daar had ik het ook overquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, ho effe. Nou krijg ik weer de schuld. Ik hed het puur over het werktuig om koelte mee toe te wuiven.
Ik meen het serieus hoor. Ik ben Kung Fu Panda (scherpt haar klauwen)quote:
Ja, en koelte toewuiven met een vijgenblad is ook zo lastig he, laat staan dat je het koeler zou krijgen als ik zou gaan wapperen met je andere gereedschapquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef DaMart het volgende:
Ja, maar de relatie palmblad - gereedschap is niet heel direct of zo... als ik het nou over een vijgenblad had gehad of zo.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik meen het serieus hoor. Ik ben Kung Fu Panda (scherpt haar klauwen)
Vooruit maar het is je vergevenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
sorry ik wil je niet boos maken master
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en koelte toewuiven met een vijgenblad is ook zo lastig he, laat staan dat je het koeler zou krijgen als ik zou gaan wapperen met je andere gereedschap
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en koelte toewuiven met een vijgenblad is ook zo lastig he, laat staan dat je het koeler zou krijgen als ik zou gaan wapperen met je andere gereedschap
Dat bedoelde ik niet helemaal, maar okeequote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:59 schreef DaMart het volgende:
Een zaagblad zou kunnen... alleen is een palmblad wat stiller.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet helemaal, maar okee
quote:
Ja, en daar passen helemaal geen palmbladeren inquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:26 schreef DaMart het volgende:
Dat weet ik. Jij doelde meer op iets wat in jouw gereedschapsdoos kan worden gestopt.
heb jij er ook al last vanquote:
wakker blijvenquote:
quote:
hoiquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wakker blijven![]()
[..]
![]()
heeft Damart dan flaporen
je krijgt er alleen weinig koelte vanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vast niet maar ook kleine oortjes kunnen zwaaien
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je krijgt er alleen weinig koelte van![]()
he watquote:
die heeft het te druk voor onsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he wat![]()
o ja, appeltje
btw, klonk al een tijdje niet gezien
die tijd krijg je nu, mensen gaan met vakantie enzo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he wat![]()
o ja, appeltje
btw, klonk al een tijdje niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |