Mike Miller als Center? denk het niet hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:08 schreef ujjain het volgende:
PG: Chalmers
SG: Wade
SF: Lebron
PF: Bosh
C: M. Miller (rond)
Wade en Lebron hebben zelf al veel assists, dus nu nog 2-3 goede rotation spelers.
Had het toevallig ook net gelezen, hij is behoorlijk pissed inderdaad! Heel de staat Ohio lijkt pissed te zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:36 schreef popolon het volgende:
Open Letter to Fans from Cavaliers Majority Owner Dan Gilbert
Iemand is boos.
Ik blijf gewoon fan van de Celticsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef ujjain het volgende:
Nu zal iedereen wel fan worden van Miami Heat.
[ afbeelding ]
QFTquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:04 schreef popolon het volgende:
Zou me verbazen als ze meteen een ring pakken, echt. Laat Riley eerst maar eens een fatsoenlijke bank neerzetten, zonder een goede bank red je het niet. De Lakers en Celtics hebben dat de laatste jaren wel bewezen.
Het is heel moeilijk om spelers te vergelijken, zeker als ze op verschillende posities lopen. Bryant presteerde met de lakers ook niets tot Gasol kwam. (Over onderschatte spelers gesproken, in de Finals was onze Spanjaard in Game 7 natuurlijk met afstand de beste speler. Jammer dat hij alleen zo weinig de bal krijgt).quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:51 schreef ujjain het volgende:
Vroeger vond ik
1 Bryant
2 Lebron
3 Wade
4 Howard
5 Chris Paul
6/7 Tim Duncan en Kevin Garnett
Nu hebben we bij Oklahoma een ventje die 20 ppg had in zijn 1e seizoen, 25ppg in zijn 2e seizoen en 30ppg in zijn 3e seizoen, kun je berekenen hoeveel hij scoort in zijn 10e seizoen. 20+5*9=65ppg. Misschien zit hij nu ook wel in de top-5 qua spelers.
Chris Bosh is ook een top-10 speler. Chris Paul heeft dipje en TD/KG is moeilijk in te schatten nog.
Lebron James had de meeste wins met een slecht team. Kobe Bryant heeft een prachtig team. Lebron James zou met dat team ook rings winnen en Bryant zou met het Cavaliers team geen rings winnen. Ik denk dat de top-3 nog steeds 1) Bryant, 2) Lebron 3) Wade is, al is Howard ook ongelovelijk belangrijk.
Het lijkt erop dat de Miami Heat weer zonder center gaat spelen, waarschijnlijk een amateur als Joel Anthony. De bank wordt afwachten, met Eddie House en Ben Wallace als veteran minimum zou ik erg blij zijn.
Sommige Heaters willen al gaan spelen met Chris Bosh als center en met Lebron James als PG.Ik hoop dat we een redelijke center regelen en dat we Bosh gewoon op PF hebben en Lebron gewoon op SF. Mensen zijn in ieder geval ongelovelijk blij met Mike Miller en willen hem in de basis naast Wade,Lebron,Bosh.
http://i.fokzine.net/s/sleephappy.gif
Let the games begin!![]()
PS: Het Miami Heat forum heeft echt 50x meer posts per dag dan normaal.![]()
PS2: De Miami Hate heat begint ook al, Knick-fans die 2-80 geen probleem vinden en vinden dat de Heat nu buitengesloten moeten worden van trades door alle NBA teams![]()
't Ging niet om het geld?quote:It's funny that the big 3 ended up in Miami, most likely for the tax structure. Playing in NY would have cost Lebron $12M in taxes.
about an hour ago via Twitter Comment Like @----- on Twitter
That's based on a 5-year, $96M contract. Taking "less money" in Florida means paying fewer tax dollars and keeping more of your actual salary.
Ook als hij in Cleveland was gebleven was er kritiek geweest. Dan was hij voor het grootste contract gegaan (zelfde als Johnson, 118 miljoen in 6 jaar). Scheelt dus ongeveer 20 miljoen met nu, dus nee, ging niet om geld Popo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:00 schreef ujjain het volgende:
Ach, in New York had hij meer verdiend dan in Miami, vanwege sponsoring.
Ik denk niet dat het om het geld gaat.
Maar inderdaad, je betaalt geen state tax in Florida. Daarom overwoog Odom vorige zomer ook te kiezen voor MLE van Miami i.p.v. miljoenen extra van Lakers.
Waarom had Lebrno niet naar Miami moeten gaan?
- Zijn legacy zou groter zijn bij winnen in New York of Cleveland, dan winnen met Wade en Bosh
- Hij breekt het hart van Cleveland
- Bulls hebben dieper team
Op alle keuzes zou veel kritiek zijn, ook als hij voor de Knicks had gekozen had men gezegd dat hij voor het geld koos en voor de faam en dat hij een enorm ego heeft en Cleveland in de steek laat.
Alleen bij Cleveland blijven was een keuze geweest, waar hij niet veel kritiek op zou krijgen, al is dat team gewoon erg slecht met weinig uitzicht op verbetering. Lebron heeft nooit de medespelers gehad die Howard, Kobe en Garnett bijvoorbeeld wel hebben.
Hij was machteloos in de play-offs vorig jaar tegen de Celtics, omdat hij in z'n 1tje moest vechten tegen een goed team en de kans was groot dat volgend jaar exact hetzelfde zou zijn. Hij levert geld in bij Miami om rings te winnen. En inderdaad, nog steeds verdient hij enorm veel en dus net zo veel als hij bij New York zou verdienen als hij geen geld zou inleveren, vanwege belastingen.
Ja dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:43 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ook als hij in Cleveland was gebleven was er kritiek geweest. Dan was hij voor het grootste contract gegaan (zelfde als Johnson, 118 miljoen in 6 jaar). Scheelt dus ongeveer 20 miljoen met nu, dus nee, ging niet om geld Popo.
Maar situatie is toch fantastisch voor hem. Lekker basketballen met je vrienden, voor een vorstelijk salaris en dat in een schitterende stad met heerlijk klimaat en prima uitgaansmogelijkheden. En hij hoeft ook nog eens niet elke dag de hele ploeg te dragen omdat de anderen dat ook kunnen. Wie zou hier nee tegen zeggen?
Dat ben ik wel met je eens. Op zich vond ik idee van de uitzending nog wel aardig, gezien het de kans gaf geld in te zamelen voor het goede doel. Maar hij had in de uitzending bijvoorbeeld wel even het publiek van de Cavs mogen bedanken voor de afgelopen zeven jaar. Dat het een moeilijke beslissing was om te gaan, maar dat hij maar kort de tijd had om zijn dromen na te streven en de Heat de beste kans waren om met vrienden een kampioenschap te winnen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:14 schreef popolon het volgende:
Klopt ook hoor Colplay, het enige wat me tegenstaat, en ik als Piston fan zou het prachtig moeten vinden, is het 'in your face Cleveland' van James door dat prime time optreden op tv. Erg onprofessioneel tegenover je oude team, fans en teamgenoten. 't Is gewoon een trap nageven en had veel netter gemoeten.
(Bron: ESPN)quote:Lakers free agent point guard Derek Fisher has a meeting scheduled with Miami Heat president Pat Riley on Saturday, according to a source close to the situation. Fisher's preference remains to re-sign with the Lakers, but he feels the need to explore his options and listen to Riley's pitch.
quote:Here is the latest salary cap snapshot of the Miami Heat based on signings to date:
Updated: July 10, 2010
Signed Players (2010-11 Salary)
14,000,000 = Dwayne Wade
14,500,000 = Lebron James
14,500,000 = Chris Bosh
5,100,000 = Mike Miller (1)
847,000 = Mario Chalmers
3,325,000 = Cap hold for seven roster slots
52,272,000 = Total committed salaries + holds
58,044,000 = 2010-11 Salary Cap
5,772,000 = Cap Space Remaining
NOTES:
(1) - Reports surfaced on 7/10 speculating Miller may sign for a 5/25 deal. The 5,100,000 starting salary assumes a 5/30 contract with 8% raises. If the contract is a 5/25 deal with 8% raises then the starting salary would be ~4.25m. Once details are confirmed Miller's cap impact will be updated.
James die ook een half miljoen meer verdiend dan Wade en Bosh.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:09 schreef ujjain het volgende:
Door naar Miami te vliegen is hij al 1% van zijn mogelijke salaris kwijt. Hij is simpelweg niet meer dan veteran minimum waard. Hiervoor verdiende hij 5, 6 miljoen per jaar, maar hij is nu 35.
[..]
Ja erg knap. Alle spelers hadden voor hogere bedragen ergens anders kunnen tekenen, maar Riley weet iedereen over te halen. Haslem door hem een contract voor vijf jaar te geven. Misschien wat lang voor zijn leeftijd, maar tegen die tijd haalt Riley wel een goede vervanger.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef popolon het volgende:
Big Z dus ook. Potdimme zeg, dat wordt toch een aardig team zo. Riley is aan het toveren.
Zou me niet verbazen als Riley op de bank gaat zitten mocht het 'misgaan'. Sterker nog, ik geloof er heilig in.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ja erg knap. Alle spelers hadden voor hogere bedragen ergens anders kunnen tekenen, maar Riley weet iedereen over te halen. Haslem door hem een contract voor vijf jaar te geven. Misschien wat lang voor zijn leeftijd, maar tegen die tijd haalt Riley wel een goede vervanger.
Dat Riley gaat coachen verwacht ik ook wel. Deed hij al met SVG voor het kampioenschap en dit zal hij wel helemaal niet meer laten lopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Riley op de bank gaat zitten mocht het 'misgaan'. Sterker nog, ik geloof er heilig in.
Hij gaat toch naar Dallas!quote:
Aangezien de Heat alleen nog maar minimumspelers toe kan voegen valt dit me echt mee. Had eigenlijk verwacht dat ze volgend jaar met een nieuwe draftpick, mid level exception en bi-annual exception pas de rotatie echt af kunnen maken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:32 schreef ujjain het volgende:
Ik vind Big Z niet zo goed, had liever Big Ben maar het team begint echt vorm te krijgen met leuke namen en spelers. Vraag me ook af of Big Z meer dan 15 minuten per game gaat spelen. Haslem zal ondanks zijn lengte van 6"8 waarschijnlijk ook regelmatig minuten als center gaan maken. Met Big Ben zouden we dan vooruit gaan op center-lengte.
Er is alleen niet zoveel cap space meer, dus een leuke naam zal er vast niet meer bijkomen. Maar dit team is echt al geweldig. Onze 3rd option is beter dan de 1st option van de meeste teams.![]()
Magic, Lakers, Magic, Celtics, Bulls, Mavericks, Thunder, Bring it on!
Mee eens.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:07 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Wel een positief signaal voor nieuwe, jonge spelers dat er een hoop veteranen zijn die even laten zien dat niet de hele wereld om geld draait.
Tja, ik denk dat Kenyon ook niet meer lang 'goed' blijft spelen bij de Nuggets met zijn knieblessures,quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:27 schreef popolon het volgende:
Qua lengte misschien maar zo speelt 'ie niet.
Zou een nieuw OKC kunnen worden natuurlijk. Ben benieuwd hoe ze het de komende jaren gaan doen. Kings die hebben geen 'hoge contracten', toch? Hopelijk pakken ze dan volgend jaar nog een goede free-agent kunnen pakke.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Misschien gek, maar ik ben benieuwd naar de Sacramento Kings dit jaar. Vooral met DeMarcus Cousins wat echt een groot talent is.
PG: Tyreke Evans
SG: Beno Udrih/Francisco Garcia
SF: Omri Casspi/Donte Greene
PF: Carl Landry/Jason Thompson
C: Samuel Dalembert/Cousins/Whiteside
Zeer talentvol team met ROY Tyreke Evans, Casspi, Jason Thompson en Cousins en sterke veteranen als Dalembert, Landry en Udrih
Dalembert krijgt meer dan 12 miljoen komend seizoen, maar is free-agent. Kings hebben volgens onderstaande site 26 mljoen vastleggen voor 2011-2012. Dus hebben dan zeker ruimte om spelers te halen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:05 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Zou een nieuw OKC kunnen worden natuurlijk. Ben benieuwd hoe ze het de komende jaren gaan doen. Kings die hebben geen 'hoge contracten', toch? Hopelijk pakken ze dan volgend jaar nog een goede free-agent kunnen pakke.
quote:NBA sources confirmed on Friday a Bulls.com report that the team has agreed to terms with free agent guard Ronnie Brewer on a three-year, $12.5 million deal.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Misschien gek, maar ik ben benieuwd naar de Sacramento Kings dit jaar. Vooral met DeMarcus Cousins wat echt een groot talent is.
PG: Tyreke Evans
SG: Beno Udrih/Francisco Garcia
SF: Omri Casspi/Donte Greene
PF: Carl Landry/Jason Thompson
C: Samuel Dalembert/Cousins/Whiteside
Zeer talentvol team met ROY Tyreke Evans, Casspi, Jason Thompson en Cousins en sterke veteranen als Dalembert, Landry en Udrih
Deron Williams?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef T-Rigg het volgende:
[..]
Chicago Jazz met Boozer, Korver en Brewer bij de Bulls.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:47 schreef JayJay8 het volgende:
Matt Barnes en Theo Ratliff tekenen bij de Lakers.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Lakers hebben 'under the radar' een aantal hele goede dingen gedaan. Weer twee spelers die waardevol gaan zijn vanaf de bank.
Kunnen ze niet van Vujacic af? Dan zijn ze al een stuk beter te pruimen, heb zo'n hekel aan die eikel.
Barnes is sowieso beter dan die lul.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:20 schreef Multiply het volgende:
Hm word een apart seizoen voor mij. De Lakers hebben er dus een speler bij die ik echt haat. (Barnes) Ik kan die gast echt niet uitstaan.
Denk dat ie wel rond de 20 minuten gaat spelen hoor. Minuten van Kobe en Artest kunnen wel wat omlaagquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:41 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Hij zal sowieso niet veel speelminuten krijgen denk ik. De Lakers hebben wel veel geluk gehad met Artest dit seizoen... die gedroeg zich eigenlijk prima.
Inderdaad tragisch. Bij Sports Illustrated nog een ander verhaal over Wright. Hij regelde baantjes voor zijn vrienden om ze ook een goed leven te geven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:18 schreef Dunckie het volgende:
Ex-NBA speler Lorenzen Wright dood gevonden
Tragisch verhaal zeg. Zo ben je miljonair en verdien je je geld met het leukste spelletje ter wereld, en zo ben je 35 en dood.
Balen dat de overstap naar Toronto niet doorging.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:45 schreef popolon het volgende:
Denk ik ook, Barnes gaat (weer) laten zien dat het een fantastische role player is.
Mooi verhaal. Hij stond bekend als een 'good guy'quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Inderdaad tragisch. Bij Sports Illustrated nog een ander verhaal over Wright. Hij regelde baantjes voor zijn vrienden om ze ook een goed leven te geven.
Ik ben in ieder geval geïnteresseerd om mee te doen!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Gaat een van jullie nog een ESPN/Yahoo Fantasy Basketball League starten?
Dit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:59 schreef Reddiablo het volgende:
Shaq?
Dan hoop ik op een 0-82 seizoen voor de Celtics. FOAD!
Niemand zegt toch ook dat ze zwakker zijn?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Shaq was het beste nog beschikbaar en alles wat de Celtics nodig hadden, Low Post scorer, want Perkins bakt er helemaal niets van. Dus alle Lakers-fans kunnen hier wel 0-82 roepen, maar ze zijn sterker dan vorig jaar
Precies..En verdedigend zijn de Celtics zwakker met een oude Shaq ipv Perkinsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:49 schreef Multiply het volgende:
Gelukkig zijn de Lakers ook sterker dan vorig jaar. No problemo.
Ratliff zal niet veel spelen, is een backup voor eventuele blessures bij Gasol/Bynum/Odom. Blake past perfect in de triangle met zijn kwaliteiten, een ster PG is niet nodig. Verdedigen, de bal opdribbelen en je open schotjes maken is genoeg.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zoveel sterker zijn de Lakers nou ook weer niet, Ratliff, Blake
, Barnes vind ik wel een goede versterking, dat dan weer wel. Sowieso zal Shaq veel rouleren, dus een groot probleem is zijn defensie niet. Plus met Shaq en BBD moeten de Celtics wel het dikste koppel ooit hebben, dus Gasol en Bynum moeten ze makkelijk tegenhouden. Althans, Shaq kan goed Gasol tegenhouden iets wat KG nooit kon.
Perkins is allang fit zodra de play-offs beginnenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:02 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Precies..En verdedigend zijn de Celtics zwakker met een oude Shaq ipv Perkins
Wil jij mij geen Laker fan noemen!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Shaq was het beste nog beschikbaar en alles wat de Celtics nodig hadden, Low Post scorer, want Perkins bakt er helemaal niets van. Dus alle Lakers-fans kunnen hier wel 0-82 roepen, maar ze zijn sterker dan vorig jaar
Vast nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Greetings het volgende:
Gaat het WK basketbal eind augustus nog ergens op Nederlandse TV (of Duitse) te zien zijn?
quote:Tracy McGrady has reach agreement on a one year, $1.3 million contract with the Pistons, league sources tell Y! Sports. Story soon on Y!
1,3 voor 1 jaar? Is hij zoveel in waarde gezakt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:18 schreef popolon het volgende:
Low risk, potential high reward.
Voor dat geld, ach, waarom niet. Een lineup met 5 SG's, whoohoo.
Blessures. Zo'n beetje z'n hele carriere.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
1,3 voor 1 jaar? Is hij zoveel in waarde gezakt?
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Lakers wonnen Game 7 alleen maar vanwege de vele OR die het kon pakken. Wat dat betreft is een behoorlijke rebounder zeker wel nodig voor de C's. Of Shaq dat is, dat zal natuurlijk moeten blijken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:52 schreef ujjain het volgende:
Verder hadden de Celtics in mijn ogen meer behoefte aan een perimeter defender. Ze doen ook hun best om Rasheed Wallace te traden voor één.
Inderdaad winnen de Lakers omdat ze veel lengte hebben (en Kobe). Dus ja met alle centers nu, zal dat minder een probleem worden. Ik denk dat Shaq nog waardevol kan zijn. 20 mpg of zo. Hij blijft erg moeilijk van zijn plaats af te krijgen. Alleen is hij slecht in de pick 'n roll. En Miami zal heel veel pick 'n roll spelen. Met Wade en Bosh of Z.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:08 schreef Colplay het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Lakers wonnen Game 7 alleen maar vanwege de vele OR die het kon pakken. Wat dat betreft is een behoorlijke rebounder zeker wel nodig voor de C's. Of Shaq dat is, dat zal natuurlijk moeten blijken.
wat denken jullie trouwens van de uitspraak van Van Gundy dat de Heat een kans maken op 72 wins van de Bulls? Lijkt mij dit seizoen nog te vroeg, maar de line-up is echt veel beter dan ik had verwacht nadat ze bekend maakten met de Grote Drie te gaan spelen. Dacht dat de rest echt opvulling was, maar zit nog best wel wat goede spelers bij. Missen alleen nog een goede center om echt heel goed te zijn.
Wow, New Orleans got raped en de Pacers stelen Collison weg.quote:As part of the transaction, the Rockets acquire Nets guard Courtney Lee and send Trevor Ariza to New Orleans, with Indiana acquiring Darren Collison and James Posey from the Hornets, and New Jersey adding Troy Murphy.
Op vrijdag en zondag ja, maar soms loopt het geluid achter.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:24 schreef Fipotje het volgende:
Weet iemand of sport 1 nba uitzend live of semi live of wat dan ook
Onzin. We traden een reserve PG die nog nooit heeft laten zien een goede backup te zijn (een hele goede starting PG mind) en Posey (nutteloos) voor een goede defensive swing man die een redelijke 3e of 4e optie is. Precies in de rol die hij voor NOLA zal vervullen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wow, New Orleans got raped en de Pacers stelen Collison weg.
Dus hadden ze CP3 moeten traden?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:42 schreef ujjain het volgende:
Slechte trade van New Orleans. Collison heeft hoogste per-36 assists (7.4) per game van hele 2009 draft.
Nooit? Heb je vorig seizoen gemist ofzo?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:55 schreef Os__ het volgende:
[..]
Onzin. We traden een reserve PG die nog nooit heeft laten zien een goede backup te zijn (een hele goede starting PG mind)
Maar zijn contract loopt nog 2 jaar door. Dus als hij volgend jaar weg gaat, dan zal dat via een trade zijn. En dan kun je toch gewoon een pg erin betrekken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:48 schreef popolon het volgende:
En de kans dat CP3 na dit seizoen in NO blijft is op z'n minst twijfelachtig. Veel NO fans zien het ook niet echt zitten.
Collison als starter was absoluut geweldig voor een rookie. Maar als backup heeft die nog weinig laten zien. Pas toen CP3 geblesseerd raakte ging hij presteren en hij gaat toch echt als backup spelen wanneer CP3 fit is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Nooit? Heb je vorig seizoen gemist ofzo?
Gweldig rookie seizoen: 27 mpg, 3pt 40%, 5.7 ast, 12.5 ppg
Dat zijn cijfers waar veel PG's vrolijk van zouden worden. Had 'm graag gezien ipv Stuckey bij Detroit.
Precies, hij heeft potentie, maar dan wil CP3 zeker weg. En DC op de bank is geen succes gebleken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:22 schreef popolon het volgende:
DC heeft enorme veel potentie, dat zie ik met Ariza niet meer gebeuren. We praten over een rookie hoor.De laatste drie jaar had Ariza drie teams. Tja, da's al twijfelachtig.
Bad trade.
Hornet blog waar ik op zit zijn de meeste mensen redelijk optimistisch over deze trade.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:56 schreef popolon het volgende:
CP3 is weg binnen een jaar (of twee als FA, die player option neemt 'ie echt niet). Vind dat ze te weinig krijgen, kijk eens op dat NO forum, ik zie niet veel echte fans blij zijn.
Jammer dat die game winner tegen Toronto afgelopen maart er niet bij zit. Toen zat ik namelijk in het Staples Center, dus daar heb uitstekende herinneringen aan. Nu is het ook nog een gruwelijk filmpje hoor, niet normaal hoe dodelijk hij is!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:55 schreef JayJay8 het volgende:
Mooie mix van clutch plays van Kobe laatste paar seizoenen.
Hoeveel aandelen heb je?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Carmelo naar mijn Knicks gaan, maar naar de Bulls zou ik ook wel leuk vinden. Instant contender wat mij betreft.
Met of zonder Ed Davis schat ik ze toch niet echt hoog in.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:56 schreef mitt het volgende:
Knieoperatie voor Ed Davis.
Ik voorzie een hels seizoen voor de Raptors
De Knicks dusquote:Op woensdag 22 september 2010 18:56 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Met of zonder Ed Davis schat ik ze toch niet echt hoog in.
Geruchten worden steeds groter dat 'Melo naar NYC of Chicago gaat. Ik hoop dat ie naar de Bulls gaat. Ben dankzij hem toch fan geworden van de Nuggets en als ie weggaat, dan toch naar een club die ik succes gun![]()
En Boozer, Rose en 'Melo in één team. Je kunt het slechter hebben
Maar het schijnt dat Melo niet bij zal tekenen als hij naar de Nets gaat, dus die zullen wel twee keer nadenken voordat ze Favors aanbieden.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:07 schreef DrSmoke het volgende:
Ik dacht dat momenteel New Jersey juist werd gezien als favoriet. Zij schijnen Denver op het moment de beste deal kunnen bieden door o.a. Derrick Favors in de deal te betrekken.
Ziet er zeer tof uit, tegen wie speelden ze? Wil ook nog steeds is een keer naar een Knicks game gaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:03 schreef zeebeschuit het volgende:
Was vandaag eindelijk bij de blazers. Bijna courtside:
[ afbeelding ]
Mooi om te zien dat Oden een minutenlange staande ovatie kreeg (3x zo hard/lang als B-roy). Mag hopen dat de gorilla aan het eind van het jaar weer mee kan doen!
[ afbeelding ]
En De ROOKIES zijn ook ontgroend![]()
Hij had volgens mij getekend bij de Nuggetsquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:29 schreef Anatool het volgende:
Iemand die weet waar Mbenga naar toe gaat ?
Nee kreeg alleen aanbieding, lijkt er op dat hij naar China gaat.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hij had volgens mij getekend bij de Nuggets
Zeker om het roster te vullenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:11 schreef Greetings het volgende:
De mislukkeling van de Matrixx Magixx van 2 jaar terug, Mickell Gladness die gemiddeld zo'n 5 minuten per wedstrijd speelde, is dit seizoen teamgenoot van Lebron James![]()
http://sports.espn.go.com/chicago/nba/news/story?id=5644724quote:DEERFIELD, Ill. -- Chicago Bulls forward Carlos Boozer has a broken right hand that will require surgery, and he is expected to be out eight weeks, the team announced Sunday afternoon.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:13 schreef Bobbie_vp het volgende:
Ik was een Heat-fan, maar nu begin ik toch echt te twijfelen na het aantrekken van James, Bosh niet die was al geweldig bij de Raptors. James is gewoon niet mijn speler....
Zo begon het ook bij mijquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:33 schreef Cudles het volgende:
Nu Lakers tegen de Wolves. Ik ga dit seizoen de NBA beetje volgen. Aangestoken door NBA 201 op de PS3 van een vriend.
Lakers in West, Bulls in Eastquote:
De Jazz, Heat en Thunder vooral.quote:
Ooit begonnen door Bulls vs Blazers op de Super Nintendoquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:33 schreef Cudles het volgende:
Nu Lakers tegen de Wolves. Ik ga dit seizoen de NBA beetje volgen. Aangestoken door NBA 201 op de PS3 van een vriend.
Lakers natuurlijk! Zal alles wel beetje volgen maar vooral de Lakersquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:58 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Orlando.
&
De Thunder, omdat die het lekkerste jonge team hebben.
League pass via de schotel kan in nederland niet (als ik het mis heb hoor ik het graag). Maar via broadband is geweldig, en het wordt dit jaar alleen maar beter. Ik had dan wel de HD versie genomen, hoor slechte verhalen over de gewone versie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:41 schreef Diabolic88 het volgende:
Heeft iemand van jullie enige ervaring met league pass via de schotel of eventueel broadband?
hoe is de kwaliteit? buffert het veel?
Het scheelt wel een hoop gedoe, niet steeds goede streams te hoeven zoeken enzo. Je hebt gewoon standaard prima beeld en geluid.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:12 schreef Ricard0j het volgende:
League Pass zelf is een super ding, alleen prjizig vind ik. Vooral omdat je ze natuurlijk ook gratis kunt bekijken via streams.
http://www.nba.com/global/lp_email_capture_page.htmlquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:36 schreef Diabolic88 het volgende:
Heeft iemand een link? Want ik kan herinerren dat ik het ooit een keer had voor een half seiizoentje maar het werkte echt bagger..
Is toch in het begin van het seizoen toch rond de 150 euro?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:04 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik vind die 100 dollar wel meevallen eigenlijk
+ Goede kwaliteit
+ Altijd beschikbaar
- Prijskaartje
Als je naar de NFL kijkt, die vragen voor zestien weken geloof ik 350 dollar. Dat vind ik nogal een verschil. Ik ga dit jaar trouwens voor de HD-versie, niet voor de normale kwaliteit. Die normale was ook prima, maar ik heb een 16:9 scherm dus die wordt met die instellingen niet helemaal benut en dat is zonde. Bovendien hoop ik binnenkort een projector tot m'n beschikking te hebben en dan in HD kijken lijkt me echt het toppunt van genieten
Ik denk dat Mike Miller het heel goed gaat doen bij de Heat. De aandacht voor de andere drie gaat er voor zorgen dat er veel ruimte op de driepuntlijn komt. Dus om nu te zeggen dat het alleen die drie zijn, dat denk ik niet. Alleen op center komen ze echt kracht te kort, zeker tegen Boston, Orlando en LA.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:49 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Is toch in het begin van het seizoen toch rond de 150 euro?
Nja 100 euro valt nog wel mee. De HD is wel veel beter dan die 4:3 versie.
Overigens denk ik dat de Lakers toch weer kampioen worden. Ik zat zo te kijken naar de Heat, maar het team draait alleen om die 3. Bij de Lakers zijn het dan Bryant, Bynum, Gasol (en Artest), maar de rest kan 'r ook wat van. Dat idee heb ik nou niet bij de Heat, alleen Haslem dan.
Weet je dat zeker? Volgens mij schakelt hij alle andere wedstrijden uit, zodra hij merkt dat je op één account meerdere wedstrijden kijkt. Dus misschien dat anderen je account kunnen gebruiken, maar als jij aan het kijken bent, en iemand anders schakelt ergens anders in, ben jij je game kwijt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Greetings het volgende:
ILP is top idd. Altijd veel gezeik mee gehad maar vorig seizoen eindelijk eens prima mee kunnen kijken.
Het is die 150 euro ongeveer dik waard.
Maar je kan ook gewoon met meerdere IP's tegelijk kijken en dus een account met een paar man delen eventueel.
Ik was al aan het kijken, leuke matchquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:41 schreef Greetings het volgende:
http://www.nba.com/uk/events/live.jsp
Hier nu live Knicks-Wolves in Paris
Leuke wedstrijd ja, Randalph speelt wel lekkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik was al aan het kijken, leuke match
Ook bij de Mediamarkt? Ff langs dan straksquote:
Ik nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:03 schreef Colplay het volgende:
Vanavond Barcelona - Lakers. Ben eigenlijk wel benieuwd wat Rubio kan doen tegen Fisher. Al is het natuurlijk niet te vergelijken met wanneer hij in de NBA zou spelen.
whe heh hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:32 schreef popolon het volgende:
De verrassing van vorig seizoen voor de Pistons, Jerebko, gescheurde achilles. Here we go again.
Lions, Pistons, het zit niet echt mee met Detroit he?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:32 schreef popolon het volgende:
De verrassing van vorig seizoen voor de Pistons, Jerebko, gescheurde achilles. Here we go again.
steamquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:34 schreef Bobbie_vp het volgende:
Is 2K11 verkrijgbaar op pc, ik kan dit helemaal nergens vinden...
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:12 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Lions, Pistons, het zit niet echt mee met Detroit he?
Dan de hoop maar ergens anders op vestigen hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
Gisteravond naar de Ramblas geweest denk ik. Is echt typische preseasongame, wat een drama. FCB wint dan ook met 92-88quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef Ricard0j het volgende:
Lakers zien er trouwens niet echt wakker uit.
Check alleen de reviews maar en je weet genoeg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:16 schreef Reddiablo het volgende:
en hoe is 2K11??
NBA Elite wordt het, maar dat wordt hem niet met die rampzalige besturing.
Geen een 3punter.... Wat een drama...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:13 schreef Colplay het volgende:
[..]
Gisteravond naar de Ramblas geweest denk ik. Is echt typische preseasongame, wat een drama. FCB wint dan ook met 92-88
Blazers and injury's...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:57 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Check alleen de reviews maar en je weet genoeg.
NEE TOCH: According to Portland Trail Blazers radio play-by-play broadcaster Brian Wheeler of 95.5 FM, Blazers center Jeff Pendergraph fell to the floor during the second quarter of tonight's preseason game against the Utah Jazz, clutching his right knee in pain.
Blazers trainer Jay Jensen attended to Pendergraph and, after a stoppage in play, Pendergraph was taken off of the court in a wheelchair, according to Wheeler
![]()
![]()
Met Oden en Joel out voor de komende tijd was hij de backup voor Camby (die nu ook geblesseerd is). Daarnaast presteerde hij fantastisch deze zomer en zou het een interessant seizoen voor 'm worden. O wellquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:57 schreef Reddiablo het volgende:
sneu voor Pendergraph, maar zou die überhaupt meer dan 10 minuten krijgen?
Ik word echt kriegel van die myplayer af en toe.... het is vaak niet duidelijk welke man je moet verdedigen en soms switcht het zelfs tijdens een play lijkt het wel... ben ik mijn man aan het dekken en ineens komt er iemand anders vrij die scoort en dan een minpunt krijgen omdat je directe tegenstander scoort. Say what?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ben een 6'1" PG, werd gedraft door de Wizards, kon lekker achter Wall, Arenas en Hinrich spelen. Haalde 5 PPG en 2 APG, trade aangevraagd, speel nu bij de Pistons in de basis. Haal nu gemiddeld 18 PPG en 4 APG. Team is best redelijk:
PG - Stevenson (ik)
SG - Hamilton
SF - Prince
PF - Tyrus Thomas
C - Monroe
Waren er daar geen screens gezet waardoor je die andere man had moeten overnemen (en dus niet deed)?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:46 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik word echt kriegel van die myplayer af en toe.... het is vaak niet duidelijk welke man je moet verdedigen en soms switcht het zelfs tijdens een play lijkt het wel... ben ik mijn man aan het dekken en ineens komt er iemand anders vrij die scoort en dan een minpunt krijgen omdat je directe tegenstander scoort. Say what?
Is me niet zozeer opgevallen - maar het hele systeem is sowieso onduidelijk. Je hebt meestal een pointer die aangeeft wie je moet verdedigen. Maar soms ren je weleens achter iemand anders aan bijvoorbeeld en dan verandert die pointer ook ineensquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:13 schreef Greetings het volgende:
[..]
Waren er daar geen screens gezet waardoor je die andere man had moeten overnemen (en dus niet deed)?
Anyway, ik ga de game morgen ook kopen.
Die 3punters hoeft niet aan je stats te liggen, als je alleen schiet als je helemaal wide open staat raak je er echt wel meer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:46 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik word echt kriegel van die myplayer af en toe.... het is vaak niet duidelijk welke man je moet verdedigen en soms switcht het zelfs tijdens een play lijkt het wel... ben ik mijn man aan het dekken en ineens komt er iemand anders vrij die scoort en dan een minpunt krijgen omdat je directe tegenstander scoort. Say what?
Hoe zit het met je rating trouwens?? Heb nu 2 van de 3 games gespeeld en heb 47
Ik heb 60 voor 3punters en heb er nu 2 op 21 inliggen, lol... verder gaat 't wel aardig op zich... 't is dat m'n teamgenoten ook debiel zijn.. maar prognose is 1st round, 25e pick bij Memphis
RB (R1) drukken en dan pas passen komen ze aan bij de gene die je wilt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:22 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Same here met die defense. Om gek van te worden af en toe. Ook de hoeveelheid turnovers die je aan je broek krijgt omdat je per ongeluk niet de bal passt naar de gene die naast je staat, maar aan de andere kant van het veld staat. Overigens gedraft door de Nets, off all clubs...damn
Niet dus. Ik sta gewoon open, na een pass en m'n schot is goed. Zijn er wel wat geforceerd natuurlijk, maar dan nog...quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:41 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Die 3punters hoeft niet aan je stats te liggen, als je alleen schiet als je helemaal wide open staat raak je er echt wel meer.
[..]
Na een paar wedstrijdenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:23 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Als je een trade request indient, wordt je dan meteen geruild of pas bij de deadline?
Ah, ik doe steeds B - en telkens een blocking foul, LOLquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:32 schreef zeebeschuit het volgende:
Lukt t jullie wel om een Charge te krijgen?
Oh werkt niet meer met B maar met stick naar boven.
Griffin gaat beasten dit jaar!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:05 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Is dit overigens niet gewoon het NBA topic, niet het NBA 2k11 topic :p?
Ik ben zeer benieuwd hoe Blake Griffin het gaat doen dit jaar, ziet er tot op heden goed uit met spectaculaire dunks etc.
Ja had ik eerst ook idd. Snapte 't al nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:57 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ah, ik doe steeds B - en telkens een blocking foul, LOL
Ik ben nu al aan het genieten van John wall en blake griffin.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:05 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Is dit overigens niet gewoon het NBA topic, niet het NBA 2k11 topic :p?
Ik ben zeer benieuwd hoe Blake Griffin het gaat doen dit jaar, ziet er tot op heden goed uit met spectaculaire dunks etc.
Hoop het ook, niet dat 'r na een aantal wedstrijden blijkt dat een andere gewricht geblesseerd is.quote:
Mwoah, ik denk toch wel de playoffs hoor... Warrick, Turkoglu en Childress zijn zeker niet slecht... Lopez gaat nog wat beter worden... als Nash en Hill niet geblesseerd raken, ziet het er echt wel aardig uit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:25 schreef Ricard0j het volgende:
De Suns zullen dit jaar niets gaan voorstellen. Verliezen nu ook van Toronto en staan al 1-5 in preseason, hoewel dit natuurlijk niet een goede graadmeter is.
[..]
Hoop het ook, niet dat 'r na een aantal wedstrijden blijkt dat een andere gewricht geblesseerd is.
Idee had ik ook, maar dan moet Yao natuurlijk heel blijven en dat is een utopie. Dan zou Rockets aardig sterk zijn. Luis Scola, Ming, Kevin Martin hmm.. Ben benieuwd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Rockets gaan denk ik de plaats van de Suns innemen.
Ik mis de tijden van Mike Bibby, Doug Christie, Peja Stojakovic, Chris Webber, Vlade Divac en Brad Miller bij de Kingsquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:56 schreef Reddiablo het volgende:
't wordt wel lastig
hmmm, de Kings kunnen ook niet veel slechter
Chokersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:46 schreef BarneyStinsonn het volgende:
[..]
Ik mis de tijden van Mike Bibby, Doug Christie, Peja Stojakovic, Chris Webber, Vlade Divac en Brad Miller bij de Kings.
Overigens is dat Kings team van dit seizoen best interessant met RotY Evans, Cousins die een erg talentvolle center/pf is(alleen geestelijk niet helemaal 100%) en waar ze met Donte Greene, Jason Thompson, Omri Casspi en Hassan Whiteside nog vier grote talenten hebben. Ze zijn sowieso beter dan afgelopen seizoen.
Een ander team waar ik wel benieuwd naar ben zijn de NY Knicks met Amare, Gallinari en de talentvolle Randolph. Misschien met een gelukje een plek in de play-offs afdwingen
Ben wel erg benieuwd naar Blake Griffin. Nog een paar dagen en heb er zin inquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:31 schreef Os__ het volgende:
![]()
![]()
Nice, eindelijk een nieuwe alley-oop combo na de Crescent City Connection.
quote:Hmm, blijven geruchten, dus ben benieuwd.Op woensdag 20 oktober 2010 09:42 schreef Colplay het volgende:
Gesprekken tussen Denver en NY over Anthony hervat. Melo wil niet bijtekenen dus die is echt wel voor de trade deadline weg en misschien al wel deze week.
quote:Dan gaat Orlando nog meer op de deur kloppen voor een ring, Howard, Carter en Melo zou echt niet normaal zijn..Op donderdag 21 oktober 2010 12:55 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Hmm, blijven geruchten, dus ben benieuwd.
Overigens zou het wel geniaal zijn als ie bv Orlando zou kunnen komen. Maar ja, dagdromen
quote:Geruchten gaan dat 'ie een team gaat (op)kopen. Hopelijk de Pistons, wat zou DAT geweldig zijn.Magic is seriously cashing out of his investments.
He sold his 5% share of the Lakers for 35 mil
Then he sold his Starbucks shares for 100 mil
On the radio they are reporting he is selling 2 of his summer homes, one of his private jets, his Magic Johnson theaters and TGIFs. He reportedly will receive an additional 325 mil for these commodities.
Thats 470 mil in 3 days.
quote:Magic Johnson stuurde mij 450 miljoen euro, dat was echt fantastisch.Op donderdag 21 oktober 2010 17:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat 'ie een team gaat (op)kopen. Hopelijk de Pistons, wat zou DAT geweldig zijn.
Magic is coming home.
quote:Johnson is een van de weinige sporters die na zijn carriere ook erg succesvol is geweest. Pistons zou volgens de geruchten een van de opties zijn ja, maar hij zou ook graag willen helpen om de NFL terug naar LA te brengen. Het is natuurlijk ook belachelijk dat de tweede stad geen NFL-team heeft.Op donderdag 21 oktober 2010 17:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat 'ie een team gaat (op)kopen. Hopelijk de Pistons, wat zou DAT geweldig zijn.
Magic is coming home.
quote:Helaas is de payroll van Orlando de op-één-na hoogste van de league, maar persoonlijk denk ik dat 'Melo niet naar teams moet kijken als Knicks, Nets etc.Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef Bobbie_vp het volgende:
[..]
Dan gaat Orlando nog meer op de deur kloppen voor een ring, Howard, Carter en Melo zou echt niet normaal zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |