Keihandig! Als ik keiën had, wierp ik de eerstequote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Check dat rijtje icoontjes, echt vet handig. Als ik Twitter of Flickr zou hebben, zou dat er ook bij staan. [ afbeelding ]
Imago mag best van comfort kosten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar... maar... zo kun je toch niet FOK!ken?
Hoe zie je dan bijvoorbeeld dat ik een last.fm-account heb?
En hoe quickquote je in vredesnaam?
Ah, ja. Zo. Dank.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
In elke rij, kolom en 3x3-vierkant moet elk cijfer van 1 t/m 9 getal precies éénmaal voorkomen, en de getallen in de gestippelde velden geven de som van de cijfers aan.
Tja, mooi roze was leuker geweest natuurlijk, maar we zijn hier niet-gay.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:47 schreef Gellius het volgende:
Wat is dat voor een ellendig kleurtje in jouw posts, Frollo?
Frollo, kan je mij de hexcodes van de eigen posts en die van TS (als je die hebt ingesteld) doorgeven?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Check dat rijtje icoontjes, echt vet handig. Als ik Twitter of Flickr zou hebben, zou dat er ook bij staan.
De Twitter van echtgenotes staat er nog niet bij nee, maar je kunt een balletje opgooien bij Danny natuurlijk!
[ afbeelding ]
Dat zou ik graag doen, maar ik kom er net achter dat die vakjes bij mij ook leeg zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Frollo, kan je mij de hexcodes van de eigen posts en die van TS (als je die hebt ingesteld) doorgeven?
-voordat! ze de nieuwe layout weer activeren, want daarin ben je de codes kwijt-
Oh verdeurie.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat zou ik graag doen, maar ik kom er net achter dat die vakjes bij mij ook leeg zijn.
Ik snap je probleem niet zo, bij mij werkt alles gewoon zoals altijd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh verdeurie.
Nieuwe kleuren op gevoel kiezen valt niet mee, en ik heb allemaal lelijke bijverschijnselen. Popjes met witte randjes.
Ik zie het al, in oude layout gaf je geen code op voor een standaardkleur van je eigen en TS' posts. Je gaf gewoon aan dát die een opvallende kleur moesten hebben. En als je wou kon je die kleur dan ook nog niet-standaard maken.
Leg jij maar 'ns uit waarom je dat níét doet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:05 schreef Gellius het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam je eigen posts een ander kleurtje willen geven?
Gellius is een man van het volk, en voelt zich niet verheven boven het gepeupel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Leg jij maar 'ns uit waarom je dat níét doet.
Ik wist niet eens dat het kon, dus dat is snel verklaard. Maar waarom doe jij het wèl?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Leg jij maar 'ns uit waarom je dat níét doet.
Ik zie dat niet hoor. Het scherm wordt er alleen maar onrustiger van. Bovendien heb je -als het goed is -a l kennis genomen van de inhoud van je eigen posts tijdens het typen. Dus het is niet erg zinvol ze naderhand nog na te lezen. Lijkt mij.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:13 schreef DO2 het volgende:
Omdat dat makkelijk is, 'ius. Tenminste, zo wordt dat doorgaans verklaard.
Jezus, iedereen doet dat hier?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn kleurcode is FF66CC, maar je wilt je eigen posts vast niet knalroze?
Geen idee, ooit eens aangezet om te proberen en sindsdien is het zo gebleven.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:12 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het kon, dus dat is snel verklaard. Maar waarom doe jij het wèl?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:23 schreef Gellius het volgende:
Het mooie aan silver is dat je de helft van de mogelijkheden niet eens aangeboden krijgt. Wat kan mij het nu bijvoorbeeld schelen dat Frollo een last.fm account heeft? Of k_man zijn vakantiefoto's op Flickr heeft staan?
Social networking, 'ius! Welkom op Web 2.0!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:23 schreef Gellius het volgende:
Het mooie aan silver is dat je de helft van de mogelijkheden niet eens aangeboden krijgt. Wat kan mij het nu bijvoorbeeld schelen dat Frollo een last.fm account heeft? Of k_man zijn vakantiefoto's op Flickr heeft staan?
Kom op, alsof jij geen 362 vrienden op je Facebook hebt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:27 schreef Gellius het volgende:
Pffft. Dat hele social networking is alleen maar bedoeld om de commerciële profiling door je strot te rammen..
Zeer zeker niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kom op, alsof jij geen 362 vrienden op je Facebook hebt.
Ik ben je dankbaar voor de moeite. Of ik er iets aan heb moet blijken wanneer zij die boven ons gesteld zijn mijn venster op mijn virtuele wereld weer veranderen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik snap je probleem niet zo, bij mij werkt alles gewoon zoals altijd.
Maar enfin, als ik een screenshot maak krijg ik #B5DCFF voor de TS en #A1FF99 voor eigen posts. Dat lijken me bepaald geen websafe kleuren, maar misschien heb je er iets aan.
Ja, ik besef nu opeens dat een simpele verwijzing naar m'n Flickr-pagina niet volstaat. Ik ging er altijd vanuit dat belangstellende mensen daarna gewoon op het icoontje konden klikken. Maar goed, je weet niet wat je mist...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:23 schreef Gellius het volgende:
Gellius heeft grotendeels gelijk, op die rare nieuwerwetse foksilverfratsen na.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:02 schreef Z het volgende:
Gellius heeft gelijk.
Hoe laat gaat hij het doen dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:24 schreef DO2 het volgende:
Mensen,
het moment is bijna daar, he.
Zelfs CNN volgt het op de voet,.
Typisch een uitspraak van iemand die eigenlijk wel weet dat-ie geen gelijk heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |