Hij had volgens mij getekend bij de Nuggetsquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:29 schreef Anatool het volgende:
Iemand die weet waar Mbenga naar toe gaat ?
Nee kreeg alleen aanbieding, lijkt er op dat hij naar China gaat.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hij had volgens mij getekend bij de Nuggets
Zeker om het roster te vullenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:11 schreef Greetings het volgende:
De mislukkeling van de Matrixx Magixx van 2 jaar terug, Mickell Gladness die gemiddeld zo'n 5 minuten per wedstrijd speelde, is dit seizoen teamgenoot van Lebron James![]()
http://sports.espn.go.com/chicago/nba/news/story?id=5644724quote:DEERFIELD, Ill. -- Chicago Bulls forward Carlos Boozer has a broken right hand that will require surgery, and he is expected to be out eight weeks, the team announced Sunday afternoon.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:13 schreef Bobbie_vp het volgende:
Ik was een Heat-fan, maar nu begin ik toch echt te twijfelen na het aantrekken van James, Bosh niet die was al geweldig bij de Raptors. James is gewoon niet mijn speler....
Zo begon het ook bij mijquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:33 schreef Cudles het volgende:
Nu Lakers tegen de Wolves. Ik ga dit seizoen de NBA beetje volgen. Aangestoken door NBA 201 op de PS3 van een vriend.
Lakers in West, Bulls in Eastquote:
De Jazz, Heat en Thunder vooral.quote:
Ooit begonnen door Bulls vs Blazers op de Super Nintendoquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:33 schreef Cudles het volgende:
Nu Lakers tegen de Wolves. Ik ga dit seizoen de NBA beetje volgen. Aangestoken door NBA 201 op de PS3 van een vriend.
Lakers natuurlijk! Zal alles wel beetje volgen maar vooral de Lakersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |