abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83841526
Nu zal iedereen wel fan worden van Miami Heat.

vrijdag 9 juli 2010 @ 11:30:07 #2
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83842727
Had hem liever bij de Knicks gezien.
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:31:30 #3
67174 Dos37
Come on Twente
pi_83842794
De Heat wordt zo wel het te kloppen team.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_83844882
PG: Chalmers
SG: Wade
SF: Lebron
PF: Bosh
C: M. Miller (rond)

Wade en Lebron hebben zelf al veel assists, dus nu nog 2-3 goede rotation spelers.
pi_83845113
Ik zie dat er juist veel Laker fans bij komen op diverse fora. In Amerika word er wat anders aangekeken tegen deze actie van Lebron.

De eigenaar van de Cavs ging wel los zeg.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:23:32 #6
155103 Reanimation
Golden State!
pi_83845444
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:08 schreef ujjain het volgende:
PG: Chalmers
SG: Wade
SF: Lebron
PF: Bosh
C: M. Miller (rond)

Wade en Lebron hebben zelf al veel assists, dus nu nog 2-3 goede rotation spelers.
Mike Miller als Center? denk het niet he Zal wel backup van Wade/LeBron worden
pi_83845648
Mike Miller is niet Brad Miller he!
pi_83845883
Ohh, dom dom dom, ik kende hem al niet. Dan vind ik het jammer dat ze Mike Miller i.p.v. Beasley de kans geven. Ze zullen wel een goede shooter willen.
pi_83845896
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:30 schreef Morendo het volgende:
Had hem liever bij de Knicks gezien.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:36:45 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83845917
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_83845934
Wat een team
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:42:41 #12
155103 Reanimation
Golden State!
pi_83846138
quote:
Had het toevallig ook net gelezen, hij is behoorlijk pissed inderdaad! Heel de staat Ohio lijkt pissed te zijn
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:17:17 #13
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_83847433
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef ujjain het volgende:
Nu zal iedereen wel fan worden van Miami Heat.

[ afbeelding ]
Ik blijf gewoon fan van de Celtics

Heat heb ik altijd wel een leuk/sympathiek team gevonden en Wade is een geweldige speler maar in een eventuele Heat vs Lakers NBA finals ga ik toch echt voor de Lakers rooten (als Celtics fan). Terwijl ik helemaal geen fan ben van Kobe Bryant en de hele Lakers-franchise . Ik heb nooit wat gehad met de Cavs/James en persoonlijk zou ik het wel leuk vinden als James keihard faalt (Bosh en Wade gun ik dan wel een titel).
Heat is overigens niet het team-to-beat in East. Dat blijft Orlando.

The Chosen one . Het maakt me niet uit dat James naar een ander team gaat, maar de manier waarop hij dit doet is gewoon niet netjes. Die brief van Gilbert is ook niet netjes en die gast is gewoon pissed omdat zijn franchise ineens een klap minder waard is.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:27:42 #14
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_83847893
Let's go Phoenix!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:50:00 #15
67205 Colplay
How you doin??
pi_83851393
Eigenaar van de Cavs moet niet zo zeiken. Als hij gewoon voor een goede GM, goede coach en betere spelers rond LeBron had gezorgd dan was hij echt wel gebleven. Als de beste speler waar hij ooit mee gespeeld heeft een jonge Boozer is dan weet je het wel....

De keuze van James laat in ieder geval zien dat hij vooral voor het sportieve gaat en niet alleen voor geld (zie Johnson, Joe). Wade, James en Bosh zullen het komend seizoen misschien nog niet gaan redden, maar als ze volgend jaar via de draft en de MLE nog wat spelers er bij krijgen dan kan dit een team worden om met veel plezier naar te kijken.

Nu wordt het sowieso uniek dat de twee beste spelers van de league in een team zitten.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:54:59 #16
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83851559
400 FT's per game is leuk om naar te kijken?

Ik betwijfel dat ten zeerste. Denk dat 't nog wel eens heel erg tegen kan gaan vallen dit zgn. leuk om naar te kijken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:56:50 #17
25957 Reddiablo
pi_83851632
Bryant > Wade

Maar het zijn wel 3 toppers natuurlijk.. James, Bosh en Wade....
www.3voor12denhaag.nl
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:01:19 #18
67205 Colplay
How you doin??
pi_83851776
Ik vind Wade beter dan Kobe op het moment, alleen heeft Wade al jaren geen goede ploeggenoten meer gehad waardoor hij niet meer het succes heeft kunnen halen van 2006. Maar ben er nog steeds van overtuigd dat Kobe en LeBron de Heat van 2006 geen kampioen hadden gemaakt. Wade is special en ik denk dat hij dat komend jaar gaat laten zien en dat de Heat heel duidelijk zijn team gaan worden.

Verder benieuwd wie er bij komen. Denk dat ze met Mike Miller niet met een echte PG gaan spelen (zeker in crunchtime). Wade en LeBron kunnen bal wel opbrengen en dan is een schutter als Miller natuurlijk wel lekker.

Zelfs met wat gemiddelde veteranen moeten ze ver kunnen komen. Lakers zijn komend seizoen in de breedte denk ik nog wel te sterk, want denk niet dat er veel goede roleplayers voor een minimum beschikbaar komen. Contract Elson is toch afgelopen? Heeft al een ring en zou wel goede C voor de bank zijn.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:04:36 #19
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83851907
Zou me verbazen als ze meteen een ring pakken, echt. Laat Riley eerst maar eens een fatsoenlijke bank neerzetten, zonder een goede bank red je het niet. De Lakers en Celtics hebben dat de laatste jaren wel bewezen.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:09:32 #20
67205 Colplay
How you doin??
pi_83852108
Verwacht ook eerder een ring in jaar 2 en 3. Maar Lakers hadden natuurlijk ook geen superbank. Alleen Odom was goed, rest liep meer in de weg dan dat het iets goeds deed.

Staat tegenover dat ze een top drie hebben waar niemand bij in de buurt komt. Lakers maken het verschil met spelers 3-6, waar ze Artest, Odom, Bynum en Fisher hebben. De Heat zullen nog wel wat big bodies moeten vinden om serieus een kans te maken, al is het eerst maar eens om Howard af te stoppen.
pi_83853471
Vroeger vond ik
1 Bryant
2 Lebron
3 Wade
4 Howard
5 Chris Paul
6/7 Tim Duncan en Kevin Garnett

Nu hebben we bij Oklahoma een ventje die 20 ppg had in zijn 1e seizoen, 25ppg in zijn 2e seizoen en 30ppg in zijn 3e seizoen, kun je berekenen hoeveel hij scoort in zijn 10e seizoen. 20+5*9=65ppg. Misschien zit hij nu ook wel in de top-5 qua spelers.

Chris Bosh is ook een top-10 speler. Chris Paul heeft dipje en TD/KG is moeilijk in te schatten nog.

Lebron James had de meeste wins met een slecht team. Kobe Bryant heeft een prachtig team. Lebron James zou met dat team ook rings winnen en Bryant zou met het Cavaliers team geen rings winnen. Ik denk dat de top-3 nog steeds 1) Bryant, 2) Lebron 3) Wade is, al is Howard ook ongelovelijk belangrijk.

Het lijkt erop dat de Miami Heat weer zonder center gaat spelen, waarschijnlijk een amateur als Joel Anthony. De bank wordt afwachten, met Eddie House en Ben Wallace als veteran minimum zou ik erg blij zijn.

Sommige Heaters willen al gaan spelen met Chris Bosh als center en met Lebron James als PG. Ik hoop dat we een redelijke center regelen en dat we Bosh gewoon op PF hebben en Lebron gewoon op SF. Mensen zijn in ieder geval ongelovelijk blij met Mike Miller en willen hem in de basis naast Wade,Lebron,Bosh.
http://i.fokzine.net/s/sleephappy.gif
Let the games begin!

PS: Het Miami Heat forum heeft echt 50x meer posts per dag dan normaal.
PS2: De Miami Hate heat begint ook al, Knick-fans die 2-80 geen probleem vinden en vinden dat de Heat nu buitengesloten moeten worden van trades door alle NBA teams

[ Bericht 5% gewijzigd door ujjain op 09-07-2010 16:01:02 ]
pi_83853711
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:04 schreef popolon het volgende:
Zou me verbazen als ze meteen een ring pakken, echt. Laat Riley eerst maar eens een fatsoenlijke bank neerzetten, zonder een goede bank red je het niet. De Lakers en Celtics hebben dat de laatste jaren wel bewezen.
QFT
Ik weet het ook niet
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:29:32 #24
67205 Colplay
How you doin??
pi_83855060
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:51 schreef ujjain het volgende:
Vroeger vond ik
1 Bryant
2 Lebron
3 Wade
4 Howard
5 Chris Paul
6/7 Tim Duncan en Kevin Garnett

Nu hebben we bij Oklahoma een ventje die 20 ppg had in zijn 1e seizoen, 25ppg in zijn 2e seizoen en 30ppg in zijn 3e seizoen, kun je berekenen hoeveel hij scoort in zijn 10e seizoen. 20+5*9=65ppg. Misschien zit hij nu ook wel in de top-5 qua spelers.

Chris Bosh is ook een top-10 speler. Chris Paul heeft dipje en TD/KG is moeilijk in te schatten nog.

Lebron James had de meeste wins met een slecht team. Kobe Bryant heeft een prachtig team. Lebron James zou met dat team ook rings winnen en Bryant zou met het Cavaliers team geen rings winnen. Ik denk dat de top-3 nog steeds 1) Bryant, 2) Lebron 3) Wade is, al is Howard ook ongelovelijk belangrijk.

Het lijkt erop dat de Miami Heat weer zonder center gaat spelen, waarschijnlijk een amateur als Joel Anthony. De bank wordt afwachten, met Eddie House en Ben Wallace als veteran minimum zou ik erg blij zijn.

Sommige Heaters willen al gaan spelen met Chris Bosh als center en met Lebron James als PG. Ik hoop dat we een redelijke center regelen en dat we Bosh gewoon op PF hebben en Lebron gewoon op SF. Mensen zijn in ieder geval ongelovelijk blij met Mike Miller en willen hem in de basis naast Wade,Lebron,Bosh.
http://i.fokzine.net/s/sleephappy.gif
Let the games begin!

PS: Het Miami Heat forum heeft echt 50x meer posts per dag dan normaal.
PS2: De Miami Hate heat begint ook al, Knick-fans die 2-80 geen probleem vinden en vinden dat de Heat nu buitengesloten moeten worden van trades door alle NBA teams
Het is heel moeilijk om spelers te vergelijken, zeker als ze op verschillende posities lopen. Bryant presteerde met de lakers ook niets tot Gasol kwam. (Over onderschatte spelers gesproken, in de Finals was onze Spanjaard in Game 7 natuurlijk met afstand de beste speler. Jammer dat hij alleen zo weinig de bal krijgt).

Je merkt wel dat Kobe ouder wordt. Hij is minder explosief en minder dominant. Ik vind LeBron en Wade nu beter, ook omdat zij alles moeten doen. Zij hebben geen Artest, Bynum en Gasol om zich heen die er voor zorgen dat Kobe verdedigend veel minder hoeft te doen. Durant heeft zich inderdaad ook spectaculair ontwikkeld en heeft het afgelopen jaar fantastisch gedaan met OKC. Volgend jaar de belangrijkste uitdager van de Lakers in het westen. Met Bryant is dit voor mij de top vier, waarbij ik persoonlijk Wade en James de twee beste vind.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:47:47 #25
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83855788
quote:
It's funny that the big 3 ended up in Miami, most likely for the tax structure. Playing in NY would have cost Lebron $12M in taxes.
about an hour ago via Twitter Comment Like @----- on Twitter

That's based on a 5-year, $96M contract. Taking "less money" in Florida means paying fewer tax dollars and keeping more of your actual salary.
't Ging niet om het geld?
pi_83856282
Ach, in New York had hij meer verdiend dan in Miami, vanwege sponsoring.
Ik denk niet dat het om het geld gaat.

Maar inderdaad, je betaalt geen state tax in Florida. Daarom overwoog Odom vorige zomer ook te kiezen voor MLE van Miami i.p.v. miljoenen extra van Lakers.

Waarom had Lebrno niet naar Miami moeten gaan?
- Zijn legacy zou groter zijn bij winnen in New York of Cleveland, dan winnen met Wade en Bosh
- Hij breekt het hart van Cleveland
- Bulls hebben dieper team

Op alle keuzes zou veel kritiek zijn, ook als hij voor de Knicks had gekozen had men gezegd dat hij voor het geld koos en voor de faam en dat hij een enorm ego heeft en Cleveland in de steek laat.

Alleen bij Cleveland blijven was een keuze geweest, waar hij niet veel kritiek op zou krijgen, al is dat team gewoon erg slecht met weinig uitzicht op verbetering. Lebron heeft nooit de medespelers gehad die Howard, Kobe en Garnett bijvoorbeeld wel hebben.

Hij was machteloos in de play-offs vorig jaar tegen de Celtics, omdat hij in z'n 1tje moest vechten tegen een goed team en de kans was groot dat volgend jaar exact hetzelfde zou zijn. Hij levert geld in bij Miami om rings te winnen. En inderdaad, nog steeds verdient hij enorm veel en dus net zo veel als hij bij New York zou verdienen als hij geen geld zou inleveren, vanwege belastingen.
pi_83857288
Ik heb nu al zin in het nieuwe seizoen gewoon al die ophef !
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:43:46 #28
67205 Colplay
How you doin??
pi_83868148
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:00 schreef ujjain het volgende:
Ach, in New York had hij meer verdiend dan in Miami, vanwege sponsoring.
Ik denk niet dat het om het geld gaat.

Maar inderdaad, je betaalt geen state tax in Florida. Daarom overwoog Odom vorige zomer ook te kiezen voor MLE van Miami i.p.v. miljoenen extra van Lakers.

Waarom had Lebrno niet naar Miami moeten gaan?
- Zijn legacy zou groter zijn bij winnen in New York of Cleveland, dan winnen met Wade en Bosh
- Hij breekt het hart van Cleveland
- Bulls hebben dieper team

Op alle keuzes zou veel kritiek zijn, ook als hij voor de Knicks had gekozen had men gezegd dat hij voor het geld koos en voor de faam en dat hij een enorm ego heeft en Cleveland in de steek laat.

Alleen bij Cleveland blijven was een keuze geweest, waar hij niet veel kritiek op zou krijgen, al is dat team gewoon erg slecht met weinig uitzicht op verbetering. Lebron heeft nooit de medespelers gehad die Howard, Kobe en Garnett bijvoorbeeld wel hebben.

Hij was machteloos in de play-offs vorig jaar tegen de Celtics, omdat hij in z'n 1tje moest vechten tegen een goed team en de kans was groot dat volgend jaar exact hetzelfde zou zijn. Hij levert geld in bij Miami om rings te winnen. En inderdaad, nog steeds verdient hij enorm veel en dus net zo veel als hij bij New York zou verdienen als hij geen geld zou inleveren, vanwege belastingen.
Ook als hij in Cleveland was gebleven was er kritiek geweest. Dan was hij voor het grootste contract gegaan (zelfde als Johnson, 118 miljoen in 6 jaar). Scheelt dus ongeveer 20 miljoen met nu, dus nee, ging niet om geld Popo.

Maar situatie is toch fantastisch voor hem. Lekker basketballen met je vrienden, voor een vorstelijk salaris en dat in een schitterende stad met heerlijk klimaat en prima uitgaansmogelijkheden. En hij hoeft ook nog eens niet elke dag de hele ploeg te dragen omdat de anderen dat ook kunnen. Wie zou hier nee tegen zeggen?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:14:56 #29
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83869267
Klopt ook hoor Colplay, het enige wat me tegenstaat, en ik als Piston fan zou het prachtig moeten vinden, is het 'in your face Cleveland' van James door dat prime time optreden op tv. Erg onprofessioneel tegenover je oude team, fans en teamgenoten. 't Is gewoon een trap nageven en had veel netter gemoeten.
pi_83870270
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:43 schreef Colplay het volgende:

[..]

Ook als hij in Cleveland was gebleven was er kritiek geweest. Dan was hij voor het grootste contract gegaan (zelfde als Johnson, 118 miljoen in 6 jaar). Scheelt dus ongeveer 20 miljoen met nu, dus nee, ging niet om geld Popo.

Maar situatie is toch fantastisch voor hem. Lekker basketballen met je vrienden, voor een vorstelijk salaris en dat in een schitterende stad met heerlijk klimaat en prima uitgaansmogelijkheden. En hij hoeft ook nog eens niet elke dag de hele ploeg te dragen omdat de anderen dat ook kunnen. Wie zou hier nee tegen zeggen?
Ja dat ben ik helemaal met je eens.

Met Miami zijn de kansen op de NBA titel het grootst met Bosh en Wade, dus sportief gezien gewoon de beste keuze.
pi_83871744
Welkom in South Beach Bron!
Het worden prachtige jaren waarin we keihard gaan domineren en laat de rest maar lullen.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 09:02:48 #32
67205 Colplay
How you doin??
pi_83875372
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:14 schreef popolon het volgende:
Klopt ook hoor Colplay, het enige wat me tegenstaat, en ik als Piston fan zou het prachtig moeten vinden, is het 'in your face Cleveland' van James door dat prime time optreden op tv. Erg onprofessioneel tegenover je oude team, fans en teamgenoten. 't Is gewoon een trap nageven en had veel netter gemoeten.
Dat ben ik wel met je eens. Op zich vond ik idee van de uitzending nog wel aardig, gezien het de kans gaf geld in te zamelen voor het goede doel. Maar hij had in de uitzending bijvoorbeeld wel even het publiek van de Cavs mogen bedanken voor de afgelopen zeven jaar. Dat het een moeilijke beslissing was om te gaan, maar dat hij maar kort de tijd had om zijn dromen na te streven en de Heat de beste kans waren om met vrienden een kampioenschap te winnen.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 14:15:02 #33
270981 DrSmoke
that's awesome!!
pi_83881991
quote:
Lakers free agent point guard Derek Fisher has a meeting scheduled with Miami Heat president Pat Riley on Saturday, according to a source close to the situation. Fisher's preference remains to re-sign with the Lakers, but he feels the need to explore his options and listen to Riley's pitch.
(Bron: ESPN)

Ben geen grote fan van D-Fish of zo, maar ben toch wel benieuwd hoe dit af gaat lopen...
pi_83883304
Door naar Miami te vliegen is hij al 1% van zijn mogelijke salaris kwijt. Hij is simpelweg niet meer dan veteran minimum waard. Hiervoor verdiende hij 5, 6 miljoen per jaar, maar hij is nu 35.
quote:
Here is the latest salary cap snapshot of the Miami Heat based on signings to date:
Updated: July 10, 2010

Signed Players (2010-11 Salary)
14,000,000 = Dwayne Wade
14,500,000 = Lebron James
14,500,000 = Chris Bosh
5,100,000 = Mike Miller (1)
847,000 = Mario Chalmers
3,325,000 = Cap hold for seven roster slots
52,272,000 = Total committed salaries + holds

58,044,000 = 2010-11 Salary Cap

5,772,000 = Cap Space Remaining

NOTES:
(1) - Reports surfaced on 7/10 speculating Miller may sign for a 5/25 deal. The 5,100,000 starting salary assumes a 5/30 contract with 8% raises. If the contract is a 5/25 deal with 8% raises then the starting salary would be ~4.25m. Once details are confirmed Miller's cap impact will be updated.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 17:02:31 #35
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83886104
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 15:09 schreef ujjain het volgende:
Door naar Miami te vliegen is hij al 1% van zijn mogelijke salaris kwijt. Hij is simpelweg niet meer dan veteran minimum waard. Hiervoor verdiende hij 5, 6 miljoen per jaar, maar hij is nu 35.
[..]

James die ook een half miljoen meer verdiend dan Wade en Bosh.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_83889662
Alleen een half miljoen meer dan Wade, maar dat wordt de komende jaren gewoon gelijk geloof ik.
  zondag 11 juli 2010 @ 13:26:45 #37
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_83913704
Dat zal wat worden als Lebron tegen zijn oude club moet spelen...

Ze zijn een gigantisch billboard waar Lebron op is te zien aan het verwijderen.

't is wat. Bron: donarbasketbal => gastenboek => reactie Sheba
  maandag 12 juli 2010 @ 23:17:18 #38
67205 Colplay
How you doin??
pi_83980663
Fisher blijft bij LA en Haslem blijft bij Miami.

Miami heeft nu al drie roleplayers voor bij de grote drie, dus het gaat steeds meer op een NBA-team lijken. Alleen een Center ontbreekt nog wel echt.
  maandag 12 juli 2010 @ 23:44:47 #39
155103 Reanimation
Golden State!
pi_83982101
Suns krijgt Turkoglu (van Toronto)
Raptors krijgen Barbosa (van Phoenix), Chandler en Diaw (beide van Charlotte)
Charlotte krijgt Calderon (van Toronto)

Suns krijgt Childress, Atlanta krijgt 2nd round pick van Phoenix.

Anthony Morrow via sign and trade van Golden State naar New Jersey (I'm crying, I really am )
Dorell Wright waarschijnlijk van Heat naar de Warriors toe.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:26:01 #40
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83983588
Haslem blijft. Mijn enige favoriete speler van de Heat. Super role player.

Marc Cuban zal wel weer boos zijn, die boodt 'm veel meer geld.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:29:40 #41
25957 Reddiablo
pi_83983709
Turkoglu en Childress voor Barbosa?? Nice.... dat vind ik wel leuke spelers.. Geen toppers.. maar prima rotatie spelers voor Phoenix!
www.3voor12denhaag.nl
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:32:02 #42
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83983785
Ben Wallace nog twee seizoenen in Detroit. Miami zag Ben ook wel zitten maar Wallace wil z'n carriere eindigen in Detroit. Kiest voor z'n familie ipv een ring.

Natuurlijk in de rol van mentor/speler, die zal zo'n 20/25 mpg maken denk ik.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:52:50 #43
266393 BarneyStinsonn
It's going to be legendar
pi_83987664
Ben Wallace, in mijn goede jaren werd ik nog met hem vergeleken (behalve het feit dat ik blank was en niet in de NBA zat, maar in de 2e klasse)
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:59:29 #44
67205 Colplay
How you doin??
pi_83988807
Al Jefferson gaat waarschijnlijk vandaag van Minnesota naar Utah. Heeft Utah toch een goede opvolger voor Boozer weten te vinden.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:18:19 #45
266393 BarneyStinsonn
pi_83995476
Tyson Chandler naar de Raptors
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:18:53 #46
67205 Colplay
How you doin??
pi_84020852
Zydrunas Ilgauskas gaat ook naar Miami.

Wat een zomer hebben zij zeg. In het begin dacht iedereen dat met Bosh, Lebron en Wade het wel over zou zijn en dat de rest uit afdankertjes zou bestaan.

Nu staat er toch wel wat:

Chalmers, Wade, LeBron, Miller, Bosh, Haslem, Ilgauskas is toch wel een aardige rotatie voor een kampioensteam. Voor het mooie misschien nog een extra PG en een C.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:51:26 #47
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84022656
Big Z dus ook. Potdimme zeg, dat wordt toch een aardig team zo. Riley is aan het toveren.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:02:01 #48
67205 Colplay
How you doin??
pi_84023326
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef popolon het volgende:
Big Z dus ook. Potdimme zeg, dat wordt toch een aardig team zo. Riley is aan het toveren.
Ja erg knap. Alle spelers hadden voor hogere bedragen ergens anders kunnen tekenen, maar Riley weet iedereen over te halen. Haslem door hem een contract voor vijf jaar te geven. Misschien wat lang voor zijn leeftijd, maar tegen die tijd haalt Riley wel een goede vervanger.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:06:30 #49
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84023585
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef Colplay het volgende:

[..]

Ja erg knap. Alle spelers hadden voor hogere bedragen ergens anders kunnen tekenen, maar Riley weet iedereen over te halen. Haslem door hem een contract voor vijf jaar te geven. Misschien wat lang voor zijn leeftijd, maar tegen die tijd haalt Riley wel een goede vervanger.
Zou me niet verbazen als Riley op de bank gaat zitten mocht het 'misgaan'. Sterker nog, ik geloof er heilig in.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:16:15 #50
67205 Colplay
How you doin??
pi_84024166
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:06 schreef popolon het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen als Riley op de bank gaat zitten mocht het 'misgaan'. Sterker nog, ik geloof er heilig in.
Dat Riley gaat coachen verwacht ik ook wel. Deed hij al met SVG voor het kampioenschap en dit zal hij wel helemaal niet meer laten lopen.
pi_84025159
Ik vind Big Z niet zo goed, had liever Big Ben maar het team begint echt vorm te krijgen met leuke namen en spelers. Vraag me ook af of Big Z meer dan 15 minuten per game gaat spelen. Haslem zal ondanks zijn lengte van 6"8 waarschijnlijk ook regelmatig minuten als center gaan maken. Met Big Ben zouden we dan vooruit gaan op center-lengte .

Er is alleen niet zoveel cap space meer, dus een leuke naam zal er vast niet meer bijkomen. Maar dit team is echt al geweldig. Onze 3rd option is beter dan de 1st option van de meeste teams.

Magic, Lakers, Magic, Celtics, Bulls, Mavericks, Thunder, Bring it on!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:40:11 #52
266393 BarneyStinsonn
pi_84025608
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Tyson Chandler naar de Raptors
Hij gaat toch naar Dallas!
  woensdag 14 juli 2010 @ 07:16:29 #53
67205 Colplay
How you doin??
pi_84031178
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:32 schreef ujjain het volgende:
Ik vind Big Z niet zo goed, had liever Big Ben maar het team begint echt vorm te krijgen met leuke namen en spelers. Vraag me ook af of Big Z meer dan 15 minuten per game gaat spelen. Haslem zal ondanks zijn lengte van 6"8 waarschijnlijk ook regelmatig minuten als center gaan maken. Met Big Ben zouden we dan vooruit gaan op center-lengte .

Er is alleen niet zoveel cap space meer, dus een leuke naam zal er vast niet meer bijkomen. Maar dit team is echt al geweldig. Onze 3rd option is beter dan de 1st option van de meeste teams.

Magic, Lakers, Magic, Celtics, Bulls, Mavericks, Thunder, Bring it on!
Aangezien de Heat alleen nog maar minimumspelers toe kan voegen valt dit me echt mee. Had eigenlijk verwacht dat ze volgend jaar met een nieuwe draftpick, mid level exception en bi-annual exception pas de rotatie echt af kunnen maken.

En ik denk dat Z. beter bij de Heat past dan Big Ben. Je hebt spelers nodig die kunnen schieten als hun verdediger gaat helpen. Z. kan dat veel beter dan Ben. Al is Big Ben verdedigend natuurlijk wel beter.
  woensdag 14 juli 2010 @ 07:32:52 #54
67205 Colplay
How you doin??
pi_84031247
Juwan Howard is met Miami in gesprek voor een contract, dus het lijkt er op dat de Heat weer een speler gevonden hebben.
pi_84033615
tvp.
pi_84041229
Wel een positief signaal voor nieuwe, jonge spelers dat er een hoop veteranen zijn die even laten zien dat niet de hele wereld om geld draait.
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:12:18 #57
67205 Colplay
How you doin??
pi_84044624
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:07 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Wel een positief signaal voor nieuwe, jonge spelers dat er een hoop veteranen zijn die even laten zien dat niet de hele wereld om geld draait.
Mee eens.

En hoe ironisch is het dat uitgerekend Joe Johnson, die de play-offs als extra werk zag en niet van plan was zich enigszins in te spannen, het grootste contract krijgt van meer dan 110 miljoen dollar. Tijdens de play-offs zei iedereen dat zijn prestaties hem geld gingen kosten, maar dat blijkt dus niet waar te zijn.
pi_84078849
Jermaine O'Neal is nu ook naar Boston.
Ben benieuwd!
The Older I Get, The Better I Was
pi_84079003
Al Harrington naar de Nuggets, in ieder geval zijn ze één big man rijker.
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:27:08 #60
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84090630
Qua lengte misschien maar zo speelt 'ie niet.
  donderdag 15 juli 2010 @ 22:27:31 #61
266393 BarneyStinsonn
pi_84111620
Misschien gek, maar ik ben benieuwd naar de Sacramento Kings dit jaar. Vooral met DeMarcus Cousins wat echt een groot talent is.

PG: Tyreke Evans
SG: Beno Udrih/Francisco Garcia
SF: Omri Casspi/Donte Greene
PF: Carl Landry/Jason Thompson
C: Samuel Dalembert/Cousins/Whiteside

Zeer talentvol team met ROY Tyreke Evans, Casspi, Jason Thompson en Cousins en sterke veteranen als Dalembert, Landry en Udrih
pi_84119500
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:27 schreef popolon het volgende:
Qua lengte misschien maar zo speelt 'ie niet.
Tja, ik denk dat Kenyon ook niet meer lang 'goed' blijft spelen bij de Nuggets met zijn knieblessures,
Wie zou een goede vervanger voor hem zijn, die wel bereikbaar is?
pi_84119527
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Misschien gek, maar ik ben benieuwd naar de Sacramento Kings dit jaar. Vooral met DeMarcus Cousins wat echt een groot talent is.

Zeer talentvol team met ROY Tyreke Evans, Casspi, Jason Thompson en Cousins en sterke veteranen als Dalembert, Landry en Udrih
Zou een nieuw OKC kunnen worden natuurlijk. Ben benieuwd hoe ze het de komende jaren gaan doen. Kings die hebben geen 'hoge contracten', toch? Hopelijk pakken ze dan volgend jaar nog een goede free-agent kunnen pakke.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:35:29 #64
67205 Colplay
How you doin??
pi_84145994
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 02:05 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Zou een nieuw OKC kunnen worden natuurlijk. Ben benieuwd hoe ze het de komende jaren gaan doen. Kings die hebben geen 'hoge contracten', toch? Hopelijk pakken ze dan volgend jaar nog een goede free-agent kunnen pakke.
Dalembert krijgt meer dan 12 miljoen komend seizoen, maar is free-agent. Kings hebben volgens onderstaande site 26 mljoen vastleggen voor 2011-2012. Dus hebben dan zeker ruimte om spelers te halen.

http://www.hoopsworld.com/Story.asp?story_id=9170
pi_84160771
Damarcus Cousins is wel een beest zeg, potverdomme. Verder ben ik ook onder de indruk van McGee van Washington. Summerleague is best leuk, maar van mij mag het echte werk weer beginnen
pi_84185413
Ronnie Brewer naar de Bulls
quote:
NBA sources confirmed on Friday a Bulls.com report that the team has agreed to terms with free agent guard Ronnie Brewer on a three-year, $12.5 million deal.
  zondag 18 juli 2010 @ 00:25:20 #67
266393 BarneyStinsonn
pi_84186472
Mijn favoriete Bull blijft helaas niet in Chitown, maar gaat naar Houston. We hebben het hier uiteraard over Brad Miller
  zondag 18 juli 2010 @ 05:30:19 #68
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84190466
Miller doet me denken aan een iets mindere Rik Smits. Smits was beter, duidelijk. Maar wel vergelijkbare 'skills': Matige rebounder, prima jumper en goede passer.
  zondag 18 juli 2010 @ 23:46:42 #69
67205 Colplay
How you doin??
pi_84217278
Miami heeft weer een rosterspot gevuld waarschijnlijk. James Jones komt terug. En dat terwijl hij van San Antonio bijna 6 mln per jaar kon krijgen en in Miami maar 1 mln.
  zondag 18 juli 2010 @ 23:47:28 #70
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84217303
Penny Hardaway heeft ook al een open sollicitatie gedaan.

http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=5386882
pi_84219997
Haha, vul dat hele team maar met bejaarde spelers. Eens kijken hoeveel energie ze over hebben na 82 wedstrijden.
pi_84223994
Haha, ik vind dat de Heat er toch echt leuk uit gaat zien!
Beter dan je zou verwachten bij zo weinig cap space voor reserve-spelers, terwijl die enorm belangrijk zijn.
pi_84230903
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 23:55 schreef YellowBlacks het volgende:
Ronnie Brewer naar de Bulls
[..]

Chicago Jazz met Boozer, Korver en Brewer bij de Bulls.
  Redactie Sport woensdag 21 juli 2010 @ 16:41:31 #74
218273 crew  JayJay8
pi_84320016
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef BarneyStinsonn het volgende:

pi_84323252
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef T-Rigg het volgende:

[..]

Chicago Jazz met Boozer, Korver en Brewer bij de Bulls.
Deron Williams?

Hij is niet meer zo gelukkig in Utah. Misschien willen de Bulls hem ook wel.
pi_84327783
Nou... ik lees nu pas dat Lebron James dus voor Miami heeft getekend.
Verbaast mij eigenlijk niet want voordat ik naar het WK in Zuid-Afrika
vertrok zei ik nog " die gaat naar Miami vanwege zijn maatjes ".

Toch denk ik dat Miami dit komend seizoen nog niet zal meedingen
naar de NBA titel en mijn team,LA Lakers, opnieuw zullen strijden in
de finale, tegen vrees ik opnieuw Celtic.

soort voorgevoel.
75 topics = FIN
pi_84353383
Miami Heat haalt komend jaar meer dan 60 wins, zie mijn poll http://forums.realgm.com/boards/viewtopic.php?t=1038350. Ze zijn ook zeker contender, maar Lakers, Celtics, Magic zijn ook nog erg goed.

Zeker als C3P0 naar de Lakers of Magic gaat!

Report: Paul Has Demanded Trade To Knicks, Magic, Lakers
Read more: http://realgm.com/#ixzz0uPRZ0z45
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:33:47 #78
270981 DrSmoke
that's awesome!!
pi_84360965
Voor wie zou de Lakers Chris Paul moeten traden dan?? Bynum?? Zou wel een hele zieke move zijn. Amare had toch beloofd dat hij er voor kon zorgen dat CP3 en Carmelo daar ook zouden komen spelen?? Gaat die revival van de Knicks er misschien toch komen!! Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen!!!
pi_84362709
Bynum inderdaad, maar die heeft de afgelopen 3 jaar maar 50% van de wedstrijden gespeeld.

CP3 bij de Knicks zou erg leuk zijn, bij Lakers en Magic zou ik niet eerlijk vinden. Maar als Heat-fan kan ik daar moeilijk over klagen.

Magic heeft helemaal geen trade-materiaal, wie wil nu Carter.
  Redactie Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 11:47:41 #80
218273 crew  JayJay8
pi_84392140
Ik zou Bynum alleen traden voor Paul als Okafor meekomt..

Matt Barnes en Theo Ratliff tekenen bij de Lakers.
pi_84392327
Ik zou helemaal niet flauw zijn om Bynum te ruilen. Een hele hoop potentie, maar daar heb je bij de Lakers niet veel van nodig. Liever een speler op z'n top (Bosh, Paul) dan een belofte die zo'n top misschien nooit gaat halen.
  Redactie Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 12:09:49 #82
218273 crew  JayJay8
pi_84392959
Wat de Lakers dominant maakt is juist de lenge van Odom/Gasol/Bynum.
pi_84403830
Glass man heeft geen value. Knicks hebben de pieces niet voor CP3. Denk dat Paul het seizoen begint bij New Orleans.
pi_84428615
Bynum voor CP3 dan kan New Orleans in het gezelschap van de Grizzlies een laker fanclub gaan maken. Een top 3 pg (2 jaar geleden nog als MVP kandidaat gezien) voor een goede center, die overpaid is. Blessure gevoelig en maar 24 minuutjes pakt (als hij meer minuten maakt, meer risico op blessures).
Ik denk dat New Orleans veel meer kan krijgen voor CP3. Maar dit jaar begint hij gewoon in New Orleans verwacht ik.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_84430505
The Orlando Magic have replaced the New York Knicks as Chris Paul's first choice if he can get himself traded out of New Orleans.
Paul wants to play with Dwight Howard, according to sources, while it also doesn't hurt that the Magic have more to offer New Orleans in a trade, making a deal more realistic. Paul is under contract for two more seasons, meaning the Hornets don't have to move him. But Paul, since joining forces with LeBron James' marketing company, seems determined to try to get out of New Orleans before the start of the season. New York, Portland and Dallas are also still on Paul's short list of preferred teams.
Source: ESPN.com

Geen Lakers meer?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 12:46:02 #87
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84432604
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:47 schreef JayJay8 het volgende:

Matt Barnes en Theo Ratliff tekenen bij de Lakers.

Lakers hebben 'under the radar' een aantal hele goede dingen gedaan. Weer twee spelers die waardevol gaan zijn vanaf de bank.

Kunnen ze niet van Vujacic af? Dan zijn ze al een stuk beter te pruimen, heb zo'n hekel aan die eikel.

Barnes is sowieso beter dan die lul.
  Redactie Sport zaterdag 24 juli 2010 @ 14:09:44 #88
218273 crew  JayJay8
pi_84434881
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:46 schreef popolon het volgende:

[..]

Lakers hebben 'under the radar' een aantal hele goede dingen gedaan. Weer twee spelers die waardevol gaan zijn vanaf de bank.

Kunnen ze niet van Vujacic af? Dan zijn ze al een stuk beter te pruimen, heb zo'n hekel aan die eikel.

Barnes is sowieso beter dan die lul.

Ja zeker, de bank is een stuk sterker dan vorige 2 seizoenen.

En wie wil in godsnaam Vujacic hebben haha

;(
pi_84438468
Hm word een apart seizoen voor mij. De Lakers hebben er dus een speler bij die ik echt haat. (Barnes) Ik kan die gast echt niet uitstaan.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 18:41:00 #90
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_84443518
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:20 schreef Multiply het volgende:
Hm word een apart seizoen voor mij. De Lakers hebben er dus een speler bij die ik echt haat. (Barnes) Ik kan die gast echt niet uitstaan.

Hij zal sowieso niet veel speelminuten krijgen denk ik. De Lakers hebben wel veel geluk gehad met Artest dit seizoen... die gedroeg zich eigenlijk prima.
  Redactie Sport zaterdag 24 juli 2010 @ 22:32:03 #91
218273 crew  JayJay8
pi_84451396
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:41 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Hij zal sowieso niet veel speelminuten krijgen denk ik. De Lakers hebben wel veel geluk gehad met Artest dit seizoen... die gedroeg zich eigenlijk prima.
Denk dat ie wel rond de 20 minuten gaat spelen hoor. Minuten van Kobe en Artest kunnen wel wat omlaag
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:45:27 #92
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84451901
Denk ik ook, Barnes gaat (weer) laten zien dat het een fantastische role player is.
pi_84611935
Ex-NBA speler Lorenzen Wright dood gevonden
Tragisch verhaal zeg. Zo ben je miljonair en verdien je je geld met het leukste spelletje ter wereld, en zo ben je 35 en dood.
Ik weet het ook niet
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:44:50 #94
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_84622709
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:18 schreef Dunckie het volgende:
Ex-NBA speler Lorenzen Wright dood gevonden
Tragisch verhaal zeg. Zo ben je miljonair en verdien je je geld met het leukste spelletje ter wereld, en zo ben je 35 en dood.
Inderdaad tragisch. Bij Sports Illustrated nog een ander verhaal over Wright. Hij regelde baantjes voor zijn vrienden om ze ook een goed leven te geven.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:39:01 #95
30919 mitt
Michael Corleone
pi_84643557
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:45 schreef popolon het volgende:
Denk ik ook, Barnes gaat (weer) laten zien dat het een fantastische role player is.
Balen dat de overstap naar Toronto niet doorging.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:48:05 #96
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_84651401
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Inderdaad tragisch. Bij Sports Illustrated nog een ander verhaal over Wright. Hij regelde baantjes voor zijn vrienden om ze ook een goed leven te geven.
Mooi verhaal. Hij stond bekend als een 'good guy'
Ik weet het ook niet
  maandag 2 augustus 2010 @ 15:08:40 #98
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_84773962
Gaat een van jullie nog een ESPN/Yahoo Fantasy Basketball League starten?
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_84781707
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 15:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Gaat een van jullie nog een ESPN/Yahoo Fantasy Basketball League starten?
Ik ben in ieder geval geïnteresseerd om mee te doen!
pi_84822465
Ja, ik denk dat veel mensen mee willen doen.
Maar in september pas spelen dan, neem ik aan?
pi_84844470
Gedeelte NBA schema is bekend gemaakt ^O^
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:36:06 #102
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_84881239
En de kansen stijgen weer voor de Celtics met de aanwinst van Shaq, ik heb het idee dat de Celtics nog wel een run naar de finale kunnen maken.
pi_84881394
Zou leuk zijn. Twee jaar op rij in de Finals winnen van de Celtics is geweldig natuurlijk.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 03:59:28 #104
25957 Reddiablo
pi_84882892
Shaq?

Dan hoop ik op een 0-82 seizoen voor de Celtics. FOAD!
www.3voor12denhaag.nl
  Redactie Sport donderdag 5 augustus 2010 @ 05:29:09 #105
218273 crew  JayJay8
pi_84883090
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 03:59 schreef Reddiablo het volgende:
Shaq?

Dan hoop ik op een 0-82 seizoen voor de Celtics. FOAD!
Dit.

F*ck Shaq
pi_84885819
oeoeoe bosh,wade,james _O_

Tijd niet meer gevolgd misschien maar weer eens doen
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:39:05 #107
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_84886261
Shaq was het beste nog beschikbaar en alles wat de Celtics nodig hadden, Low Post scorer, want Perkins bakt er helemaal niets van. Dus alle Lakers-fans kunnen hier wel 0-82 roepen, maar ze zijn sterker dan vorig jaar :')
  Redactie Sport donderdag 5 augustus 2010 @ 11:18:13 #108
218273 crew  JayJay8
pi_84887435
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Shaq was het beste nog beschikbaar en alles wat de Celtics nodig hadden, Low Post scorer, want Perkins bakt er helemaal niets van. Dus alle Lakers-fans kunnen hier wel 0-82 roepen, maar ze zijn sterker dan vorig jaar :')
Niemand zegt toch ook dat ze zwakker zijn?
pi_84888538
Gelukkig zijn de Lakers ook sterker dan vorig jaar. No problemo.
  Redactie Sport donderdag 5 augustus 2010 @ 12:02:06 #110
218273 crew  JayJay8
pi_84889014
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:49 schreef Multiply het volgende:
Gelukkig zijn de Lakers ook sterker dan vorig jaar. No problemo.
Precies..En verdedigend zijn de Celtics zwakker met een oude Shaq ipv Perkins
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:10:43 #111
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_84889297
Zoveel sterker zijn de Lakers nou ook weer niet, Ratliff :'), Blake :'), Barnes vind ik wel een goede versterking, dat dan weer wel. Sowieso zal Shaq veel rouleren, dus een groot probleem is zijn defensie niet. Plus met Shaq en BBD moeten de Celtics wel het dikste koppel ooit hebben, dus Gasol en Bynum moeten ze makkelijk tegenhouden. Althans, Shaq kan goed Gasol tegenhouden iets wat KG nooit kon.
pi_84890497
Blake > Farmar in triangle
Ratliff > Mbenga

En KG in 2008 voor zijn knieblessure kon Gasol zeker aan.
  Redactie Sport donderdag 5 augustus 2010 @ 13:03:44 #113
218273 crew  JayJay8
pi_84891053
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zoveel sterker zijn de Lakers nou ook weer niet, Ratliff :'), Blake :'), Barnes vind ik wel een goede versterking, dat dan weer wel. Sowieso zal Shaq veel rouleren, dus een groot probleem is zijn defensie niet. Plus met Shaq en BBD moeten de Celtics wel het dikste koppel ooit hebben, dus Gasol en Bynum moeten ze makkelijk tegenhouden. Althans, Shaq kan goed Gasol tegenhouden iets wat KG nooit kon.
Ratliff zal niet veel spelen, is een backup voor eventuele blessures bij Gasol/Bynum/Odom. Blake past perfect in de triangle met zijn kwaliteiten, een ster PG is niet nodig. Verdedigen, de bal opdribbelen en je open schotjes maken is genoeg.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:14:50 #114
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_84906604
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:02 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Precies..En verdedigend zijn de Celtics zwakker met een oude Shaq ipv Perkins
Perkins is allang fit zodra de play-offs beginnen ;). Zolang Shaq vanaf de bank komt achter O'Neal (Jermaine dus) vind ik het best. Als ze maar niet gaan denken dat Shaq nog starter-material is.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:44:59 #115
25957 Reddiablo
pi_84908170
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wil jij mij geen Laker fan noemen!!!

Heb gewoon een pesthekel aan Shaq :D
www.3voor12denhaag.nl
pi_84908508
Ik heb niets tegen Shaq, maar ik vraag me af hoe verstandig het is om een speler aan te nemen wiens ego 10x zo groot is als zijn huidige kwaliteiten als speler. Maar je kunt het ook zien als een low risk, high pay-off move. De nieuwsberichten spreken elkaar alleen tegen over het aantal jaar, 1 of 2. Ik denk niet dat hij de twee jaar vol zou maken.

Verder hadden de Celtics in mijn ogen meer behoefte aan een perimeter defender. Ze doen ook hun best om Rasheed Wallace te traden voor één.
pi_85070839
Gaat het WK basketbal eind augustus nog ergens op Nederlandse TV (of Duitse) te zien zijn?
  Redactie Sport maandag 9 augustus 2010 @ 22:23:52 #118
218273 crew  JayJay8
pi_85071589
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Greetings het volgende:
Gaat het WK basketbal eind augustus nog ergens op Nederlandse TV (of Duitse) te zien zijn?
Vast niet
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:58:30 #119
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_85098154
quote:
Tracy McGrady has reach agreement on a one year, $1.3 million contract with the Pistons, league sources tell Y! Sports. Story soon on Y!
:{ Wat moeten we daar nou weer mee?
pi_85098522
Hahaha _O-
Doet me denken aan Iverson.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:18:00 #121
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_85099070
Low risk, potential high reward.

Voor dat geld, ach, waarom niet. Een lineup met 5 SG's, whoohoo. _O_
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:20:11 #122
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_85099169
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:18 schreef popolon het volgende:
Low risk, potential high reward.

Voor dat geld, ach, waarom niet. Een lineup met 5 SG's, whoohoo. _O_
1,3 voor 1 jaar? Is hij zoveel in waarde gezakt?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:21:22 #123
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_85099226
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:20 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

1,3 voor 1 jaar? Is hij zoveel in waarde gezakt?
Blessures. Zo'n beetje z'n hele carriere.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:43:35 #124
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_85103105
Betekent dat de Pistons afscheid gaan nemen van Rip vermoed ik.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:46:33 #125
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_85103249
Lijkt me wel, 5 SG's is wat veel.
pi_85103293
Ik denk het niet. Tracy McGrady is leuk voor een minuut of tien. Wel low risk-high reward zoals Popo zegt. Maar ik zou er niet te blij van worden, bij New York was het wel duidelijk dat hij nog een lange weg te gaan heeft tot een Grant Hill-esque revival.
Rip vind ik echt onderschat. Die gast beweegt zo veel, Detroit is veel gemakkelijker te verdedigen zonder hem. Die deals voor Charlie V. en Ben Gordon hebben ze de nek om gedraaid. Ik denk trouwens dat Tayshaun uit Detroit wordt geschipt.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:49:39 #127
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_85103381
Tayshaun staat niet op het trading block heeft Detroit gezegd, hij gaat alleen weg als hij dat zelf wilt.
pi_85103432
Zijn contract loopt nog drie jaar door voor $12.650.000 jaarlijks. Hem traden zou echt geweldig zijn voor de Pistons. Dan hebben ze bijna de ruimte voor twee maximum contracten, zou leuk worden met alle lange centers/pf's die aflopen in de zomer van 2011.

46 wedstrijden, 18ppg (niet slecht), 40% FG, 30% 3PT is niet geweldig. Ik denk niet dat veel teams geinteresseerd zijn om zijn contract dat nog 3 jaar loopt voor 12,65 miljoen euro jaarlijks over te nemen. Een trade voor Vince Carter bijvoorbeeld zou ideaal zijn voor de Pistons. Dan hebben ze een 2e kans met veel cap space.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:08:16 #129
67205 Colplay
How you doin??
pi_85139103
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:52 schreef ujjain het volgende:

Verder hadden de Celtics in mijn ogen meer behoefte aan een perimeter defender. Ze doen ook hun best om Rasheed Wallace te traden voor één.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Lakers wonnen Game 7 alleen maar vanwege de vele OR die het kon pakken. Wat dat betreft is een behoorlijke rebounder zeker wel nodig voor de C's. Of Shaq dat is, dat zal natuurlijk moeten blijken.

wat denken jullie trouwens van de uitspraak van Van Gundy dat de Heat een kans maken op 72 wins van de Bulls? Lijkt mij dit seizoen nog te vroeg, maar de line-up is echt veel beter dan ik had verwacht nadat ze bekend maakten met de Grote Drie te gaan spelen. Dacht dat de rest echt opvulling was, maar zit nog best wel wat goede spelers bij. Missen alleen nog een goede center om echt heel goed te zijn.
pi_85142038
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:08 schreef Colplay het volgende:

[..]

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Lakers wonnen Game 7 alleen maar vanwege de vele OR die het kon pakken. Wat dat betreft is een behoorlijke rebounder zeker wel nodig voor de C's. Of Shaq dat is, dat zal natuurlijk moeten blijken.

wat denken jullie trouwens van de uitspraak van Van Gundy dat de Heat een kans maken op 72 wins van de Bulls? Lijkt mij dit seizoen nog te vroeg, maar de line-up is echt veel beter dan ik had verwacht nadat ze bekend maakten met de Grote Drie te gaan spelen. Dacht dat de rest echt opvulling was, maar zit nog best wel wat goede spelers bij. Missen alleen nog een goede center om echt heel goed te zijn.
Inderdaad winnen de Lakers omdat ze veel lengte hebben (en Kobe). Dus ja met alle centers nu, zal dat minder een probleem worden. Ik denk dat Shaq nog waardevol kan zijn. 20 mpg of zo. Hij blijft erg moeilijk van zijn plaats af te krijgen. Alleen is hij slecht in de pick 'n roll. En Miami zal heel veel pick 'n roll spelen. Met Wade en Bosh of Z.

Ik denk niet dat ze 72 wedstrijden gaan winnen, maar als een team het kan dit jaar, dan zijn zij het vind ik. Het mooie is, dat als je een goede rotatie maakt, dat er dan altijd minimaal 2 supersterren in het veld staan, los van blessures en foutenlast. Dat is gewoon erg moeilijk af te stoppen. En Lebron en Wade zijn ook nog eens goede passers en rebounders. Ze hebben goede, weliswaar streaky, shooters. Genoeg centers, die voldoende kunnen.

Alleen na het reguliere seizoen begint het echt moeilijke gedeelte.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:22:25 #131
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_85175175
quote:
As part of the transaction, the Rockets acquire Nets guard Courtney Lee and send Trevor Ariza to New Orleans, with Indiana acquiring Darren Collison and James Posey from the Hornets, and New Jersey adding Troy Murphy.
Wow, New Orleans got raped en de Pacers stelen Collison weg.
pi_85175230
Weet iemand of sport 1 nba uitzend live of semi live of wat dan ook :D
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:26:04 #133
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_85175256
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:24 schreef Fipotje het volgende:
Weet iemand of sport 1 nba uitzend live of semi live of wat dan ook :D
Op vrijdag en zondag ja, maar soms loopt het geluid achter.
pi_85175944
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Wow, New Orleans got raped en de Pacers stelen Collison weg.
Onzin. We traden een reserve PG die nog nooit heeft laten zien een goede backup te zijn (een hele goede starting PG mind) en Posey (nutteloos) voor een goede defensive swing man die een redelijke 3e of 4e optie is. Precies in de rol die hij voor NOLA zal vervullen.

De Hornets kunnen niet veel anders, om CP3 tevreden te stellen was Collison de beste trade chip die ze konden verkassen zonder te veel sportieve schade. Ik snap dat veel mensen verwachten dat CP3 zal vertrekken over twee jaar, de Hornets moeten echter proberen om hem instant succes te geven. En Ariza geeft de Hornets een grote upgrade op SF terwijl ze enkel een backup PG verliezen.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
pi_85177280
Slechte trade van New Orleans. Collison heeft hoogste per-36 assists (7.4) per game van hele 2009 draft.
pi_85180246
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:42 schreef ujjain het volgende:
Slechte trade van New Orleans. Collison heeft hoogste per-36 assists (7.4) per game van hele 2009 draft.
Dus hadden ze CP3 moeten traden? o|O
Dat hij de hoogste assist gemiddelde heeft van de klas van 2009, zegt niet zoveel. CP3 staat in top 3 van hele NBA.
Of bedoel je dat Hornets er meer voor hadden kunnen krijgen?

Ik denk namelijk dat de Hornets wel een goede trade hebben gemaakt, omdat ze ook nog eens het contract van Posey wegdoen. En daar krijg je een betere SF voor.
Collison is een goede guard die zeker starter materiaal is. Maar als je al Chris Paul hebt dan heb je er al een stuk minder aan.

Ondanks dat ik het wel een goede trade vind, zou ik als GM misschien juist CP3 hebben getrade, indien er natuurlijk takers zijn voor de juiste prijs. Collison is inderdaad een goede pg en dus kon je misschien een nog grotere vis binnen halen.
pi_85181039
Helemaal met Omega eens. Paul heeft in juli gezegd dat ie weg wou. Hij dacht natuurlijk ook: Wade, LeBron en Bosh gaan straks een ring pakken en ik haal de playoffs weer niet. Maar hij is later teruggekomen op deze woorden en gezegd te blijven. Als je een fitte CP3 in je roster heb, waarom zou je dan Collison houden om op de bank te zetten? Voor de Hornets is Ariza een aardige speler maarja er moet wel meer gebeuren voordat de Hornets de Saints acherna kunnen.

Had persoonlijke CP3 liever naar Orlando zien gaan. In een trade met Vince Carter. Hornets zouden dan volgende jaar was space hebben om bijvoorbeeld mee te kunnen strijden voor Anthony. Zou wat zijn dan: East Finals Orlando - Miami. Heel de basis van team USA staat dan in het veld.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:34:16 #138
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_85186723
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:55 schreef Os__ het volgende:

[..]

Onzin. We traden een reserve PG die nog nooit heeft laten zien een goede backup te zijn (een hele goede starting PG mind)
Nooit? Heb je vorig seizoen gemist ofzo?

Gweldig rookie seizoen: 27 mpg, 3pt 40%, 5.7 ast, 12.5 ppg

Dat zijn cijfers waar veel PG's vrolijk van zouden worden. Had 'm graag gezien ipv Stuckey bij Detroit.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:38:03 #139
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_85186900
De PER van Collison was ook 17.4 ofzo, terwijl die van Ariza maar 13.4 is ofzo. Toen Collison startte haalde hij 18 ppg en 9 apg. Ariza wordt veels te veel betaald.Slechte deal voor NO gewoon.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:48:01 #140
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_85187336
En de kans dat CP3 na dit seizoen in NO blijft is op z'n minst twijfelachtig. Veel NO fans zien het ook niet echt zitten.
pi_85188484
Die cijfers van Collison zijn over het hele seizoen, dus starter en bench. Tevens vind ik PER niet echt belangrijk. Als starter maakt Collison 40 min, 18.8 ppg en 9.1 apg. Heel mooi dus, echter vanaf de bank 15.9 mpg, 6.4 ppg en 2.5 apg

Aangezien je CP3 hebt, die nu fit is. Moet je dus kijken naar zijn bench cijfers en niet starter cijfers.
En je moet Collison met Ariza vergelijken, maar CP3 (back up Collison) en Posey. Tegenover CP3 (back up onbekend) + Ariza.
pi_85188580
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:48 schreef popolon het volgende:
En de kans dat CP3 na dit seizoen in NO blijft is op z'n minst twijfelachtig. Veel NO fans zien het ook niet echt zitten.
Maar zijn contract loopt nog 2 jaar door. Dus als hij volgend jaar weg gaat, dan zal dat via een trade zijn. En dan kun je toch gewoon een pg erin betrekken.
Nogmaals ik had ook CP3 getrade, maar om een bepaalde reden wilden of konden ze dat niet. Dan begrijp ik dat je Collison weg doet, want die heeft nog waarde (dus krijg je waarde ervoor terug). En zo goed is hij niet van de bank.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:22:43 #143
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_85191552
DC heeft enorme veel potentie, dat zie ik met Ariza niet meer gebeuren. We praten over een rookie hoor. :D De laatste drie jaar had Ariza drie teams. Tja, da's al twijfelachtig.

Bad trade.
pi_85193453
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:34 schreef popolon het volgende:

[..]

Nooit? Heb je vorig seizoen gemist ofzo?

Gweldig rookie seizoen: 27 mpg, 3pt 40%, 5.7 ast, 12.5 ppg

Dat zijn cijfers waar veel PG's vrolijk van zouden worden. Had 'm graag gezien ipv Stuckey bij Detroit.
Collison als starter was absoluut geweldig voor een rookie. Maar als backup heeft die nog weinig laten zien. Pas toen CP3 geblesseerd raakte ging hij presteren en hij gaat toch echt als backup spelen wanneer CP3 fit is.

Sommige wedstrijden was Collison geweldig om naar te kijken maar tegelijkertijd een turnover machine. Kan mij een wedstrijd herinneren waarin hij (bijna?) een quadruple double had met 10 turnovers erbij.

Ariza heeft in zijn rol bij de Lakers goed gepresteerd, Hornets hebben hem ook weer in deze rol nodig, goede D en een 3e of 4e offensive option. Tel daarbij op dat ze het verschrikkelijke contract van Posey hebben kunnen kwijtraken. Volgens mij hebben de Hornets ook nog iets van 3M van de Pacers gekregen.

Het is een trade om Paul te laten zien dat het front office serieus is om het team beter te maken. En het team wordt ook echt een stuk beter door een flinke upgrade op SF.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
pi_85196574
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:22 schreef popolon het volgende:
DC heeft enorme veel potentie, dat zie ik met Ariza niet meer gebeuren. We praten over een rookie hoor. :D De laatste drie jaar had Ariza drie teams. Tja, da's al twijfelachtig.

Bad trade.
Precies, hij heeft potentie, maar dan wil CP3 zeker weg. En DC op de bank is geen succes gebleken.
Maar waarom vind je het een slechte trade? Ariza met Collison vergelijken is zoals appels en peren. Ze spelen op een andere plek. Vind je dat de Hornets meer hadden moeten krijgen voor DC?
Denk je niet dat zolang CP3 fit is, dat Collison dan weinig minuten zal maken en dus niet zijn potentie kan laten zien.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 18:56:46 #146
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_85197830
CP3 is weg binnen een jaar (of twee als FA, die player option neemt 'ie echt niet). Vind dat ze te weinig krijgen, kijk eens op dat NO forum, ik zie niet veel echte fans blij zijn.
pi_85198708
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:56 schreef popolon het volgende:
CP3 is weg binnen een jaar (of twee als FA, die player option neemt 'ie echt niet). Vind dat ze te weinig krijgen, kijk eens op dat NO forum, ik zie niet veel echte fans blij zijn.
Hornet blog waar ik op zit zijn de meeste mensen redelijk optimistisch over deze trade.
http://www.hornets247.com(...)a-done-deal#comments
pi_85215040
Jammer dat de Lakers de beste blijven op west :{

Op East zullen ze moeten vechten voor die finale plaats.
pi_85282538
Shaq VS is trouwens weer begonnen. Met ondermeer Shaq vs Justin Bieber :D
pi_85477503
Mr. Melo wil naar NY.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:12:04 #152
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_85477860
Goed nieuws
pi_85479262
Melo, CP3 en Amare in NYC zou wel erg aanvallend natuurlijk zijn.

Dromennn. :z
pi_85481935
Ik zou het erg leuk vinden om komende zomers NYC met big three te zien tegen Miami big three. Dat zijn praktisch all-star games die ergens om gaan.
  Redactie Sport woensdag 25 augustus 2010 @ 18:55:43 #155
218273 crew  JayJay8
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:23:33 #156
270981 DrSmoke
that's awesome!!
pi_85746640
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:55 schreef JayJay8 het volgende:
Mooie mix van clutch plays van Kobe laatste paar seizoenen.

Jammer dat die game winner tegen Toronto afgelopen maart er niet bij zit. Toen zat ik namelijk in het Staples Center, dus daar heb uitstekende herinneringen aan. Nu is het ook nog een gruwelijk filmpje hoor, niet normaal hoe dodelijk hij is!!
pi_86260403
Oeh als dit zo zou zijn, dan moet ik straks voor de Bulls gaan juichen :@

http://sports.espn.go.com/chicago/nba/news/story?id=5550421
  donderdag 9 september 2010 @ 22:56:04 #159
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_86261304
Ik hoop nog steeds dat Carmelo naar mijn Knicks gaan, maar naar de Bulls zou ik ook wel leuk vinden. Instant contender wat mij betreft.
pi_86261378
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Carmelo naar mijn Knicks gaan, maar naar de Bulls zou ik ook wel leuk vinden. Instant contender wat mij betreft.
Hoeveel aandelen heb je? :P
  donderdag 9 september 2010 @ 23:15:40 #161
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_86261932
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:58 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Hoeveel aandelen heb je? :P
0, maar ik bezit wel 2 jerseys :P
pi_86267800
Chicago zou zeker wel mooi zijn. Rose, Melo en Boozer samen, kan uiteindelijk toch hoge ogen gooien.
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:45:01 #163
67205 Colplay
How you doin??
pi_86417547
Elson nog een jaartje in de NBA en wel in Utah. Ben benieuwd of hij daar nog iets kan laten zien...
pi_86524934
Liep net langs Staples Center. Kobe staat er weer leuk op
  vrijdag 17 september 2010 @ 08:26:53 #165
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_86525640
Gaaf dat je in LA bent _O_
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:56:00 #166
30919 mitt
Michael Corleone
pi_86694116
Knieoperatie voor Ed Davis.

Ik voorzie een hels seizoen voor de Raptors :{
pi_86721320
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:56 schreef mitt het volgende:
Knieoperatie voor Ed Davis.

Ik voorzie een hels seizoen voor de Raptors :{
Met of zonder Ed Davis schat ik ze toch niet echt hoog in.

Geruchten worden steeds groter dat 'Melo naar NYC of Chicago gaat. Ik hoop dat ie naar de Bulls gaat. Ben dankzij hem toch fan geworden van de Nuggets en als ie weggaat, dan toch naar een club die ik succes gun :*

En Boozer, Rose en 'Melo in één team. Je kunt het slechter hebben :7
  woensdag 22 september 2010 @ 19:03:06 #168
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_86721630
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:56 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Met of zonder Ed Davis schat ik ze toch niet echt hoog in.

Geruchten worden steeds groter dat 'Melo naar NYC of Chicago gaat. Ik hoop dat ie naar de Bulls gaat. Ben dankzij hem toch fan geworden van de Nuggets en als ie weggaat, dan toch naar een club die ik succes gun :*

En Boozer, Rose en 'Melo in één team. Je kunt het slechter hebben :7
De Knicks dus :P
  woensdag 22 september 2010 @ 19:07:37 #169
270981 DrSmoke
that's awesome!!
pi_86721854
Ik dacht dat momenteel New Jersey juist werd gezien als favoriet. Zij schijnen Denver op het moment de beste deal kunnen bieden door o.a. Derrick Favors in de deal te betrekken.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:21:29 #170
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_86722474
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:07 schreef DrSmoke het volgende:
Ik dacht dat momenteel New Jersey juist werd gezien als favoriet. Zij schijnen Denver op het moment de beste deal kunnen bieden door o.a. Derrick Favors in de deal te betrekken.
Maar het schijnt dat Melo niet bij zal tekenen als hij naar de Nets gaat, dus die zullen wel twee keer nadenken voordat ze Favors aanbieden.
pi_87089576
Was vandaag eindelijk bij de blazers. Bijna courtside:

Mooi om te zien dat Oden een minutenlange staande ovatie kreeg (3x zo hard/lang als B-roy). Mag hopen dat de gorilla aan het eind van het jaar weer mee kan doen!

En De ROOKIES zijn ook ontgroend _O-
pi_87121469
Jaloers :@
pi_87121483
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

De Knicks dus :P
Nee sorry :P

Ik heb echt totaal niets met de Knicks :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 09:28:42 #174
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_87124973
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 07:03 schreef zeebeschuit het volgende:
Was vandaag eindelijk bij de blazers. Bijna courtside:
[ afbeelding ]

Mooi om te zien dat Oden een minutenlange staande ovatie kreeg (3x zo hard/lang als B-roy). Mag hopen dat de gorilla aan het eind van het jaar weer mee kan doen!

[ afbeelding ]

En De ROOKIES zijn ook ontgroend _O-
Ziet er zeer tof uit, tegen wie speelden ze? Wil ook nog steeds is een keer naar een Knicks game gaan.
pi_87125661
Iemand die weet waar Mbenga naar toe gaat ?
Voetbalhistorische bedenkingen: https://metcruijffopstap.wordpress.com/
  zondag 3 oktober 2010 @ 10:44:27 #176
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_87125876
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 10:29 schreef Anatool het volgende:
Iemand die weet waar Mbenga naar toe gaat ?
Hij had volgens mij getekend bij de Nuggets
pi_87126629
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 10:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]
Hij had volgens mij getekend bij de Nuggets
Nee kreeg alleen aanbieding, lijkt er op dat hij naar China gaat.
pi_87153406
De mislukkeling van de Matrixx Magixx van 2 jaar terug, Mickell Gladness die gemiddeld zo'n 5 minuten per wedstrijd speelde, is dit seizoen teamgenoot van Lebron James :o _O-
pi_87154369
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:11 schreef Greetings het volgende:
De mislukkeling van de Matrixx Magixx van 2 jaar terug, Mickell Gladness die gemiddeld zo'n 5 minuten per wedstrijd speelde, is dit seizoen teamgenoot van Lebron James :o _O-
Zeker om het roster te vullen :')
pi_87156602
Goed begon voor Boozer bij de Bulls :{

Carlos Boozer out with broken hand
quote:
DEERFIELD, Ill. -- Chicago Bulls forward Carlos Boozer has a broken right hand that will require surgery, and he is expected to be out eight weeks, the team announced Sunday afternoon.
http://sports.espn.go.com/chicago/nba/news/story?id=5644724
pi_87172749
Ik was een Heat-fan, maar nu begin ik toch echt te twijfelen na het aantrekken van James, Bosh niet die was al geweldig bij de Raptors. James is gewoon niet mijn speler....
pi_87174937
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:13 schreef Bobbie_vp het volgende:
Ik was een Heat-fan, maar nu begin ik toch echt te twijfelen na het aantrekken van James, Bosh niet die was al geweldig bij de Raptors. James is gewoon niet mijn speler....
:{
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:29:33 #183
67174 Dos37
Come on Twente
pi_87175750
Staat een leuk interview op de BBC met Kobe over voetbal o.a.
pi_87189437
Nu Lakers tegen de Wolves. Ik ga dit seizoen de NBA beetje volgen. Aangestoken door NBA 201 op de PS3 van een vriend.
pi_87192076
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:33 schreef Cudles het volgende:
Nu Lakers tegen de Wolves. Ik ga dit seizoen de NBA beetje volgen. Aangestoken door NBA 201 op de PS3 van een vriend.
Zo begon het ook bij mij :')
pi_87198444
Wie gaan jullie dit jaar volgen ?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:31:00 #187
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_87198566
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:25 schreef Diabolic88 het volgende:
De Knicks
pi_87198844
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:31 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

De Knicks
Je vergeet een smiley ;)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:58:30 #189
67174 Dos37
Come on Twente
pi_87199186
quote:
Lakers in West, Bulls in East *O*
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:58:52 #190
67205 Colplay
How you doin??
pi_87199194
quote:
De Jazz, Heat en Thunder vooral.

Utah al jaren mijn favoriete ploeg. Wade is een fantastische speler en kan nu laten zien echt de beste te zijn en Durant is een megatalent en het is mooi om te zien om hoe Oklahoma City met een gedachte opgebouwd is een topteam gaat worden. Hopelijk ook goed genoeg om westen te winnen, want dat zie ik Utah nog niet doen.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:15:47 #191
25957 Reddiablo
pi_87201203
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:33 schreef Cudles het volgende:
Ooit begonnen door Bulls vs Blazers op de Super Nintendo ;)
www.3voor12denhaag.nl
  Redactie Sport dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:20:18 #192
218273 crew  JayJay8
pi_87201329
quote:
Lakers natuurlijk! Zal alles wel beetje volgen maar vooral de Lakers
pi_87206976
Ik ga ook volop voor de lakers. alweer mijn 10e jaar.

Overigens vind ik het super om naar de jonge jongens van de bulls of the thunder te kijken.. i love the underdog.

Watch out knicks,...Break out season van Anthony randolph :D:D

Heat lijkt me leuk om te zien, maar ben nog steeds niet over die walgelijke actie heen van lebron vooral.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:50:58 #194
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_87208997
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:45 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Je vergeet een smiley ;)
Deze zeker: _O_
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:08:48 #195
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_87209692
San Antonio, al verwacht ik er niet zoveel van & Heat.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:17:01 #196
30919 mitt
Michael Corleone
pi_87212310
Raptors.
pi_87212774
Ik ben ook heel benieuwd hoe de Raptors het gaan doen zonder Bosh.
En ik ben benieuwd of Charlotte de lijn door blijft trekken
pi_87214872
Celtics, ben nieuw trouwens volg sinds ongeveer vorig seizoen NBA.
''Heb je geen zicht meer op je ballen, dan is het tijd om af te vallen''
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:22:43 #199
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_87215066
Kan iemand een leuke OP maken voor het nieuwe seizoen dan, eventueel met alle users en clubs erin?
pi_87215324
Ik ga ook weer voornamelijk voor de Lakers maar de Heat is natuurlijk ook wel interessant om te kijken hoe ze het er vanaf brengen. Daarnaast natuurlijk nog Oklahoma want dat vind ik gewoon een sympathiek team. Heb de transfers verder allemaal niet heel goed gevolgd dus misschien dat ik nog meer boeiende teams ga vinden.
pi_87216262
Orlando, want Jason Williams.

Nuff said. Zal wel het laatste jaar zijn, dus we blijven fan zo lang het duurt.

Verder Boston, omdat ik hoop dat ze LeBaby zijn titelrun in Miami onthouden. En L.A, omdat ik de Heat niet per se van hen zie winnen in een mogelijke finale. Tot slot de Thunder, omdat die het lekkerste jonge team hebben, beetje zoals de Blazers een paar jaar terug maar dan op steroiden.
pi_87217790
Carmelo volg ik voornamelijk, dus nu nog Nuggets. Daarnaast had ik gehoopt dat Bulls een deal konden maken, helaas is dat niet doorgegaan.

Toen KD bij Oklahoma kwam, ging ik die ook een beetje volgen. Tja nu ze een potentiële kandidaat voor de titel zijn, ga ik ze nog meer volgen.
pi_87234838
Ik volg vooral de Knicks omdat ik MSG altijd zo'n sfeervolle arena vind.
Alleen jammer dat ze Stoudemire hebben gehaald, want ik had op een betere gehoopt.
Anyway ik blijf ze volgen en dit jaar spelen ze tenminste ergens voor (playoffs)
pi_87235032
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:58 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Orlando.

&

De Thunder, omdat die het lekkerste jonge team hebben.
pi_87235090
Eindelijk is het dan weer een beetje begonnen. 't is maar pre-season maar toch!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:29:01 #206
67205 Colplay
How you doin??
pi_87236679
Ow en Phoenix is natuurlijk altijd leuk om naar te kijken met Nash. Zullen wel moeite gaan krijgen playoffs te halen, maar Nash is toch nog steeds met afstand de leukste PG om naar te kijken.
pi_87238351
Heeft iemand van jullie enige ervaring met league pass via de schotel of eventueel broadband?

hoe is de kwaliteit? buffert het veel?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:39:42 #208
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_87240074
Blessure Wade
pi_87240219
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:39 schreef ShaoliN het volgende:
Blessure Wade
paar weekjes maar
pi_87240820
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:41 schreef Diabolic88 het volgende:
Heeft iemand van jullie enige ervaring met league pass via de schotel of eventueel broadband?

hoe is de kwaliteit? buffert het veel?
League pass via de schotel kan in nederland niet (als ik het mis heb hoor ik het graag). Maar via broadband is geweldig, en het wordt dit jaar alleen maar beter. Ik had dan wel de HD versie genomen, hoor slechte verhalen over de gewone versie.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:09:09 #211
25957 Reddiablo
pi_87241007
Let's go Phoenix!!
www.3voor12denhaag.nl
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:09:41 #212
25957 Reddiablo
pi_87241038
veel wedstrijden zijn te kijken via de bekende streams, en je kunt ze ook wel eens binnentrekken - een dagje later via bekende torrent sites. Dan is de kwaliteit vaak wél goed.
www.3voor12denhaag.nl
pi_87241121
League Pass zelf is een super ding, alleen prjizig vind ik. Vooral omdat je ze natuurlijk ook gratis kunt bekijken via streams.
pi_87242225
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:12 schreef Ricard0j het volgende:
League Pass zelf is een super ding, alleen prjizig vind ik. Vooral omdat je ze natuurlijk ook gratis kunt bekijken via streams.
Het scheelt wel een hoop gedoe, niet steeds goede streams te hoeven zoeken enzo. Je hebt gewoon standaard prima beeld en geluid.
pi_87242779
Ik vind die 100 dollar wel meevallen eigenlijk

+ Goede kwaliteit
+ Altijd beschikbaar

- Prijskaartje

Als je naar de NFL kijkt, die vragen voor zestien weken geloof ik 350 dollar. Dat vind ik nogal een verschil. Ik ga dit jaar trouwens voor de HD-versie, niet voor de normale kwaliteit. Die normale was ook prima, maar ik heb een 16:9 scherm dus die wordt met die instellingen niet helemaal benut en dat is zonde. Bovendien hoop ik binnenkort een projector tot m'n beschikking te hebben en dan in HD kijken lijkt me echt het toppunt van genieten :)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:12:42 #216
25957 Reddiablo
pi_87243068
kan je met die 100 dollar potentieel alle wedstrijden kijken, en ook On Demand? Dus een keer 's avonds de dag erna in plaats van om 3/4uur 's nachts?
www.3voor12denhaag.nl
pi_87243862
Ok goed om te horen datde kwaliteit in iedergeval goed is en niet buffert.. dan kan ik het even serieus gaan overwegen.

Heeft iemand een link? Want ik kan herinerren dat ik het ooit een keer had voor een half seiizoentje maar het werkte echt bagger..

Iemand overigens die het gebruik in combi met een Mac? zou kut zijn om het te kopen om vervolgens te lezen dat het mac niet ondersteunt ofso.
pi_87244233
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:36 schreef Diabolic88 het volgende:
Heeft iemand een link? Want ik kan herinerren dat ik het ooit een keer had voor een half seiizoentje maar het werkte echt bagger..
http://www.nba.com/global/lp_email_capture_page.html

Meer informatie volgt blijkbaar nog.
pi_87244324
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:04 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik vind die 100 dollar wel meevallen eigenlijk

+ Goede kwaliteit
+ Altijd beschikbaar

- Prijskaartje

Als je naar de NFL kijkt, die vragen voor zestien weken geloof ik 350 dollar. Dat vind ik nogal een verschil. Ik ga dit jaar trouwens voor de HD-versie, niet voor de normale kwaliteit. Die normale was ook prima, maar ik heb een 16:9 scherm dus die wordt met die instellingen niet helemaal benut en dat is zonde. Bovendien hoop ik binnenkort een projector tot m'n beschikking te hebben en dan in HD kijken lijkt me echt het toppunt van genieten :)
Is toch in het begin van het seizoen toch rond de 150 euro?

Nja 100 euro valt nog wel mee. De HD is wel veel beter dan die 4:3 versie.

Overigens denk ik dat de Lakers toch weer kampioen worden. Ik zat zo te kijken naar de Heat, maar het team draait alleen om die 3. Bij de Lakers zijn het dan Bryant, Bynum, Gasol (en Artest), maar de rest kan 'r ook wat van. Dat idee heb ik nou niet bij de Heat, alleen Haslem dan.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:37:50 #220
67205 Colplay
How you doin??
pi_87246213
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:49 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Is toch in het begin van het seizoen toch rond de 150 euro?

Nja 100 euro valt nog wel mee. De HD is wel veel beter dan die 4:3 versie.

Overigens denk ik dat de Lakers toch weer kampioen worden. Ik zat zo te kijken naar de Heat, maar het team draait alleen om die 3. Bij de Lakers zijn het dan Bryant, Bynum, Gasol (en Artest), maar de rest kan 'r ook wat van. Dat idee heb ik nou niet bij de Heat, alleen Haslem dan.
Ik denk dat Mike Miller het heel goed gaat doen bij de Heat. De aandacht voor de andere drie gaat er voor zorgen dat er veel ruimte op de driepuntlijn komt. Dus om nu te zeggen dat het alleen die drie zijn, dat denk ik niet. Alleen op center komen ze echt kracht te kort, zeker tegen Boston, Orlando en LA.
Lakers hebben zich met Barnes weer goed versterkt ja. Ben bang dat LA het inderdaad weer gaat redden. Bij de vorige vraag op wie je gaat letten, dan is dat ook de Lakers, maar dan wel in de hoop dat ze verliezen. Heb er echt helemaal niets mee.
pi_87248205
ILP is top idd. Altijd veel gezeik mee gehad maar vorig seizoen eindelijk eens prima mee kunnen kijken.
Het is die 150 euro ongeveer dik waard.
Maar je kan ook gewoon met meerdere IP's tegelijk kijken en dus een account met een paar man delen eventueel.
pi_87249473
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Greetings het volgende:
ILP is top idd. Altijd veel gezeik mee gehad maar vorig seizoen eindelijk eens prima mee kunnen kijken.
Het is die 150 euro ongeveer dik waard.
Maar je kan ook gewoon met meerdere IP's tegelijk kijken en dus een account met een paar man delen eventueel.
Weet je dat zeker? Volgens mij schakelt hij alle andere wedstrijden uit, zodra hij merkt dat je op één account meerdere wedstrijden kijkt. Dus misschien dat anderen je account kunnen gebruiken, maar als jij aan het kijken bent, en iemand anders schakelt ergens anders in, ben jij je game kwijt.
pi_87250551
Vanaf dit jaar kun je in ieder geval meerdere wedstrijden bekijken, en ik denk dat de NBA het wel beveiligd voor sharing.
Je kon/kan wel op verschillende tijden vanaf andere pc's wedstrijden bekijken, maar meerdere wedstrijden was vorig jar niet mogelijk.
pi_87260681
http://www.nba.com/uk/events/live.jsp

Hier nu live Knicks-Wolves in Paris
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:51:40 #225
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_87261143
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:41 schreef Greetings het volgende:

Hier nu live Knicks-Wolves in Paris
Ik was al aan het kijken, leuke match :Y
pi_87262250
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ik was al aan het kijken, leuke match :Y
Leuke wedstrijd ja, Randalph speelt wel lekker
pi_87272589
Zit nu Raptors-Suns te kijken en Raptors spelen verrassend goed. Kleiza is een goede aanwinst voor hun, al spelen de Suns ook wel dramatisch. 16 turnovers in de 1st half :') :')

94-58 na het derde kwart :D _O-

FT 129-78, lol wat een blowout :D

[ Bericht 17% gewijzigd door Djokotron op 07-10-2010 06:48:29 ]
pi_87274834
NBA2k11 is uit *O* _O_
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:01:45 #229
25957 Reddiablo
pi_87277400
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:46 schreef zeebeschuit het volgende:
NBA2k11 is uit *O* _O_
Ook bij de Mediamarkt? Ff langs dan straks :D
www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:03:42 #230
67205 Colplay
How you doin??
pi_87279880
Vanavond Barcelona - Lakers. Ben eigenlijk wel benieuwd wat Rubio kan doen tegen Fisher. Al is het natuurlijk niet te vergelijken met wanneer hij in de NBA zou spelen.
  Redactie Sport donderdag 7 oktober 2010 @ 12:20:14 #231
218273 crew  JayJay8
pi_87280440
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:03 schreef Colplay het volgende:
Vanavond Barcelona - Lakers. Ben eigenlijk wel benieuwd wat Rubio kan doen tegen Fisher. Al is het natuurlijk niet te vergelijken met wanneer hij in de NBA zou spelen.
Ik niet :{
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:32:25 #232
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_87280832
De verrassing van vorig seizoen voor de Pistons, Jerebko, gescheurde achilles. Here we go again.
pi_87282093
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:46 schreef zeebeschuit het volgende:
NBA2k11 is uit *O* _O_
In tegenstelling tot NBA 11 (of hoe het nu mag heten :P). Die wordt verwacht ergens in 2011. :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:16:39 #235
25957 Reddiablo
pi_87282218
en hoe is 2K11??

NBA Elite wordt het, maar dat wordt hem niet met die rampzalige besturing.
www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:59:46 #236
30919 mitt
Michael Corleone
pi_87288026
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:32 schreef popolon het volgende:
De verrassing van vorig seizoen voor de Pistons, Jerebko, gescheurde achilles. Here we go again.
whe heh he B-)
pi_87289617
Is 2K11 verkrijgbaar op pc, ik kan dit helemaal nergens vinden...
pi_87291205
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:32 schreef popolon het volgende:
Lions, Pistons, het zit niet echt mee met Detroit he?
pi_87295597
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:34 schreef Bobbie_vp het volgende:
Is 2K11 verkrijgbaar op pc, ik kan dit helemaal nergens vinden...
steam
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:27:08 #240
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_87296306
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:12 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Lions, Pistons, het zit niet echt mee met Detroit he?
Gelukkig hebben we de foto's nog.

:')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:28:15 #241
30919 mitt
Michael Corleone
pi_87296350
De Tigers waren heel zo slecht nog niet

B-)
pi_87299464

Barcelona - Lakers

Ik ga even genieten van de show :9
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:56:50 #243
67205 Colplay
How you doin??
pi_87303690
Voor de mensen met Sport1, ook hier is hij live. En Barca staat voor in de rust... 45-44
pi_87306331
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:27 schreef popolon het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we de foto's nog.

:')
Dan de hoop maar ergens anders op vestigen he :D
pi_87306641
Lakers zien er trouwens niet echt wakker uit.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:13:05 #246
67205 Colplay
How you doin??
pi_87307564
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef Ricard0j het volgende:
Lakers zien er trouwens niet echt wakker uit.
Gisteravond naar de Ramblas geweest denk ik. Is echt typische preseasongame, wat een drama. FCB wint dan ook met 92-88
pi_87311478
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:16 schreef Reddiablo het volgende:
en hoe is 2K11??

NBA Elite wordt het, maar dat wordt hem niet met die rampzalige besturing.
Check alleen de reviews maar en je weet genoeg. _O_

NEE TOCH: According to Portland Trail Blazers radio play-by-play broadcaster Brian Wheeler of 95.5 FM, Blazers center Jeff Pendergraph fell to the floor during the second quarter of tonight's preseason game against the Utah Jazz, clutching his right knee in pain.

Blazers trainer Jay Jensen attended to Pendergraph and, after a stoppage in play, Pendergraph was taken off of the court in a wheelchair, according to Wheeler
:{ :X

[ Bericht 39% gewijzigd door zeebeschuit op 08-10-2010 04:01:59 ]
pi_87312283
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:13 schreef Colplay het volgende:

[..]

Gisteravond naar de Ramblas geweest denk ik. Is echt typische preseasongame, wat een drama. FCB wint dan ook met 92-88
Geen een 3punter.... Wat een drama...

Die Navarro heeft wel heel vaak geschoten trouwens...
  Redactie Sport vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:42:23 #249
218273 crew  JayJay8
pi_87313996
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 01:57 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Check alleen de reviews maar en je weet genoeg. _O_

NEE TOCH: According to Portland Trail Blazers radio play-by-play broadcaster Brian Wheeler of 95.5 FM, Blazers center Jeff Pendergraph fell to the floor during the second quarter of tonight's preseason game against the Utah Jazz, clutching his right knee in pain.

Blazers trainer Jay Jensen attended to Pendergraph and, after a stoppage in play, Pendergraph was taken off of the court in a wheelchair, according to Wheeler
:{ :X
Blazers and injury's...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:57:43 #250
25957 Reddiablo
pi_87319445
sneu voor Pendergraph, maar zou die überhaupt meer dan 10 minuten krijgen?
www.3voor12denhaag.nl
pi_87336593
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:57 schreef Reddiablo het volgende:
sneu voor Pendergraph, maar zou die überhaupt meer dan 10 minuten krijgen?
Met Oden en Joel out voor de komende tijd was hij de backup voor Camby (die nu ook geblesseerd is). Daarnaast presteerde hij fantastisch deze zomer en zou het een interessant seizoen voor 'm worden. O well ;(
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:42:19 #252
25957 Reddiablo
pi_87338611
Przybilla mis je niks aan.

Maar Oden is er weer heel lang uit? En Camby?

Schiet niet op zo nee :o
www.3voor12denhaag.nl
pi_87351983
Totdat Oden mij ook maar -iets- laat zien zou ik eerder rouwig zijn om Przybilla. Dude is een goede center hoor, snap niet dat je zo laag over hem denkt.
pi_87358644
Inderdaad, pak stats er maar eens bij. Wordt telkens aangehaald als meest onderschatte center en staat volgens mij in de top 3 bij backup centers. Oden zou begin december weer kunnen spelen volgens mij maar ze gaan het HEEL rustig aan doen gok ik zo :P
pi_87397038
2k11 bestelt op Amazon.com

Ik ga um helemaal kapot spelen })
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:11:18 #256
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_87397199
NBA 2K11, Greatest of all Time _O_
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:12:08 #257
25957 Reddiablo
pi_87397246
ik speel me ook helemaal debiel met dat spel.... 3-4 met de Suns intussen (12 min quarters) en met m'n eigen mannetje wil het nog niet zo vlotten. Maar geweldige game!!!
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:20:38 #258
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_87397683
Ik ben een 6'1" PG, werd gedraft door de Wizards, kon lekker achter Wall, Arenas en Hinrich spelen. Haalde 5 PPG en 2 APG, trade aangevraagd, speel nu bij de Pistons in de basis. Haal nu gemiddeld 18 PPG en 4 APG. Team is best redelijk:

PG - Stevenson (ik)
SG - Hamilton
SF - Prince
PF - Tyrus Thomas
C - Monroe
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:46:16 #259
25957 Reddiablo
pi_87399164
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ben een 6'1" PG, werd gedraft door de Wizards, kon lekker achter Wall, Arenas en Hinrich spelen. Haalde 5 PPG en 2 APG, trade aangevraagd, speel nu bij de Pistons in de basis. Haal nu gemiddeld 18 PPG en 4 APG. Team is best redelijk:

PG - Stevenson (ik)
SG - Hamilton
SF - Prince
PF - Tyrus Thomas
C - Monroe
Ik word echt kriegel van die myplayer af en toe.... het is vaak niet duidelijk welke man je moet verdedigen en soms switcht het zelfs tijdens een play lijkt het wel... ben ik mijn man aan het dekken en ineens komt er iemand anders vrij die scoort en dan een minpunt krijgen omdat je directe tegenstander scoort. Say what?

Hoe zit het met je rating trouwens?? Heb nu 2 van de 3 games gespeeld en heb 47 :o
Ik heb 60 voor 3punters en heb er nu 2 op 21 inliggen, lol... verder gaat 't wel aardig op zich... 't is dat m'n teamgenoten ook debiel zijn.. maar prognose is 1st round, 25e pick bij Memphis :)
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 10 oktober 2010 @ 23:22:41 #260
266393 BarneyStinsonn
pi_87403662
Same here met die defense. Om gek van te worden af en toe. Ook de hoeveelheid turnovers die je aan je broek krijgt omdat je per ongeluk niet de bal passt naar de gene die naast je staat, maar aan de andere kant van het veld staat. Overigens gedraft door de Nets, off all clubs...damn
  zondag 10 oktober 2010 @ 23:33:20 #261
25957 Reddiablo
pi_87404036
heb in m'n association wel een beetje de sliders aangepast en ben nu van 30 :o turnovers naar 15 ofzo... sowieso nog een beetje mij aanklungelen wat in m'n laatste wedstrijd won ik met 150-120 ofzo van de Kings, vind ik ook weer een beetje veel.

Ben wel benieuwd hoe het mijn spelert verder gaat :)
www.3voor12denhaag.nl
pi_87404871
Ik vind alles top bij het spel maar Myplayer is gewoon een fail. Duurt echt een eeuw voordat je wat bent en er zitten nog veel fouten in.
pi_87406673
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:46 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Ik word echt kriegel van die myplayer af en toe.... het is vaak niet duidelijk welke man je moet verdedigen en soms switcht het zelfs tijdens een play lijkt het wel... ben ik mijn man aan het dekken en ineens komt er iemand anders vrij die scoort en dan een minpunt krijgen omdat je directe tegenstander scoort. Say what?
Waren er daar geen screens gezet waardoor je die andere man had moeten overnemen (en dus niet deed)?

Anyway, ik ga de game morgen ook kopen.
  maandag 11 oktober 2010 @ 01:21:13 #264
25957 Reddiablo
pi_87406764
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 01:13 schreef Greetings het volgende:

[..]

Waren er daar geen screens gezet waardoor je die andere man had moeten overnemen (en dus niet deed)?

Anyway, ik ga de game morgen ook kopen.
Is me niet zozeer opgevallen - maar het hele systeem is sowieso onduidelijk. Je hebt meestal een pointer die aangeeft wie je moet verdedigen. Maar soms ren je weleens achter iemand anders aan bijvoorbeeld en dan verandert die pointer ook ineens :D
www.3voor12denhaag.nl
pi_87409662
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:46 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Hoe zit het met je rating trouwens?? Heb nu 2 van de 3 games gespeeld en heb 47 :o
Ik heb 60 voor 3punters en heb er nu 2 op 21 inliggen, lol... verder gaat 't wel aardig op zich... 't is dat m'n teamgenoten ook debiel zijn.. maar prognose is 1st round, 25e pick bij Memphis :)
Die 3punters hoeft niet aan je stats te liggen, als je alleen schiet als je helemaal wide open staat raak je er echt wel meer.

quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:22 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Same here met die defense. Om gek van te worden af en toe. Ook de hoeveelheid turnovers die je aan je broek krijgt omdat je per ongeluk niet de bal passt naar de gene die naast je staat, maar aan de andere kant van het veld staat. Overigens gedraft door de Nets, off all clubs...damn
RB (R1) drukken en dan pas passen komen ze aan bij de gene die je wilt.
''Heb je geen zicht meer op je ballen, dan is het tijd om af te vallen''
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:05:01 #266
266393 BarneyStinsonn
pi_87410140
Is dit overigens niet gewoon het NBA topic, niet het NBA 2k11 topic :p?

Ik ben zeer benieuwd hoe Blake Griffin het gaat doen dit jaar, ziet er tot op heden goed uit met spectaculaire dunks etc.
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:35:30 #267
25957 Reddiablo
pi_87410796
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:41 schreef NoJokes het volgende:

[..]

Die 3punters hoeft niet aan je stats te liggen, als je alleen schiet als je helemaal wide open staat raak je er echt wel meer.
[..]

Niet dus. Ik sta gewoon open, na een pass en m'n schot is goed. Zijn er wel wat geforceerd natuurlijk, maar dan nog...
www.3voor12denhaag.nl
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:23:28 #268
266393 BarneyStinsonn
pi_87434813
Als je een trade request indient, wordt je dan meteen geruild of pas bij de deadline?
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:27:55 #269
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_87435037
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:23 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Als je een trade request indient, wordt je dan meteen geruild of pas bij de deadline?
Na een paar wedstrijden
pi_87497853
Lukt t jullie wel om een Charge te krijgen?

Oh werkt niet meer met B maar met stick naar boven.

[ Bericht 23% gewijzigd door zeebeschuit op 13-10-2010 15:53:23 ]
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:38:32 #271
266393 BarneyStinsonn
pi_87500141
Ik heb zojuist mijn eerste twee potjes online gespeeld. De eerste tegenstander haakte na het 1e kwart al gefrustreerd af omdat hij achter stond en de tweede gewonnen. Is er nog een FOK! crew?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:56:46 #272
25957 Reddiablo
pi_87500862
voeg mij overigens gerust toe voor de 360: Reddiabl0
www.3voor12denhaag.nl
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:57:05 #273
25957 Reddiablo
pi_87500876
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:32 schreef zeebeschuit het volgende:
Lukt t jullie wel om een Charge te krijgen?

Oh werkt niet meer met B maar met stick naar boven.
Ah, ik doe steeds B - en telkens een blocking foul, LOL
www.3voor12denhaag.nl
  Redactie Sport woensdag 13 oktober 2010 @ 17:14:06 #274
218273 crew  JayJay8
pi_87501545
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:05 schreef BarneyStinsonn het volgende:

Ik ben zeer benieuwd hoe Blake Griffin het gaat doen dit jaar, ziet er tot op heden goed uit met spectaculaire dunks etc.
Griffin gaat beasten dit jaar!
pi_87502162
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:57 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Ah, ik doe steeds B - en telkens een blocking foul, LOL
Ja had ik eerst ook idd. Snapte 't al niet :P Online is het zo makkelijk iedereen paar charges aan te naaien :P
Speelt wel echt heel anders dit jaar zeg met alle steals en ook het schieten voelt heel anders aan. Erg wennen.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:53:08 #276
266393 BarneyStinsonn
pi_87518588
Kan iemand mij die online 'Crew' functie uitleggen? Kun je dan met vijf verschillende gasten tegelijk spelen tegen 5 anderen? Moet ik aan zoiets denken?
pi_87610437
Als blake healthy blijgt dit jaar gaat hij een walking double double machine zijn.. ! Ben benieuwdddd
pi_87655775
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:05 schreef BarneyStinsonn het volgende:

Ik ben nu al aan het genieten van John wall en blake griffin.

Masters dat het zijn!!
pi_87657511
De Suns zullen dit jaar niets gaan voorstellen. Verliezen nu ook van Toronto en staan al 1-5 in preseason, hoewel dit natuurlijk niet een goede graadmeter is. :')

quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:14 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Griffin gaat beasten dit jaar!
Hoop het ook, niet dat 'r na een aantal wedstrijden blijkt dat een andere gewricht geblesseerd is.

[ Bericht 45% gewijzigd door Ricard0j op 18-10-2010 00:31:31 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 00:49:27 #280
25957 Reddiablo
pi_87658250
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:25 schreef Ricard0j het volgende:
De Suns zullen dit jaar niets gaan voorstellen. Verliezen nu ook van Toronto en staan al 1-5 in preseason, hoewel dit natuurlijk niet een goede graadmeter is. :')
[..]

Hoop het ook, niet dat 'r na een aantal wedstrijden blijkt dat een andere gewricht geblesseerd is.
Mwoah, ik denk toch wel de playoffs hoor... Warrick, Turkoglu en Childress zijn zeker niet slecht... Lopez gaat nog wat beter worden... als Nash en Hill niet geblesseerd raken, ziet het er echt wel aardig uit.
www.3voor12denhaag.nl
pi_87679472
De namen die je noemt zijn nou niet echt die het team dragen. Hill (38) en Nash (36) zijn al erg oud. Ik denk nou niet dat ze hiermee de playoffs ga halen.

Overigens Memphis laat al in het preseason (hoewel de teams niet allemaal even sterk waren)zie je dat ze de stijgende lijn te pakken hebben Randolph, die sinds ie bij Memphis is, lekker aan't ballen is. OJ Mayo en Rudy Gay worden ook steeds beter en ik hoop dat Marc Gasol een next step kan maken. Alleen Thabeet stelt in de preseason niets voor.
pi_87680725
Ik heb het ook niet hoog op de Suns, maar vorig jaar ook, liep dat even anders.
Al had Gentry's coaching er wel met te maken (teamdefense).

[ Bericht 0% gewijzigd door Steve2907 op 19-10-2010 01:57:12 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:30:08 #283
25957 Reddiablo
pi_87681705
Nash zal nog wel goed gaan... en Hill was vorig seizoen ook echt top. Ik verwacht dat Nash iets minder wordt... zij waren vorig seizoen JUIST de dragers. Dit seizoen wordt dat weer van ze verwacht, hoewel ik ook al een paar jaar denk dat ze over-the-hill zij. Ze bewijzen echter het tegendeel... Maar misschien wordt Dragic ook weer iets beter. Barbosa zijn ze kwijt, da's geen verlies. Amar'e op zich ook niet, alleen is er niet echt een directe grote scorer bijgekomen - tenzij Turkoglu 16-17ppg gaat halen, of J Rich moet op zijn oude niveau komen. Toch is het geen slecht team hoor

Warrick / Turkoglu
Hill / Dudley
Lopez / Frye
Richardson / Childress
Nash / Dragic

10 redelijke tot goede spelers. OK, geen topteam, maar als ze heel blijven moeten ze gewoon de playoffs kunnen halen.
www.3voor12denhaag.nl
pi_87682265
Ik vind ze wel erg klein, verwacht eigenlijk niet dat ze de play offs halen. Westen is stiekem sterk geworden, Grizzlies zullen weer wat groeien, Clippers, Kings...
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:56:26 #285
25957 Reddiablo
pi_87682807
't wordt wel lastig

hmmm, de Kings kunnen ook niet veel slechter :D
www.3voor12denhaag.nl
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:59:36 #286
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_87682937
Rockets gaan denk ik de plaats van de Suns innemen.
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:01:48 #287
25957 Reddiablo
pi_87683030
The Rockets moeten hopen dat Ming heel blijft, maar die kans lijkt bijna 0.
www.3voor12denhaag.nl
pi_87692988
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Rockets gaan denk ik de plaats van de Suns innemen.
Idee had ik ook, maar dan moet Yao natuurlijk heel blijven en dat is een utopie. Dan zou Rockets aardig sterk zijn. Luis Scola, Ming, Kevin Martin hmm.. Ben benieuwd.

Ik hoop dat de Nuggets een manier vinden om Anthony te behouden, maar dat is onwaarschijnlijk. :')
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:46:27 #289
266393 BarneyStinsonn
pi_87716540
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:56 schreef Reddiablo het volgende:
't wordt wel lastig

hmmm, de Kings kunnen ook niet veel slechter :D
Ik mis de tijden van Mike Bibby, Doug Christie, Peja Stojakovic, Chris Webber, Vlade Divac en Brad Miller bij de Kings -O- .

Overigens is dat Kings team van dit seizoen best interessant met RotY Evans, Cousins die een erg talentvolle center/pf is(alleen geestelijk niet helemaal 100%) en waar ze met Donte Greene, Jason Thompson, Omri Casspi en Hassan Whiteside nog vier grote talenten hebben. Ze zijn sowieso beter dan afgelopen seizoen :).

Een ander team waar ik wel benieuwd naar ben zijn de NY Knicks met Amare, Gallinari en de talentvolle Randolph. Misschien met een gelukje een plek in de play-offs afdwingen
  Redactie Sport dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:05:26 #290
218273 crew  JayJay8
pi_87717282
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:46 schreef BarneyStinsonn het volgende:

[..]

Ik mis de tijden van Mike Bibby, Doug Christie, Peja Stojakovic, Chris Webber, Vlade Divac en Brad Miller bij de Kings -O- .

Overigens is dat Kings team van dit seizoen best interessant met RotY Evans, Cousins die een erg talentvolle center/pf is(alleen geestelijk niet helemaal 100%) en waar ze met Donte Greene, Jason Thompson, Omri Casspi en Hassan Whiteside nog vier grote talenten hebben. Ze zijn sowieso beter dan afgelopen seizoen :).

Een ander team waar ik wel benieuwd naar ben zijn de NY Knicks met Amare, Gallinari en de talentvolle Randolph. Misschien met een gelukje een plek in de play-offs afdwingen
Chokers :o

Maar Kings hebben dit jaar idd veel talent. Cousins gaat een beast worden!
pi_87723120
:o :9~
Nice, eindelijk een nieuwe alley-oop combo na de Crescent City Connection.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:58:34 #292
30919 mitt
Michael Corleone
pi_87724066
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:31 schreef Os__ het volgende:
:o :9~
Nice, eindelijk een nieuwe alley-oop combo na de Crescent City Connection.
Ben wel erg benieuwd naar Blake Griffin. Nog een paar dagen en heb er zin in ^O^
  woensdag 20 oktober 2010 @ 09:42:51 #293
67205 Colplay
How you doin??
pi_87742898
Gesprekken tussen Denver en NY over Anthony hervat. Melo wil niet bijtekenen dus die is echt wel voor de trade deadline weg en misschien al wel deze week.
pi_87789332
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:42 schreef Colplay het volgende:
Gesprekken tussen Denver en NY over Anthony hervat. Melo wil niet bijtekenen dus die is echt wel voor de trade deadline weg en misschien al wel deze week.
Hmm, blijven geruchten, dus ben benieuwd.

Overigens zou het wel geniaal zijn als ie bv Orlando zou kunnen komen. Maar ja, dagdromen o|O
pi_87796855
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:55 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Hmm, blijven geruchten, dus ben benieuwd.

Overigens zou het wel geniaal zijn als ie bv Orlando zou kunnen komen. Maar ja, dagdromen o|O
Dan gaat Orlando nog meer op de deur kloppen voor een ring, Howard, Carter en Melo zou echt niet normaal zijn..
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:50:39 #296
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_87800938
quote:
Magic is seriously cashing out of his investments.

He sold his 5% share of the Lakers for 35 mil
Then he sold his Starbucks shares for 100 mil
On the radio they are reporting he is selling 2 of his summer homes, one of his private jets, his Magic Johnson theaters and TGIFs. He reportedly will receive an additional 325 mil for these commodities.

Thats 470 mil in 3 days.
Geruchten gaan dat 'ie een team gaat (op)kopen. Hopelijk de Pistons, wat zou DAT geweldig zijn.

Magic is coming home. O+
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:14:20 #297
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_87801750
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:50 schreef popolon het volgende:

[..]

Geruchten gaan dat 'ie een team gaat (op)kopen. Hopelijk de Pistons, wat zou DAT geweldig zijn.

Magic is coming home. O+
Magic Johnson stuurde mij 450 miljoen euro, dat was echt fantastisch.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:16:18 #298
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_87801833
Het gerucht gaat nu dat 'ie de NFL naar LA wil halen. ;(
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:18:46 #299
67205 Colplay
How you doin??
pi_87801926
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:50 schreef popolon het volgende:

[..]

Magic is coming home. O+
Johnson is een van de weinige sporters die na zijn carriere ook erg succesvol is geweest. Pistons zou volgens de geruchten een van de opties zijn ja, maar hij zou ook graag willen helpen om de NFL terug naar LA te brengen. Het is natuurlijk ook belachelijk dat de tweede stad geen NFL-team heeft.
pi_87814203
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef Bobbie_vp het volgende:

[..]

Dan gaat Orlando nog meer op de deur kloppen voor een ring, Howard, Carter en Melo zou echt niet normaal zijn..
Helaas is de payroll van Orlando de op-één-na hoogste van de league, maar persoonlijk denk ik dat 'Melo niet naar teams moet kijken als Knicks, Nets etc. oO<
pi_87819538
Wat vinden jullie van de nieuwe LeaguePass?
Is iig gratis te zien tot 1 november.
Ik vind het wel leuk dat je 4 games tegelijkertijd kan kijken, maar de kwaliteit is soms zelfs op z'n hoogst (4000 kbit) nog matig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')