quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:47 schreef 9611Niels het volgende:
Het duurt 10 minuten.
Maar dat custom menu man, ik begrijp het niet
QFTquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef luckass het volgende:
Deze layout is de aids van de layouts.
Ik wil de baggerlayout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef BlueMage het volgende:
Altijd moeilijk voor de gemiddelde FOK!ker: veranderingen.
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef dirkjo het volgende:
Woot, er verscheen ineens een berichtje zonder dat ik iets deed
Bij mij ook. Vet leuk joh.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef dirkjo het volgende:
Woot, er verscheen ineens een berichtje zonder dat ik iets deed
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef StolenSweetheart het volgende:
ik vind het wel handig dat je niet heeeeeeeeeeeeeelemaal op reageren moet drukken en gewoon meteen je bericht neer kan ploffen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef StolenSweetheart het volgende:
ik vind het wel handig dat je niet heeeeeeeeeeeeeelemaal op reageren moet drukken en gewoon meteen je bericht neer kan ploffen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef elfzesendertig het volgende:
Die update feature is echt goed! Vroeg me altijd al af waarom zoiets er niet was
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:53 schreef elfzesendertig het volgende:
Vind het verder qua uiterlijk wel wat karig aandoen trouwens..
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat vind ik juist enorm irritant.
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:55 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb autisme en kan hier niet zo goed tegen.
quote:
Over die layout toen die nieuw was, was er ook zoveel gezeur, toen wilde iedereen bij de nog oudere layouts blijvenquote:
75% van de mensen op dit forum heeft een vorm van autisme. Dat verklaart ook waarom ze uberhaupt hier zitten.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Over die layout toen die nieuw was, was er ook zoveel gezeur, toen wilde iedereen bij de nog oudere layouts blijven
Als je mijn post bedoelt; ik bedoelde het niet verkeerd.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:58 schreef Kriegel het volgende:
Wat een argument trouwens. Misschien vinden ze die oude layout wel gewoon mooier?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die bovendien pijn doet aan m'n ogen.
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:05 schreef Studiotje het volgende:
De layout klopt niet, de lettertypes, de slechte paddings, de icoontjes, de headers zijn ook nog foutmaarja.. vind 'm niks..
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef BlueMage het volgende:
Altijd moeilijk voor de gemiddelde FOK!ker: veranderingen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vrees dat ik m'n langste tijd op Fok! wel heb gehad met deze onzinnige layout. Die bovendien pijn doet aan m'n ogen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik merk nu al een voordeel... Als je een post aan het typen bent en een mod gooit er op dat moment een slotje op, verspringt direct je reageervensterrand naar rood.
Weet je dat het geen zin meer heeft meer tekst in te typen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:19 schreef psaexorp het volgende:
wel lelijk dat als je avatarloos het leven doorgaat je zon kansloze lege avatar te zien krijgt
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:19 schreef psaexorp het volgende:
wel lelijk dat als je avatarloos het leven doorgaat je zon kansloze lege avatar te zien krijgt
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:24 schreef Kriegel het volgende:
Hey, waar de fuck is Foksilver gebleven? Had 'm net nog maar zit nu automatisch op de nieuwe, ander thema kiezen helpt niet.
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
En die kutupdate zou uitgeschakeld moeten kunnen worden.
Heb ik ook steeds. En van mij mag er iets minder witruimte overal.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:08 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik druk steeds op volg topic inplaats van invoeren
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat kan ook, met de slider boven aan 't forum..
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
En die kutupdate zou uitgeschakeld moeten kunnen worden.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kan niet, want 60 seconden is niet gelijk aan uit.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat kan zo te zien wel... Zit bovenin naast de reageerknop. Heb het al uitgezet, althans dat denk ik.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kan niet, want 60 seconden is niet gelijk aan uit.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat kan zo te zien wel... Zit bovenin naast de reageerknop. Heb het al uitgezet, althans dat denk ik.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:31 schreef Ferb het volgende:
En de '':')'' Smiley zit niet meer in de smiley selectie =(
Wat een faal.
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:14 schreef bladerdeegroller het volgende:
Na een tijdje kijken is het toch een stuk relaxter, en die auto-update is echt geweldig
Jij houd ECHT niet van change he?quote:Op zondag 11 juli 2010 19:34 schreef classpc het volgende:
En ik zie nog steeds m'n tekst niet wanneer ik die aan het typen ben
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't zou ook tof zijn als je automatisch meescrollt met de posts... Nu verdwijnen de nieuwe posts onder je scherm, en moet je scrollen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:35 schreef Dynd het volgende:
[..]
Nee juist niet, want stel je bent net aan het lezen en dan scrollt dat ding ineens naar beneden.
Erg mooi, het forum word zo een stuk dynamischer, awesome!quote:Op zondag 11 juli 2010 19:35 schreef Futureone het volgende:
Het lijkt net iets van een chat met die nieuwe update
Ga jij lekker op de oude, ga ik op deze.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:37 schreef SharQueDo het volgende:
Laten we een partitie petitie maken voor behoud van oude layouts!Dat dit kan in Nederland!!
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja de lichtgrijze letters mogen wel iets zwarter, het contrast tussen wit (de achtergrond) en licht grijs is te klein.
en het blijven updaten van je scherm terwijl je een post typt, hopelijk is dat een snel te fixen bug.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:37 schreef J.D. het volgende:
Hahah die auto-update is echt geniaal FOK!
Damn dat ik daar niet opgekomen ben.
quote:
F5 is zooo 1999.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Echt diehards rammen zelf op F5, uit die shit dus.
Echt ik vond het vorige veel meer 2000 dan deze.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:41 schreef DABAMaster het volgende:
Technisch: perfect
Layout: Zijn we terug in 2000?
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:43 schreef SharQueDo het volgende:
autorefresh of niet, echte mannen drukken op f5
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:43 schreef SharQueDo het volgende:
autorefresh of niet, echte mannen drukken op f5
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat is het niet precies.
Ik houd niet van opgedrongen veranderingen terwijl er nog een prima alternatief is.
Bedankt voor de info, ik kon z'n username niet lezen namelijkquote:Op zondag 11 juli 2010 19:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
...en ik houd ook niet van plotselinge steunbetuigingen van users die normaliter m'n bloed wel kunnen drinken...
Ik moet er niet aan denken dat ik bijval zou krijgen van Ritmo, bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:11 schreef ivetje het volgende:
Jemig, wat een irritante lay-out. Ik wil de oude gewoon terug. Vroeger kon je tenminste nog kiezen! En waar is de blauwe en groene achtergrond gebleven bij TS en je eigen post?? Zal vast al ergens antwoord op zijn gegeven, maar heb gen zin om terug te zoeken
Ja, lekker duidelijk.quote:Op zondag 11 juli 2010 22:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Helemaal rechtsbovenaan, zo'n icoontje om instellingen aan te passen
Veel te donker, dan nog tenminste het standaard thema.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:08 schreef NotYou het volgende:
Met het GoT-thema vind ik de nieuwe lay-out eigenlijk wel prima.
Serieus? Kan jij ervoor zorgen dat FOK!kers, ook straks mocht die nieuwe er doorheen gedrukt worden, de FOK!silver lay out kunnen blijven gebruiken?quote:Op maandag 12 juli 2010 02:27 schreef SharQueDo het volgende:
Binnenkort maar ff weer verder met m'n Greasemonkey script wat die nieuwe layout omzet naar foksilver.
Idd, ik was in de veronderstelling dat die nieuwe layout vanaf vandaag default zou zijn. Dat heen-en-weer switchen steeds komt de algehele Fok!-kwaliteitsbeleving ook niet echt ten goede.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |