cosmetisch chirurgische ingrepen en men het als onnodig beschouwd (door een of ander raar moralistische denkkronkel). Zo is het nooit gemeengoed geworden en daarom wss ook zo f.... duur. Omdat het algemeen als luxe wordt beschouwd en daardoor meer gevraagd kan worden per ingreep. Ik word er niet goed van en heb er de spreekwoordelijke kracht ook niet meer voor. Iedereen die je spreekt heeft dezelfde voor mij nutteloze mening zoals de volgende kl..... Oorzaak: gewoon napraterij. En daar moet je altijd weer eerst doorheen zien te worstelen ed.. Mensen en "meningen' zijn een tirannie en zoals zij nu over het algemeen denken, erg slecht voor mijn gezondheid.
  maandag 12 juli 2010 @ 13:58:27 #19
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83955714
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Er is vast wel een vrouw met puntige knieën die dat niet erg vind voor jou op deze aardkloot.
Je snapt het niet. Het kan me niet schelen of een vrouw dat wel of niet erg vindt. IK vind het erg. IK weet dat het niet mooi is en dat mijn kansen daardoor rigoreus worden verkleind op relatie/dating gebied.
  maandag 12 juli 2010 @ 13:58:39 #20
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_83955725
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja ok.. maar ikzelf scoor mbt mensen met een iets te grote neus etc. toch nog ondergemiddeld kwa looks. Echt waar En één reden vind ik is dat mijn schedel gewoon te breed is. Alsof ik jarenlang woede heb opgekropt.. Das gewoon niet mooi.

In die shows op tv (heel lang geleden), kwamen van die populaire cosmetisch chirurgen aan bod. Ik ben de namen van die chirurgen kwijt. Kennen jullie wellicht nog enkele namen? Ik ben echt serieus benieuwd of het mogelijk is. Desnoods betaal ik 200 voor een catscan oid om te kijken of het kan. Mijn huisarts zou nooit never willen meewerken natuurlijk. Mara het gaat wel om mijn persoonlijke gelukservaring vind ik. Sorry als ik oppervlakkig ben, maar de wereld van sex en dating is oppervlakkig.
Waarom zou je je kat willen scannen als je je eigen hoofd wil verbouwen.
Inter faeces et urinam nascimur,
  maandag 12 juli 2010 @ 13:59:23 #21
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83955762
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Het kan me niet schelen of een vrouw dat wel of niet erg vindt. IK vind het erg. IK weet dat het niet mooi is en dat mijn kansen daardoor rigoreus worden verkleind op relatie/dating gebied.
jij hebt sowieso een stevig probleem op dat gebied volgens mij.
heb je al eens hulp gezocht bij een psycholoog?
  maandag 12 juli 2010 @ 14:00:09 #22
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_83955805
Ik heb niks tegen plastische chirurgie, maar durf wel te wedden dat een operatie niets gaat helpen aan jouw issues en onzekerheid.
pi_83955852
Ik denk dat als je wil weten wat de mogelijkheden zijn mbt plastische chirurgie, dat je dan het best contact op kan nemen met een plastisch chirurg. Wel nakijken of hij erkend is en geregistreerd.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 12 juli 2010 @ 14:02:27 #24
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83955924
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:59 schreef Mirjam het volgende:

[..]

jij hebt sowieso een stevig probleem op dat gebied volgens mij.
heb je al eens hulp gezocht bij een psycholoog?
Wat kan een verdomde psycholoog dan voor mij doen. Krijg ik dan fysiek een slanker hoofd als ik zijn bullshit geloof?

Wat kan hij mij vertellen meer dan wat jij en de rest opspugen. "je moet jezelf accpeteren" blablabla. Hoe kan ik mezelf accepteren als de wereld MIJ niet accepteert? Klinkt dat logisch?

Wat moet ik dan doen, liefdeloos door het leven met als plus dat ik jullie niet meer lastig val met gebitch. is dat de enige fucking reden dat jullie zeggen dat ik niet moet klagen?
  maandag 12 juli 2010 @ 14:03:41 #25
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83955973
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:02 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wat kan een verdomde psycholoog dan voor mij doen. Krijg ik dan fysiek een slanker hoofd als ik zijn bullshit accepteer en geloof?

Wat kan hij mij vertellen meer dan wat ji en de rest opspugen. He moet jezelf accpeteren blablabla. Hoe kan ik mezelf accepteren als de wereld MIJ niet accepteert? Logisch?

Wat moet i dan doen, liefdeloos door het leven met als plus dat ik jullie nit meer lastig val met gebitch is dat de enige reden dat jullie zeggen dat ik neit moet bitchen?
kijk, en dat is dus jouw probleem.
maar je ziet het zelf niet.
het gaat niet enkel om het jezelf accepteren, maar ook om het veranderen van hoe je de wereld ziet, en hoe je denkt.
probeer het eens, kwaad kan het niet.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:05:06 #26
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83956039
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:00 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk dat als je wil weten wat de mogelijkheden zijn mbt plastische chirurgie, dat je dan het best contact op kan nemen met een plastisch chirurg. Wel nakijken of hij erkend is en geregistreerd.
Ja je hebt gelijk ik hou er wel over op.

Maar hoe dan ook, de gemiddelde denkwijze van mensen stoort mij heel erg.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:05:44 #27
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83956057
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

kijk, en dat is dus jouw probleem.
maar je ziet het zelf niet.
het gaat niet enkel om het jezelf accepteren, maar ook om het veranderen van hoe je de wereld ziet, en hoe je denkt.
probeer het eens, kwaad kan het niet.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:06:22 #28
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83956090
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

pi_83956146
Jij gaat echt niet plots liefde vinden als je je gezicht laat verbouwen hoor! Je hebt echt issues en ga er met iemand over praten. Die operatie kan altijd nog maar wees zo wijs om ht advies van iedereen aan te nemen. Waarom denk jij alle wijsheid in pacht te hebben? Meerdere mensen zeggen hetzelfde tegen je. Neem het nou maar aan.
pi_83956204
En draai het eens om. De wereld accepteert je als jij jezelf accepteert Dat is toch ook een stuk sociaal gewenst gedrag aanleren vrees ik. Of je nou een dikke of dunne kop hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2010 14:09:06 ]
  maandag 12 juli 2010 @ 14:10:38 #31
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_83956299
quote:

[..]

Serieus, het enige wat jouw kansen verkleint op datinggebied is je gemiep over dat je niet goed genoeg bent en de hele wereld tegen je is.
pi_83956328
edit: niet doen

[ Bericht 96% gewijzigd door Mirjam op 12-07-2010 14:13:03 ]
Conscience do cost.
pi_83956920
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Naar mij kijkt niemand om en dat zit mij elke dag dwars.
Als je nou je eigen posts leest, zie je dan de negativiteit en onzekerheid die ervan af komt?
Als je zo denkt straal je dat ook uit, en dan kijken mensen inderdaad niet naar je.

Er zijn zat modellen en acteurs etc. die iets hebben wat niet perfect is, maar omdat ze een goeie uitstraling hebben, kan die dikke neus/spleet tussen de tanden/breed hoofd/... ineens best leuk zijn.

Ik sluit me dus aan bij wat al eerder gezegd is, ga 't eerst psychisch aanpakken.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:27:12 #34
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83957050
Waarom geloven mensen altijd zo heilig in dat psychiatrische gelul.. Alsof ik daardoor in ene dit kan worden:

Afgebeelde gozah^^ hoeft nooit never dit soort bullshit gesprekken te verduren of te voeren, waarom denk je dat dat is?
  maandag 12 juli 2010 @ 14:29:28 #35
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83957155
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:08 schreef heaven7 het volgende:
En draai het eens om. De wereld accepteert je als jij jezelf accepteert Dat is toch ook een stuk sociaal gewenst gedrag aanleren vrees ik. Of je nou een dikke of dunne kop hebt.
Wat een hoop stiereschijt. het zal meer in je eigen kop gaan zitten dat mensen je mogen als je jezelf mag. dat is het andere uiterste naar mijn mening. Je zal er op datingebied echt niet veel meer door gaan scoren hoor. Als men je niet aantrekkelijk vindt dan kan je lachen wat je wilt maar dan willen ze nog niet met je naar bed. Vinden ze je hoogstens aardig. Klinkt dat logisch genoeg?

Kijk als je gemiddeld bent kwa uiterlijk, en dán postief gaat zitten doen., Tuurlijk vergroot je dan je kansen,. Maar als je ondergmiddeld scoort denk je dan echt dat je kansen op partners voor sex groter wordt?
  maandag 12 juli 2010 @ 14:37:05 #36
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83957549
Tuurlijk acceteren mensen je zoals je bent. altijd. Al kruip je over de vloer met 4 stompjes, lopen ze wel om je heen en accepteren ze wie je bent. Maar op relatie en sexgebied is natuurlijk meer nodig. Dus wat men zegt is meetsal slappe lege bullshit.

Als onzekerheid mijn enigste probleem was dan had je over mij mogen kotsen. Ik durf irl meer dan je denkt. Ik krijg die meisjes alleen niet mee en als je gaat dwingen krijg je andere problemen snap je?
pi_83957798
Waarom ga je eigenlijk enkel voor de seks?
Is het batsen van een reeks meisjes echt de hoofdreden om cosmetische ingrepen te overwegen?

Ik ben persoonlijk niet echt tegen cosmethische chirurgie. Mooie mensen vergeten nog wel eens dat een 'gezegend' uiterlijk echt wel hier en daar zo zijn voordelen heeft. Maar om nu chirurgie te overwegen omdat dan wat sletjes met zaadvragende oogjes naar je kijken...... Kom op, dat is niet echt een basis, wel?

Waarom ga je niet eerst eens voor fijne vriendschappen Schenk? Of misschien een relatie?
Dat klinkt misschien gelijk veel moeilijker dan het krijgen van seks, maar eigenlijk valt dat ook wel mee denk ik.
Je kunt seks krijgen door er lekker aantrekkelijk uit te zien (En daarbij mag je uistraling ook echt niet onderschatten!) of anders door een breezer aan te bieden... Het eerste is misschien niet gelijk voor je weggelegd (eerst een cursusje zelfvertrouwen volgen, at least) en het tweede is niet echt prijzenswaardig.
Een relatie (of goede vriendschap) kun je al krijgen door een leuk gesprek met iemand, zonder dat je daar ontzettend sexy bij hoeft te kijken en je spierballen moet tonen.

En geloof het of niet, maar ik heb de toch niet zo heel erg knappe (laten we het vriendelijk houden) jongens een (of meerdere) leuke vriendin(nen) zien krijgen, en de juist wat beter gebouwde jongens alleen achter zien blijven. En weet je waarom? Omdat de eerste geaccepteerd hadden dat ze misschien
qua uiterlijk niet perfect waren, maar dat ze er verder gewoon lekker mochten wezen, en de laatste juist ontzettend onzeker waren omdat ze continu bleven twijfelen of ze alles wel goed deden. En juist het verschil in uitstraling maakte het verschil in uitwerking...

EDIT: ik had je laatste post nog niet gelezen. Goed, waarom ga je dus enkel voor de seks en kennelijk wel heel erg oppervlakkige relaties? (Zoek je eigenlijk wel een beetje in de juiste hoek, qua meiden?)
  maandag 12 juli 2010 @ 14:48:10 #38
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_83958115
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom geloven mensen altijd zo heilig in dat psychiatrische gelul.. Alsof ik daardoor in ene dit kan worden:

[ afbeelding ]

Afgebeelde gozah^^ hoeft nooit never dit soort bullshit gesprekken te verduren of te voeren, waarom denk je dat dat is?
Alsof je zo'n uiterlijk nodig hebt om meisjes te krijgen
  maandag 12 juli 2010 @ 15:03:26 #39
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83958746
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:42 schreef Candaasje het volgende:
EDIT: ik had je laatste post nog niet gelezen. Goed, waarom ga je dus enkel voor de seks en kennelijk wel heel erg oppervlakkige relaties? (Zoek je eigenlijk wel een beetje in de juiste hoek, qua meiden?)
Die mensen heb je gewoon en waarom ook niet. En ik wil eigenlijk alles. Ik denk niet zo moeilijk óf relatie óf alleen seks. Waarom niet seks en daarnaast kijken of je een weekend met mekaar leuke dingen kan doen en daarna mischien een week. Waarom doen mensen altijd zo moeilijk op relatiegebied. Ik was toch de onzekere bitchende bitch? En ik weet niet of je breezers met een breezer zomaar meekrijgt, nooit geprobeerd, maar dat lijkt me natuurlijk heel sterk.

trouwens ik ga me niet wagen een moeilijke relatie-taferelen terwijl ik 'nul' ervaring heb. Heb nog nieteens een meisje gezoend! Wat vragen mensen eigenlijk van mij. Waarom lijken mensen mij te dwingen om een "betekenisvolle relatie" aantegaan of te overwegen ipv alleen seks. Dat is toch sadistisch. Want als ik om mij heen kijk zijn die lange relaties echt niet de beste. Wat een ellende zijn die relaties.

Vrienden maken is voor mij geen punt, en als ik een mooie jongen was weet ik heel heel zeker dat vriendschappen met vrouwen maken al helemaal geen punt zou zijn geweest. Dan komen ze wel naar je toe en hebben ze meer over je om je te willen leren kennen. Denk je dat vrouwen over het algemeen niet oppervlakkig kunnen zijn?

[ Bericht 6% gewijzigd door Schenkstroop op 12-07-2010 15:28:14 ]
pi_83958909
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:42 schreef Candaasje het volgende:

Ik ben persoonlijk niet echt tegen cosmethische chirurgie. Mooie mensen vergeten nog wel eens dat een 'gezegend' uiterlijk echt wel hier en daar zo zijn voordelen heeft. Maar om nu chirurgie te overwegen omdat dan wat sletjes met zaadvragende oogjes naar je kijken...... Kom op, dat is niet echt een basis, wel?

Daarnaast wil ik even toevoegen dat (en ja, ik weet dat je dan boos op de wereld gaat zijn en blabla ) er denk ik weinig chicks zijn die plastische chirurgie op prijs stellen bij een jongen, tenzij je er anders uitziet als Quasimodo.

Het probleem met plastische chirurgie is dat het verschrikkelijk makkelijk te zien is als je een dergelijke behandeling bent ondergaan. Ik begrijp dat je nu denkt dat het niet erger kan maar je moet wel goed beseffen dat dat wel degelijk mogelijk is.
Conscience do cost.
pi_83959176
Jij bent echt bizar! Ongelooflijk bizar Jij bent wereldvreemd en wrs niet leuk in de omgang. Daar kan een operatie niks aan veranderen! Serieus dude, ga wat doen aan je houding en je kijk op alles en iedereen en vooral jezelf! Op deze manier ben je ook niet leuk en ookal zie je eruit als Johnny Depp, een gelukkig liefdesleven zul je sowieso niet krijgen
pi_83959600
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, maar het deel van je persoonlijkheid dat je hier tentoonstelt is afschrikwekkender voor vrouwen dan welke uiterlijke flaw dan ook.

Als je goed rondkijkt op straat zie je genoeg 'lelijke' (lees gewone) mensen met een partner naast zich. De jongen waar je steeds naar verwijst verdient niet voor niets zn geld met zijn uiterlijk, namelijk omdat hij uitzonderlijk knap is.

Het trieste van alles is, over pakweg 50 jaar ben je dood en is t allemaal voorbij. Het grootste deel van je leven ben je dan bezig geweest met ontevreden zijn over je uiterlijk, in plaats van je te richten op de positieve dingen van jezelf en van het leven. Zelfs al zou je je zo laten verbouwen als die gozer, dan zou je alsnog wel weer iets vinden dat niet goed genoeg is.

Dáár zou je je druk over moeten maken.

Ontopic: Mss zou je eens een vakantie naar de V.S. moeten boeken, genoeg klinieken die zonder enige gene de heftigste operaties uitvoeren als je maar genoeg geld neertelt.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:21:46 #43
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83959653
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:12 schreef heaven7 het volgende:
Jij bent echt bizar! Ongelooflijk bizar Jij bent wereldvreemd en wrs niet leuk in de omgang. Daar kan een operatie niks aan veranderen! Serieus dude, ga wat doen aan je houding en je kijk op alles en iedereen en vooral jezelf! Op deze manier ben je ook niet leuk en ookal zie je eruit als Johnny Depp, een gelukkig liefdesleven zul je sowieso niet krijgen
Waarom denk je dat ik niet leuk in de omgang ben irl? Vrienden maken vind ik makkelijk. En vrienden mogen mij gewoon. Ja ik kan wel een paar mensen noemen die mij vreselijk irritant vinden mdat ik tegen hun over mijn problemen begin, maar dan nog.. Waarom denk je dat ik irl niet met mensen kan omgaan? Ik kan inderdaad niet zo met vrouwen omgaan, de mooie dan. Die willen het liefst een mannelijke vriend die er goed uitziet. Die kiezen zij uit en laten zij toe om zich als vrouw beter te leren kennen.Ben ik bizar? Neehoor ik ben heel echt.
pi_83959760
Ik snap goed wat ts bedoeld.
Ja ik ben serieus.
pi_83960228
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:21 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik niet leuk in de omgang ben irl? Vrienden maken vind ik makkelijk. En vrienden mogen mij gewoon. Ja ik kan wel een paar mensen noemen die mij vreselijk irritant vinden mdat ik tegen hun over mijn problemen begin, maar dan nog.. Waarom denk je dat ik irl niet met mensen kan omgaan? Ik kan inderdaad niet zo met vrouwen omgaan, de mooie knappe dan. Die willen het liefst een mannelijke vriend die er goed uitziet. Die kiezen zij uit en laten zij toe om zich als vrouw beter te leren kennen.Ben ik bizar? Neehoor ik ben heel echt.
Jij wil een heet wijf dat er perfect uitziet en waar je mee over het strand kunt paraderen.
Als een soort sierraad....een pronkstuk, een overwinningstroffee.
Weet je Schenkstroop, als dat je levensdoel is: laat je lekker verbouwen! In Amerika zijn er genoeg klinieken voor

Als je gewoon een leuke, mooie vrouw aan de haak wil slaan (dus niet per se fotomodel, maar gewoon een vrouw met een mooie/leuke/lieve uitstraling met relativeringsvermogen en gewoon zin in het leven, om maar eens wat te noemen) waar je gewoon een fantastisch leven mee kan leiden doordat jullie beide misschien niet perfect zijn - volgens de modebladen! - maar wel gewoon leuke hobby's/interesses en gewoon lol in het leven hebben..........ga dan eens naar een psych en kijk dan wat die voor je kan doen. Iets aan je uiterlijk laten versleutelen kan daarna altijd nog. Maar jouw innerlijk heeft het harder nodig, zoals ik nu kan opmaken uit je reacties.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:34:37 #46
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_83960288
Je wordt echt niet gelukkiger als je mooi bent hoor.
pi_83960328
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:34 schreef Sander het volgende:
Je wordt echt niet gelukkiger als je mooi bent hoor.
nee klopt, van geld ook niet
pi_83960662
As jij van binnen flink verknipt bent doet geld en een verbouwde kop nog steeds weinig goeds

@Schenk, als jij irl zo bent zoals hier vind ik je een zeer onaangenaam persoon en zou ik absoluut geen vriend van je willen worden, laat staan je lover. En dan heb ik geen flauw idee hoe je eruit ziet en dat boeit ook niks.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2010 15:44:56 ]
  maandag 12 juli 2010 @ 15:51:04 #49
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83960950
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Jij wil een heet wijf dat er perfect uitziet en waar je mee over het strand kunt paraderen.
Als een soort sierraad....een pronkstuk, een overwinningstroffee.
Weet je Schenkstroop, als dat je levensdoel is: laat je lekker verbouwen! In Amerika zijn er genoeg klinieken voor

Als je gewoon een leuke, mooie vrouw aan de haak wil slaan (dus niet per se fotomodel, maar gewoon een vrouw met een mooie/leuke/lieve uitstraling met relativeringsvermogen en gewoon zin in het leven, om maar eens wat te noemen) waar je gewoon een fantastisch leven mee kan leiden doordat jullie beide misschien niet perfect zijn - volgens de modebladen! - maar wel gewoon leuke hobby's/interesses en gewoon lol in het leven hebben..........ga dan eens naar een psych en kijk dan wat die voor je kan doen. Iets aan je uiterlijk laten versleutelen kan daarna altijd nog. Maar jouw innerlijk heeft het harder nodig, zoals ik nu kan opmaken uit je reacties.
Dat eerste is een misvatting. ik zie als geen ander dat mooie meisjes als vriendin veel zorgen brengt. En het gaat mij niet om een trofee te showen. Ik wil dr neuken en leuke dingen mee doen, dat ze op mij kan vallen, thats it. wat anderen willen kan me niets schelen.

Ten tweede, is gemiddeld al heel wat in Nederland. En alsof gemiddelde mensen niet kijken naar andere mooie mensen. of zullen kiezen voor mij. Ik kom daar al niet tussen. Dus ja ik wil plastische chirurgie. En dan plant ik me maar niet voort. Het leven is kort en nu ik er toch ben wil ik wel kunnen genieten en niet 'half' en "dan moet ik maar tevreden zijn" want "blablabla allemaal moralistsiche zooi".

Dat is net het christendom.. ze houden je dom en je haalt niet het beste uit jezelf en dan ga je dood. en dan wacht je zeker op 72 maagden.. laat me niet lachen.. oh je hebt geleefd als marteraar en nu word je beloond omdat god goed over je gaat oordelen omdat jeje hebt ingehouden? hou op met die onzin.. das dus heztelfde als tegen mij zeggen dat ik met een beetje tevreden moet zijn. tot ik dood ben. dat pik ik niet. dat is eigenlijk mij beledigen en denken dat ik dat niet doorheb.

En ik ga geen meisjes lastig vallen met: oh dus je vind me niet mooi genoeg, maar het gaat toch om het innerlijk ?? wat moet een meisje daarmee ? Denk je dat ik dat niet begrijp. Wie is dan wereldvreemd jullie of ik?

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 12-07-2010 23:27:59 ]
  maandag 12 juli 2010 @ 15:54:09 #50
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_83961084
Zeg schenkstroop, waarom probeer je het eigenlijk nog met deze topics? Je weet zo onderhand wel wat FOK! ervan vindt en FOK! weet zeker wat jij er van vindt.

Wat houdt je tegen om lekker op bed te gaan liggen wentelen in zelfmedelijden? Het lijkt me niet dat je nog veel opsteekt van dit soort topics.
pi_83961235
Lijkt me een strak plan. Maar ga de rest van de wereld er verder niet meer mee lastig vallen.

Oh en heel ontopic? Het slaat nergens op om een gedeelte van je jukbeenderen te laten wegvijlen en het zal niet mogelijk zijn zonder zichtbare littekens als er al een idioot rondloopt die dit soort dingen wil doen.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2010 15:58:11 ]
pi_83961304
Nou, je hebt toch je antwoord inmiddels toch wel? Bel naar een praktijk en vraag of het mogeljk is. Als het dat hier in NL niet is, dan waarschijnlijk in de USA wel.

En kruip eens niet in zo'n slachtofferol man. Ik probeer je gewoon te laten inzien dat JIJ er ook mag wezen, maar kennelijk is dat gelijk weer beledigend....je kunt ook alles nehgatief opvatten hè?

En laat mijn familie erbuiten. (Dat het een quote is boeit me niet, het gaat me om de toonzetting van je post.)
Zoek maar een manier om aan geld te komen - van mijn part sluit je een lening af - en weesn daarna blij met je nieuwe IKJe, vanbuiten dan.
Maar open dan op FOK hier geen zielige 'Boehoehoe ik ben lelijk en de hele wereld is gemeen en tegen mij"-topics, waarin mensen die tenminste in eerste instantie gewoon vriendelijk reageren, daarna van jou overal de schuld van lijken te krijgen.

Ik heb jarenlang als quasimodo geleefd, maar ik heb wél wat van mijn leven weten te maken. Misschien eens tijd voor jou om dat als voorbeeld te nemen, in plaats het mij te verwijten.......

Achja, stank voor dank enzo..
  maandag 12 juli 2010 @ 16:02:31 #53
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83961459
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Zeg schenkstroop, waarom probeer je het eigenlijk nog met deze topics? Je weet zo onderhand wel wat FOK! ervan vindt en FOK! weet zeker wat jij er van vindt.

Wat houdt je tegen om lekker op bed te gaan liggen wentelen in zelfmedelijden? Het lijkt me niet dat je nog veel opsteekt van dit soort topics.
Waarom moet ik nou weer op bed gaan liggen "wentelen in zelfmedelijden". Bedoel je huilen? Ik huil nooit hoor. Ik ben alleen chronisch kwaad en pissed.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:04:42 #54
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83961556
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:59 schreef Candaasje het volgende:
Nou, je hebt toch je antwoord inmiddels toch wel? Bel naar een praktijk en vraag of het mogeljk is. Als het dat hier in NL niet is, dan waarschijnlijk in de USA wel.

En kruip eens niet in zo'n slachtofferol man. Ik probeer je gewoon te laten inzien dat JIJ er ook mag wezen, maar kennelijk is dat gelijk weer beledigend....je kunt ook alles nehgatief opvatten hè?

En laat mijn familie erbuiten. (Dat het een quote is boeit me niet, het gaat me om de toonzetting van je post.)
Zoek maar een manier om aan geld te komen - van mijn part sluit je een lening af - en weesn daarna blij met je nieuwe IKJe, vanbuiten dan.
Maar open dan op FOK hier geen zielige 'Boehoehoe ik ben lelijk en de hele wereld is gemeen en tegen mij"-topics, waarin mensen die tenminste in eerste instantie gewoon vriendelijk reageren, daarna van jou overal de schuld van lijken te krijgen.

Ik heb jarenlang als quasimodo geleefd, maar ik heb wél wat van mijn leven weten te maken. Misschien eens tijd voor jou om dat als voorbeeld te nemen, in plaats het mij te verwijten.......

Achja, stank voor dank enzo..
Nou vriendelijk is het absoluut niet. Het is alleen maar afzeiken en op anderen neerkijken. Noem jij dat vriendelijk joh, of baggetaliseer je de fok!boel alleen en schuif je alle schuld op mij af?
  maandag 12 juli 2010 @ 16:05:59 #55
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_83961640
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:02 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Waarom moet ik nou weer op bed gaan liggen "wentelen in zelfmedelijden". Bedoel je huilen? Ik huil nooit hoor. Ik ben alleen chronisch kwaad en pissed.
Prima, ga lekker op het strand liggen voor mijn part.

Maar de vraag was, wat voor jou nog de meerwaarde is van dit soort topics. Je hebt inmiddels honderden keren hetzelfde advies gekregen en honderden keren dat advies afgeslagen. Waarom dan nog moeite doen?
pi_83961687
Jeetje, wat een onzeker, maar tegelijkertijd betweterig en arrogant mannetje ben jij zeg. Geloof me, dat is veel onaantrekkelijker dan een middelmatig uiterlijk.

Zoals zovelen voor mij al - zo vaak - hebben gezegd: bezoek eerst een psycholoog alvorens je een bezoek aan de plastisch chirurg brengt.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:12:38 #57
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83961997
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:05 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Prima, ga lekker op het strand liggen voor mijn part.

Maar de vraag was, wat voor jou nog de meerwaarde is van dit soort topics. Je hebt inmiddels honderden keren hetzelfde advies gekregen en honderden keren dat advies afgeslagen. Waarom dan nog moeite doen?
"Honderden keren advies gekregen" Hónderden keren!!, nou dat klinkt alsof ik echt niet wil en erg hardhorig ben. Je vergeet erbij te vermelden wat voor kut-advies het dan wel niet is.. of niet? Tuurlijk sla ik nietszeggend advies af. Wat denk jij dan, is dat niet logisch? Als jij met goed advies komt hoor je mij niet maar kut-advies heb ik niks aan. "je moet jezelf maar accepteren" dat soort onzin. Moet je niet gaan doen alsof het heel wat is wat jullie aan "prestaties en hulp" hebben geleverd hier en dat ik alsnog niet wil luisteren ofzo. Want dat slaat toch nergens op.
pi_83962036
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:04 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nou vriendelijk is het absoluut niet. Het is alleen maar afzeiken en op anderen neerkijken. Noem jij dat vriendelijk joh, of baggetaliseer je de fok!boel alleen en schuif je alle schuld op mij af?
Ik ben van mening dat er genoeg posts staan die gewoon vriendelijk bedoeld zijn hoor.
Nee, lang niet iedereen is het met je eens. Maar de enige die begint met zichzelf de grond in te trappen, ben jij zelf.
Vele FOK!ers hier proberen je gewoon duidelijk te maken dat ook JIJ er gewoon mag zijn zonder een perfect lichaam en perfect gezicht. En dat je eigenlijk meer aan je onzekerheid moet werken, wil je een leuke meid scoren, dan aan je uiterlijk.
Dus in feite zeggen ze: Je hoeft heel niet zo onzeker te zijn, want je mag er zijn!

Maar ja, als jij dan rotreacties terug gaat schrijven en alleen maar kunt typen dat wij een stelletje saddisen zijn pomdat je werkelijk waar elke reactie negatief uitlegt en zelf kennelijk een drie meter dikke betonplaat voor je kop hebt, tja hé, dan houdt het respect naar jou toe vanaf onze kant ook een beetje op hè.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:13:27 #59
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_83962048
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:02 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je bent toch kwaad omdat je vindt dat jij zo slecht bedeeld bent in de wereld of niet? Omdat jij in vergelijking met iedereen er bekaaid vanaf komt. Omdat jij een ziekte hebt gehad en anderen niet? Omdat jij minder mooi bent?

Dat is zelfmedelijden. En het kan best zijn dat je inderdaad minderbedeeld bent. Maar op gegeven moment moet je ophouden met dat gejank over de onrechtvaardigheid van dit alles en jezelf gewoon omhoog tillen en wat constructiefs gaan doen.

Ga jezelf ontwikkelen op andere vlakken zodat je dermate veel zelfvertrouwen krijgt en interessant wordt dat er wel degelijk vrouwen op je gaan vallen! Liever een lelijke professor of gepassioneerde muzikant dan een mooi leeghoofd, ook voor sex. Man, ik ben wel eens op een enorme quasimodo gevallen voor een avondje omdat hij onwijs mooie muziek maakte en een prachtige stem had.

En ik ben echt niet de enige vrouw die er zo over denkt.
pi_83962211
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

"Honderden keren advies gekregen" Hónderden keren!!, nou dat klinkt alsof ik echt niet wil en erg hardhorig ben. Je vergeet erbij te vermelden wat voor kut-advies het dan wel niet is.. of niet? Tuurlijk sla ik nietszeggend advies af. Wat denk jij dan, is dat niet logisch? Als jij met goed advies komt hoor je mij niet maar kut-advies heb ik niks aan. "je moet jezelf maar accepteren" dat soort onzin. Moet je niet gaan doen alsof het heel wat is wat jullie aan "prestaties en hulp" hebben geleverd hier en dat ik alsnog niet wil luisteren ofzo. Want dat slaat toch nergens op.
Nietszeggend advies? Jij wil alleen maar horen dat je met een verbouwde kop waarschijnlijk eindelijk vrede zal hebben met alles waar je nu onvrede mee hebt of niet? Dat je 2 dagen na je ingreep al met een topmodel in bed ligt. Het is ongelooflijk wat voor plaat jij voor je nog-niet-verbouwde-kop hebt zeg. Als al die mensen hetzelfde zeggen, denk je dan niet dat het tijd wordt om het misschien eens aan te gaan nemen?
  maandag 12 juli 2010 @ 16:33:39 #61
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83963053
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:17 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Nietszeggend advies? Jij wil alleen maar horen dat je met een verbouwde kop waarschijnlijk eindelijk vrede zal hebben met alles waar je nu onvrede mee hebt of niet? Dat je 2 dagen na je ingreep al met een topmodel in bed ligt. Het is ongelooflijk wat voor plaat jij voor je nog-niet-verbouwde-kop hebt zeg. Als al die mensen hetzelfde zeggen, denk je dan niet dat het tijd wordt om het misschien eens aan te gaan nemen?
Ik wil weten of het kan wat ik vraag in mijn OP. jullie beginnen gelijk met "je bent oppervlakkig, je moet naar de psych, relatie is beter, je bent fout als je alleen sex wilt" blablabla.. heel vermoeiend. hoe wil je dat ik daarop reageer, gewoon niks zeggen?

Als ik geen commentaar lever en doe alsof jij en de rest gelijk hebt, geen weerwoord nog mijn eigen mening geef, dan streel ik jullie ego en dan is alles in ene wel OK? helpen jullie met mijn vraag. Of open ik een topic met een vraag voor mezelf maar moet ik eigenlijk jullie ego strelen door te zeggen dat jullie gelijk hebben?

Wat is er gebeurd met "een eigen mening is goed" enzo. Dat je authenktiek moet zijn en niet zomaar mensen moet napraten? Ben ik daardoor al niet speciaal, dat ik echt authentiek ben?. Oh wacht, ik kan beter een grijze muis spelen zie ik nu, want die idealistisch moralistische kutadviezen van mensen in het algemeen. Zoals "je moet jezelf zijn met een eigen mening" stoot in de praktijk blijkbaar toch af.. of niet?

Hey wacht, wat zou er gebeuren als ik ook die andere troep van jullie zou geloven, "dat ik mezelf moet accepteren" en al die andere bullshit. Zou dat weer wel werken in de praktijk denk je?

damn...
pi_83963153
Als je zo nodig wilt scoren kan je ook altijd nog stinkend rijk worden. Dan kan je die plastische onzin overslaan.
Conscience do cost.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:38:14 #63
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83963293
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:35 schreef ems. het volgende:
Als je zo nodig wilt scoren kan je ook altijd nog stinkend rijk worden. Dan kan je die plastische onzin overslaan.
Als ik stinkend rijk zou worden zou ik die plastiche behandelingen niet overslaan. Dan hebben vrouwen wat om naar te kijken. Dan heb ik wat te bieden. Ik vind het trouwens raar dat, als ik iets te bieden wil hebben, voor het oog van de vrouwen. Dat dat dan ook weer niet goed is. Denk ik aan de wensen van een ander is het weer niet goed. Echt raar. Rare wereld wat willen ze nou.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:41:11 #64
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_83963442
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Prima, waarom nog moeite steken in topics waarin je alleen maar kut-adviezen krijgt?
pi_83963467
Heb je nu al gebeld met zo'n praktijk dan?
pi_83963479
Schenk, schat. Hou de eer eens aan jezelf.
pi_83963616
Jij denkt dat je wat te bieden hebt met een verbouwde kop? Fantastisch je hoeft mijn ego niet te strelen hoor. Rel hier all you want maar doe jezelf een plezier en neem deze adviezen in stilte ter harte! Hoe wil jij de rest van je leven doorkomen als je zo vreselijk gestoord bent? Echt hoor, geluk zit em in veel meer dan alleen een mooie(re) kop.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:52:41 #68
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_83963908
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:35 schreef stef040 het volgende:

[..]

nee klopt, van geld ook niet
Voor allebei geldt dat je er niet gelukkiger van wordt; het maakt bepaalde dingen makkelijker. Ik ken genoeg mooie en rijke, doodongelukkige mensen.
pi_83964532
Schenk, je zit wrs te trollen...

Anywayz: in NL is er geen chirurg te vinden die zoiets zou willen doen. Het is namelijk een operatie die veel en veel ingrijpender is dan een faceliftje hier of een oogcorrectie daar. Je hele botstructuur zal aangepast moeten worden en daar zijn plastisch chirurgen (let op: verschil met de cosmetische chirurgen) niet happig op. Als het niet medisch noodzakelijk is omdat je vreselijk ongeluk hebt gehad en ze weer symmetrisch proberen te maken zodat je enigszins normaal door het leven kan, gaan ze het niet doen.

Misschien dat je in rare plekken zoals de VS of Brazilië waar de betaler bepaalt terecht kan, maar in NL gaat niemand zijn handjes aan jou branden. Zeker niet als je als een soort waanzinnige dat soort brieven in de rondte stuurt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Dzjonka op 12-07-2010 17:59:28 ]
pi_83964797
Lieve Schenkstroop, heb je al eens goed gekeken naar de vele operaties die Michael Jackson heeft laten doen? Volgens mij zijn ook zijn jukbeenderen verbouwd. Het zou dus mogelijk moeten zijn.
Ik laat het verder aan jou welke conclusies je uit deze vergelijking met MJ wil trekken.
pi_83966395
Nee, je kunt dat niet laten afvijlen. Wat wel kan als je meer zo'n heel plat aziatisch gezicht hebt is bij de oren een incisie en dan de jukbeenderen aan de voorkant (onder het oog) opvullen. Maar daar heb jij niks aan denk ik?

Die botten die jou storen afvijlen kan niet, heeft teveel medisch risico, stel je krijgt een keer een bal hard in je gezicht of je wordt aangereden en je klapt op je airbag dan heb je een veel te hoog risico dat die botten breken. En dan heb je dus echt een mismaakt hoofd daarna. Dus dat doen ze niet.

Tuurlijk zal die jongen van dat plaatje wat je laat zien voordelen hebben in het leven. Maar helaas is plastische chirurgie niet zo goed dat je iedere willekeurige man om kan bouwen tot dat. Zo werkt het gewoon niet. Als je verder een prima uiterlijk hebt maar er is 1 ding wat niet goed is, kan het zeker een hoop helpen. Zo heeft een vriendin van mij haar kin laten doen. Die is echt 10x aantrekkelijker geworden daardoor, maar die was op die kin na gewoon leuk qua uiterlijk. Maar iedereen die zich helemaal laat verbouwen wordt erg onaantrekkelijk. En bij jou zijn het niet alleen die jukbeenderen, je wil van alles anders, toch?

Het enige wat ze voor jouw jukbeenderen kunnen doen is ze van voren dikker maken en dan heb je dus nog meer een plofkop helaas. Plus dat de rest van je lichaam dus het zelfde blijft. Ik zeg het maar even bot.
pi_83970518
Dat kan niet. Ik heb nog nooit van zo'n ingreep gehoord, zou ook te gek voor woorden zijn. Dan heb je een smaller gezicht maar nog steeds een enorm lichaam? Lekker allemaal. Verlies eerst eens wat gewicht, dan wordt het daarboven ook allemaal wat smaller.
Ron Paul 2012
  maandag 12 juli 2010 @ 23:23:35 #73
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83981001
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:45 schreef heaven7 het volgende:
Jij denkt dat je wat te bieden hebt met een verbouwde kop? Fantastisch je hoeft mijn ego niet te strelen hoor. Rel hier all you want maar doe jezelf een plezier en neem deze adviezen in stilte ter harte! Hoe wil jij de rest van je leven doorkomen als je zo vreselijk gestoord bent? Echt hoor, geluk zit em in veel meer dan alleen een mooie(re) kop.
Wat een cliché's
  maandag 12 juli 2010 @ 23:31:54 #74
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83981464
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:07 schreef bluejean het volgende:
Jeetje, wat een onzeker, maar tegelijkertijd betweterig en arrogant mannetje ben jij zeg. Geloof me, dat is veel onaantrekkelijker dan een middelmatig uiterlijk.

Zoals zovelen voor mij al - zo vaak - hebben gezegd: bezoek eerst een psycholoog alvorens je een bezoek aan de plastisch chirurg brengt.
betweterig omdat ik de onzinnige bullshit niet aanneem. D erest maakt er ene punt van als schenkstroop een vraag stelt. Zij gaan altijd off-topic en afzeiken. Niet ik. Ben ik betweterig??? Ik moet ja en amen zeggen dan is alles okay zeker?
  maandag 12 juli 2010 @ 23:33:19 #75
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83981535
  maandag 12 juli 2010 @ 23:34:23 #76
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83981582
Innerlijk is voor mij het makkelijkste, onzekerheid of whatever kan ik aan werken. Dus wat dat betreft vind ik de gemiddelde nederlander pas een zeikerd. "Ik weet niet of ze me leuk vindt boehoehoe"
Een uiterlijk dat trek je niet uit.
pi_83981657
Weer lekker alleen ingaan op de zeikerige posts en nooit op de inhoudelijke, go Schenkstroop
  maandag 12 juli 2010 @ 23:38:08 #78
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83981777
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:35 schreef Dipkip het volgende:
Weer lekker alleen ingaan op de zeikerige posts en nooit op de inhoudelijke, go Schenkstroop
Als het goede suggesties zijn hoor je mij geen kritiek geven. Dus je ziet de dingen zweer zoals jij ze wilt zien.

Dat afzeiekende commentaar daar moet je gewoon commentaar oip terug geven. anders dneken die gasten "zo heb ik em weer mooi voor hak dat zal em leren"
  maandag 12 juli 2010 @ 23:41:10 #79
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83981941
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:54 schreef Dipkip het volgende:
Nee, je kunt dat niet laten afvijlen. Wat wel kan als je meer zo'n heel plat aziatisch gezicht hebt is bij de oren een incisie en dan de jukbeenderen aan de voorkant (onder het oog) opvullen. Maar daar heb jij niks aan denk ik?

Die botten die jou storen afvijlen kan niet, heeft teveel medisch risico, stel je krijgt een keer een bal hard in je gezicht of je wordt aangereden en je klapt op je airbag dan heb je een veel te hoog risico dat die botten breken. En dan heb je dus echt een mismaakt hoofd daarna. Dus dat doen ze niet.

Tuurlijk zal die jongen van dat plaatje wat je laat zien voordelen hebben in het leven. Maar helaas is plastische chirurgie niet zo goed dat je iedere willekeurige man om kan bouwen tot dat. Zo werkt het gewoon niet. Als je verder een prima uiterlijk hebt maar er is 1 ding wat niet goed is, kan het zeker een hoop helpen. Zo heeft een vriendin van mij haar kin laten doen. Die is echt 10x aantrekkelijker geworden daardoor, maar die was op die kin na gewoon leuk qua uiterlijk. Maar iedereen die zich helemaal laat verbouwen wordt erg onaantrekkelijk. En bij jou zijn het niet alleen die jukbeenderen, je wil van alles anders, toch?

Het enige wat ze voor jouw jukbeenderen kunnen doen is ze van voren dikker maken en dan heb je dus nog meer een plofkop helaas. Plus dat de rest van je lichaam dus het zelfde blijft. Ik zeg het maar even bot.
Denk je niet dat ik me die dingen ook al had bedacht. Dus hoe kom je aan al die "wijsheid" gewon even uit je duim gezogen om me voro shcut te zetten? gewoon weer lekker afzeiken?

De rest van mijn lichaam vind ik geen punt. kan ik aan werken. Gezicht is wat anders.
pi_83982046
Maar iets concreets ga je niet ondernemen, of wel Schenkie? Fantaseren over plastische chirurgie heeft geen nut als je geen geld hebt, namelijk.

Hoe je trouwens overgewicht hebt met een budget van 60 euro per maand is mij een raadsel trouwens. Dat moet ik wel even zeggen.
Ron Paul 2012
  maandag 12 juli 2010 @ 23:43:56 #81
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83982069
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:14 schreef Mangostine het volgende:
Lieve Schenkstroop, heb je al eens goed gekeken naar de vele operaties die Michael Jackson heeft laten doen? Volgens mij zijn ook zijn jukbeenderen verbouwd. Het zou dus mogelijk moeten zijn.
Ik laat het verder aan jou welke conclusies je uit deze vergelijking met MJ wil trekken.
Wat voor conclusies ik wil trekken of welke conclusies jij al voor mij hebt getrolkken door MJ als voorbeeld aantehalen?

Gutteguttegut. Dit is typisch de nederlandsche mentaliteit. Vermoeiend gewoon. Echt vermoeiend. Vreselijk vermoeiend en irrtant. Ik begin het zelfs te haten..

Ik kan net zoals de Marokkanen niks meer aanhoren wat de Nederlander zegt zonder tussen de regels te speuren naar semi-bijtende bedoelingen en afzeikerij. Gewoon omdat het vrijwel inherent is aan de Hollander.
  maandag 12 juli 2010 @ 23:47:05 #82
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83982194
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:43 schreef Supersoep het volgende:
Maar iets concreets ga je niet ondernemen, of wel Schenkie? Fantaseren over plastische chirurgie heeft geen nut als je geen geld hebt, namelijk.

Hoe je trouwens overgewicht hebt met een budget van 60 euro per maand is mij een raadsel trouwens. Dat moet ik wel even zeggen.
Nou ga jij dat even lekker uitzoeken dan... En als je eindelijk dat oja moment krijgt kan je de welgemeende excuses bij mij en de reat van dik nederland met een laag inkomen gaan aanbieden.
pi_83982223
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:43 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Gutteguttegut. Dit is typisch de nederlandsche mentaliteit. Vermoeiend gewoon. Echt vermoeiend. Vreselijk vermoeiend en irrtant. Ik begin het zelfs te haten..

Zo denken we ook over jou en je gezeik.
  maandag 12 juli 2010 @ 23:48:30 #84
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_83982262
Maar wat is nou je plan? Ga je er echt achter aan om chirurgie te laten doen? En als dat financieel of medisch niet kan, heb je dan een plan B om jezelf op andere manieren aantrekkelijk te maken? Door jezelf interessante hobby's, kennis, vaardigheden of status aan te meten?

Als je je gezicht niet kan veranderen zal je dat toch op een andere punten moeten compenseren.
  maandag 12 juli 2010 @ 23:48:49 #85
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_83982272
De vraag is al 1000x gesteld en toch trap ik er weer in. Wat wil je nou wel horen?
pi_83982320
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:47 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nou ga jij dat even lekker uitzoeken dan... En als je eindelijk dat oja moment krijgt kan je de welgemeende excuses bij mij en de reat van dik nederland met een laag inkomen gaan aanbieden.
Excuses aanbieden aan dikkerds. _____!

Had een blender gekocht ipv een blu-ray speler. Daar kom je verder mee als je echt iets wil ondernemen.
Ron Paul 2012
pi_83982446
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Denk je niet dat ik me die dingen ook al had bedacht. Dus hoe kom je aan al die "wijsheid" gewon even uit je duim gezogen om me voro shcut te zetten? gewoon weer lekker afzeiken?
Je opent een topic om te vragen of je je ergens aan kunt laten opereren, ik leg je uit dat dat niet kan en waarom niet, en nu ga je boos worden dat je dat heus al wel wist en waarom ik het 'uit mn duim zuig' (hoe kun jij het dan al weten, als ik het net verzonnen heb?) om je af te zeiken?

Weet je schenkstroop, je bent gewoon een lul. En wat voor fantastisch goede redenen je ook zult hebben om een lul te zijn, een reden is geen excuus.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:01:43 #88
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_83982741
quote:

[ afbeelding ]

1. Ja, jij bent iemand die wel degelijk baat hebt bij een psycholoog die bij jou aansluit, omdat je een eventuele partner op dit moment vooral afschrikt door je eigen onzekerheid. Niet uiterlijk, maar doodvermoeiende onzekerheid.
2.De enige manier om zo'n lichaam te krijgen (en te houden) is minimaal 4x per week in de sportschool een goed trainingsprogramma afwerken. Niemand heeft van nature zo'n lichaam, dat train je. Zelf doen dus. Zelf doen! Eigen wilskracht, 4x per week. Goede voedselinname is ook belangrijk.
3. Zoek naast de obsessie met je uiterlijk en het ooit seks hebben, een ander doel in het leven. Iets waarbij je buiten komt, je afleiding hebt en je sociale vaardigheden verder ontwikkeld. Het lijkt me echt beter voor je, en bij niemand bellen de potentiële partners zomaar aan bij de voordeur. Die ontmoet je allemaal "buiten".
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:04:36 #89
94405 Tarak
pi_83982837
Kijk Schenkstroop, ook zij dacht mooier te worden door plastische chirurgie:

Mooi hè!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:13:43 #90
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83983166
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:53 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Je opent een topic om te vragen of je je ergens aan kunt laten opereren, ik leg je uit dat dat niet kan en waarom niet, en nu ga je boos worden dat je dat heus al wel wist en waarom ik het 'uit mn duim zuig' (hoe kun jij het dan al weten, als ik het net verzonnen heb?) om je af te zeiken?

Weet je schenkstroop, je bent gewoon een lul. En wat voor fantastisch goede redenen je ook zult hebben om een lul te zijn, een reden is geen excuus.
Nee jij bent gewoon een kutwief.

Stel elke willekeurig persoon dezelfde vraag als ik in mijn OP. En hij of zij komt wel tot die conclusie als jij en ik. Namelijk "er is niet meer bot, het is hol daarbinnen, het maakt je schedel vatbaarder voor schade etcetera" Maakt je nog geen expert op dat gebied..

En weet je het ook zeker? Nee dacht het niet. Maar je brengt het wel als 'feit' en waarom, gewoon om mij aftezeiken toch, omdat ik schenkstroop ben, niet dan? En dan ben ik een 'lul' als ik die godverdomde bullshit van jou en de rest niet aanneem?

Kutwijf rot op toch op ;')

Als je het niet weet hou je gewoon je bek. Kan je ook niet boos worden dat ik je bullshit niet aanvaard.

capiche?

Verder niet veel mis met mijn persoonlijkheid irl. dat kunnen mijn vrienden beamen. En persoonlijkheid/intellect is in de praktijk toch zo overtrokken. ik zie dat uiterlijk van veel doorslaggevendere aard is voor vrouwen en mannen. Daar kan je niet omheen.
pi_83983249
Je hebt geen vrienden want je bent een zielig hoopje mens zonder toekomst.
Ron Paul 2012
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:16:14 #92
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83983260
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:04 schreef Tarak het volgende:
Kijk Schenkstroop, ook zij dacht mooier te worden door plastische chirurgie:

[ afbeelding ]

Mooi hè!
tsja het is een mogelijkheid dat het heel fout gaat. Dat begrijp ik ook wel. Toch wil ik die risico's wel nemen. Ik ben ik, en uit de praktijk weet ik dat vrouwen mij over het algemeen niks vinden. Ik ben niet meer dan heel intelligent en aardig. Maar dan willen ze nog niet met je naar bed. dat is de realiteit.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:17:40 #93
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_83983302
Ik heb de meest lelijke kerels met een vriendin gezien.
pi_83983333
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:13 schreef Schenkstroop het volgende:
En weet je het ook zeker? Nee dacht het niet. Maar je brengt het wel als 'feit' en waarom, gewoon om mij aftezeiken toch, omdat ik schenkstroop ben, niet dan? En dan ben ik een 'lul' als ik die godverdomde bullshit van jou en de rest niet aanneem?

Euh, omdat ik naast een vriendin die geen kin had ook een koreaans meisje ken en dat koreaanse meisje kon er niet aan geopereerd worden en die zonder kin dus wel. Ze zijn naar dezelfde chirurg geweest en we hebben dat besproken, dat doen vrouwen onder mekaar. Een derde overweegt dikkere tieten maar wil eerst borstvoeding geven. Dat krijg je met rijke vriendinnen hm, die laten wat fiksen

Ik heb je al tig posts gesteund, geholpen, alleen maar constructief geweest de afgelopen maanden, maar je gaat nu gewoon te ver. Kan me niet schelen hoe zielig je jezelf vindt, je gedraagt je nu gewoon als een lul en dat heb ik nergens aan verdiend. Dus: je bent een lul en al heel lang niet meer grappig
pi_83983389
Dipkip, was dat toevallig Chin-chan? Google maar!
Ron Paul 2012
pi_83983433
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:20 schreef Supersoep het volgende:
Dipkip, was dat toevallig Chin-chan? Google maar!
Ahahaha, nee, die van die kin is gewoon blond & hollands
pi_83983436
quote:

[ afbeelding ]

Je wil bij die 0,1% horen met zo'n uiterlijk. Gaat je niet lukken, samen met 99,9% van de mannen. Tsja, waarschijnlijk ben je lelijk, da's kut, het leven is hard. Probeer je eens meer te storten op dingen die je gelukkig maken en dat is echt niet alleen een relatie/liefde. Hoewel ik natuurlijk ook wel besef dat dat een zeer belangrjk aandeel in je levensgeluk is, maar niet het enige.
Een mooi lichaam, fysieke beperkingen daargelaten, kan iedereen wel kweken. Werk daar bijvoorbeeld aan je zal zien dat het een egoboost kan geven, waardoor je in een opwaarste spiraal kunt geraken. Je hebt er alleen wel (jarenlange) toewijding en discipline voor nodig, en gezien je posting twijfel ik daaraan. Waarschijnlijk heb je je in al je zelfmedelijden vol liggen vreten (hoop het niet).
Met alleen zeuren zal je dat niet lukken om met een aantrekkelijker lichaam door het leven te gaan, hoe makkelijk dat ook is.
Succes.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:30:44 #98
94405 Tarak
pi_83983748
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:13 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nee jij bent gewoon een kutwief.

Stel elke willekeurig persoon dezelfde vraag als ik in mijn OP. En hij of zij komt wel tot die conclusie als jij en ik. Namelijk "er is niet meer bot, het is hol daarbinnen, het maakt je schedel vatbaarder voor schade etcetera" Maakt je nog geen expert op dat gebied..

Als je het niet weet hou je gewoon je bek. Kan je ook niet boos worden dat ik je bullshit niet aanvaard.

capiche?

Verder niet veel mis met mijn persoonlijkheid irl. dat kunnen mijn vrienden beamen. En persoonlijkheid/intellect is in de praktijk toch zo overtrokken. ik zie dat uiterlijk van veel doorslaggevendere aard is voor vrouwen en mannen. Daar kan je niet omheen.
Een goede chirurg, en dat zijn de meeste chirurgen zullen niet alle operaties doen. Bot in het gezicht weg schrapen...tja...........ik denk dat de meeste chirurgen zullen zeggen als je met zo'n plaatje komt als van deze man: val eerst maar eens af en kijk hoe je er dan over denkt. Dan krijgt iedereen namelijk een wat spitser gezicht.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:34:02 #99
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83983857
Nee was ook maar een voorbeeld. Ik zou al blij zijn als ik wat features hier en daar kon laten bijwerken of accentueren of hoe je dat noemt. En toch zit dat brede langs mijn ogen mij nog het meest dwars. Tanden, kin, neus, flaporen kun je allemaal laten corrigeren als je het geld ervoor hebt. Maar je schedel bijwerken.. en daar zit ik weer mee. Als niemand het 1-2-3 weet ga ik het wel ergens anders vragen.
pi_83983963
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:30 schreef Tarak het volgende:

[..]

Een goede chirurg, en dat zijn de meeste chirurgen zullen niet alle operaties doen. Bot in het gezicht weg schrapen...tja...........ik denk dat de meeste chirurgen zullen zeggen als je met zo'n plaatje komt als van deze man: val eerst maar eens af en kijk hoe je er dan over denkt. Dan krijgt iedereen namelijk een wat spitser gezicht.
Klopt, als je vet verliest is dit over het algemeen het eerste in je gezicht/nek (wel met name de onderkant van je gezicht). Geen idee of TS een dikkerdje is.
Eerst je uiterlijk maar eens maximaliseren door een gezonde levenstijl i.c.m. krachttraining en dergelijke i.p.v. de quickfix route op te zoeken.
Kheb zelf ook niet de mooiste kop, rooi haar en bijbehorende witte huid die over het algemeen niet als aantrekkelijk wordt beschouwd en begin daardoor op een achterstand op vele andere lieden die geboren zijn met een mooi koppie, haar, huid en dergelijke. Gemiddeld beschouwd betere genen m.b.t. aantrekkelijkheid dus. Ben daar aan gaan werken i.p.v. zaniken. Heb m'n lichaam wel de laatste anderhalf jaar verbeterd middels krachttraining (begon ik overigens mee omdat ik mijn been gebroken had, dat nooit meer mee wil maken, en las dat dat de beste methode is om botgroei te stimuleren en sterkere botten te krijgen) en conditietraining en scoor daar de punten mee zeg maar om mijn achterstand te verkleinen.
pi_83986051
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Als niemand het 1-2-3 weet ga ik het wel ergens anders vragen.
dus je vraagt hier of het kan en als men zegt dat het niet kan word je boos en ga je het ergens anders vragen?

Dr zal in Zuid-Amerika vast wel iemand zijn die het doet. Misschien vragen aan die kerel die rimpels opspoot met afgewerkte olie, die is er vast wel voor in

Serieus, met genoeg geld en genoeg risico's kan alles natuurlijk. Iemand haalde al Michael Jackson aan. Verstandig is het niet, maar daarna heb je of resultaat of echt wat om zielig mee te doen, dus ik snap de aantrekkingskracht wel.
pi_83986254
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee was ook maar een voorbeeld. Ik zou al blij zijn als ik wat features hier en daar kon laten bijwerken of accentueren of hoe je dat noemt. En toch zit dat brede langs mijn ogen mij nog het meest dwars. Tanden, kin, neus, flaporen kun je allemaal laten corrigeren als je het geld ervoor hebt. Maar je schedel bijwerken.. en daar zit ik weer mee. Als niemand het 1-2-3 weet ga ik het wel ergens anders vragen.
Ik weet war ik over praat Schenkstroop. Dus lees mijn post nog maar eens.

Er is geen arts in NL en hopelijk ook niet al te veel daarbuiten die hieraan wil gaan beginnen.

Je jukbeenderen zijn belangrijk voor de bescherming van je oog, want deel van je oogkas. Bovendien ook erg belangrijk voor je mimiek en wangspieren. Ook moet je beseffen dat bot niet 100% hard bot is, als je de bovenste laag verwijderd bij je schedelbeenderen, dan zit je in het beenmerg, dat is zacht spul.

Aan je jukbeenderen zitten veel spieren vastgehecht, deze allemaal loshalen van het vlies wat over je bot heen zit, bot weghalen en alles terugplaatsen zonder dat je problemen met kauwen en mimiek krijgt is een hele opgave.... De kans dat je eenzijdig een verlamd gezicht overhoudt is ook reeel, nou daar wordt je knapper van, een eenzijdige hamsterwangzak
Of je gebit sluit niet meer goed op elkaar aan door de veranderde spieren en dan loop je voor je het weet met compleet afgesleten kiezen.
OF de spieren van je wang raken zo beschadigt dat je je mond niet meer kunt openen... ook leuk.

Eronder zitten je bijholtes, bij ingrepen vanuit binnenuit, krijg je daar vaak problemen mee.

En je verandert ook nog eens je oogkas ermee, wat kan resulteren in verandering van je oogstand en permanent dubbelzien hierdoor.

Maar goed, als jij perse een zygoma plastiek wil, dan moet je in China oid zijn. Hier gaat het je never nooit lukken. TE risicovol en sowieso weinig resultaat te behalen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dzjonka op 13-07-2010 02:53:47 ]
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:53:50 #103
293072 spermanent
Oplossingen zijn altijd simpel
pi_83986299
Wow schenkstroop wat ben jij toch een zeikzak.

Een wijs man zei ooit: "niet janken over dingen waar je niks aan kunt doen"

Je gaat toch gvd geen duizenden euro's uitgeven, risico's op verminking (en zelfs dood) lopen om er hoogstwaarschijnlijk niet eens mooier uit te komen?

Deze wereld is ziek en jij bent daar onderdeel van. Je wordt in het leven idd nou eenmaal beoordeeld op uiterlijk, maar dat is niet het enige.
Als jij niet zo'n zeikzak zou zijn en niet continu loopt te bitchen, een hobby had waar je goed in was, wereldwijs was en met mensen diepe goede gesprekken kon voeren, dan zou iedereen je gewoon mogen en waarderen.
En ja, als dat eenmaal gebeurt is, komen de vrouwen vanzelf wel.

Tip van de week. Nee, tip van je leven. Lees 'a new earth' van Eckhart Tolle. En als je dan toch bezig bent, 'De kracht van het nu' ook maar effe.
Staat precies in wat er aan de hand is en hoe je jezelf kan fixen.

En idd, de sleutel ligt toch bij de acceptatie van. Je bent verantwoordelijk voor je eigen geest. En je hebt daar wel degelijk invloed op. Je hebt je alleen de afgelopen jaren van je leven mee laten slepen door je zeikgeest. Maar die kun je stoppen.
Hoe? Lees die boeken en wordt gelukkig.

Je leeft gvd maar 1 keer op deze prachtige blauwe planeet. Dat kun je niet verneuken door maar continu te blijven zaniken over het feit dat je nou eenmaal niet zo knap bent. Je doet er niks aan dus accepteer het. Je gaat toch ook niet je hele leven zeiken over dat de blauwe lucht eigenlijk rood had moeten zijn?

(ik was vroeger ook een zeikzak)
pi_83986375
Oh nee, niet weer zo'n Tolle-evangelist
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:02:38 #105
293072 spermanent
pi_83994825
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 03:04 schreef Dipkip het volgende:
Oh nee, niet weer zo'n Tolle-evangelist
???
Tolle's materiaal heeft niks met religie te maken. Het is alleen een 'tool' om je mindstate weer terug te krijgen naar zoals het hoort. Daar kun je verdomd veel profijt van hebben als je het goed gebruikt, dus mijn tip is vriendelijk bedoelt.

De wereld is ziek omdat mensen ziek zijn.
Mensen zijn religieus, maken elkaar af, nemen alles persoonlijk op, voelen zich kut om niks, kopen massaal de laatste mode voor sociale status, hebben doelen die nergens voor dienen behalve erkenning, hebben continu een stem in hun hoofd die hun afleid van het echte leven, etc etc.
Een paar voorbeelden van de ziekheid waar je nooit gelukkig van wordt, vooral niet op lange termijn.

Pas als men op het sterfbed ligt realiseert men dat dit soort dingen allemaal onnodige bullshit waren.
Maar je kunt het ook nu al realiseren, en Eckhart helpt daar een handje bij.

Maar dat jij het ziet als evangelisme zegt al genoeg. Je hebt er geen verstand van en je ego is geïrriteerd doordat je er meerdere mensen over hebt horen praten en je denkt dat het niet nodig is.

Een betere wereld begint bij jezelf.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:04:50 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_83994916
De term 'evangelie' wordt in overdrachtelijke zin ook wel gebruikt voor een boodschap waaraan een zekere onfeilbaarheid wordt toegedicht, bijvoorbeeld het gedachtegoed van een zekere filosoof. (Wikipedia)

Dat is wat Dipkip bedoelt, en gezien je post over Tolle geef ik haar gelijk.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:30:09 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83995914
Ik ben (afgezien van de naam) niet bekend met Tolle, maar ik zeg: wees trots op wie je bent, dan ben je meteen tien keer leuker.

Ik heb de Indiaanse hoge jukbeenderen van mijn oma en ik ben er trots op
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:20:58 #108
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83998102
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:53 schreef spermanent het volgende:
Wow schenkstroop wat ben jij toch een zeikzak.

Een wijs man zei ooit: "niet janken over dingen waar je niks aan kunt doen"

Je gaat toch gvd geen duizenden euro's uitgeven, risico's op verminking (en zelfs dood) lopen om er hoogstwaarschijnlijk niet eens mooier uit te komen?

Deze wereld is ziek en jij bent daar onderdeel van. Je wordt in het leven idd nou eenmaal beoordeeld op uiterlijk, maar dat is niet het enige.
Als jij niet zo'n zeikzak zou zijn en niet continu loopt te bitchen, een hobby had waar je goed in was, wereldwijs was en met mensen diepe goede gesprekken kon voeren, dan zou iedereen je gewoon mogen en waarderen.
En ja, als dat eenmaal gebeurt is, komen de vrouwen vanzelf wel.

Tip van de week. Nee, tip van je leven. Lees 'a new earth' van Eckhart Tolle. En als je dan toch bezig bent, 'De kracht van het nu' ook maar effe.
Staat precies in wat er aan de hand is en hoe je jezelf kan fixen.

En idd, de sleutel ligt toch bij de acceptatie van. Je bent verantwoordelijk voor je eigen geest. En je hebt daar wel degelijk invloed op. Je hebt je alleen de afgelopen jaren van je leven mee laten slepen door je zeikgeest. Maar die kun je stoppen.
Hoe? Lees die boeken en wordt gelukkig.

Je leeft gvd maar 1 keer op deze prachtige blauwe planeet. Dat kun je niet verneuken door maar continu te blijven zaniken over het feit dat je nou eenmaal niet zo knap bent. Je doet er niks aan dus accepteer het. Je gaat toch ook niet je hele leven zeiken over dat de blauwe lucht eigenlijk rood had moeten zijn?

(ik was vroeger ook een zeikzak)

En dat ben je nogsteeds! maar nu verveel je mensen met je 'tolle aceptatie bullshit' niet dan? Denk eens na wie je allemaal irriteert met je geforceerd opgelegde manier van denken en je moet je zelf accepteren en alles. Het is net zoals de religie waar je op spuugt

Rot toch effe een end op. Ik heb je nog nieteens op fok gezien begin je gelijk te spugen en aftezeiken. Je bent net zo gevaarlijk als die Christenen die anderen alles opleggen

En aan al die andere kinderachtige mensjes hier: Veel van dat herhalende commentaar ^^ heb ik al antwoord op gegeven En toch halen jullie het weer naar boven alsof jullie gelijk hebben? in de hoop dat het mij extra in een hoek drukt en het topic sluit? Zo schenkstroop in een hoek hahahahah.. Want zie maar onze bullshit overweldigd zijn topic en sluit ermee af dan hebben wij toch gelijk, iedereen die het kan zien! ?

En bedankt voor de positieve insteek he. Het moet bij voorbaat natuurlijk falen en je moet er uit gaan zien als MJ..... Erg "bedankt".. What happenend to positive thinking? Dat preken jullie toch ook van hier tot en met. Neeeuj als het gaat om iemand aftezeiken dan moet het negatief en zijn zijn/haar doelen bij voorbaat kansloos!! Wat een zieke zieke mensjes hier. De ware aard van mensen. En dan doen alsoif je iemand wilt helpen .. Rot toch een end op..

En ik zei al: De meningen van mensen is net tirannie en slecht voor mijn gezondheid. Als cosmetisch chirurgische ingrepen meer gemeengoed waren en niet bedolven werden onder moralistisch gezeik, dan zouden chirurgen wss meer durven. Mischien zou het zelfs ook goedkoper zijn dan wat die uitzuigers er nu voor vragen! Omdat het nu algemeen als luxe en als onnodig wordt beschouwd. Erg "bedankt".. En jullie noemen je oprecht en vreedzaam. rot toch op.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 13-07-2010 14:35:44 ]
pi_83998328
Wat een frustratie. De post van Dzjonka is de meest informatieve die je gaat krijgen, maar die sluit niet aan bij wat je wil horen ofzo, dat het wel allemaal kan?

Zielig figuur. Blijf heel je leven maar bij de hoeren zitten.
Ron Paul 2012
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:28:13 #110
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83998411
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben (afgezien van de naam) niet bekend met Tolle, maar ik zeg: wees trots op wie je bent, dan ben je meteen tien keer leuker.

Ik heb de Indiaanse hoge jukbeenderen van mijn oma en ik ben er trots op
Dat is toch mooi? Dan weet je niet hoe het is om niet trots te zijn op iets lichamelijks wat je niet kunt uittrekken. En wat je niet zo mooi maakt.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:30:04 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_83998496
Maar Schenkstroop. Je kunt zo'n ingreep toch helemaal niet betalen?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:33:41 #112
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83998659
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:30 schreef Lienekien het volgende:
Maar Schenkstroop. Je kunt zo'n ingreep toch helemaal niet betalen?
Daar gung het me hier niet om. Ik wil weten of het kan.
pi_83998742
Stroop.. ben je al aan de delen van je uiterlijk gaan werken die wel relatief eenvoudig te verbeteren zijn, zoals ik in mijn posts aangaf. D.w.z. een afgetraind lichaam, waar natuurlijk wel karakter voor nodig is.
Het in de slachtofferrol kruipen is zo makkelijk (en hier maken veel mensen zich soms schuldig aan, ook ik), maar lost geen ene flikker op natuurlijk.
pi_83998794
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:33 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Er is net aangegeven dat dit niet mogelijk is. Unfortunately peanut butter.
pi_83999029
Inderdaad, en dan wordt hij boos. Alsof we expres zeggen dat het niet kan om hem te stangen.
Ron Paul 2012
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:43:29 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_83999100
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:33 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wat héb je daar nou aan?!
pi_83999330
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat héb je daar nou aan?!
Dan kan ie dat geld wegzetten om een dikke auto te kopen in plaats van een operatie !
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:14:51 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84000582
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:28 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat is toch mooi? Dan weet je niet hoe het is om niet trots te zijn op iets lichamelijks wat je niet kunt uittrekken. En wat je niet zo mooi maakt.
Oh joh, ieder mens heeft zo z'n dingen hoor! Het gaat erom of je jezelf accepteert inclusief de minder mooie dingen. Zal je vaak net zien dat het net die dingen zijn die jij minder tof vindt, die andere mensen geweldig aan je vinden.

Vier je uniekheid ofzo.

Tot zover deze open-deur-post!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:43:04 #119
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84001920
Ik kan niet met mensen op fora omgaan, echt zo vreselijk zijn mensen. Je kan maar beter een grijze muis zijn zonder eigen mening en alleen maar ja en amen zeggen. Alleen dan accepteren ze je.. Wat vreselijk vreselijk vreselijk zijn mensen in het algemeen. Niks kan zonder waardeoordeel en afzeikerij. Vreselijk zijn Hollanders, vreselijk. Echt vreselijk.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:47:41 #120
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_84002156
Jij accepteert sowieso niks dat niet op jouw eiland van zelfmedelijden past.
pi_84002212
Klopt, Hollanders zijn directe mensen. Als je geen ruggengraat hebt dan kun je een probleem krijgen.
pi_84002242
Wat doe je dan nog op een forum, Schenkstroop?
Wat doe je überhaupt in Nederland, als al die Hollanders zo verschrikkelijk zijn?

Oh en verder wat Sander zegt.
pi_84002369
quote:

[..]

Schenkie, al was je de mooiste man op de wereld, dan nog verpest jouw karakter alles. Je moet van binnen naar buiten werken in plaats van andersom.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:07:04 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84003136
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan niet met mensen op fora omgaan, echt zo vreselijk zijn mensen. Je kan maar beter een grijze muis zijn zonder eigen mening en alleen maar ja en amen zeggen. Alleen dan accepteren ze je.. Wat vreselijk vreselijk vreselijk zijn mensen in het algemeen. Niks kan zonder waardeoordeel en afzeikerij. Vreselijk zijn Hollanders, vreselijk. Echt vreselijk.
Aha.

Indien dit serieus is (wat ik hoe langer hoe meer betwijfel) zou ik het probleem eerder tussen je oren zoeken dan bij de vorm van je hoofd.
pi_84003188
quote:

Schenk, je kunt niet eens met jezelf omgaan.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:10:04 #126
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_84003299
Echt mensen, gaan jullie nog steeds serieus in op schenkstroop ?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:33:16 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_84004667
quote:
Het is jammer dat het je ontbreekt aan inzicht in hoe jij met je eigen postgedrag bepaalde reacties oproept bij users.

Er is altijd een groep die direct lullig doet. Maar er zijn er genoeg die in de afgelopen maanden met veel geduld op je hebben gereageerd. Helaas zijn die je onderhand ook wel een beetje beu.
pi_84009366
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef Lienekien het volgende:
Er is altijd een groep die direct lullig doet. Maar er zijn er genoeg die in de afgelopen maanden met veel geduld op je hebben gereageerd. Helaas zijn die je onderhand ook wel een beetje beu.
Wat zij zegt ik denk dat er de afgelopen weinig users zo veel welgemeend, behulpzaam advies en steun hebben ontvangen als Schenkstroop, maar inmiddels kotsen zelfs de meest cumbaya-gestemde R&Pers op hem.
pi_84009545
Zijn we troll'd of is hij echt zo'n clown?
Conscience do cost.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:21:14 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84009729
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef ems. het volgende:
Zijn we troll'd of is hij echt zo'n clown?
Of beide
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:22:38 #131
293072 spermanent
pi_84009787
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:20 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En dat ben je nogsteeds! maar nu verveel je mensen met je 'tolle aceptatie bullshit' niet dan? Denk eens na wie je allemaal irriteert met je geforceerd opgelegde manier van denken en je moet je zelf accepteren en alles. Het is net zoals de religie waar je op spuugt

Rot toch effe een end op. Ik heb je nog nieteens op fok gezien begin je gelijk te spugen en aftezeiken. Je bent net zo gevaarlijk als die Christenen die anderen alles opleggen

LOL als je het verschil niet ziet tussen religie en een gedachtentraining (net zoals ergens proberen beter in te worden) dan ben je een arie.

Maar goed schenkie, je kookt maar lekker in je eigen sop gaar. Ik heb misschien felle woorden gebruikt maar de enige reden dat ik de moeite nam om te posten was om je weldegelijk een welgemeend advies te geven.

Iedereen die iets fatsoenlijk roept hier zeik jij af en zegt dat het niet waar is wat ze zeggen. Als jij nooit iets van anderen wilt aannemen heb je toch echt een probleem. Of je moet het allemaal zelf op kunnen lossen natuurlijk, maar dat is aan je posthistorie niet te zien.

Mij, en vele anderen al voor mij en nog veel meer hierna, zul je iig niet meer horen
En zo blijven er steeds minder over in je leven
pi_84010544
Crisis! Jij bent vreselijk Ga de rest van je leven in een hoekje zitten janken dat je zo lelijk bent en óók nog eens een keer zo onmogelijk om mee om te gaan en val de rest van de wereld niet meer lastig met je aanwezigheid!
pi_84010692
Hij heeft in ieder geval een flinke mentaliteit-omslag nodig mijn inziens, en ik betwijfel zéér sterk of zo'n operatie, die dus niet blijkt te kunnen, dat te werk zou stellen.
pi_84010797
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef spermanent het volgende:
LOL als je het verschil niet ziet tussen religie en een gedachtentraining (net zoals ergens proberen beter in te worden) dan ben je een arie.
LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG
pi_84011680
Hahaha.
"Ik wil een knappe vrouw, voor het innerlijk ga ik wel als ik boven de 50 ben." "Wat zijn vrouwen toch oppervlakkig, als je niet knap bent willen ze niet met je."
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:37:29 #136
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_84012661
Hee TS, post eens een foto van iemand waarop je min of meer lijkt
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:41:28 #137
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_84012838
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En van wat je interesses zijn, bijzondere talenten, kennis, sociale en werkleven etc.

Dan denken we je fokpersoonlijkheid even weg en gaan we de boel eens objectief beoordelen
pi_84013533
Hij is Aziatisch, overgewicht, rode vlekken/bulten op het gezicht wegens zwaar eczeem, heeft dus te wijde jukbeenderen ofzo.

Verder bestaan zijn bezigheden uit muziek luisteren waar hij aan meisjes denkt en hoe gemeen ze wel niet kunnen zijn, wandelen waar hij naar stelletjes kijkt die zo gelukkig zijn samen waar hij erg jaloers van wordt en eten koken op zijn uit-elkaar-vallend appartementje zonder centrale verwarming op een budget van 60 euro per maand.

Dat zou hij kunnen verhogen, maar hij heeft twee weken 50 euro verpatst aan een lekker hoertje, om zo eindelijk sex te hebben waardoor hij weer positief naar het leven kan kijken. Dat had hij nodig.

We zien nu, ondanks waarschuwingen, dat het geen zak heeft geholpen.
Ron Paul 2012
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:27:35 #139
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_84014967

Ik vind het toch een beetje zielig voor Schenkstroop ondanks dat mijn ratio zegt dat hij er zelf ook debet aan is.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:44:21 #140
293072 spermanent
pi_84022215
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:48 schreef Dipkip het volgende:

[..]

LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG
En dat is verdomd goed bedoeld.

Beter dan:
ER IS MAAR 1 GOD, DIE ZUL JIJ AANBIDDEN ANDERS ZUL JE BRANDEN IN HET HELLEVUUR. VERMOORD ALLE NIET GELOVIGEN. GA 5 KEER PER DAG OP JE KNIEEN VOOR HET GROOTSTE EGO VAN HET UNIVERSUM. JE LEVEN IS EEN TEST EN ALS JE DIE GOED VOLBRENGT BEGINT HET PAS ECHT, JE KOMT DAN IN DE HEMEL!

Maar jij bent gewoon een irritante trol die alle kansen aangrijpt om lekker irritant te doen. En zo niet, dan ben je ongeloofelijk dom. Je kunt die 2 zaken niet met elkaar vergelijken.
pi_84024734
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:44 schreef spermanent het volgende:
En dat is verdomd goed bedoeld.

Beter dan:
ER IS MAAR 1 GOD, DIE ZUL JIJ AANBIDDEN ANDERS ZUL JE BRANDEN IN HET HELLEVUUR. VERMOORD ALLE NIET GELOVIGEN. GA 5 KEER PER DAG OP JE KNIEEN VOOR HET GROOTSTE EGO VAN HET UNIVERSUM. JE LEVEN IS EEN TEST EN ALS JE DIE GOED VOLBRENGT BEGINT HET PAS ECHT, JE KOMT DAN IN DE HEMEL!

Maar jij bent gewoon een irritante trol die alle kansen aangrijpt om lekker irritant te doen. En zo niet, dan ben je ongeloofelijk dom. Je kunt die 2 zaken niet met elkaar vergelijken.
LOL Jehova's getuigen bedoelen het ook goed hoor.

Jij bent degene die ongelofelijk dom is. Ik vergelijk je treurige levensgidsje niet met een religie. Ik vergelijk wat jij doet, namelijk claimen LEES DIT BOEK EN JE BENT GENEZEN VAN ALLE ONGELUK, met de zendingsdrang die sommige gelovigen hebben. Dat het goed bedoeld is onderstreept alleen maar mijn punt, je wil niet eens inzien dat dat boek niet voor iedereen werkt en dat je het allemaal veel te sterk uitdrukt WANT HET IS ZOHOHOHO.

Een trol, doe normaal, kijk maar naar mn postgeschiedenis, iedereen die twee hersencellen met elkaar in verbinding kan stellen ziet dat ik geen trol ben ook weer zo typisch voor die Tolle-sektariers, als je het er mee oneens bent snap je het niet of ben je gewoon een klootzak. Man man man wat ga jij hard vallen als je eindelijk wakker wordt uit die droom.
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:40:51 #142
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_84031795
er zijn wat posts verdwenen
  donderdag 15 juli 2010 @ 18:28:38 #143
165633 eriksd
The grand facade...
pi_84100466
quote:
Maar je valt toch ook op. Negatief gezien?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 15 juli 2010 @ 18:32:24 #144
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_84100586
edit: nee

[ Bericht 96% gewijzigd door Mirjam op 15-07-2010 18:41:54 ]
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zondag 25 juli 2010 @ 17:52:55 #145
309684 thegirlwhosoldtheworld
Meanwhile in Bel-Air
pi_84473628
Je komt echt extreem obsessief over, alsod je BDD hebt ofzo... ga eens naar de dokter met die vraag. Ik denk dat je lelijkheid meevalt. Ik heb ook een verneukt kapsel in mijn ogen terwijl iedereen het vind meevallen...
pi_84535770
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:53 schreef Candaasje het volgende:
Niet alleen bij aziaten staat soms het jukbeen iets meer naar buiten hoor. Ik ben verre van aziatisch (eerder hollandse kaaskop met blond haar, sproeten en blauwe ogen) maar ik heb toch ook wat mijn jukbeenderen meer opzij zitten. Tja, soms kijk in de spiegel en dan mag het van mij ook wel iets minder, maar ik bedenk me ook altijd maar dat ik het voor mezelf vaak veel erger maak dan het is. Ik ben geen fotomodel, maar ik merk steeds vaker dat ik veel meer minpunten zie dan anderen. Zelfs op zaterdagmorgen (om een uurtje of 7) wanneer ik met nog een slaperig gezicht en vet haar aan het werk ben, krijg ik nog wel eens een compliment. Gewoon, omdat ik er een vrolijke, enthousiaste uistraling op na probeer te houden. Als je vrolijk, met zin in een nieuwe dag, met een vriendelijke lach de straat op stapt, letten mensen gelijk veel minder op dat ene rare plukje haar dat net verkeerd zit (althans, volgens jouzelf dan) of dat jukbeentje dat iets meer uitsteekt dan gewenst. (Oh ja joh? Nooit opgemerkt... is meestal de reactie, als je er iemand op wijst.)

Uitstraling doet het hem (En ja, natuurlijk wil iedereen er perfect uitzien. Ik zou ook graag zien dat ik minder brede bovenbenen, een groteer cupmaat en grote bambi-ogen had/heb. Heb ik niet, helaas, maar dat maakt mij toch niks minder dan iemand die dat wel heeft? Schei toch uit, ik mag er ook wezen hoor. Ik heb net zoveel recht om ergens te lopen als die prachtige vrouw drie huizen verderop.)

En of het cosmethish mogelijk is...tja vast wel. geen idee of ze een deel van je bot kunnen wegschaven, of je huid misschien wat meer gelijkmatig er overheen trekken. Maar ja.... of een operatie (en het geld) het allemaal waard is...ik weet het niet...
mooi gezegd _O_
nooit geschoten is altijd mis
pi_84535791
Schenkstroop, bent u Aziatisch?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 01:18:06 #148
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84838827
Ja ik ben aziatisch. Sorry voor het late commentaar. Ik had een ban.
pi_84841210
Wel ironisch als je bedenkt dat Laurence Fishburne een ontzettend slechte huid heeft, die heeft wel andere problemen dan het feit dat hij een aziatisch gezicht heeft. _O-
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:06:06 #150
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_84846900
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')