quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:25 schreef bigshadow het volgende:
Stiekem toch Rob Grain? :$
Heppie een duidelijkere foto?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
MadMaster en Burnett moeten deze toch wel weten.
quote:
deze ken ik van 'toen'quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:14 schreef Grobbel het volgende:
Is het heel erg als ik nog nooit van Jellyfish heb gehoord?
Deze staat mij bij als meermaals gedraaid op MTV:quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze staat mij bij als meermaals gedraaid op MTV:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:21 schreef WeezerButler het volgende:
Derek Forbes op bas
Brian McGee op Drums
Michael McNeal op toetsen
Charlie Burchill - gitaar
imo de klassieke samenstelling. Wat was dat een goede band, Rond 81/82/83 brilliante concerten gegeven, met veel improvisatie in de arrangementen. waar ging het mis ? Toen Derek Forbes de band uit ging. Vlak na de clipopname van Don't you forget about me. Hij vond het teveel naar de mainstream gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:21 schreef WeezerButler het volgende:
Derek Forbes op bas
Brian McGee op Drums
Michael McNeal op toetsen
Charlie Burchill - gitaar
Don't You was het begin van het einde, in 1984 waren ze live nog op hun allerbest...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
imo de klassieke samenstelling. Wat was dat een goede band, Rond 81/82/83 brilliante concerten gegeven, met veel improvisatie in de arrangementen. waar ging het mis ? Toen Derek Forbes de band uit ging. Vlak na de clipopname van Don't you forget about me. Hij vond het teveel naar de mainstream gaan.
Maar wel alle 4 goed en tevens de artiest bij het instrument genoemd..., sorry caf...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:25 schreef cafca het volgende:
Ja, maar dat is toch niet of...of....of...of...
Tja ik heb de vraag blijkbaar verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:09 schreef Burnett het volgende:
[..]
Maar wel alle 4 goed en tevens de artiest bij het instrument genoemd..., sorry caf...
Sorry, ik was even heel druk vanmiddag...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
MadMaster en Burnett moeten deze toch wel weten.
Zo'n jurkje staat mij niet zo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |