abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84025159
Ik vind Big Z niet zo goed, had liever Big Ben maar het team begint echt vorm te krijgen met leuke namen en spelers. Vraag me ook af of Big Z meer dan 15 minuten per game gaat spelen. Haslem zal ondanks zijn lengte van 6"8 waarschijnlijk ook regelmatig minuten als center gaan maken. Met Big Ben zouden we dan vooruit gaan op center-lengte .

Er is alleen niet zoveel cap space meer, dus een leuke naam zal er vast niet meer bijkomen. Maar dit team is echt al geweldig. Onze 3rd option is beter dan de 1st option van de meeste teams.

Magic, Lakers, Magic, Celtics, Bulls, Mavericks, Thunder, Bring it on!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:40:11 #52
266393 BarneyStinsonn
It's going to be legendar
pi_84025608
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Tyson Chandler naar de Raptors
Hij gaat toch naar Dallas!
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 14 juli 2010 @ 07:16:29 #53
67205 Colplay
How you doin??
pi_84031178
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:32 schreef ujjain het volgende:
Ik vind Big Z niet zo goed, had liever Big Ben maar het team begint echt vorm te krijgen met leuke namen en spelers. Vraag me ook af of Big Z meer dan 15 minuten per game gaat spelen. Haslem zal ondanks zijn lengte van 6"8 waarschijnlijk ook regelmatig minuten als center gaan maken. Met Big Ben zouden we dan vooruit gaan op center-lengte .

Er is alleen niet zoveel cap space meer, dus een leuke naam zal er vast niet meer bijkomen. Maar dit team is echt al geweldig. Onze 3rd option is beter dan de 1st option van de meeste teams.

Magic, Lakers, Magic, Celtics, Bulls, Mavericks, Thunder, Bring it on!
Aangezien de Heat alleen nog maar minimumspelers toe kan voegen valt dit me echt mee. Had eigenlijk verwacht dat ze volgend jaar met een nieuwe draftpick, mid level exception en bi-annual exception pas de rotatie echt af kunnen maken.

En ik denk dat Z. beter bij de Heat past dan Big Ben. Je hebt spelers nodig die kunnen schieten als hun verdediger gaat helpen. Z. kan dat veel beter dan Ben. Al is Big Ben verdedigend natuurlijk wel beter.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  woensdag 14 juli 2010 @ 07:32:52 #54
67205 Colplay
How you doin??
pi_84031247
Juwan Howard is met Miami in gesprek voor een contract, dus het lijkt er op dat de Heat weer een speler gevonden hebben.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_84033615
tvp.
pi_84041229
Wel een positief signaal voor nieuwe, jonge spelers dat er een hoop veteranen zijn die even laten zien dat niet de hele wereld om geld draait.
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:12:18 #57
67205 Colplay
How you doin??
pi_84044624
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:07 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Wel een positief signaal voor nieuwe, jonge spelers dat er een hoop veteranen zijn die even laten zien dat niet de hele wereld om geld draait.
Mee eens.

En hoe ironisch is het dat uitgerekend Joe Johnson, die de play-offs als extra werk zag en niet van plan was zich enigszins in te spannen, het grootste contract krijgt van meer dan 110 miljoen dollar. Tijdens de play-offs zei iedereen dat zijn prestaties hem geld gingen kosten, maar dat blijkt dus niet waar te zijn.
pi_84078849
Jermaine O'Neal is nu ook naar Boston.
Ben benieuwd!
The Older I Get, The Better I Was
pi_84079003
Al Harrington naar de Nuggets, in ieder geval zijn ze één big man rijker.
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:27:08 #60
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84090630
Qua lengte misschien maar zo speelt 'ie niet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 15 juli 2010 @ 22:27:31 #61
266393 BarneyStinsonn
pi_84111620
Misschien gek, maar ik ben benieuwd naar de Sacramento Kings dit jaar. Vooral met DeMarcus Cousins wat echt een groot talent is.

PG: Tyreke Evans
SG: Beno Udrih/Francisco Garcia
SF: Omri Casspi/Donte Greene
PF: Carl Landry/Jason Thompson
C: Samuel Dalembert/Cousins/Whiteside

Zeer talentvol team met ROY Tyreke Evans, Casspi, Jason Thompson en Cousins en sterke veteranen als Dalembert, Landry en Udrih
pi_84119500
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:27 schreef popolon het volgende:
Qua lengte misschien maar zo speelt 'ie niet.
Tja, ik denk dat Kenyon ook niet meer lang 'goed' blijft spelen bij de Nuggets met zijn knieblessures,
Wie zou een goede vervanger voor hem zijn, die wel bereikbaar is?
pi_84119527
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Misschien gek, maar ik ben benieuwd naar de Sacramento Kings dit jaar. Vooral met DeMarcus Cousins wat echt een groot talent is.

Zeer talentvol team met ROY Tyreke Evans, Casspi, Jason Thompson en Cousins en sterke veteranen als Dalembert, Landry en Udrih
Zou een nieuw OKC kunnen worden natuurlijk. Ben benieuwd hoe ze het de komende jaren gaan doen. Kings die hebben geen 'hoge contracten', toch? Hopelijk pakken ze dan volgend jaar nog een goede free-agent kunnen pakke.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:35:29 #64
67205 Colplay
How you doin??
pi_84145994
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 02:05 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Zou een nieuw OKC kunnen worden natuurlijk. Ben benieuwd hoe ze het de komende jaren gaan doen. Kings die hebben geen 'hoge contracten', toch? Hopelijk pakken ze dan volgend jaar nog een goede free-agent kunnen pakke.
Dalembert krijgt meer dan 12 miljoen komend seizoen, maar is free-agent. Kings hebben volgens onderstaande site 26 mljoen vastleggen voor 2011-2012. Dus hebben dan zeker ruimte om spelers te halen.

http://www.hoopsworld.com/Story.asp?story_id=9170
pi_84160771
Damarcus Cousins is wel een beest zeg, potverdomme. Verder ben ik ook onder de indruk van McGee van Washington. Summerleague is best leuk, maar van mij mag het echte werk weer beginnen
pi_84185413
Ronnie Brewer naar de Bulls
quote:
NBA sources confirmed on Friday a Bulls.com report that the team has agreed to terms with free agent guard Ronnie Brewer on a three-year, $12.5 million deal.
  zondag 18 juli 2010 @ 00:25:20 #67
266393 BarneyStinsonn
pi_84186472
Mijn favoriete Bull blijft helaas niet in Chitown, maar gaat naar Houston. We hebben het hier uiteraard over Brad Miller
  zondag 18 juli 2010 @ 05:30:19 #68
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84190466
Miller doet me denken aan een iets mindere Rik Smits. Smits was beter, duidelijk. Maar wel vergelijkbare 'skills': Matige rebounder, prima jumper en goede passer.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 18 juli 2010 @ 23:46:42 #69
67205 Colplay
How you doin??
pi_84217278
Miami heeft weer een rosterspot gevuld waarschijnlijk. James Jones komt terug. En dat terwijl hij van San Antonio bijna 6 mln per jaar kon krijgen en in Miami maar 1 mln.
  zondag 18 juli 2010 @ 23:47:28 #70
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84217303
Penny Hardaway heeft ook al een open sollicitatie gedaan.

http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=5386882
pi_84219997
Haha, vul dat hele team maar met bejaarde spelers. Eens kijken hoeveel energie ze over hebben na 82 wedstrijden.
pi_84223994
Haha, ik vind dat de Heat er toch echt leuk uit gaat zien!
Beter dan je zou verwachten bij zo weinig cap space voor reserve-spelers, terwijl die enorm belangrijk zijn.
pi_84230903
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 23:55 schreef YellowBlacks het volgende:
Ronnie Brewer naar de Bulls
[..]

Chicago Jazz met Boozer, Korver en Brewer bij de Bulls.
  Redactie Sport woensdag 21 juli 2010 @ 16:41:31 #74
218273 crew  JayJay8
pi_84320016
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef BarneyStinsonn het volgende:

pi_84323252
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef T-Rigg het volgende:

[..]

Chicago Jazz met Boozer, Korver en Brewer bij de Bulls.
Deron Williams?

Hij is niet meer zo gelukkig in Utah. Misschien willen de Bulls hem ook wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')