quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:58 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Orlando.
&
De Thunder, omdat die het lekkerste jonge team hebben.
League pass via de schotel kan in nederland niet (als ik het mis heb hoor ik het graag). Maar via broadband is geweldig, en het wordt dit jaar alleen maar beter. Ik had dan wel de HD versie genomen, hoor slechte verhalen over de gewone versie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:41 schreef Diabolic88 het volgende:
Heeft iemand van jullie enige ervaring met league pass via de schotel of eventueel broadband?
hoe is de kwaliteit? buffert het veel?
Het scheelt wel een hoop gedoe, niet steeds goede streams te hoeven zoeken enzo. Je hebt gewoon standaard prima beeld en geluid.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:12 schreef Ricard0j het volgende:
League Pass zelf is een super ding, alleen prjizig vind ik. Vooral omdat je ze natuurlijk ook gratis kunt bekijken via streams.
http://www.nba.com/global/lp_email_capture_page.htmlquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:36 schreef Diabolic88 het volgende:
Heeft iemand een link? Want ik kan herinerren dat ik het ooit een keer had voor een half seiizoentje maar het werkte echt bagger..
Is toch in het begin van het seizoen toch rond de 150 euro?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:04 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik vind die 100 dollar wel meevallen eigenlijk
+ Goede kwaliteit
+ Altijd beschikbaar
- Prijskaartje
Als je naar de NFL kijkt, die vragen voor zestien weken geloof ik 350 dollar. Dat vind ik nogal een verschil. Ik ga dit jaar trouwens voor de HD-versie, niet voor de normale kwaliteit. Die normale was ook prima, maar ik heb een 16:9 scherm dus die wordt met die instellingen niet helemaal benut en dat is zonde. Bovendien hoop ik binnenkort een projector tot m'n beschikking te hebben en dan in HD kijken lijkt me echt het toppunt van genieten
Ik denk dat Mike Miller het heel goed gaat doen bij de Heat. De aandacht voor de andere drie gaat er voor zorgen dat er veel ruimte op de driepuntlijn komt. Dus om nu te zeggen dat het alleen die drie zijn, dat denk ik niet. Alleen op center komen ze echt kracht te kort, zeker tegen Boston, Orlando en LA.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:49 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Is toch in het begin van het seizoen toch rond de 150 euro?
Nja 100 euro valt nog wel mee. De HD is wel veel beter dan die 4:3 versie.
Overigens denk ik dat de Lakers toch weer kampioen worden. Ik zat zo te kijken naar de Heat, maar het team draait alleen om die 3. Bij de Lakers zijn het dan Bryant, Bynum, Gasol (en Artest), maar de rest kan 'r ook wat van. Dat idee heb ik nou niet bij de Heat, alleen Haslem dan.
Weet je dat zeker? Volgens mij schakelt hij alle andere wedstrijden uit, zodra hij merkt dat je op één account meerdere wedstrijden kijkt. Dus misschien dat anderen je account kunnen gebruiken, maar als jij aan het kijken bent, en iemand anders schakelt ergens anders in, ben jij je game kwijt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Greetings het volgende:
ILP is top idd. Altijd veel gezeik mee gehad maar vorig seizoen eindelijk eens prima mee kunnen kijken.
Het is die 150 euro ongeveer dik waard.
Maar je kan ook gewoon met meerdere IP's tegelijk kijken en dus een account met een paar man delen eventueel.
Ik was al aan het kijken, leuke matchquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:41 schreef Greetings het volgende:
http://www.nba.com/uk/events/live.jsp
Hier nu live Knicks-Wolves in Paris
Leuke wedstrijd ja, Randalph speelt wel lekkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik was al aan het kijken, leuke match
Ook bij de Mediamarkt? Ff langs dan straksquote:
Ik nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:03 schreef Colplay het volgende:
Vanavond Barcelona - Lakers. Ben eigenlijk wel benieuwd wat Rubio kan doen tegen Fisher. Al is het natuurlijk niet te vergelijken met wanneer hij in de NBA zou spelen.
whe heh hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:32 schreef popolon het volgende:
De verrassing van vorig seizoen voor de Pistons, Jerebko, gescheurde achilles. Here we go again.
Lions, Pistons, het zit niet echt mee met Detroit he?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:32 schreef popolon het volgende:
De verrassing van vorig seizoen voor de Pistons, Jerebko, gescheurde achilles. Here we go again.
steamquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:34 schreef Bobbie_vp het volgende:
Is 2K11 verkrijgbaar op pc, ik kan dit helemaal nergens vinden...
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:12 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Lions, Pistons, het zit niet echt mee met Detroit he?
Dan de hoop maar ergens anders op vestigen hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
Gisteravond naar de Ramblas geweest denk ik. Is echt typische preseasongame, wat een drama. FCB wint dan ook met 92-88quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef Ricard0j het volgende:
Lakers zien er trouwens niet echt wakker uit.
Check alleen de reviews maar en je weet genoeg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:16 schreef Reddiablo het volgende:
en hoe is 2K11??
NBA Elite wordt het, maar dat wordt hem niet met die rampzalige besturing.
Geen een 3punter.... Wat een drama...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:13 schreef Colplay het volgende:
[..]
Gisteravond naar de Ramblas geweest denk ik. Is echt typische preseasongame, wat een drama. FCB wint dan ook met 92-88
Blazers and injury's...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:57 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Check alleen de reviews maar en je weet genoeg.
NEE TOCH: According to Portland Trail Blazers radio play-by-play broadcaster Brian Wheeler of 95.5 FM, Blazers center Jeff Pendergraph fell to the floor during the second quarter of tonight's preseason game against the Utah Jazz, clutching his right knee in pain.
Blazers trainer Jay Jensen attended to Pendergraph and, after a stoppage in play, Pendergraph was taken off of the court in a wheelchair, according to Wheeler
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |