Ik dacht dat je naar de titel van het album vroeg.quote:
Oorspronkelijk op het album 'De jacht' (had ik ook goed gerekend).quote:Op zondag 11 juli 2010 18:25 schreef onkjoe het volgende:
Ik dacht dat je naar de titel van het album vroeg.
De jacht is mooier dan de vangst
haha! inderdaad.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Oorspronkelijk op het album 'De jacht' (had ik ook goed gerekend).
onkjoe +1
hopelijk vanavond de jacht én de vangst
Jij ook! Have funquote:Op zondag 11 juli 2010 18:31 schreef bartrid het volgende:
Dat hoop ik ook. Ik ben pubwaarts, veel plezier voor degenen die gaan kijken [ afbeelding ]
Inderdaad, de vibe bestaat nog steeds. Onze vrienden zijn voor K- een jaar erna en nu met ons weer geweest. De stad leeft (weer) en hoe.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben een jaar voor Katrina daar geweest en ga in oktober er weer heen (en weer ook naar Memphis). Zo te horen is de vibe gelukkig niet verloren gegaan...
quote:tu sabes que te quiero
pero ti me quitas todo
ya te robasta mi television y mi radio
y ahora quiere llevarse mi carro
Ik had wel een beetje op jou of Iggy gerekend, maar ook dat de vraag nooit beantwoord zou worden.quote:
Tsja die wist ik ook welquote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had wel een beetje op jou of Iggy gerekend, maar ook dat de vraag nooit beantwoord zou worden.
Toch een zilveren medaille ook voor jou...
Bij gebrek aan een spaanse vervolgvraag, heb ik deze maar gevraagd.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:54 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ik heb geen idee voor openstaande vraag...heb je een hint?
Zo dus.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:58 schreef Felagund het volgende:
Portugal. The Man?
Geen idee hoe die eruit zien.
quote:
Staan in de kleine zaal van Paradiso, Billy Idol eerst even aanhoren in de grote zaal.quote:
Heb me er ook jaren tegen verzet, maar mw. MM vindt het prachtig en ben een paar jaar terug dus maar eens mee gegaan met haar. Viel niet tegen, prima lange muzikale versies van uitgekauwde songs maken het wel interessant...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |