Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik denk dat die van mij nog wel zullen opkijken wat opa allemaal heeft uitgevrotenquote:
Doen al druk oefenen voor de kinderen hoorquote:
Mijn opa en oma ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
Die heb ik nog, van DE, een wandmolen
Hihi, ik heb hem ook van mijn ouders, die hem weer van mijn opa en oma hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:47 schreef Fha het volgende:
Mijn opa en oma ookPrachtig ding
nu bedoel ik niet te zeggen dat je zo oud bent als mijn opa en oma hoor..![]()
Ohw kijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, ik heb hem ook van mijn ouders, die hem weer van mijn opa en oma hebben
Jaaa johquote:
trusten giertjequote:
Dat dacht ik ook nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa joh![]()
ZO oud ben ik nog niet hoor
Mijne dan weer wel..quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef Fha het volgende:
Dat dacht ik ook nietMaar mijn opa en oma zijn ook nog niet heel oud vind ik
Wil je ook een bakkie yoghurt met honing?quote:
ohhh gaaf die hadden wij vroeger ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
Die heb ik nog, van DE, een wandmolen
quote:
ja nu wle ondertussenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Eerst de oude volblaffen. En die andere nieuwe is er al.
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 160 suikertaartje
02. 081 MPG
03. 050 LovelyLady
04. 048 wel.o.k
05. 043 goldfinger1963
06. 038 DaMart
07. 036 DevilsWhore
08. 033 TJDoornbos
09. 032 Trevland
10. 029 Panda72
11. 026 Fha
12. 020 Giertje
13. 020 marcb1974
14. 014 Muckie
15. 013 Lenny_Leonard
16. 010 Olle.
17. 009 MissMSX
18. 009 Darkwolf
19. 006 Bengeltje
20. 003 Huppelmuts
quote:Top 100 van donderdag 8 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
08. 216 Symphonic
12. 177 goldfinger1963
15. 161 suikertaartje
28. 135 Alexxxxx
31. 124 MPG
39. 111 DevilsWhore
54. 087 Pheno
89. 069 LovelyLady
dat had ze gisteren ook alquote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:08 schreef Alexxxxx het volgende:
ben ik toch benieuwd naar die ene post van ST BUITEN de KSC
Morgen DMquote:
Liebchen!! Du bist wieder daquote:
Liebchen!quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen DM
Mijn vakantie was heerlijkAl was het haarspeldbochtjesrijden wel even wennen
Maar het was er prachtig, veel gezien en lekker rustig aan gedaan
Hoe is het met jou?
Gut, denn du bist wieder zurückquote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!Wie geht's mit dir?
En morgen Sym en wok![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Gut, denn du bist wieder zurück.
Wie war dein Urlaub?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:12 schreef Zith het volgende:
Beetje aangebrandde filterkoffie gehad; ethiopische sidamo bonen zelf gebrand, maar er een beetje in gefailed
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ontbijten en dan beestjes verzorgen, tot later allemaal
waar blijft mijn ontbijt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:30 schreef DaMart het volgende:
Het was best druk bij de kassa, en dat al om kwart over acht.
ik ben in Rotterdam. Iets me werken en vanavond concert met JJDJ1911quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Optillen en in de Lek gooien... is ze zo wakker.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben in Rotterdam. Iets me werken en vanavond concert met JJDJ1911
neem aan dat beide werken zijn en mamaMuck kun je dat niet aandoen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even je schoonfamilie bellen. Pamuck of broermuck wil Muck vast wel even te water laten.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
neem aan dat beide werken zijn en mamaMuck kun je dat niet aandoen.
laat haar maar slapen joh..................ze heeft dr vakantie wel verdiend en zit zo 3 wken met een stuiterToek opgescheeptquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zit er maar één ding op: Muck bellen en zeggen dat ze heel hard het water in moet rennen!
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De mijne ookEn ik kon de quoteknop bijna niet vinden
![]()
![]()
[..]
Luxemburg
[..]
HihihiWie gefahlst dir neue auto?
Mein Urlaub war schön!Viel Natur gesehen
Ich schlafe leider schlecht in einer Zelt, so ich bin wirklich sehr mude
wil je mijn zin erbij, dan heb je nog geen zinquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:46 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer... is het al 5 uur?.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit nu al vastgeplakt aan mijn bureau, en dan moet mijn dag nog beginnen...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben in Rotterdam. Iets me werken en vanavond concert met JJDJ1911
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
laat haar maar slapen joh..................ze heeft dr vakantie wel verdiend en zit zo 3 wken met een stuiterToek opgescheept
ok Meester, sorry meester.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was vanochtend vroeg keurig geserveerd en smaakte prima.
Langslaper.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:16 schreef MPG het volgende:
[..]
EN ik had nog zo gezegd dat die pritt geen speelgoed is.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom had ik Sym ook die Bisonkit gegeven.
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom had ik Sym ook die Bisonkit gegeven.
ik doe meequote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga maar veel roken vandaag denk ik
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik hem Pattex zou geven, maar die had ik al gebruikt om jouw koffiemok aan je bureau vast te lijmen.
ik ook daar passen precies 2 senseo's in.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb ook zo'n huge mok, ik gebruik hem vaak alleen als soepkom
volgens mij heb ik dan nog een slag groterquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook daar passen precies 2 senseo's in.
Ideaal wel
ik heb die grootste volgens mij.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dan nog een slag groter
hebbe hebbequote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dan nog een slag groter
waren het er toen niet twee?quote:
moet maar eens een keer weer langs starbucks gaan en zon grote mok gappenquote:
mee genomen van het vorige topicquote:
dat is geen soepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Goed plan, want man, wat is het weer warmquote:
Ja bahquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed plan, want man, wat is het weer warm
het begint nu binnen ook onaangenaam te worden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed plan, want man, wat is het weer warm
Ik ook niet, ik dacht ik doe de boodschappen lekker vroeg, kom ik de winkel weer uit om half 10, is er al zo'n muurquote:
Ja, het is hier binnen nu 25 graden geloof ik, maar ik zit nu nog buitenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef Symphonic het volgende:
het begint nu binnen ook onaangenaam te worden.
Lekker!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik dacht ik doe de boodschappen lekker vroeg, kom ik de winkel weer uit om half 10, is er al zo'n muur![]()
Maar het badje zit inmiddels vol water, dus ehm
quote:
Kom je ook?quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je ook?
En ja, ik ga zo even een test uitvoeren
test? heb je mijn pm ook ontvangen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je ook?
En ja, ik ga zo even een test uitvoeren
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihi...Thijs wilde per se de tuinslang aan hebben, met zo'n sproeikop er op waar je in kunt knijpen om hem aan te doen.
Ik zeg: okee, ik doe het water aan, doe jij het dan in de bak?
Hij bleef een beetje naar die sproeikop staan kijken, dus ik zeg: als je zo blijft staan komt het in je gezicht hoor!
Dus hij richt dat ding op het zwembadje. Ik wil de kraan aan doen en kijk daarom even de andere kant op...met dat ik de kraan open draai, kijkt Thijs weer in de sproeikop...![]()
hij vond het zelf niet zo grappig![]()
ieuw ieuw ieuwquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
http://xenophilius.wordpr(...)60-years-since-1948/
omg omg omg!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
http://xenophilius.wordpr(...)60-years-since-1948/
Hihihi, jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
Das mooi, ik heb ook niks gestuurd
Flauw he?
Versteende baby in je buikquote:
En het ook gewoon volhouden he, die barenspijn..totdat het vanzelf weer ophield..quote:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En het ook gewoon volhouden he, die barenspijn..totdat het vanzelf weer ophield..
Ik had er echt eerst nog een dokter voor naar binnen gepropt als dat nodig was geweest, maar dat kind MOEST er uit!
Ook heel erg dat die kindjes zijn blijven zitten omdat het te duur was ze operatief te verwijderen..ik moet er niet aan denkenquote:
Ik wil nooit zwanger worden, als ik dat zo leesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook heel erg dat die kindjes zijn blijven zitten omdat het te duur was ze operatief te verwijderen..ik moet er niet aan denken![]()
In Nederland laten ze je niet zo doorlopen hoor..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil nooit zwanger worden, als ik dat zo lees
Nee maar alsnogquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In Nederland laten ze je niet zo doorlopen hoor..
Tsja, wat zal ik er eens over zeggen?quote:
Jah, alleen even wennenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Hihi. de nieuwe layout is stiekem best ok hoor
En fijn dat je een mooie vakantie gehad hebt. En ja, een tent is ook niet echt de ideale slaapplaats, maar voor een paar nachten is het best te doen, toch?
Da's toch geen soepkom?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook daar passen precies 2 senseo's in.
Ideaal wel
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dan weer welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En had je die van mij ook ontvangen?.
Dankje!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pff word er zo moe vanquote:
Hoi snoetepetoetertjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jah, alleen even wennenMaar nu is ie alweer weg?
Joah, voor een paar nachtjes prima![]()
dan ga je toch lekker even slapenquote:
kan niet ik ga zo weg met een vriend van me naar busslooquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker even slapen
Ja thijs is lievquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, wat zal ik er eens over zeggen?
Mijn zwangerschap was klote, mijn bevalling ook geen feest, maar kijk mijn mannetje nou eens geweldig zijn
Hai meissiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetepetoetertje![]()
Zondag tijdens 'DE' wedstrijd krijgen we hem ook weer even begreep ik
Dus ehm..we gaan morgen niet al om 7 uur weg, je moet even een beetje bijslapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bel jou strakkies okee, ga nu even relaxen![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ga je iets leuks doen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:14 schreef Giertje het volgende:
kan niet ik ga zo weg met een vriend van me naar bussloo
daar lekker in de zon zitten effe bijpraten heb em al een poosje niet meer gezienquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai meissie
Aha, nou ja, het zou me eigenlijk een worst wezenIk merk het vanzelf wel, zo flexibel als ik ben
![]()
Eh, let me think....Ja, we kunnen er toch niet onderuit, uiteindelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bel jou strakkies okee, ga nu even relaxen![]()
Ghihi, dan gaan we wel om 8 uur![]()
Is goed hoor, als Thijs zo slaapt ga ik lekker even uitgebreid douchen, dus dan is bellen na half 3 sowieso aan te raden![]()
Relaxze!
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ooh, dan vergeet je de warmte vast wel evenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:17 schreef Giertje het volgende:
daar lekker in de zon zitten effe bijpraten heb em al een poosje niet meer gezien
denk ik ook welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, dan vergeet je de warmte vast wel even
ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes die vrij zijn willen jullie niet zo zeuren dat et te warm is. Er zijn ook nog fokkertjes die tot 18:00(of langer) moeten werken![]()
![]()
Jij HEBT tenminste werkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes die vrij zijn willen jullie niet zo zeuren dat et te warm is. Er zijn ook nog fokkertjes die tot 18:00(of langer) moeten werken![]()
![]()
quote:
Het is hier wel lekker op het moment niet warm. Maar ik vind het een beetje jammer dat ik moet werken met dit mooie weer. Maar zoals ons lief suikertaartjequote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een vacature voor iemand die achter me gaat staan en me met een palmblad koelte toewuift. Interesse?
jij hebt vast airco op je werkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
![]()
ik zou willen dat ik een full time baan hadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is hier wel lekker op het moment niet warm. Maar ik vind het een beetje jammer dat ik moet werken met dit mooie weer. Maar zoals ons lief suikertaartjeal postte jij hebt tenminste werk. Dus eigenlijk mag ik niet klagen.
ik heb vrij en het niet warmquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
![]()
die vacature heb ik ook!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een vacature voor iemand die achter me gaat staan en me met een palmblad koelte toewuift. Interesse?
nee maar op een of andere manier is het vandaag lekker koel hier. Terwijl het normaal hier boven de 30 graden isquote:
alles goed dicht gehouden? snachts ramen open?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nee maar op een of andere manier is het vandaag lekker koel hier. Terwijl het normaal hier boven de 30 graden is
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:42 schreef Symphonic het volgende:
Hier in mijn kantoor waar het normaal redelijk koel i begint het nu ook echt piswarm te worden
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
vannacht hebben ze LL d'r Alfa gestolen
wtfquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
vannacht hebben ze LL d'r Alfa gestolen
ik zou wel willen ruilen, het is zowel binnen als buiten niet te hardenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nee maar op een of andere manier is het vandaag lekker koel hier. Terwijl het normaal hier boven de 30 graden is
dat is ze dus iddquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee echt oow wat zal die pissed off zijn
dat ding is alles voor haar
Kreeg de uitslag van mijn laatste sollicitatiegesprekquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt in het kantoor van Sym geürineerd?.
*edit: Ninja-editter... toen ik op quote drukte stonden er nog allemaal schaamsmileys!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kreeg de uitslag van mijn laatste sollicitatiegesprek
En dan met een reden komen waarbij ik heb van: Nodig me dan niet uittttttttttttttquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een bedrijf dat je niet op waarde weet te schatten?.
Ja!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:32 schreef DaMart het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kreeg de uitslag van mijn laatste sollicitatiegesprek
idd verspil dan iemand anders zijn tijdquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan met een reden komen waarbij ik heb van: Nodig me dan niet uitttttttttttttt![]()
![]()
Dat is helemaal kut, inderdaad. Beetje jouw tijd verspillenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan met een reden komen waarbij ik heb van: Nodig me dan niet uitttttttttttttt![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
als "werkgever" dien je wel voor het "gereedschap" te zorgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is helemaal kut, inderdaad. Beetje jouw tijd verspillen.
[..]
Hoe laat ben je hier met je palmblad?.[quote]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als "werkgever" dien je wel voor het "gereedschap" te zorgen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef wel.o.k het volgende:
net even naar de pomp gelopen, tjemig de pemig wat is het warm buiten
Je ging richting een waterpomp voor verkoelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
als ze daar mee koelte moet gaan wuiven.......quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou ST wel met Mart zijn gereedschap willen werken dan?
Bobby is cool. Heb nog een beker van een kartdemo in een winkelcentrum van hem gekregen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Robert Doornbos gastredacteur Playboy
waarom niet?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
iets met groottequote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef wel.o.k het volgende:
net even naar de pomp gelopen, tjemig de pemig wat is het warm buiten
daarom zit ik ook binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
iig eerst info inwinnenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan moet ze eerst kijken/meten toch?
tsja.............dan moet ze even bellen met Kim voor toysquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iig eerst info inwinnen![]()
maar aangezien DM zelf al aangeeft dat ze het "gereedschap" moet meebrengen.....
Hahahahaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, we kunnen er toch niet onderuit, uiteindelijk...
Ghihi, dan gaan we wel om 8 uur![]()
Is goed hoor, als Thijs zo slaapt ga ik lekker even uitgebreid douchen, dus dan is bellen na half 3 sowieso aan te raden![]()
Relaxze!
Dat is zo irritant en vooral dom als dat gebeurd...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
wie het kleine niet eert...quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
tsja.............dan moet ze even bellen met Kim voor toys
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
tsja.............dan moet ze even bellen met Kim voor toys
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Jong vuilak!
Nou zul je 'm opdrinken ook.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te laat, ik heb het net door de gootsteen gespoeld!
Was ook een grapje mopquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben die palmbladeren dan?
[..]
Ik ben niet klein.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ook een grapje mop![]()
Want hoe kan ik nou zoiets weten?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
Sodemieter, als er iets mis gaat, dan gaat ook meteen alles goed mis he...
*hijgt nog na van een uurtje druk druk druk*
of eigenlijk drup drup drup
crimineelquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te laat, ik heb het net door de gootsteen gespoeld!
Maar GF had het over je "gereedschap?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou... Ik heb toch al een aantal keer gezegd dat ik 1,95 meter lang ben!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
eerst nadenken voordat je zoiets post
Ik denk er niets geks vanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
eerst nadenken voordat je zoiets post
belgen zijn altijd gekquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk er niets geks vanIets met hitte en zweet
![]()
Oeh, en Belgen zijn echt wel gek als ze in de auto zitten![]()
quote:
Zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik denk er niets geks vanIets met hitte en zweet
![]()
Oeh, en Belgen zijn echt wel gek als ze in de auto zitten![]()
zo klopt het idd beterquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar GF had het over je "gereedschap?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:40 schreef DaMart het volgende:
Ik had het over een palmblad waarmee ST me koelte kan toewuiven... GF denkt meteen aan hele andere dingen... beroepsdeformatie denk ik.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, want jij denkt noooooit aan heel andere dingen![]()
Trouwens, ik heb niet zo'n ding, kan ik de jouwe niet gebruiken?
whehehequote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zal ik ze in elkaar beuken
[ afbeelding ]
ik heb het ook alleen maar over je palmblad (omschreven als zijnde gereedschap) gehadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het over een palmblad waarmee ST me koelte kan toewuiven... GF denkt meteen aan hele andere dingen... beroepsdeformatie denk ik.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
[..]
ik heb het ook alleen maar over je palmblad (omschreven als zijnde gereedschap) gehad![]()
MPG dacht kennelijk over iets anders
daar had ik het ook overquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, ho effe. Nou krijg ik weer de schuld. Ik hed het puur over het werktuig om koelte mee toe te wuiven.
Ik meen het serieus hoor. Ik ben Kung Fu Panda (scherpt haar klauwen)quote:
Ja, en koelte toewuiven met een vijgenblad is ook zo lastig he, laat staan dat je het koeler zou krijgen als ik zou gaan wapperen met je andere gereedschapquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef DaMart het volgende:
Ja, maar de relatie palmblad - gereedschap is niet heel direct of zo... als ik het nou over een vijgenblad had gehad of zo.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik meen het serieus hoor. Ik ben Kung Fu Panda (scherpt haar klauwen)
Vooruit maar het is je vergevenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
sorry ik wil je niet boos maken master
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en koelte toewuiven met een vijgenblad is ook zo lastig he, laat staan dat je het koeler zou krijgen als ik zou gaan wapperen met je andere gereedschap
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en koelte toewuiven met een vijgenblad is ook zo lastig he, laat staan dat je het koeler zou krijgen als ik zou gaan wapperen met je andere gereedschap
Dat bedoelde ik niet helemaal, maar okeequote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:59 schreef DaMart het volgende:
Een zaagblad zou kunnen... alleen is een palmblad wat stiller.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet helemaal, maar okee
quote:
Ja, en daar passen helemaal geen palmbladeren inquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:26 schreef DaMart het volgende:
Dat weet ik. Jij doelde meer op iets wat in jouw gereedschapsdoos kan worden gestopt.
heb jij er ook al last vanquote:
wakker blijvenquote:
quote:
hoiquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wakker blijven![]()
[..]
![]()
heeft Damart dan flaporen
je krijgt er alleen weinig koelte vanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vast niet maar ook kleine oortjes kunnen zwaaien
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je krijgt er alleen weinig koelte van![]()
he watquote:
die heeft het te druk voor onsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he wat![]()
o ja, appeltje
btw, klonk al een tijdje niet gezien
die tijd krijg je nu, mensen gaan met vakantie enzo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he wat![]()
o ja, appeltje
btw, klonk al een tijdje niet gezien
vakantiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die tijd krijg je nu, mensen gaan met vakantie enzo.
vakantie is voor plebsquote:
kruidenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de kruidentuin bakken zijn ook weer gedaan![]()
heb ze verplaatst zodat ze minder in de zon komen en nieuwe kruiden erbij geplant en de rest een beetje gesnoeid
die is druk in GAMquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vakantie is voor plebs![]()
wat me brengt op: waar is pheno, onze wannabee mod.
(en nu eens zien of zijn pheno mod rss feed nog werkt)
quote:
quote:
quote:
Verschil moet er zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken. En dan nog 5 weken FT.
quote:
Volgens mij heb jij een eeuwig vakantiegevoelquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
weekend begint zondag pas![]()
en over 3 jaar heb ik pas vakantie
Dat idee had ik ook alquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een eeuwig vakantiegevoel
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een eeuwig vakantiegevoel
ik geef volgens mij de verkeerde signalen afquote:
prettig weekend wokquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
geweest
hoogste tijd voor operatie stofwolk![]()
prettig weekend
hier nietquote:
Als ik wok zie staan moet ik elke keer denken aan wokken. En dan aan gewokte gamba'squote:
beetje regen zou wel fijn zijn voor verkoelingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier niet![]()
ze hebben wel voorspelt dat er af en toe een bui kan vallen maar op het moment zie ik er nog niks van komen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
beetje regen zou wel fijn zijn voor verkoeling
daar ben ik het helemaal mee eens maar de voorspeling hier is dat het voorlopig nog wel een graad of 33 a 35 blijft.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
beetje regen zou wel fijn zijn voor verkoeling
whehehequote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een goede manier bedacht om het in huis koeler te hebben... twee minuten buiten gaan staan en dan heel snel weer naar binnen gaan.
zeg dat welquote:
Hier binnen is het heerlijk koel voor de verandering. Tussen de middag heb ik mij even buiten gewaagd binnen 10 minuten was ik weer binnenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeg dat wel
de airco's hier binnen krijgen het bijna niet afgekoeld
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben gesmolten!
En ik moet zo nog representatief naar een BBQ![]()
deels eens met je maar tegen de kou kan ik me kleden tegen de hitte nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:34 schreef Panda72 het volgende:
Het is warm ja maar geef mij maar de warmte ipv van de kou. Ik heb een gruwelijke hekel aan kou. Ik haat de winter met sneeuw,hagel, ijzel en al die andere rotzooi.
Zomer is heerlijk, korte rokjes, jurkjes, bbqen, 's avonds tot laat in de tuin zitten, zwemmen, mensen zijn vrolijker.
Winter is kut. koud, auto's krabben, sjaals, dikke broeken, handschoenen, estra dekens en de verwarming hoog, donker als je de deur uitgaat en donker als je weer thuis komt. Nee hoor ik heb het 10.000 keer liever warm dan te koud
dan moet je ook niet in de zon gaan zittenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben gesmolten!
En ik moet zo nog representatief naar een BBQ![]()
dat is waarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:34 schreef Panda72 het volgende:
Het is warm ja maar geef mij maar de warmte ipv van de kou. Ik heb een gruwelijke hekel aan kou. Ik haat de winter met sneeuw,hagel, ijzel en al die andere rotzooi.
Zomer is heerlijk, korte rokjes, jurkjes, bbqen, 's avonds tot laat in de tuin zitten, zwemmen, mensen zijn vrolijker.
Winter is kut. koud, auto's krabben, sjaals, dikke broeken, handschoenen, estra dekens en de verwarming hoog, donker als je de deur uitgaat en donker als je weer thuis komt. Nee hoor ik heb het 10.000 keer liever warm dan te koud
28 graden in huisquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar
maar zo extreem warm hoeft voor mij nou toch ook niet weer![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
28 graden in huisWoon je ver over de grens?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:48 schreef DaMart het volgende:
Waarom kon ik me nou weer beheersen aan de telefoon... ene Gunther uit Duitsland belde op of hij met de camping sprak... ik zei alleen maar nee, maar toen ik had opgehangen, bedacht ik dat ik eigenlijk even had moeten zeggen dat Nederland wel in de finale staat zondag.
Damn, dan had ik gisteren naar jou moeten rijden ipv naar huisquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet zover
een kilometer of 20 .
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:48 schreef DaMart het volgende:
Waarom kon ik me nou weer beheersen aan de telefoon... ene Gunther uit Duitsland belde op of hij met de camping sprak... ik zei alleen maar nee, maar toen ik had opgehangen, bedacht ik dat ik eigenlijk even had moeten zeggen dat Nederland wel in de finale staat zondag.
Hihihi, te lief kan heel goed zijnquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, te lief kan heel goed zijnVooral als je daarmee een Duitser een hoop leed bespaard
![]()
met ijsblokjesquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
Jaa, maar ik bedoel representatief in een jurkje met slippers en zonder druipzweet..en dat laatste is wat lastig...
Tot later vanavond
En ze hebben niet voor niets Duitse agenten ingehuurd om de kuilen te bewakenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde hem ook niet helemaal afschrikken om naar Zandvoort te komen natuurlijk. Daarmee zou ik de lokale economie geen goed doen.
Oke ik geef het toe het is inderdaad wel extreem warm.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar
maar zo extreem warm hoeft voor mij nou toch ook niet weer![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ze hebben niet voor niets Duitse agenten ingehuurd om de kuilen te bewaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |