Game on!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:06 schreef Grobbel het volgende:
Ik zit net op wiki een overzicht te bekijken van officiële anthems en songs van het WK voetbal in de afgelopen decennia, en het valt me op hoe weinig ik er daadwerkelijk ken. Ze hebben overigens telkens een anthem en een song bij de laatste zoveel edities.
Weet iemand nog wat er in 2006 tot officiële anthem of song werd gebombardeerd? 1 van de 2 is voldoende.
Geen van beide is officieel.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:17 schreef 8108139dpths het volgende:
Dario G - Carnaval De Paris is 1 van de 2 anthems die ik in totaal ken (de ander is die van dit jaar)... en dat is 'm zeker niet.![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:22 schreef methodmich het volgende:
Was dat niet Love Generation van Bob Sinclar? En anders denk ik Wir Sind Helden.
K'naan ook niet? Die is wel officiëler dan Shakira iig.quote:
Nope. Da's een coca cola anthem, geen FIFA.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
K'naan ook niet? Die is wel officiëler dan Shakira iig.
Dat nr. van K'naan lijkt me juist één grote reclamecampagne voor Coca Cola...quote:Op zondag 11 juli 2010 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
K'naan ook niet? Die is wel officiëler dan Shakira iig.
edit: ow, nu weer niet. Ik weet 't ook niet meer nu.
Ik kende er verder nog 2, dus die zal jij ook nog wel kennen.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In dat geval weet ik behalve Shakira geen 1 anthem van de afgelopen 30 jaar denk ik.
Is 'm ook niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:32 schreef ScottTracy het volgende:
Er was in 2006 wel een nummer met Lumidee, Sean Paul en Goleo (die mascotte)... maar kan even niet op de naam komen
Was dat de begintune of die van Ginger Ninja?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:38 schreef ranja het volgende:
Wir Sind Helden was trouwens door de NOS gekozen en dus niet officieel inderdaad
Vanmiddag hadden ze ook de NOS keuze van dit jaar live optredend. Geen idee woe dat zijn trouwens maar heeft ook niks met de fifa te maken.
oh ik dacht die juist wel. nou ja.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:37 schreef Grobbel het volgende:
E-Life was sowieso niet officieel.
Inderdaad.quote:
quote:1 Aimee Mann - That's Just What You Are
2 Urge Overkill - Back on Me
3 Sam Phillips - Baby I Can't Please You
4 Dinosaur Jr. - Blah
5 Frente! - Ordinary Angels
6 Annie Lennox - Precious
7 Divinyls - I'm Jealous
8 Seed - Kids... This Is Fabulon
9 Letters to Cleo - Here & Now
10 James - How Was It for You
11 Paul Westerberg - A Star Is Bored
n00biedoobiedoo +1quote:
quote:
quote:
In Nederland kwam het tot nummer 3.quote:The songwas only a modest success in the US, reaching #38 on the Billboard Hot 100 chart in December 1985. Only about half of American radio stations played
with some objecting to the lyrics' explicit criticism of President Ronald Reagan's policy of "constructive engagement."
Meanwhile,was a major success in Canada, where there was little or no radio station resistance to the record or its messages. Accordingly, the track hit #10 on the national RPM chart in January 1986. In the UK, the song rose to #21 on the national charts.
quote:"She's got supporters in high up places, Who turn their heads to the city sun" represents the unwillingness of the international community, at first, to take action against the South African government for using the Apartheid system. It is also a reference to Sun City, the South African luxury resort. "She even knows how to swing opinion, In every magazine and the journals" represents the propaganda which the media contributed which attributed to the success of the Apartheid system.
N00bie +1quote:Op zondag 11 juli 2010 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
AUAA- Sun City?
oja, lijkt me welquote:Op zondag 11 juli 2010 16:19 schreef bartrid het volgende:
Give me hope Johanna?
Ah, kan t punt nog uitdelen ook. Ooit nog weergaloos gecovered door René van der Gijpquote:Op zondag 11 juli 2010 16:19 schreef bartrid het volgende:
Give me hope Johanna?
quote:The stoner metal movement of the late ‘90s was primarily based in the U.S., but other areas of the world spawned similarly styled outfits as well, including![]()
ranja +1quote:
quote:De avond valt over de stad
Na een lange, hete dag
De wind brengt wat verkoeling
Maar er kookt iets in zijn bloed
Hij gaat steeds sneller drinken
Mensen drinken graag op straat
Ik dacht dat je naar de titel van het album vroeg.quote:
Oorspronkelijk op het album 'De jacht' (had ik ook goed gerekend).quote:Op zondag 11 juli 2010 18:25 schreef onkjoe het volgende:
Ik dacht dat je naar de titel van het album vroeg.
De jacht is mooier dan de vangst
haha! inderdaad.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Oorspronkelijk op het album 'De jacht' (had ik ook goed gerekend).
onkjoe +1
hopelijk vanavond de jacht én de vangst
Jij ook! Have funquote:Op zondag 11 juli 2010 18:31 schreef bartrid het volgende:
Dat hoop ik ook. Ik ben pubwaarts, veel plezier voor degenen die gaan kijken [ afbeelding ]
Inderdaad, de vibe bestaat nog steeds. Onze vrienden zijn voor K- een jaar erna en nu met ons weer geweest. De stad leeft (weer) en hoe.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben een jaar voor Katrina daar geweest en ga in oktober er weer heen (en weer ook naar Memphis). Zo te horen is de vibe gelukkig niet verloren gegaan...
quote:tu sabes que te quiero
pero ti me quitas todo
ya te robasta mi television y mi radio
y ahora quiere llevarse mi carro
Ik had wel een beetje op jou of Iggy gerekend, maar ook dat de vraag nooit beantwoord zou worden.quote:
Tsja die wist ik ook welquote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had wel een beetje op jou of Iggy gerekend, maar ook dat de vraag nooit beantwoord zou worden.
Toch een zilveren medaille ook voor jou...
Bij gebrek aan een spaanse vervolgvraag, heb ik deze maar gevraagd.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:54 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ik heb geen idee voor openstaande vraag...heb je een hint?
Zo dus.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:58 schreef Felagund het volgende:
Portugal. The Man?
Geen idee hoe die eruit zien.
quote:
Staan in de kleine zaal van Paradiso, Billy Idol eerst even aanhoren in de grote zaal.quote:
Heb me er ook jaren tegen verzet, maar mw. MM vindt het prachtig en ben een paar jaar terug dus maar eens mee gegaan met haar. Viel niet tegen, prima lange muzikale versies van uitgekauwde songs maken het wel interessant...quote:
Jellyfish.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef methodmich het volgende:
Van welke band vormden Andy Sturmer en Roger Joseph Manning Junior de harde kern?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:45 schreef Burnett het volgende:
Het is te hopen dat friekin_ eind oktober, met DE Nationale Popquiz, niet met een al te sterk team komt...
Dan kunnen wij wel inpakken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Ik blijf liever anoniem op dit forum.![]()
Zal ik een vervolgvraag stellen?
Ik opende de foto in een apart tabblad om 'm te vergroten en eens goed te bekijken...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:58 schreef Grobbel het volgende:
Bah, wilde iets gokken en maakte de fout je post te quoten. Heb het antwoord nu gezien dankzij die quote-poging (antwoord staat in de bestandsnaam). Jammer, wat met een extra hintje had ik deze wel geweten.
Ik gooi m'n foto's altijd op photobucket met een andere bestandsnaam. http://photobucket.com/quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:00 schreef WeezerButler het volgende:
Hoor ik wel vaker !! Hoe krijg ik een foto geupload zonder de link met naam ??
Omnoemen en uploaden naar iets als tinypic.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:00 schreef WeezerButler het volgende:
Hoor ik wel vaker !! Hoe krijg ik een foto geupload zonder de link met naam ??
En toch heeft Jason Falkner het meeste talent.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef methodmich het volgende:
Van welke band vormden Andy Sturmer en Roger Joseph Manning Junior de harde kern?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En toch heeft Jason Falkner het meeste talent.
quote:
WeezerButler + 1quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:50 schreef WeezerButler het volgende:
David Gray + Macy Gray --> Grays
n00biedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I will survive
never can say goodbye
how high the moon
Nét voor je tijd denk ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:14 schreef Grobbel het volgende:
Is het heel erg als ik nog nooit van Jellyfish heb gehoord?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:25 schreef bigshadow het volgende:
Stiekem toch Rob Grain? :$
Heppie een duidelijkere foto?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
MadMaster en Burnett moeten deze toch wel weten.
quote:
deze ken ik van 'toen'quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:14 schreef Grobbel het volgende:
Is het heel erg als ik nog nooit van Jellyfish heb gehoord?
Deze staat mij bij als meermaals gedraaid op MTV:quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze staat mij bij als meermaals gedraaid op MTV:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:21 schreef WeezerButler het volgende:
Derek Forbes op bas
Brian McGee op Drums
Michael McNeal op toetsen
Charlie Burchill - gitaar
imo de klassieke samenstelling. Wat was dat een goede band, Rond 81/82/83 brilliante concerten gegeven, met veel improvisatie in de arrangementen. waar ging het mis ? Toen Derek Forbes de band uit ging. Vlak na de clipopname van Don't you forget about me. Hij vond het teveel naar de mainstream gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:21 schreef WeezerButler het volgende:
Derek Forbes op bas
Brian McGee op Drums
Michael McNeal op toetsen
Charlie Burchill - gitaar
Don't You was het begin van het einde, in 1984 waren ze live nog op hun allerbest...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
imo de klassieke samenstelling. Wat was dat een goede band, Rond 81/82/83 brilliante concerten gegeven, met veel improvisatie in de arrangementen. waar ging het mis ? Toen Derek Forbes de band uit ging. Vlak na de clipopname van Don't you forget about me. Hij vond het teveel naar de mainstream gaan.
Maar wel alle 4 goed en tevens de artiest bij het instrument genoemd..., sorry caf...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:25 schreef cafca het volgende:
Ja, maar dat is toch niet of...of....of...of...
Tja ik heb de vraag blijkbaar verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:09 schreef Burnett het volgende:
[..]
Maar wel alle 4 goed en tevens de artiest bij het instrument genoemd..., sorry caf...
Sorry, ik was even heel druk vanmiddag...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
MadMaster en Burnett moeten deze toch wel weten.
Zo'n jurkje staat mij niet zo...quote:
Hit?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:09 schreef Grobbel het volgende:
Grootste hit in Nederland van Bone Thugs n Harmony was 'Tha Crossroads'.
Eazy-E van NWA inderdaad.quote:
Heeft nummer 4 in de top 40 gehaald. In de VS één van de vele hits, maar in Nederland was dit wel hun enige echte hit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hit?
In de zin van wel eens gedraaid op de radio of de Top 40?
Ken die hele groep niet...
m00bie +1quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Pop Group
Geen idee.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie is dit ook weer?
[ afbeelding ]
timbob, zangeres die 5,5 jaar geleden op nr 1 stond in de Top 40quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:51 schreef timbob het volgende:
[..]
Geen idee.
Stel ons eens aan elkaar voor?
Dan heeft ze het ver geschopt, gezien de name dropping (Ice Cube, Pharrell).quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:21 schreef friekin_ het volgende:
Ze was Nederlands toch? Kweekvijver talentje?
Van Zinloos.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:22 schreef friekin_ het volgende:
Ninthe. Van het land van van Lange Frans en Baas B.
Een ijsklontje he.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan heeft ze het ver geschopt, gezien de name dropping (Ice Cube, Pharrell).
Ik ken niet het heule repertoire van Lange F En Baas B.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Van Zinloos.
friekin_ + 1
Wel uit A'dam, dus wie weet is ze undercover als rossige, MM..
Nee, da's Zinloos.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ken niet het heule repertoire van Lange F En Baas B.
In dat geval mag er ook wel wat mannelijk schoon voorbij komen..quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef bartrid het volgende:
Wellustige Woensdag.
Owja. We hebben alleen TSE en friekin_ toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
In dat geval mag er ook wel wat mannelijk schoon voorbij komen..
Zolang het niet Rick James isquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Owja. We hebben alleen TSE en friekin_ toch?
Dat moeten dus negers met lang haar worden ofzo?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We hebben Bone Thugs n Harmony al gehad vandaag. Dat zijn er al 5. Kom maar op met die babes, Burnett
Da's nou precies niet wat ik versta onder mannelijk schoon...quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We hebben Bone Thugs n Harmony al gehad vandaag. Dat zijn er al 5. Kom maar op met die babes, Burnett
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
In dat geval mag er ook wel wat mannelijk schoon voorbij komen..
Ok..., momentje...quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die hadden een betere hoogtezon.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:34 schreef MadMaster het volgende:
Tic Tac Toe?
Krèkquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:48 schreef Burnett het volgende:
geen L7..., Babes In Toyland...
die is veel jonger.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef methodmich het volgende:
Lisa Stansfield?
Welk nr. van welke artiest / band?quote:Does laughter still discover you
I see through all those smiles
That look so right
Do you still have the same friends now
To smoke away your
Problems and your life
Oh how do you remember
Me the one that made
You laugh until you cried
I hope you're feeling happy now
had ik et dus ook vandaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bol_Wan +1
Fraaie stunt van Jewel.
http://www.nu.nl/achterkl(...)-in-karaoketent.html
Ik ben echt heel slecht in het herkennen van teksten, zelfs als het om liedjes gaat die ik normaal gesproken uit volle borst mee kan zingen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:27 schreef Bol_Wan het volgende:
Niemand...?
het is toch echt een heul bekend nummer, alleen wel een couplet..quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ben echt heel slecht in het herkennen van teksten, zelfs als het om liedjes gaat die ik normaal gesproken uit volle borst mee kan zingen...
ik dacht al, hij moest toch wel te doen zijn..quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:36 schreef Bol_Wan het volgende:
het is toch echt een heul bekend nummer,
That Will Be the Dayquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:40 schreef WeezerButler het volgende:
Op de soundtrack van Shrek 4 doet Weezer een cover. Welk nummer ?
niet? ik dacht van wel, maar ach.. ik ben dan ook niet zo van de hitlijstenquote:
Nou ja, niet dat ik nou zo representatief benquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Bol_Wan het volgende:
niet? ik dacht van wel, maar ach.. ik ben dan ook niet zo van de hitlijsten
Ik kende het hele nummer ook niet hoor...quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:35 schreef ranja het volgende:
Nou ja, niet dat ik nou zo representatief ben
Neil Diamond - Sweet Caroline?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:50 schreef WeezerButler het volgende:
Het is een 60s klassieker. Echte diamand. Niet the Beatles trouwens...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Neil Diamond - Sweet Caroline?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |