quote:
Bier, de oplossing en oorzaak van al je problemen.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
storyof my life
ik geef heineken altijd de schuld, das makkelijk
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:47 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
WAUW!!!
wtf dude, nog nooit een stormpje meegemaakt?
Ik ben bijna altijd blij, ook tijdens oefeningquote:Op zondag 11 juli 2010 00:31 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Is toch simpel? Een blije infanterist is een slechte infanterist, laat ze oefenen in slecht weer en ze zijn niet meer blij.![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:07 schreef Braamyo het volgende:
jah, ik ben infanterist (naja, chauf, but close enough)
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen? :/quote:Op zondag 11 juli 2010 11:04 schreef Pumatje het volgende:
worden voorlopig geen oefeningen meer voor mij...
rugklachten......
Mijn gehoor is achteruit gegaan, mijn rug doet pijn en kan niet meer zonder linker knie beschermer werken![]()
...
toch houd ik van het mooiste wapen der KL.
De cav.
Te vaak van de tank afspringen en teveel motorlawaai/ schietgeweld om de oren gehad...quote:Op zondag 11 juli 2010 11:41 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen? :/
Chauffeur als in logistieke ondersteuning?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:22 schreef Braamyo het volgende:
wutte?
Aah wat klotequote:Op zondag 11 juli 2010 11:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Te vaak van de tank afspringen en teveel motorlawaai/ schietgeweld om de oren gehad...
Bekende klacht... Ook ik heb een dip in mijn linkeroor.
De YPR'T natuurlijkquote:Op zondag 11 juli 2010 11:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Chauffeur als in logistieke ondersteuning?
En je bent toch maar pas begonnen? Nog in opleiding of niet? Hoe kun je nu al die klachten hebben dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:04 schreef Pumatje het volgende:
worden voorlopig geen oefeningen meer voor mij...
rugklachten......
Mijn gehoor is achteruit gegaan, mijn rug doet pijn en kan niet meer zonder linker knie beschermer werken![]()
...
toch houd ik van het mooiste wapen der KL.
De cav.
Soms... Nee, eigenlijk best wel vaak heb ik het idee dat jij gewoon totaal niet spoort. Waarom zei je net thunderbird? Waar slaat dat op? En wat moet jij dinsdag doen dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ps. Het zou zo maar kunnen zijn dat ik je sta op te wachten dinsdag..
daar moet ik voor gaan zitten hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 12:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Begin wild te tikken...
[DEF] Wat is jouw werk?
Minstens net zo'n lang stukje als Pumatje
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:17 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Soms... Nee, eigenlijk best wel vaak heb ik het idee dat jij gewoon totaal niet spoort. Waarom zei je net thunderbird? Waar slaat dat op? En wat moet jij dinsdag doen dan?
Ja... Maar een blikseminslag <5km is ongeveer even interessant als dat ik de melding maak dat mijn stront deze ochtend bruin was. Als die inslag nou <500 meter was ofzo, tja, dan begint het in de buurt van 'grappig' te komen. Maar <5km is zo normaal, dat ik niet snapte waarom je er een melding van moest maken, vandaar mijn reactie.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik spoor ook voor geen meter.
Maar als iemand gewoon een melding maakt van een blikseminslag en jij komt er met zo'n reactie opvalt hetzelfde over jou te zeggen..
En ik hoef dinsdag helemaal niks te doen, behalve mij ongeschikt voor de dienst zuipen!
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:30 schreef Lightning_NL het volgende:
Chauffeur op zo'n ding is trouwens wel heel iets anders dan de richting van je opleidingen die je hebt gedaan Braamyo, vanwaar deze keuze, als ik vragen mag?
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:33 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja... Maar een blikseminslag <5km is ongeveer even interessant als dat ik de melding maak dat mijn stront deze ochtend bruin was. Als die inslag nou <500 meter was ofzo, tja, dan begint het in de buurt van 'grappig' te komen. Maar <5km is zo normaal, dat ik niet snapte waarom je er een melding van moest maken, vandaar mijn reactie.
En waarom denk je dan dat je mij zou kunnen opwachten dinsdag? Die snapte ik ook niet helemaal.
flits zienquote:Op zondag 11 juli 2010 12:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vanochtend bleek het 1200m te zijn, en zie PM..
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:12 schreef Esses het volgende:
kom je thuis, zie je dat je kelder vol water staat...
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:12 schreef Vronsky het volgende:
Nja, tekeer.. kleine lokale bui, liever dat dan weer in paniek moeten leven omdat de russen aanvallen zoals vanacht.
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:44 schreef Andyy het volgende:
[..]
Bij ons werden cluster bommen afgegooid
Alle auto's hebben nu schade opgelopen, allemaal diepe putjes op de motorkap en dak.
Rust in de kont!quote:Op zondag 11 juli 2010 23:42 schreef AchJa het volgende:
Afgelopen en uit... Over tot de orde van de dag.
*meldtquote:
Links onderin?!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*meldt
En nee Rave, ik ga niet bij jou in de slaapzak.
Ja, ik wil heel graag NIET bij jou in de slaapzak!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, ik wil heel graag NIET bij jou in de slaapzak!
Als jij dat denkt, dan moet je dat vooral blijven denken.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, daar waren we maanden geleden al uit. Het opnieuw opbrengen daarvan getuigd van een stiekem verlangen..
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als jij dat denkt, dan moet je dat vooral blijven denken.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:26 schreef sp3c het volgende:
ik zou iig wat ruimte vrijhouden in je slaapzak hoor rave
volgens mij wil ze stiekem toch
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:26 schreef sp3c het volgende:
ik zou iig wat ruimte vrijhouden in je slaapzak hoor rave
volgens mij wil ze stiekem toch
Ik dacht dat als ze zouden verliezen ze wel gehuldigd werden maar geen rondvaart was?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij mag altijd!
Maar ik heb begrepen dat die rondvaart alsnog doorgaat?
Zo ja, wat een bullshit!
hmz ... events have taken an unexpected turn!quote:
quote:Maar ik heb begrepen dat die rondvaart alsnog doorgaat?
Zo ja, wat een bullshit!
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik dacht dat als ze zouden verliezen ze wel gehuldigd werden maar geen rondvaart was?
quote:
Ja toch, niet dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef sp3c het volgende:
nee toch??
Ach ja, van mij mogen ze wel 5 rondjes doen in de grachten! Maar goed, we zien het morgen wel!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee of ze er zin aan hebben maar ze moeten toch met de boot!
van Marwijk zelf zal er wel niet zo'n zin in hebben
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:00 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ach ja, van mij mogen ze wel 5 rondjes doen in de grachten! Maar goed, we zien het morgen wel!
En van Marwijk moet trots zijn, niet sikkeneurig gaan doen.
Ik vind van niet.quote:
Nou.. ik moet heel eerlijk zeggen dat ik eigenlijk al vanaf het begin het gevoel heb gehad dat we niet zouden winnen.. maar die hoop.. hoop doet gelovenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat vind ik ook!
ik ben er trots op, niet dat ze tweede zijn geworden maar omdat ze me daadwerkelijk hebben doen geloven dat we konden winnen!
dat gevoel heb ik zelden bij grote toernooien
wmb geeft de koningin Bert een lintje
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou.. ik moet heel eerlijk zeggen dat ik eigenlijk al vanaf het begin het gevoel heb gehad dat we niet zouden winnen.. maar die hoop.. hoop doet geloven![]()
van Marwijk een lintje van de keuningin
Prima om er slechts 1 persoon in kwijt te kunnen!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan is het goed
wat vind je van rave zijn slaapzak?
Ik heb ook een arctic, om lekker in weg te drijven met deze tempraturen..quote:Op maandag 12 juli 2010 15:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Prima om er slechts 1 persoon in kwijt te kunnen!
Waar? Want ze waren hier op de Peel ook bezig.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:45 schreef Lotusss het volgende:
Zag rond het middaguur nog 2 apaches overvliegen.
Wat super klotequote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef Lightning_NL het volgende:
Gaat niet door met de chinooks. Ze gaan over de weg. We zijn hard genaaid. Keihard
De weg was rustig dus gaan ze maar met de bus. Dat wij daar met 2 Chinooks zijn gekomen en dat daarvoor flink is geplanned en plannen zijn omgegooid maakte verder geen ene hol uit. Ik ben echt zwaar pissig nu.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
De weg was rustig dus gaan ze maar met de bus. Dat wij daar met 2 Chinooks zijn gekomen en dat daarvoor flink is geplanned en plannen zijn omgegooid maakte verder geen ene hol uit. Ik ben echt zwaar pissig nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |