Het is jammer dat het je ontbreekt aan inzicht in hoe jij met je eigen postgedrag bepaalde reacties oproept bij users.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan niet met mensen op fora omgaan, echt zo vreselijk zijn mensen. Je kan maar beter een grijze muis zijn zonder eigen mening en alleen maar ja en amen zeggen. Alleen dan accepteren ze je.. Wat vreselijk vreselijk vreselijk zijn mensen in het algemeen. Niks kan zonder waardeoordeel en afzeikerij. Vreselijk zijn Hollanders, vreselijk. Echt vreselijk.
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef Lienekien het volgende:
Er is altijd een groep die direct lullig doet. Maar er zijn er genoeg die in de afgelopen maanden met veel geduld op je hebben gereageerd. Helaas zijn die je onderhand ook wel een beetje beu.
Of beidequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
LOL als je het verschil niet ziet tussen religie en een gedachtentraining (net zoals ergens proberen beter in te worden) dan ben je een arie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dat ben je nogsteeds! maar nu verveel je mensen met je 'tolle aceptatie bullshit' niet dan? Denk eens na wie je allemaal irriteert met je geforceerd opgelegde manier van denken en je moet je zelf accepteren en alles. Het is net zoals de religie waar je op spuugt![]()
Rot toch effe een end op. Ik heb je nog nieteens op fok gezien begin je gelijk te spugen en aftezeiken. Je bent net zo gevaarlijk als die Christenen die anderen alles opleggen
LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIGquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef spermanent het volgende:
LOL als je het verschil niet ziet tussen religie en een gedachtentraining (net zoals ergens proberen beter in te worden) dan ben je een arie.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hee TS, post eens een foto van iemand waarop je min of meer lijkt
En dat is verdomd goed bedoeld.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG LEES DIT BOEK EN JE WORDT GELUKKIG
LOL Jehova's getuigen bedoelen het ook goed hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:44 schreef spermanent het volgende:
En dat is verdomd goed bedoeld.
Beter dan:
ER IS MAAR 1 GOD, DIE ZUL JIJ AANBIDDEN ANDERS ZUL JE BRANDEN IN HET HELLEVUUR. VERMOORD ALLE NIET GELOVIGEN. GA 5 KEER PER DAG OP JE KNIEEN VOOR HET GROOTSTE EGO VAN HET UNIVERSUM. JE LEVEN IS EEN TEST EN ALS JE DIE GOED VOLBRENGT BEGINT HET PAS ECHT, JE KOMT DAN IN DE HEMEL!
Maar jij bent gewoon een irritante trol die alle kansen aangrijpt om lekker irritant te doen. En zo niet, dan ben je ongeloofelijk dom. Je kunt die 2 zaken niet met elkaar vergelijken.
Maar je valt toch ook op. Negatief gezien?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan niet met mensen op fora omgaan, echt zo vreselijk zijn mensen. Je kan maar beter een grijze muis zijn zonder eigen mening en alleen maar ja en amen zeggen. Alleen dan accepteren ze je.. Wat vreselijk vreselijk vreselijk zijn mensen in het algemeen. Niks kan zonder waardeoordeel en afzeikerij. Vreselijk zijn Hollanders, vreselijk. Echt vreselijk.
mooi gezegdquote:Op maandag 12 juli 2010 12:53 schreef Candaasje het volgende:
Niet alleen bij aziaten staat soms het jukbeen iets meer naar buiten hoor. Ik ben verre van aziatisch (eerder hollandse kaaskop met blond haar, sproeten en blauwe ogen) maar ik heb toch ook wat mijn jukbeenderen meer opzij zitten. Tja, soms kijk in de spiegel en dan mag het van mij ook wel iets minder, maar ik bedenk me ook altijd maar dat ik het voor mezelf vaak veel erger maak dan het is. Ik ben geen fotomodel, maar ik merk steeds vaker dat ik veel meer minpunten zie dan anderen. Zelfs op zaterdagmorgen (om een uurtje of 7) wanneer ik met nog een slaperig gezicht en vet haar aan het werk ben, krijg ik nog wel eens een compliment. Gewoon, omdat ik er een vrolijke, enthousiaste uistraling op na probeer te houden. Als je vrolijk, met zin in een nieuwe dag, met een vriendelijke lach de straat op stapt, letten mensen gelijk veel minder op dat ene rare plukje haar dat net verkeerd zit (althans, volgens jouzelf dan) of dat jukbeentje dat iets meer uitsteekt dan gewenst. (Oh ja joh? Nooit opgemerkt... is meestal de reactie, als je er iemand op wijst.)
Uitstraling doet het hem (En ja, natuurlijk wil iedereen er perfect uitzien. Ik zou ook graag zien dat ik minder brede bovenbenen, een groteer cupmaat en grote bambi-ogen had/heb. Heb ik niet, helaas, maar dat maakt mij toch niks minder dan iemand die dat wel heeft? Schei toch uit, ik mag er ook wezen hoor. Ik heb net zoveel recht om ergens te lopen als die prachtige vrouw drie huizen verderop.)
En of het cosmethish mogelijk is...tja vast wel. geen idee of ze een deel van je bot kunnen wegschaven, of je huid misschien wat meer gelijkmatig er overheen trekken. Maar ja.... of een operatie (en het geld) het allemaal waard is...ik weet het niet...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hee TS, post eens een foto van iemand waarop je min of meer lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |