vakantiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die tijd krijg je nu, mensen gaan met vakantie enzo.
vakantie is voor plebsquote:
kruidenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de kruidentuin bakken zijn ook weer gedaan![]()
heb ze verplaatst zodat ze minder in de zon komen en nieuwe kruiden erbij geplant en de rest een beetje gesnoeid
die is druk in GAMquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vakantie is voor plebs![]()
wat me brengt op: waar is pheno, onze wannabee mod.
(en nu eens zien of zijn pheno mod rss feed nog werkt)
quote:
quote:
quote:
Verschil moet er zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken. En dan nog 5 weken FT.
quote:
Volgens mij heb jij een eeuwig vakantiegevoelquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
weekend begint zondag pas![]()
en over 3 jaar heb ik pas vakantie
Dat idee had ik ook alquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een eeuwig vakantiegevoel
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een eeuwig vakantiegevoel
ik geef volgens mij de verkeerde signalen afquote:
prettig weekend wokquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
geweest
hoogste tijd voor operatie stofwolk![]()
prettig weekend
hier nietquote:
Als ik wok zie staan moet ik elke keer denken aan wokken. En dan aan gewokte gamba'squote:
beetje regen zou wel fijn zijn voor verkoelingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier niet![]()
ze hebben wel voorspelt dat er af en toe een bui kan vallen maar op het moment zie ik er nog niks van komen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
beetje regen zou wel fijn zijn voor verkoeling
daar ben ik het helemaal mee eens maar de voorspeling hier is dat het voorlopig nog wel een graad of 33 a 35 blijft.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
beetje regen zou wel fijn zijn voor verkoeling
whehehequote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een goede manier bedacht om het in huis koeler te hebben... twee minuten buiten gaan staan en dan heel snel weer naar binnen gaan.
zeg dat welquote:
Hier binnen is het heerlijk koel voor de verandering. Tussen de middag heb ik mij even buiten gewaagd binnen 10 minuten was ik weer binnenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeg dat wel
de airco's hier binnen krijgen het bijna niet afgekoeld
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben gesmolten!
En ik moet zo nog representatief naar een BBQ![]()
deels eens met je maar tegen de kou kan ik me kleden tegen de hitte nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:34 schreef Panda72 het volgende:
Het is warm ja maar geef mij maar de warmte ipv van de kou. Ik heb een gruwelijke hekel aan kou. Ik haat de winter met sneeuw,hagel, ijzel en al die andere rotzooi.
Zomer is heerlijk, korte rokjes, jurkjes, bbqen, 's avonds tot laat in de tuin zitten, zwemmen, mensen zijn vrolijker.
Winter is kut. koud, auto's krabben, sjaals, dikke broeken, handschoenen, estra dekens en de verwarming hoog, donker als je de deur uitgaat en donker als je weer thuis komt. Nee hoor ik heb het 10.000 keer liever warm dan te koud
dan moet je ook niet in de zon gaan zittenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben gesmolten!
En ik moet zo nog representatief naar een BBQ![]()
dat is waarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:34 schreef Panda72 het volgende:
Het is warm ja maar geef mij maar de warmte ipv van de kou. Ik heb een gruwelijke hekel aan kou. Ik haat de winter met sneeuw,hagel, ijzel en al die andere rotzooi.
Zomer is heerlijk, korte rokjes, jurkjes, bbqen, 's avonds tot laat in de tuin zitten, zwemmen, mensen zijn vrolijker.
Winter is kut. koud, auto's krabben, sjaals, dikke broeken, handschoenen, estra dekens en de verwarming hoog, donker als je de deur uitgaat en donker als je weer thuis komt. Nee hoor ik heb het 10.000 keer liever warm dan te koud
28 graden in huisquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar
maar zo extreem warm hoeft voor mij nou toch ook niet weer![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
28 graden in huisWoon je ver over de grens?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:48 schreef DaMart het volgende:
Waarom kon ik me nou weer beheersen aan de telefoon... ene Gunther uit Duitsland belde op of hij met de camping sprak... ik zei alleen maar nee, maar toen ik had opgehangen, bedacht ik dat ik eigenlijk even had moeten zeggen dat Nederland wel in de finale staat zondag.
Damn, dan had ik gisteren naar jou moeten rijden ipv naar huisquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet zover
een kilometer of 20 .
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:48 schreef DaMart het volgende:
Waarom kon ik me nou weer beheersen aan de telefoon... ene Gunther uit Duitsland belde op of hij met de camping sprak... ik zei alleen maar nee, maar toen ik had opgehangen, bedacht ik dat ik eigenlijk even had moeten zeggen dat Nederland wel in de finale staat zondag.
Hihihi, te lief kan heel goed zijnquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, te lief kan heel goed zijnVooral als je daarmee een Duitser een hoop leed bespaard
![]()
met ijsblokjesquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
Jaa, maar ik bedoel representatief in een jurkje met slippers en zonder druipzweet..en dat laatste is wat lastig...
Tot later vanavond
En ze hebben niet voor niets Duitse agenten ingehuurd om de kuilen te bewakenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde hem ook niet helemaal afschrikken om naar Zandvoort te komen natuurlijk. Daarmee zou ik de lokale economie geen goed doen.
Oke ik geef het toe het is inderdaad wel extreem warm.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar
maar zo extreem warm hoeft voor mij nou toch ook niet weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |