Hij gaat toch naar Dallas!quote:
Aangezien de Heat alleen nog maar minimumspelers toe kan voegen valt dit me echt mee. Had eigenlijk verwacht dat ze volgend jaar met een nieuwe draftpick, mid level exception en bi-annual exception pas de rotatie echt af kunnen maken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:32 schreef ujjain het volgende:
Ik vind Big Z niet zo goed, had liever Big Ben maar het team begint echt vorm te krijgen met leuke namen en spelers. Vraag me ook af of Big Z meer dan 15 minuten per game gaat spelen. Haslem zal ondanks zijn lengte van 6"8 waarschijnlijk ook regelmatig minuten als center gaan maken. Met Big Ben zouden we dan vooruit gaan op center-lengte.
Er is alleen niet zoveel cap space meer, dus een leuke naam zal er vast niet meer bijkomen. Maar dit team is echt al geweldig. Onze 3rd option is beter dan de 1st option van de meeste teams.![]()
Magic, Lakers, Magic, Celtics, Bulls, Mavericks, Thunder, Bring it on!
Mee eens.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:07 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Wel een positief signaal voor nieuwe, jonge spelers dat er een hoop veteranen zijn die even laten zien dat niet de hele wereld om geld draait.
Tja, ik denk dat Kenyon ook niet meer lang 'goed' blijft spelen bij de Nuggets met zijn knieblessures,quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:27 schreef popolon het volgende:
Qua lengte misschien maar zo speelt 'ie niet.
Zou een nieuw OKC kunnen worden natuurlijk. Ben benieuwd hoe ze het de komende jaren gaan doen. Kings die hebben geen 'hoge contracten', toch? Hopelijk pakken ze dan volgend jaar nog een goede free-agent kunnen pakke.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Misschien gek, maar ik ben benieuwd naar de Sacramento Kings dit jaar. Vooral met DeMarcus Cousins wat echt een groot talent is.
PG: Tyreke Evans
SG: Beno Udrih/Francisco Garcia
SF: Omri Casspi/Donte Greene
PF: Carl Landry/Jason Thompson
C: Samuel Dalembert/Cousins/Whiteside
Zeer talentvol team met ROY Tyreke Evans, Casspi, Jason Thompson en Cousins en sterke veteranen als Dalembert, Landry en Udrih
Dalembert krijgt meer dan 12 miljoen komend seizoen, maar is free-agent. Kings hebben volgens onderstaande site 26 mljoen vastleggen voor 2011-2012. Dus hebben dan zeker ruimte om spelers te halen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:05 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Zou een nieuw OKC kunnen worden natuurlijk. Ben benieuwd hoe ze het de komende jaren gaan doen. Kings die hebben geen 'hoge contracten', toch? Hopelijk pakken ze dan volgend jaar nog een goede free-agent kunnen pakke.
quote:NBA sources confirmed on Friday a Bulls.com report that the team has agreed to terms with free agent guard Ronnie Brewer on a three-year, $12.5 million deal.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Misschien gek, maar ik ben benieuwd naar de Sacramento Kings dit jaar. Vooral met DeMarcus Cousins wat echt een groot talent is.
PG: Tyreke Evans
SG: Beno Udrih/Francisco Garcia
SF: Omri Casspi/Donte Greene
PF: Carl Landry/Jason Thompson
C: Samuel Dalembert/Cousins/Whiteside
Zeer talentvol team met ROY Tyreke Evans, Casspi, Jason Thompson en Cousins en sterke veteranen als Dalembert, Landry en Udrih
Deron Williams?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef T-Rigg het volgende:
[..]
Chicago Jazz met Boozer, Korver en Brewer bij de Bulls.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:47 schreef JayJay8 het volgende:
Matt Barnes en Theo Ratliff tekenen bij de Lakers.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Lakers hebben 'under the radar' een aantal hele goede dingen gedaan. Weer twee spelers die waardevol gaan zijn vanaf de bank.
Kunnen ze niet van Vujacic af? Dan zijn ze al een stuk beter te pruimen, heb zo'n hekel aan die eikel.
Barnes is sowieso beter dan die lul.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:20 schreef Multiply het volgende:
Hm word een apart seizoen voor mij. De Lakers hebben er dus een speler bij die ik echt haat. (Barnes) Ik kan die gast echt niet uitstaan.
Denk dat ie wel rond de 20 minuten gaat spelen hoor. Minuten van Kobe en Artest kunnen wel wat omlaagquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:41 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Hij zal sowieso niet veel speelminuten krijgen denk ik. De Lakers hebben wel veel geluk gehad met Artest dit seizoen... die gedroeg zich eigenlijk prima.
Inderdaad tragisch. Bij Sports Illustrated nog een ander verhaal over Wright. Hij regelde baantjes voor zijn vrienden om ze ook een goed leven te geven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:18 schreef Dunckie het volgende:
Ex-NBA speler Lorenzen Wright dood gevonden
Tragisch verhaal zeg. Zo ben je miljonair en verdien je je geld met het leukste spelletje ter wereld, en zo ben je 35 en dood.
Balen dat de overstap naar Toronto niet doorging.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:45 schreef popolon het volgende:
Denk ik ook, Barnes gaat (weer) laten zien dat het een fantastische role player is.
Mooi verhaal. Hij stond bekend als een 'good guy'quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Inderdaad tragisch. Bij Sports Illustrated nog een ander verhaal over Wright. Hij regelde baantjes voor zijn vrienden om ze ook een goed leven te geven.
Ik ben in ieder geval geďnteresseerd om mee te doen!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Gaat een van jullie nog een ESPN/Yahoo Fantasy Basketball League starten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |