In jouw geval zou ik me verschuilen achter kunstenaarschap / dronkenschap / antiburgelijkheid.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:25 schreef Ringo het volgende:
Wat doe je eraan als je er vandaag achter komt dat je gisteren een bruiloft bent vergeten?
Jaa. Ja. Zoiets dan hè. Of de warmte. Zoiets. Liever niet teveel liegen. Het was ook echt helemaal niet de bedoeling. Ik heb er gewoon niet meer aan gedacht sinds ik de uitnodiging kreeg. Maar dat laatste kan je ook weer niet zeggen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:30 schreef sigme het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik me verschuilen achter kunstenaarschap / dronkenschap / antiburgelijkheid.
De zus van de vriendin van een goede vriend. Die gaat trouwen, met een zeer aardige kerel. We gaan vriendschappelijk met elkaar om, op gepaste afstand.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe is je relatie met het bruidspaar? Als je al sinds zuigeling onafscheidelijk bent met de gom, dan is het wel wat kwalijker dan wanneer het gewoon een achterneef of -nicht was, natuurlijk.
Agenda??quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:51 schreef Gellius het volgende:
Het was ook een kleine moeite geweest om het even in je agenda te noteren, natuurlijk.
Ja, nu heb je me, G. Ik wilde reageren: Ik onthoud de dingen ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:57 schreef Gellius het volgende:
[..]
Alert op je telefoon, dan? Ik heb overigens ook geen agenda hoor. Ik onthoud de dingen.
Het is in elk geval geen bewuste wegblijfactie geweest. Maar jij doorziet heel wel mijn zwaktes. Ik ga nog even nadenken hoe ik dit goed maak.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:22 schreef Gellius het volgende:
Ja-ja. Dus deze vergeten afspraak is minder laakbaar omdat je geen agenda bezit?
Ach, zolang het je eigen niet was...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:25 schreef Ringo het volgende:
Wat doe je eraan als je er vandaag achter komt dat je gisteren een bruiloft bent vergeten?
Dan ga je vandaag op de tijd die er gisteren voor stond met een bos bloemen en een flesje wijn langs en zeg je 'Gefeliciteerd! Gefeliciteerd! Hey... hey?! Waar is iedereen? Wat? Gisteren? Kom nou...'quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:25 schreef Ringo het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:02 schreef DO2 het volgende:
Ik heb ook geen agenda. Ik vergeet steeds dat ik er eentje nodig heb.
Bijna!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:56 schreef Gellius het volgende:
Verhip. Even mijn spreadsheetje aanpassen. En dan kip eten. Supermarktkip. Sigme, doe je ook in kip?
bron: sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens!)quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:21 schreef sigme het volgende:
De eieren piepen![]()
!
En eentje heeft een aanpiksel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |