Ah, ik doe steeds B - en telkens een blocking foul, LOLquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:32 schreef zeebeschuit het volgende:
Lukt t jullie wel om een Charge te krijgen?
Oh werkt niet meer met B maar met stick naar boven.
Griffin gaat beasten dit jaar!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:05 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Is dit overigens niet gewoon het NBA topic, niet het NBA 2k11 topic :p?
Ik ben zeer benieuwd hoe Blake Griffin het gaat doen dit jaar, ziet er tot op heden goed uit met spectaculaire dunks etc.
Ja had ik eerst ook idd. Snapte 't al nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:57 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ah, ik doe steeds B - en telkens een blocking foul, LOL
Ik ben nu al aan het genieten van John wall en blake griffin.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:05 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Is dit overigens niet gewoon het NBA topic, niet het NBA 2k11 topic :p?
Ik ben zeer benieuwd hoe Blake Griffin het gaat doen dit jaar, ziet er tot op heden goed uit met spectaculaire dunks etc.
Hoop het ook, niet dat 'r na een aantal wedstrijden blijkt dat een andere gewricht geblesseerd is.quote:
Mwoah, ik denk toch wel de playoffs hoor... Warrick, Turkoglu en Childress zijn zeker niet slecht... Lopez gaat nog wat beter worden... als Nash en Hill niet geblesseerd raken, ziet het er echt wel aardig uit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:25 schreef Ricard0j het volgende:
De Suns zullen dit jaar niets gaan voorstellen. Verliezen nu ook van Toronto en staan al 1-5 in preseason, hoewel dit natuurlijk niet een goede graadmeter is.
[..]
Hoop het ook, niet dat 'r na een aantal wedstrijden blijkt dat een andere gewricht geblesseerd is.
Idee had ik ook, maar dan moet Yao natuurlijk heel blijven en dat is een utopie. Dan zou Rockets aardig sterk zijn. Luis Scola, Ming, Kevin Martin hmm.. Ben benieuwd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Rockets gaan denk ik de plaats van de Suns innemen.
Ik mis de tijden van Mike Bibby, Doug Christie, Peja Stojakovic, Chris Webber, Vlade Divac en Brad Miller bij de Kingsquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:56 schreef Reddiablo het volgende:
't wordt wel lastig
hmmm, de Kings kunnen ook niet veel slechter
Chokersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:46 schreef BarneyStinsonn het volgende:
[..]
Ik mis de tijden van Mike Bibby, Doug Christie, Peja Stojakovic, Chris Webber, Vlade Divac en Brad Miller bij de Kings.
Overigens is dat Kings team van dit seizoen best interessant met RotY Evans, Cousins die een erg talentvolle center/pf is(alleen geestelijk niet helemaal 100%) en waar ze met Donte Greene, Jason Thompson, Omri Casspi en Hassan Whiteside nog vier grote talenten hebben. Ze zijn sowieso beter dan afgelopen seizoen.
Een ander team waar ik wel benieuwd naar ben zijn de NY Knicks met Amare, Gallinari en de talentvolle Randolph. Misschien met een gelukje een plek in de play-offs afdwingen
Ben wel erg benieuwd naar Blake Griffin. Nog een paar dagen en heb er zin inquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:31 schreef Os__ het volgende:
![]()
![]()
Nice, eindelijk een nieuwe alley-oop combo na de Crescent City Connection.
quote:Hmm, blijven geruchten, dus ben benieuwd.Op woensdag 20 oktober 2010 09:42 schreef Colplay het volgende:
Gesprekken tussen Denver en NY over Anthony hervat. Melo wil niet bijtekenen dus die is echt wel voor de trade deadline weg en misschien al wel deze week.
quote:Dan gaat Orlando nog meer op de deur kloppen voor een ring, Howard, Carter en Melo zou echt niet normaal zijn..Op donderdag 21 oktober 2010 12:55 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Hmm, blijven geruchten, dus ben benieuwd.
Overigens zou het wel geniaal zijn als ie bv Orlando zou kunnen komen. Maar ja, dagdromen
quote:Geruchten gaan dat 'ie een team gaat (op)kopen. Hopelijk de Pistons, wat zou DAT geweldig zijn.Magic is seriously cashing out of his investments.
He sold his 5% share of the Lakers for 35 mil
Then he sold his Starbucks shares for 100 mil
On the radio they are reporting he is selling 2 of his summer homes, one of his private jets, his Magic Johnson theaters and TGIFs. He reportedly will receive an additional 325 mil for these commodities.
Thats 470 mil in 3 days.
quote:Magic Johnson stuurde mij 450 miljoen euro, dat was echt fantastisch.Op donderdag 21 oktober 2010 17:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat 'ie een team gaat (op)kopen. Hopelijk de Pistons, wat zou DAT geweldig zijn.
Magic is coming home.
quote:Johnson is een van de weinige sporters die na zijn carriere ook erg succesvol is geweest. Pistons zou volgens de geruchten een van de opties zijn ja, maar hij zou ook graag willen helpen om de NFL terug naar LA te brengen. Het is natuurlijk ook belachelijk dat de tweede stad geen NFL-team heeft.Op donderdag 21 oktober 2010 17:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat 'ie een team gaat (op)kopen. Hopelijk de Pistons, wat zou DAT geweldig zijn.
Magic is coming home.
quote:Helaas is de payroll van Orlando de op-één-na hoogste van de league, maar persoonlijk denk ik dat 'Melo niet naar teams moet kijken als Knicks, Nets etc.Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef Bobbie_vp het volgende:
[..]
Dan gaat Orlando nog meer op de deur kloppen voor een ring, Howard, Carter en Melo zou echt niet normaal zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |