ooh, dan vergeet je de warmte vast wel evenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:17 schreef Giertje het volgende:
daar lekker in de zon zitten effe bijpraten heb em al een poosje niet meer gezien
denk ik ook welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, dan vergeet je de warmte vast wel even
ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes die vrij zijn willen jullie niet zo zeuren dat et te warm is. Er zijn ook nog fokkertjes die tot 18:00(of langer) moeten werken![]()
![]()
Jij HEBT tenminste werkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes die vrij zijn willen jullie niet zo zeuren dat et te warm is. Er zijn ook nog fokkertjes die tot 18:00(of langer) moeten werken![]()
![]()
quote:
Het is hier wel lekker op het moment niet warm. Maar ik vind het een beetje jammer dat ik moet werken met dit mooie weer. Maar zoals ons lief suikertaartjequote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een vacature voor iemand die achter me gaat staan en me met een palmblad koelte toewuift. Interesse?
jij hebt vast airco op je werkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
![]()
ik zou willen dat ik een full time baan hadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is hier wel lekker op het moment niet warm. Maar ik vind het een beetje jammer dat ik moet werken met dit mooie weer. Maar zoals ons lief suikertaartjeal postte jij hebt tenminste werk. Dus eigenlijk mag ik niet klagen.
ik heb vrij en het niet warmquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
![]()
die vacature heb ik ook!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een vacature voor iemand die achter me gaat staan en me met een palmblad koelte toewuift. Interesse?
nee maar op een of andere manier is het vandaag lekker koel hier. Terwijl het normaal hier boven de 30 graden isquote:
alles goed dicht gehouden? snachts ramen open?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nee maar op een of andere manier is het vandaag lekker koel hier. Terwijl het normaal hier boven de 30 graden is
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:42 schreef Symphonic het volgende:
Hier in mijn kantoor waar het normaal redelijk koel i begint het nu ook echt piswarm te worden
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
vannacht hebben ze LL d'r Alfa gestolen
wtfquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
vannacht hebben ze LL d'r Alfa gestolen
ik zou wel willen ruilen, het is zowel binnen als buiten niet te hardenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nee maar op een of andere manier is het vandaag lekker koel hier. Terwijl het normaal hier boven de 30 graden is
dat is ze dus iddquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee echt oow wat zal die pissed off zijn
dat ding is alles voor haar
Kreeg de uitslag van mijn laatste sollicitatiegesprekquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt in het kantoor van Sym geürineerd?.
*edit: Ninja-editter... toen ik op quote drukte stonden er nog allemaal schaamsmileys!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |