*meldtquote:
Links onderin?!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*meldt
En nee Rave, ik ga niet bij jou in de slaapzak.
Ja, ik wil heel graag NIET bij jou in de slaapzak!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, ik wil heel graag NIET bij jou in de slaapzak!
Als jij dat denkt, dan moet je dat vooral blijven denken.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, daar waren we maanden geleden al uit. Het opnieuw opbrengen daarvan getuigd van een stiekem verlangen..
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als jij dat denkt, dan moet je dat vooral blijven denken.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:26 schreef sp3c het volgende:
ik zou iig wat ruimte vrijhouden in je slaapzak hoor rave
volgens mij wil ze stiekem toch
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:26 schreef sp3c het volgende:
ik zou iig wat ruimte vrijhouden in je slaapzak hoor rave
volgens mij wil ze stiekem toch
Ik dacht dat als ze zouden verliezen ze wel gehuldigd werden maar geen rondvaart was?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij mag altijd!
Maar ik heb begrepen dat die rondvaart alsnog doorgaat?
Zo ja, wat een bullshit!
hmz ... events have taken an unexpected turn!quote:
quote:Maar ik heb begrepen dat die rondvaart alsnog doorgaat?
Zo ja, wat een bullshit!
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik dacht dat als ze zouden verliezen ze wel gehuldigd werden maar geen rondvaart was?
quote:
Ja toch, niet dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef sp3c het volgende:
nee toch??
Ach ja, van mij mogen ze wel 5 rondjes doen in de grachten! Maar goed, we zien het morgen wel!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee of ze er zin aan hebben maar ze moeten toch met de boot!
van Marwijk zelf zal er wel niet zo'n zin in hebben
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:00 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ach ja, van mij mogen ze wel 5 rondjes doen in de grachten! Maar goed, we zien het morgen wel!
En van Marwijk moet trots zijn, niet sikkeneurig gaan doen.
Ik vind van niet.quote:
Nou.. ik moet heel eerlijk zeggen dat ik eigenlijk al vanaf het begin het gevoel heb gehad dat we niet zouden winnen.. maar die hoop.. hoop doet gelovenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat vind ik ook!
ik ben er trots op, niet dat ze tweede zijn geworden maar omdat ze me daadwerkelijk hebben doen geloven dat we konden winnen!
dat gevoel heb ik zelden bij grote toernooien
wmb geeft de koningin Bert een lintje
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou.. ik moet heel eerlijk zeggen dat ik eigenlijk al vanaf het begin het gevoel heb gehad dat we niet zouden winnen.. maar die hoop.. hoop doet geloven![]()
van Marwijk een lintje van de keuningin
Prima om er slechts 1 persoon in kwijt te kunnen!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan is het goed
wat vind je van rave zijn slaapzak?
Ik heb ook een arctic, om lekker in weg te drijven met deze tempraturen..quote:Op maandag 12 juli 2010 15:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Prima om er slechts 1 persoon in kwijt te kunnen!
Waar? Want ze waren hier op de Peel ook bezig.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:45 schreef Lotusss het volgende:
Zag rond het middaguur nog 2 apaches overvliegen.
Wat super klotequote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef Lightning_NL het volgende:
Gaat niet door met de chinooks. Ze gaan over de weg. We zijn hard genaaid. Keihard
De weg was rustig dus gaan ze maar met de bus. Dat wij daar met 2 Chinooks zijn gekomen en dat daarvoor flink is geplanned en plannen zijn omgegooid maakte verder geen ene hol uit. Ik ben echt zwaar pissig nu.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
De weg was rustig dus gaan ze maar met de bus. Dat wij daar met 2 Chinooks zijn gekomen en dat daarvoor flink is geplanned en plannen zijn omgegooid maakte verder geen ene hol uit. Ik ben echt zwaar pissig nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |