Feli dan.quote:
Ga overmorgen die kant op, naar Maastricht dan. Alleen stoppen we iets eerder, net voorbij Valkenburg. Mijn ouders zitten nu in Maastricht op de terugweg vanuit Spanje.quote:
Leuk stadje.quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ga overmorgen die kant op, naar Maastricht dan. Alleen stoppen we iets eerder, net voorbij Valkenburg. Mijn ouders zitten nu in Maastricht op de terugweg vanuit Spanje.
Nog aanraders? Ik ben er nooit(lees zelden) geweest, Valkenburg dan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk stadje.
Zitten wel een paar leuke kroegen en restaurantjes.
Als je de toeristentoko's links laat liggen komt het wel goed.quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nog aanraders? Ik ben er nooit(lees zelden) geweest, Valkenburg dan.
Heerlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 06:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is qua temperaturen lekker werken 's nachts, lijkt me.
Zo naar huis. En misschien, als het na thuiskomst, nog niet te warm is lekker met een biertje op het balkon zitten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 06:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan het me voorstellen, het wordt weer warm (zegt Piet)
Het worden weer van die nachten dat je lang kan buitenzitten
Neuh, Tinuviel's eerste opmerking: "ze hebben terecht verloren". Duitsland speelde gewoon prut, dus terecht verlorenquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel beter gaan slapen voordat het warm wordt
Red, hoe was de stemming in huis na de wedstrijd? Beneden vriespunt?
Ik ben blij dat Duitsland verloren heeft. Nu hoef ik de finale niet te kijken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, Tinuviel's eerste opmerking: "ze hebben terecht verloren". Duitsland speelde gewoon prut, dus terecht verloren
Nu even geen biertje, moet nog de hele dag en daar waar ik gisteren om 5.30 uur naast m'n bed stond, was ik er vandaag niet uit te rammen...quote:
nee, dankjewel. Ik sla over. Ik lust ook geen bier trouwens. Een donkerbruin biertje af en toe. Ik zit nu nog aan de thee.quote:
Nope, heb nu alleen bier.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:50 schreef iamredleader het volgende:
Is er ook koffie voor de liefhebbers?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Duitsland verloren heeft. Nu hoef ik de finale niet te kijken.![]()
(sorry Etcie)
Gelukkig.quote:
Ik kan me er iets bij voorstellen. Ik las het vandeweek dat bericht waar dit topic overgaat.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope, heb nu alleen bier.
Maar dat komt omdat ik me nu redelijk druk maak over/in dit topic. Aangifte genocide tegen Thom Karremans (e.a.)
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:51 schreef MadMaster het volgende:
Zoek de verschillen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
= = = =
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De stoom komt nu bijna echt uit mijn oren.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Ik las het vandeweek dat bericht waar dit topic overgaat.
Dat verhaal heb ik toen gelezen ja....quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De stoom komt nu bijna echt uit mijn oren.![]()
Ik heb vooral te doen met de user ErwinRommel. Hij was er bij, heeft zijn verhaal ook hier op Fok uit de doeken gedaan, en sommige users behandelen hem als een klein onwetend kind.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Maandagochtend en dinsdagmiddag heb ik vrij
Ik denk dat ik dinsdag wel naar Amsterdam ga...quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
goed bezig!! Ga je naar Amsterdan dinsdag??
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik toen gelezen ja....
Doe je het een beetje rustig?? Ik snap de frustratie, maar helaas zijn er hier op Fok! een aantal users die de moeite/frustratie/energie niet waard zijn.
Ik snap echt niet wat dat soort users denken op het moment dat ze zulke reacties posten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:09 schreef Etcetera het volgende:
Trollen is toch veel makkelijker dan nadenken over wat je zegt en wat je leest
'de inktvis'?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:51 schreef Etcetera het volgende:
Dag leute![]()
[..]Goed hoor
Geen zak van de wedstrijd gezien door een ontzettend saaie schoolmusicalIn de pauze via internet de stand even opgezocht (leve mobiel internet) en aan het einde meldde de directeur de eindstand
![]()
Ik hoop dat die gare Deutsche Dekoration nu uit de kantine is veschwunden
De inktvis zegt dat Nederland wereldkampioen gaan wordende inktvis heeft ook gezegd dat Spanje zou winnen
Heb je dat gemistquote:
Hmm ziet er idd heftig uit.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:12 schreef MadMaster het volgende:
Dat beloofdt niet veel goeds:
Aanvaring rondvaartboten Amsterdam
Ach joh, je meent het?? Had ik echt niet verwacht.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dinsdag wel naar Amsterdam ga...
Over Amsterdam gesproken: Waar is Puntenslijpsel eigenlijk gebleven?
Iedereen hier haar verwelkomen en dan de pleiterik maken...
Ik ben tot het laatste kwartier van Nederland-Brazilië in het buitenland geweest, heb wel meer gemist hier en daarquote:
Sommige vinden het gewoon leuk om te stangen... vaak hebben ze geen of maar gedeeltelijk kennis over het onderwerp.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap echt niet wat dat soort users denken op het moment dat ze zulke reacties posten.![]()
Ik snap wel dat je het niet pikt en dat je het niet over je kant kan laten gaanquote:Maar ik kan het (helaas) niet over mijn kant laten gaan. Ze proberen mijn collega's op hun "zwakke" plekken te raken en dat pik ik niet.
Ik ben het hele WK in Nederland geweest, maar heb dit ook gemist hoor!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je dat gemistIn Oberhausen is een inktvis die de winnaars van de wedstrijden voorspelt. Hij heeft volgens mij alles bij Duitsland goed gehad, en heeft nu Nederland als winnaar aangewezen
http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesport
Leuk... ik ben dinsdag ook vrij, maar Peace niet... dus dat wordt m niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ze zondag winnen ga ik dinsdag naar amsterdam ja
Geeft niet hoor...quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:31 schreef Etcetera het volgende:
Had het ook wel kunnen weten, ik had nog geven gezocht om te verifiëren, maar ja Telegraaf he
Thx. Ik, en een aantal andere Defensie collega's zullen wel proberen er een goed eind aan te breien.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:18 schreef De_Hertog het volgende:
En C4, succes, altijd vervelend als mensen die er niets van afweten denken goedkoop te kunnen scoren ten koste van andermans gevoelens.
Dank je.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik snap wel dat je het niet pikt en dat je het niet over je kant kan laten gaanSucces!!
Ik hoop dat dat gaat lukkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thx. Ik, en een aantal andere Defensie collega's zullen wel proberen er een goed eind aan te breien.
quote:
Wat zou ik toch zonder jullie (het thuisfront) moeten. Dank.quote:
YW!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Wat zou ik toch zonder jullie (het thuisfront) moeten. Dank.![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De stoom komt nu bijna echt uit mijn oren.![]()
Ik heb vooral te doen met de user ErwinRommel. Hij was er bij, heeft zijn verhaal ook hier op Fok uit de doeken gedaan, en sommige users behandelen hem als een klein onwetend kind.
quote:BURGER VRIENDEN: Zijn even je vriend.
MILITAIRE VRIENDEN: Zijn vrienden voor het leven.
BURGER VRIENDEN: Delen een paar leuke ervaringen met je.
MILITAIRE VRIENDEN: Delen een heel leven aan ervaringen met je, waar geen burger ooit van had durven dromen.
BURGER VRIENDEN: Zullen onzin kletsen tegen personen die onzin over jou kletsen.
MILITAIRE VRIENDEN: Slaan het wit uit de ogen van personen die jou naam misbruiken.
Roger.quote:
Ok. dat ga ik doen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, doe dat maar eens. Even een beetje rust.... slaap lekker!!![]()
Mocht het nodig zijn dan PM ik je mijn NAPO adres wel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Er worden hier ineens Echt Groninger Koek uitgedeeld van Knol's. En niet een plakje, nee, een complete notenkoek voor iedereen
Jammer dat ik geen notenkoek lustMaar die komt wel op thuis denk ik
Ik denk dat je pech hebt, maar ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht het nodig zijn dan PM ik je mijn NAPO adres wel.
Kak.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat je pech hebt, maar ik zal het onthouden
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:52 schreef De_Hertog het volgende:
hehe: http://www.upload.ee/image/653578/i-am-not-a-big-fan-of-cats.jpg
Wie kent het niet...quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Er worden hier ineens Echt Groninger Koek uitgedeeld van Knol's.
Jij blijkbaar? Het is (geloof ikquote:
Stad en Ommeland, wie kent het niet...quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij blijkbaar? Het is (geloof ik) een beetje een fenomeen in 'Stad en Ommeland'
http://www.knolskoek.nl/
Nou maak je me heel nieuwsgierig wat dat is...quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb iets besteld. Waar ik misschien ontzettend spijt van ga krijgen (want het is bijna uitdagen van het lot, het geluk, karma, alles wat mee kan zitten)
[ afbeelding ]
Gewoon houden dan lijkt mequote:Op donderdag 8 juli 2010 13:22 schreef Etcetera het volgende:
Overigens, als Nederland niet wint, krijg ik de helft van het geld weer als ik de vlag terugstuur
Nu ik beter kijken, mis ik de letters WK.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Die had ik ook gezien, maar die vind ik niet mooi
Precies!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt me juist zo pijnlijk. Aan de andere kant wordt het dan misschien wel een collectors item
Ik vind die leeuw niet zo mooi en de Nederlandse vlag is te klein. Die van Faber heeft, vind ik, een betere link met de leeuw zoals we die kennen bij de Nederlandse vlagquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu ik beter kijken, mis ik de letters WK.
Vandeweek was deze vlag op tv, toen vond ik hem wel mooi.
Jij hebt het kritisch bestudeerd!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind die leeuw niet zo mooi en de Nederlandse vlag is te klein. Die van Faber heeft, vind ik, een betere link met de leeuw zoals we die kennen bij de Nederlandse vlag
En ik heb hem alleen maar even bekeken toen ik 'm zagquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij hebt het kritisch bestudeerd!!Ik heb de vlaggen ook nog even "bestudeerd" en je hebt helemaal gelijk...
Ja, dat zou goed kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En ik heb hem alleen maar even bekeken toen ik 'm zagMisschien komt het door m'n opleiding, beetje Vormgeving gehad
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Er worden hier ineens Echt Groninger Koek uitgedeeld van Knol's. En niet een plakje, nee, een complete notenkoek voor iedereen
Jammer dat ik geen notenkoek lustMaar die komt wel op thuis denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |