quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:56 schreef sigme het volgende:
Het gaat ook weer werkelijk nérgens over, hier.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:07 schreef DO2 het volgende:
Is jeal een beetje bekomen van het zware verlies, AR?
Inmiddels compleet gehuld in 't oranje, zeker...
Ja hé. Wat is dit? Ik vertrouw erop dat je op mijn autoriteit vertrouwt en mij gelooft als je Oost-Berlijn MOET zien. En Oost-Berlijnse authenticiteit is godzijdank niets om van te houden, *mopper* onder te dompelen en *mopper* en daar krijg je me echt WITheet mee, *mopper*, *mopper*, *mopper* eigenwijs gedoe ook altijd *mopper* zwangere moeder *mopper*. Dat is zó makkelijk! Zó makkelijk!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet van de Oost-Duitse authenticiteit. Ik zat te denken aan de Rijksdag en aan het Joods Historisch Museum dat ontworpen is door Libeskind.
Die lijkt me niet zo heel lastig, hoop lage cijfers die je snel kan invullen. In Trouw is ie soms nauwelijks te doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:00 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat vind je van killersudoku's trouwens?
[ afbeelding ]
En gelukt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die lijkt me niet zo heel lastig, hoop lage cijfers die je snel kan invullen. In Trouw is ie soms nauwelijks te doen.
Oh, ik heb er niet op gelet of hij lastig is of niet. Het was enkel bedoeld om te laten zien wat een killersudoku is, voor hen die het verschijnsel niet kennen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die lijkt me niet zo heel lastig, hoop lage cijfers die je snel kan invullen. In Trouw is ie soms nauwelijks te doen.
Ik ging nog proberen 'm te doorgronden maar nu IR eenmaal de getallen heeft ingevuld ben ik iedere clou kwijt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar je kent het verschijnsel nu tenminste wel!
In elke rij, kolom en 3x3-vierkant moet elk cijfer van 1 t/m 9 getal precies éénmaal voorkomen, en de getallen in de gestippelde velden geven de som van de cijfers aan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ging nog proberen 'm te doorgronden maar nu IR eenmaal de getallen heeft ingevuld ben ik iedere clou kwijt.
Maar... maar... zo kun je toch niet FOK!ken?quote:
Kunnen anderen dat op fok zien dan? Halen ze daar ook andermans vrouws twitter vandaan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar... maar... zo kun je toch niet FOK!ken?
Hoe zie je dan bijvoorbeeld dat ik een last.fm-account heb?
Check dat rijtje icoontjes, echt vet handig. Als ik Twitter of Flickr zou hebben, zou dat er ook bij staan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Kunnen anderen dat op fok zien dan? Halen ze daar ook andermans vrouws twitter vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |