quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:56 schreef sigme het volgende:
Het gaat ook weer werkelijk nérgens over, hier.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:07 schreef DO2 het volgende:
Is jeal een beetje bekomen van het zware verlies, AR?
Inmiddels compleet gehuld in 't oranje, zeker...
Ja hé. Wat is dit? Ik vertrouw erop dat je op mijn autoriteit vertrouwt en mij gelooft als je Oost-Berlijn MOET zien. En Oost-Berlijnse authenticiteit is godzijdank niets om van te houden, *mopper* onder te dompelen en *mopper* en daar krijg je me echt WITheet mee, *mopper*, *mopper*, *mopper* eigenwijs gedoe ook altijd *mopper* zwangere moeder *mopper*. Dat is zó makkelijk! Zó makkelijk!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet van de Oost-Duitse authenticiteit. Ik zat te denken aan de Rijksdag en aan het Joods Historisch Museum dat ontworpen is door Libeskind.
Die lijkt me niet zo heel lastig, hoop lage cijfers die je snel kan invullen. In Trouw is ie soms nauwelijks te doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:00 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat vind je van killersudoku's trouwens?
[ afbeelding ]
En gelukt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die lijkt me niet zo heel lastig, hoop lage cijfers die je snel kan invullen. In Trouw is ie soms nauwelijks te doen.
Oh, ik heb er niet op gelet of hij lastig is of niet. Het was enkel bedoeld om te laten zien wat een killersudoku is, voor hen die het verschijnsel niet kennen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die lijkt me niet zo heel lastig, hoop lage cijfers die je snel kan invullen. In Trouw is ie soms nauwelijks te doen.
Ik ging nog proberen 'm te doorgronden maar nu IR eenmaal de getallen heeft ingevuld ben ik iedere clou kwijt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar je kent het verschijnsel nu tenminste wel!
In elke rij, kolom en 3x3-vierkant moet elk cijfer van 1 t/m 9 getal precies éénmaal voorkomen, en de getallen in de gestippelde velden geven de som van de cijfers aan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ging nog proberen 'm te doorgronden maar nu IR eenmaal de getallen heeft ingevuld ben ik iedere clou kwijt.
Maar... maar... zo kun je toch niet FOK!ken?quote:
Kunnen anderen dat op fok zien dan? Halen ze daar ook andermans vrouws twitter vandaan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar... maar... zo kun je toch niet FOK!ken?
Hoe zie je dan bijvoorbeeld dat ik een last.fm-account heb?
Check dat rijtje icoontjes, echt vet handig. Als ik Twitter of Flickr zou hebben, zou dat er ook bij staan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Kunnen anderen dat op fok zien dan? Halen ze daar ook andermans vrouws twitter vandaan?
Keihandig! Als ik keiën had, wierp ik de eerstequote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Check dat rijtje icoontjes, echt vet handig. Als ik Twitter of Flickr zou hebben, zou dat er ook bij staan. [ afbeelding ]
Imago mag best van comfort kosten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar... maar... zo kun je toch niet FOK!ken?
Hoe zie je dan bijvoorbeeld dat ik een last.fm-account heb?
En hoe quickquote je in vredesnaam?
Ah, ja. Zo. Dank.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
In elke rij, kolom en 3x3-vierkant moet elk cijfer van 1 t/m 9 getal precies éénmaal voorkomen, en de getallen in de gestippelde velden geven de som van de cijfers aan.
Tja, mooi roze was leuker geweest natuurlijk, maar we zijn hier niet-gay.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:47 schreef Gellius het volgende:
Wat is dat voor een ellendig kleurtje in jouw posts, Frollo?
Frollo, kan je mij de hexcodes van de eigen posts en die van TS (als je die hebt ingesteld) doorgeven?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Check dat rijtje icoontjes, echt vet handig. Als ik Twitter of Flickr zou hebben, zou dat er ook bij staan.
De Twitter van echtgenotes staat er nog niet bij nee, maar je kunt een balletje opgooien bij Danny natuurlijk!
[ afbeelding ]
Dat zou ik graag doen, maar ik kom er net achter dat die vakjes bij mij ook leeg zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Frollo, kan je mij de hexcodes van de eigen posts en die van TS (als je die hebt ingesteld) doorgeven?
-voordat! ze de nieuwe layout weer activeren, want daarin ben je de codes kwijt-
Oh verdeurie.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat zou ik graag doen, maar ik kom er net achter dat die vakjes bij mij ook leeg zijn.
Ik snap je probleem niet zo, bij mij werkt alles gewoon zoals altijd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh verdeurie.
Nieuwe kleuren op gevoel kiezen valt niet mee, en ik heb allemaal lelijke bijverschijnselen. Popjes met witte randjes.
Ik zie het al, in oude layout gaf je geen code op voor een standaardkleur van je eigen en TS' posts. Je gaf gewoon aan dát die een opvallende kleur moesten hebben. En als je wou kon je die kleur dan ook nog niet-standaard maken.
Leg jij maar 'ns uit waarom je dat níét doet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:05 schreef Gellius het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam je eigen posts een ander kleurtje willen geven?
Gellius is een man van het volk, en voelt zich niet verheven boven het gepeupel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Leg jij maar 'ns uit waarom je dat níét doet.
Ik wist niet eens dat het kon, dus dat is snel verklaard. Maar waarom doe jij het wèl?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Leg jij maar 'ns uit waarom je dat níét doet.
Ik zie dat niet hoor. Het scherm wordt er alleen maar onrustiger van. Bovendien heb je -als het goed is -a l kennis genomen van de inhoud van je eigen posts tijdens het typen. Dus het is niet erg zinvol ze naderhand nog na te lezen. Lijkt mij.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:13 schreef DO2 het volgende:
Omdat dat makkelijk is, 'ius. Tenminste, zo wordt dat doorgaans verklaard.
Jezus, iedereen doet dat hier?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn kleurcode is FF66CC, maar je wilt je eigen posts vast niet knalroze?
Geen idee, ooit eens aangezet om te proberen en sindsdien is het zo gebleven.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:12 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het kon, dus dat is snel verklaard. Maar waarom doe jij het wèl?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:23 schreef Gellius het volgende:
Het mooie aan silver is dat je de helft van de mogelijkheden niet eens aangeboden krijgt. Wat kan mij het nu bijvoorbeeld schelen dat Frollo een last.fm account heeft? Of k_man zijn vakantiefoto's op Flickr heeft staan?
Social networking, 'ius! Welkom op Web 2.0!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:23 schreef Gellius het volgende:
Het mooie aan silver is dat je de helft van de mogelijkheden niet eens aangeboden krijgt. Wat kan mij het nu bijvoorbeeld schelen dat Frollo een last.fm account heeft? Of k_man zijn vakantiefoto's op Flickr heeft staan?
Kom op, alsof jij geen 362 vrienden op je Facebook hebt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:27 schreef Gellius het volgende:
Pffft. Dat hele social networking is alleen maar bedoeld om de commerciële profiling door je strot te rammen..
Zeer zeker niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kom op, alsof jij geen 362 vrienden op je Facebook hebt.
Ik ben je dankbaar voor de moeite. Of ik er iets aan heb moet blijken wanneer zij die boven ons gesteld zijn mijn venster op mijn virtuele wereld weer veranderen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik snap je probleem niet zo, bij mij werkt alles gewoon zoals altijd.
Maar enfin, als ik een screenshot maak krijg ik #B5DCFF voor de TS en #A1FF99 voor eigen posts. Dat lijken me bepaald geen websafe kleuren, maar misschien heb je er iets aan.
Ja, ik besef nu opeens dat een simpele verwijzing naar m'n Flickr-pagina niet volstaat. Ik ging er altijd vanuit dat belangstellende mensen daarna gewoon op het icoontje konden klikken. Maar goed, je weet niet wat je mist...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:23 schreef Gellius het volgende:
Gellius heeft grotendeels gelijk, op die rare nieuwerwetse foksilverfratsen na.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:02 schreef Z het volgende:
Gellius heeft gelijk.
Hoe laat gaat hij het doen dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:24 schreef DO2 het volgende:
Mensen,
het moment is bijna daar, he.
Zelfs CNN volgt het op de voet,.
Typisch een uitspraak van iemand die eigenlijk wel weet dat-ie geen gelijk heeft.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:02 schreef DO2 het volgende:
Ja, dat komt er nu van, he...Van al dat sociale netwerken.
Nou, ik ben compleet verloren. Wil ik het weten?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef Frollo het volgende:
Ik zou graag nuffig willen doen alsof ik niet weet waar dit over gaat, maar helaas heb ik er toch iets over meegekregen.
Geloof je in de spirituele kracht van weekdieren?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ik ben compleet verloren. Wil ik het weten?
Kijk, dat is tenminste een heldere vraag. Driewerf nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Geloof je in de spirituele kracht van weekdieren?
Die heb ik ook nog gehad. Het was vooral intrigerend hoe Hans vd Togt vanuit de speaker in de computer tot me sprak.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef Frollo het volgende:
Eerder vanochtend in een ander topic geplaatst, maar te aandoenlijk om niet met jullie te delen.
Zo gameden wij begin jaren 90:
[ afbeelding ]
Dat doet ie niet meer (zie screenshot van vanochtend)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:30 schreef Gellius het volgende:
Ik geloof dat ik indertijd op foksilver ben overgestapt omdat de klassieke layout links uitlijnde. Ik weet niet of dat nog zo is.
Het was meer dan intrigerend, het was ge-ni-fuck-ing-aal!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog gehad. Het was vooral intrigerend hoe Hans vd Togt vanuit de speaker in de computer tot me sprak.
Hoe kom je daar achter, dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:04 schreef DO2 het volgende:
Hé, ik kom zojuist tot de ontdekking dat bepaalde posts wegvallen - of simpelweg niet te zien zijn - met mijn silver-layout.
Omdat ik zojuist zelf een post heb geplaatst, alhier, die met silver niet te zien is.quote:
Gééééél - ííí - úúússs!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:10 schreef Gellius het volgende:
DO?! ZIE JE ME, DO?
Aldaar? Met silver?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:15 schreef Gellius het volgende:
Ik zie je post gewoon?
Mijn geboorte dorp. Het 'oude dorp' Velsen dan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga straks naar Velsen-Zuid fietsen. En vannacht terug. Fuck het warmtegezeur!
Dat zou ik ook zeggen als ik aan de kust zat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fuck het warmtegezeur!
Bier drinken bij wat mensen die er al een aantal dagen in een huisje zitten. Vorig jaar deed ik dat ook, maar kreeg ik om vijf uur 's nachts het lumineuze idee om terug te fietsen met nog wat mensen. En je weet hoe het gaat, de tweede keer is het een traditie.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:09 schreef Z het volgende:
Wat ga je eigenlijk doen in Velsen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:22 schreef Frollo het volgende:
Het zweet zal wel van de muren stromen vanavond in de Ark.
Je bent van 1974 zie ik, we zullen toch ongetwijfeld weleens tegelijk in de Ark hebben gestaan.quote:
Het is een scoutinghuisje in het bos, dus verwacht er niet te veel van.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:21 schreef Frollo het volgende:
Huisjes in Velsen, dat was in mijn tijd nog niet hoor!
Daar naast de manege? Daar vlakbij zit het Gymnasium. Had jij het gymnasium 'gedaan' Frollo?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is een scoutinghuisje in het bos, dus verwacht er niet te veel van.
Yep, helemaal klassiek geschoold en zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:58 schreef Z het volgende:
[..]
Daar naast de manege? Daar vlakbij zit het Gymnasium. Had jij het gymnasium 'gedaan' Frollo?
Ik ben al van slag vanwege deze opmerking. Dus laten we het maar helemaal niet hebben over kleurtjes.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:19 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het hele topic altijd in één pagina. We leven niet meer in 1999.
Nee! Ik wil er natuurlijk heen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:37 schreef Gellius het volgende:
O, had jij die Vermeer tentoonstelling nu al getsjekt, RG? Het zijn 'maar' drie schilderijen, las ik vandaag.
Ja, dat is waar. Nu vind ik dat vroege werk niet z'n mooiste - maar dat heeft vrijwel iedereen. We (als moderne mensen) menen in zijn latere stukken vooral het Individu te herkennen. Maar jongens, wat is het mooi.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:39 schreef mane het volgende:
[..]
Nee! Ik wil er natuurlijk heen.
Bij Vermeer kun je nooit spreken van ' maar' natuurlijk. Maar liefst drie! Drie!!!.
Volgens planning. De 'infrastructuur' is nu grotendeels gereed. Nu ben ik druk bezig een netwerk op te bouwen van mensen uit de commerciele, communicatie en financiele wereld en capabele reaguurders.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:51 schreef Gellius het volgende:
Hoe loopt je nieuwe bedrijf, L?
Feitelijk in informatie. Liever had ik in Kaas gehandeld, maar daar kreeg ik geen vergunning voor.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef Gellius het volgende:
Ik ben even kwijt waar je ook alweer in ging handelen.
In jouw geval zou ik me verschuilen achter kunstenaarschap / dronkenschap / antiburgelijkheid.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:25 schreef Ringo het volgende:
Wat doe je eraan als je er vandaag achter komt dat je gisteren een bruiloft bent vergeten?
Jaa. Ja. Zoiets dan hè. Of de warmte. Zoiets. Liever niet teveel liegen. Het was ook echt helemaal niet de bedoeling. Ik heb er gewoon niet meer aan gedacht sinds ik de uitnodiging kreeg. Maar dat laatste kan je ook weer niet zeggen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:30 schreef sigme het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik me verschuilen achter kunstenaarschap / dronkenschap / antiburgelijkheid.
De zus van de vriendin van een goede vriend. Die gaat trouwen, met een zeer aardige kerel. We gaan vriendschappelijk met elkaar om, op gepaste afstand.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe is je relatie met het bruidspaar? Als je al sinds zuigeling onafscheidelijk bent met de gom, dan is het wel wat kwalijker dan wanneer het gewoon een achterneef of -nicht was, natuurlijk.
Agenda??quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:51 schreef Gellius het volgende:
Het was ook een kleine moeite geweest om het even in je agenda te noteren, natuurlijk.
Ja, nu heb je me, G. Ik wilde reageren: Ik onthoud de dingen ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:57 schreef Gellius het volgende:
[..]
Alert op je telefoon, dan? Ik heb overigens ook geen agenda hoor. Ik onthoud de dingen.
Het is in elk geval geen bewuste wegblijfactie geweest. Maar jij doorziet heel wel mijn zwaktes. Ik ga nog even nadenken hoe ik dit goed maak.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:22 schreef Gellius het volgende:
Ja-ja. Dus deze vergeten afspraak is minder laakbaar omdat je geen agenda bezit?
Ach, zolang het je eigen niet was...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:25 schreef Ringo het volgende:
Wat doe je eraan als je er vandaag achter komt dat je gisteren een bruiloft bent vergeten?
Dan ga je vandaag op de tijd die er gisteren voor stond met een bos bloemen en een flesje wijn langs en zeg je 'Gefeliciteerd! Gefeliciteerd! Hey... hey?! Waar is iedereen? Wat? Gisteren? Kom nou...'quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:25 schreef Ringo het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:02 schreef DO2 het volgende:
Ik heb ook geen agenda. Ik vergeet steeds dat ik er eentje nodig heb.
Bijna!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:56 schreef Gellius het volgende:
Verhip. Even mijn spreadsheetje aanpassen. En dan kip eten. Supermarktkip. Sigme, doe je ook in kip?
bron: sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens!)quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:21 schreef sigme het volgende:
De eieren piepen![]()
!
En eentje heeft een aanpiksel.
Ik ga morgen terug.quote:
Sanne.quote:
quote:SANNE (1983) IKON Televisie.
Dramaserie over het vraagstuk van de kruisraketten, 9 × 25 min., uitzending 05-10 t/m 30-11-1983, tevens uitgezonden in Engeland (Channel Four) en Denemarken. UNDA-WACC Bolzano 1986: 1ste prijs voor 'outstanding quality'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik lees dat de acteurs die Sanne en Chiel speelden al jaren zijn getrouwd, met elkaar!![]()
En je kunt bij ze logeren, in Spanje!
[ Bericht 30% gewijzigd door Lienekien op 11-07-2010 10:00:12 ]The love you take is equal to the love you make.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:15 schreef ShadyLane het volgende:
- Sanne (klinkt dom. En boers. Is net niks. Neem dan Anne)
quote:Veel drukte: loos alarm!
Waarom maakt niemand zich druk
(om) die 60.000 echte [plaatjes van bommen]
Gelukkig heb ik geen scanner, anders deed ik het vast.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:12 schreef Gellius het volgende:
Scan dat boek even in anders. Het klinkt als een ontzettend foute serie..
quote:Op zondag 11 juli 2010 09:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sanne.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik lees dat de acteurs die Sanne en Chiel speelden al jaren zijn getrouwd, met elkaar!![]()
En je kunt bij ze logeren, in Spanje!
Ah, bedankt voor de info!
Ik denk dat ik in 1983 alleen naar Sesamstraat en Tik-Tak keek. Misschien moesten ze deze serie maar eens op dvd uitbrengen
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:17 schreef Lienekien het volgende:
'Sanne'-trivia: Anne Buurma speelde in 1983 'Japi' in een verfilming van 'Titaantjes'.
Waar, wanneer?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Da's toevallig, ik heb een uurtje geleden net Titaantjes geprogrammeerd op de harddiskrecorder, wordt dit weekend uitgezonden
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:08 schreef Gellius het volgende:
Ha! Mag ik een kip bij mijn spek?
Oh, hebben we niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
1 van de digitale kanalen. Weet zo niet meer of het Geschiedenis24 of Hollanddoc24 is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |