Gellius heeft grotendeels gelijk, op die rare nieuwerwetse foksilverfratsen na.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:02 schreef Z het volgende:
Gellius heeft gelijk.
Hoe laat gaat hij het doen dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:24 schreef DO2 het volgende:
Mensen,
het moment is bijna daar, he.
Zelfs CNN volgt het op de voet,.
Typisch een uitspraak van iemand die eigenlijk wel weet dat-ie geen gelijk heeft.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:02 schreef DO2 het volgende:
Ja, dat komt er nu van, he...Van al dat sociale netwerken.
Nou, ik ben compleet verloren. Wil ik het weten?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef Frollo het volgende:
Ik zou graag nuffig willen doen alsof ik niet weet waar dit over gaat, maar helaas heb ik er toch iets over meegekregen.
Geloof je in de spirituele kracht van weekdieren?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ik ben compleet verloren. Wil ik het weten?
Kijk, dat is tenminste een heldere vraag. Driewerf nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Geloof je in de spirituele kracht van weekdieren?
Die heb ik ook nog gehad. Het was vooral intrigerend hoe Hans vd Togt vanuit de speaker in de computer tot me sprak.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef Frollo het volgende:
Eerder vanochtend in een ander topic geplaatst, maar te aandoenlijk om niet met jullie te delen.
Zo gameden wij begin jaren 90:
[ afbeelding ]
Dat doet ie niet meer (zie screenshot van vanochtend)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:30 schreef Gellius het volgende:
Ik geloof dat ik indertijd op foksilver ben overgestapt omdat de klassieke layout links uitlijnde. Ik weet niet of dat nog zo is.
Het was meer dan intrigerend, het was ge-ni-fuck-ing-aal!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog gehad. Het was vooral intrigerend hoe Hans vd Togt vanuit de speaker in de computer tot me sprak.
Hoe kom je daar achter, dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:04 schreef DO2 het volgende:
Hé, ik kom zojuist tot de ontdekking dat bepaalde posts wegvallen - of simpelweg niet te zien zijn - met mijn silver-layout.
Omdat ik zojuist zelf een post heb geplaatst, alhier, die met silver niet te zien is.quote:
Gééééél - ííí - úúússs!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:10 schreef Gellius het volgende:
DO?! ZIE JE ME, DO?
Aldaar? Met silver?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:15 schreef Gellius het volgende:
Ik zie je post gewoon?
Mijn geboorte dorp. Het 'oude dorp' Velsen dan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga straks naar Velsen-Zuid fietsen. En vannacht terug. Fuck het warmtegezeur!
Dat zou ik ook zeggen als ik aan de kust zat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fuck het warmtegezeur!
Bier drinken bij wat mensen die er al een aantal dagen in een huisje zitten. Vorig jaar deed ik dat ook, maar kreeg ik om vijf uur 's nachts het lumineuze idee om terug te fietsen met nog wat mensen. En je weet hoe het gaat, de tweede keer is het een traditie.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:09 schreef Z het volgende:
Wat ga je eigenlijk doen in Velsen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:22 schreef Frollo het volgende:
Het zweet zal wel van de muren stromen vanavond in de Ark.
Je bent van 1974 zie ik, we zullen toch ongetwijfeld weleens tegelijk in de Ark hebben gestaan.quote:
Het is een scoutinghuisje in het bos, dus verwacht er niet te veel van.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:21 schreef Frollo het volgende:
Huisjes in Velsen, dat was in mijn tijd nog niet hoor!
Daar naast de manege? Daar vlakbij zit het Gymnasium. Had jij het gymnasium 'gedaan' Frollo?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is een scoutinghuisje in het bos, dus verwacht er niet te veel van.
Yep, helemaal klassiek geschoold en zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:58 schreef Z het volgende:
[..]
Daar naast de manege? Daar vlakbij zit het Gymnasium. Had jij het gymnasium 'gedaan' Frollo?
Ik ben al van slag vanwege deze opmerking. Dus laten we het maar helemaal niet hebben over kleurtjes.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:19 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het hele topic altijd in één pagina. We leven niet meer in 1999.
Nee! Ik wil er natuurlijk heen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:37 schreef Gellius het volgende:
O, had jij die Vermeer tentoonstelling nu al getsjekt, RG? Het zijn 'maar' drie schilderijen, las ik vandaag.
Ja, dat is waar. Nu vind ik dat vroege werk niet z'n mooiste - maar dat heeft vrijwel iedereen. We (als moderne mensen) menen in zijn latere stukken vooral het Individu te herkennen. Maar jongens, wat is het mooi.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:39 schreef mane het volgende:
[..]
Nee! Ik wil er natuurlijk heen.
Bij Vermeer kun je nooit spreken van ' maar' natuurlijk. Maar liefst drie! Drie!!!.
Volgens planning. De 'infrastructuur' is nu grotendeels gereed. Nu ben ik druk bezig een netwerk op te bouwen van mensen uit de commerciele, communicatie en financiele wereld en capabele reaguurders.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:51 schreef Gellius het volgende:
Hoe loopt je nieuwe bedrijf, L?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |