Jellyfish.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef methodmich het volgende:
Van welke band vormden Andy Sturmer en Roger Joseph Manning Junior de harde kern?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:45 schreef Burnett het volgende:
Het is te hopen dat friekin_ eind oktober, met DE Nationale Popquiz, niet met een al te sterk team komt...
Dan kunnen wij wel inpakken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Ik blijf liever anoniem op dit forum.![]()
Zal ik een vervolgvraag stellen?
Ik opende de foto in een apart tabblad om 'm te vergroten en eens goed te bekijken...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:58 schreef Grobbel het volgende:
Bah, wilde iets gokken en maakte de fout je post te quoten. Heb het antwoord nu gezien dankzij die quote-poging (antwoord staat in de bestandsnaam). Jammer, wat met een extra hintje had ik deze wel geweten.
Ik gooi m'n foto's altijd op photobucket met een andere bestandsnaam. http://photobucket.com/quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:00 schreef WeezerButler het volgende:
Hoor ik wel vaker !! Hoe krijg ik een foto geupload zonder de link met naam ??
Omnoemen en uploaden naar iets als tinypic.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:00 schreef WeezerButler het volgende:
Hoor ik wel vaker !! Hoe krijg ik een foto geupload zonder de link met naam ??
En toch heeft Jason Falkner het meeste talent.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef methodmich het volgende:
Van welke band vormden Andy Sturmer en Roger Joseph Manning Junior de harde kern?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En toch heeft Jason Falkner het meeste talent.
quote:
WeezerButler + 1quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:50 schreef WeezerButler het volgende:
David Gray + Macy Gray --> Grays
n00biedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I will survive
never can say goodbye
how high the moon
Nét voor je tijd denk ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:14 schreef Grobbel het volgende:
Is het heel erg als ik nog nooit van Jellyfish heb gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |