Bier drinken bij wat mensen die er al een aantal dagen in een huisje zitten. Vorig jaar deed ik dat ook, maar kreeg ik om vijf uur 's nachts het lumineuze idee om terug te fietsen met nog wat mensen. En je weet hoe het gaat, de tweede keer is het een traditie.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:09 schreef Z het volgende:
Wat ga je eigenlijk doen in Velsen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:22 schreef Frollo het volgende:
Het zweet zal wel van de muren stromen vanavond in de Ark.
Je bent van 1974 zie ik, we zullen toch ongetwijfeld weleens tegelijk in de Ark hebben gestaan.quote:
Het is een scoutinghuisje in het bos, dus verwacht er niet te veel van.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:21 schreef Frollo het volgende:
Huisjes in Velsen, dat was in mijn tijd nog niet hoor!
Daar naast de manege? Daar vlakbij zit het Gymnasium. Had jij het gymnasium 'gedaan' Frollo?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is een scoutinghuisje in het bos, dus verwacht er niet te veel van.
Yep, helemaal klassiek geschoold en zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:58 schreef Z het volgende:
[..]
Daar naast de manege? Daar vlakbij zit het Gymnasium. Had jij het gymnasium 'gedaan' Frollo?
Ik ben al van slag vanwege deze opmerking. Dus laten we het maar helemaal niet hebben over kleurtjes.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:19 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het hele topic altijd in één pagina. We leven niet meer in 1999.
Nee! Ik wil er natuurlijk heen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:37 schreef Gellius het volgende:
O, had jij die Vermeer tentoonstelling nu al getsjekt, RG? Het zijn 'maar' drie schilderijen, las ik vandaag.
Ja, dat is waar. Nu vind ik dat vroege werk niet z'n mooiste - maar dat heeft vrijwel iedereen. We (als moderne mensen) menen in zijn latere stukken vooral het Individu te herkennen. Maar jongens, wat is het mooi.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:39 schreef mane het volgende:
[..]
Nee! Ik wil er natuurlijk heen.
Bij Vermeer kun je nooit spreken van ' maar' natuurlijk. Maar liefst drie! Drie!!!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |