ik heb die grootste volgens mij.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dan nog een slag groter
hebbe hebbequote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dan nog een slag groter
waren het er toen niet twee?quote:
moet maar eens een keer weer langs starbucks gaan en zon grote mok gappenquote:
mee genomen van het vorige topicquote:
dat is geen soepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Goed plan, want man, wat is het weer warmquote:
Ja bahquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed plan, want man, wat is het weer warm
het begint nu binnen ook onaangenaam te worden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed plan, want man, wat is het weer warm
Ik ook niet, ik dacht ik doe de boodschappen lekker vroeg, kom ik de winkel weer uit om half 10, is er al zo'n muurquote:
Ja, het is hier binnen nu 25 graden geloof ik, maar ik zit nu nog buitenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef Symphonic het volgende:
het begint nu binnen ook onaangenaam te worden.
Lekker!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik dacht ik doe de boodschappen lekker vroeg, kom ik de winkel weer uit om half 10, is er al zo'n muur![]()
Maar het badje zit inmiddels vol water, dus ehm
quote:
Kom je ook?quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je ook?
En ja, ik ga zo even een test uitvoeren
test? heb je mijn pm ook ontvangen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je ook?
En ja, ik ga zo even een test uitvoeren
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihi...Thijs wilde per se de tuinslang aan hebben, met zo'n sproeikop er op waar je in kunt knijpen om hem aan te doen.
Ik zeg: okee, ik doe het water aan, doe jij het dan in de bak?
Hij bleef een beetje naar die sproeikop staan kijken, dus ik zeg: als je zo blijft staan komt het in je gezicht hoor!
Dus hij richt dat ding op het zwembadje. Ik wil de kraan aan doen en kijk daarom even de andere kant op...met dat ik de kraan open draai, kijkt Thijs weer in de sproeikop...![]()
hij vond het zelf niet zo grappig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |