Zijn ze nog steeds bezig.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:45 schreef reklon2 het volgende:
Weet iemand waar ik fotos kan vinden van de landen spanje en duitsland toen ze het volkslied zongen vandaag?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
Nog 1 biertje en 1 peuk en dan ga ik mijn mandje in
Ik ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik er ook zo in duik
over 10 minuutjes ofzo
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:54 schreef iBenny het volgende:
http://www.oranjegrachten.nl/
Jezelf al op de kaart bij de grachten gezet?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb mezelf bij Brandenburger Tor en de Eiffeltoren gezet
quote:
Zo hoort het.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:41 schreef Marlalala het volgende:
Slaap lekker VaduzJe prikbord-idee werd goed ontvangen
Ik ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vond het na SPA - PAR wel de meest erbarmelijke wedstrijd van het toernooi.
Die Spanjaarden lopen geen millimeter naar de bal toe....
Als Oranje zondag wint ga ik zooooooooooo uit mijn dak
Mogge Vaduzquote:
Mogge Mutsiequote:Op donderdag 8 juli 2010 06:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Dan word ik helemaal gek daar in Amsterdam
Mogge Beppiequote:
Mogge Ceetjequote:Op donderdag 8 juli 2010 06:43 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen!
Ik werd zonet wakker met het gevoel alsof we al verloren hebben.Help me een beetje positiever denken over zondag, mensen.
Die duitsers zijn der uitquote:Op donderdag 8 juli 2010 06:43 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen!
Ik werd zonet wakker met het gevoel alsof we al verloren hebben.Help me een beetje positiever denken over zondag, mensen.
Het gaat helemaal goedkomen. De magneetbandjes doen hun werk, de spelers zijn optimistisch en Stekelenburg gaat gewoon niks doorlatenquote:Op donderdag 8 juli 2010 06:43 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen!
quote:Grüezi Anna und Christina,
Es tut mir leit das die Manschaft es letzte Nacht nicht geschaft hat den Final zu erreichen.
Sehr Traurig nach ein so gutes Tournier jetzt nur für den Dritten Platz streiten zu mussen.
Hier habe ich ein SOng für euch zum Unterstutzung.
Liebe Grüsse
Jan
Mogge Crazy-Mquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:19 schreef Crazy-M het volgende:
alweer aan het werk hiero,
maar: Als we kampioen worden (wat we natuurlijk worden), sta ik Dinsdag in Amsterdam
Heb al vrij gevraagd
Mogge Symphonicquote:
Is het al zeker dat de huldiging dinsdag is dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:19 schreef Crazy-M het volgende:
alweer aan het werk hiero,
maar: Als we kampioen worden (wat we natuurlijk worden), sta ik Dinsdag in Amsterdam
Heb al vrij gevraagd
quote:
Goed bezig jijquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:30 schreef Crazy-M het volgende:
Morge allen![]()
En Cee, klopt inderdaad, was vanmorgen de eerste die dus vrij vroeg haha, rest van de collegas zijn er nog niet, dus de baas zo: eeh jah, als dan de huldiging is .... dan is dat wel te regelen.
Ik zo: jah dan is de huldiging kijk maar op internet
Die Spanjaarden moet je echt bhélemaal suftikken. Ze staan echt volkomen stil en er is er niet een, maar dan ook niet een die naar een bal toeloopt. Let maar eens op, ze staan stilstaand te wachten tot ze de bal krijgen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:28 schreef Cee het volgende:
[..]Hey Symph
Ik heb een nieuw mantra:
We wilden graag tegen de duitsers. Maar als Duitsland gisteren had gewonnen, zou dat betekenen dat ze nóg beter spelen/kansen creeëren dan Spanje, terwijl Spanje bij de meesten hoger in achting staan, en dus zou dat betekenen dat Duitsland nog lastiger zou zijn!Ontlopen we die boefjes toch mooi effe!
Het werkt niet
Dus als wij gewoon zorgen dat onze verdediging staat waar ze horen te staan, ipv Robben die opeens verdediger is, komt alles goedquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die Spanjaarden moet je echt bhélemaal suftikken. Ze staan echt volkomen stil en er is er niet een, maar dan ook niet een die naar een bal toeloopt. Let maar eens op, ze staan stilstaand te wachten tot ze de bal krijgen.
Alleen de counter is gevaarljik, maar die sufkutten gaan liever voor eigen succes dan dat ze een collega een doelpunt gunnen.
Dus oppassen bij dode spelmomenten en counters, en ze voor de rest van de mat afspelen.
van Persie moet er dan ook niet inquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:38 schreef Cee het volgende:
Tschüss crv!
En Symphony, je gedachtengang waardeer ik en stemt me positiever.Maar Spanje is toch Koning Tik-voetbal? Ben in ieder geval blij dat dat haantjesgedrag in ons elftal er uit gerost is door Bert, alhoewel Van Persie naar mijn mening iedere wedstrijd steeds gebrander op die ene winnende treffer op zijn naam lijkt te zijn, ten koste van het resultaat.
Vond ik ook hahaquote:
Zo moeten we het inderdaad proberen te winnenquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die Spanjaarden moet je echt bhélemaal suftikken. Ze staan echt volkomen stil en er is er niet een, maar dan ook niet een die naar een bal toeloopt. Let maar eens op, ze staan stilstaand te wachten tot ze de bal krijgen.
Alleen de counter is gevaarljik, maar die sufkutten gaan liever voor eigen succes dan dat ze een collega een doelpunt gunnen.
Dus oppassen bij dode spelmomenten en counters, en ze voor de rest van de mat afspelen.
Goede reisquote:
Mja van Persie wil te graag scoren. Robben probeerde het nog wel tegen uruguay maar de bal kwam toen niet goed aan. of was dat toch een poging op doel ...quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:38 schreef Cee het volgende:
Tschüss crv!
En Symphony, je gedachtengang waardeer ik en stemt me positiever.Maar Spanje is toch Koning Tik-voetbal? Ben in ieder geval blij dat dat haantjesgedrag in ons elftal er uit gerost is door Bert, alhoewel Van Persie naar mijn mening iedere wedstrijd steeds gebrander op die ene winnende treffer op zijn naam lijkt te zijn, ten koste van het resultaat.
weer goedemorgenquote:
morgequote:
Ik denk dat als NL eruit had gelegen dat je ook nergens meer een vlaggetje had gezien hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:11 schreef crv het volgende:
Toch zijn die duitsers wel een stelletje zieligerds he![]()
Gister had nog elke 2e auto een vlaggetje nu zie je bijna geen vlaggetje meer
Mijne blijven op de auto tot na WKquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat als NL eruit had gelegen dat je ook nergens meer een vlaggetje had gezien hoor
Och nee met het EK was ik mn vlaggen al snel spuugzatquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:21 schreef crv het volgende:
[..]
Mijne blijven op de auto tot na WK
Met EK ook gedaan.
Ik was de eerste in de straat met oranje slingers in de tuin. Zit elke wedstrijd van NL in de kroeg en iedere keer een andere outfit aanquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
Ik heb deze keer geen oranje versiering
had wel alles klaar liggen maar niet meer opgehangen. wel elke keer trouw mijn oranje shirt aan gehad.
Heeft ie het voorspeld ja?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:37 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen!
We worden wereldkampioen!!! De octopus zegt het
Mijn droom ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:37 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen!
Heeft het orakel alweer gesproken dan ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:37 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen!
goedemorgen trouwensquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:37 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:53 schreef crv het volgende:
Deze moet er ook natuurlijk nog wel bij toch
Uruguay - Germany 2-1 (3) Uruguay
Uruguay - Duitsland 0 - 4 / 4 kaartenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:46 schreef iBenny het volgende:
reklon opent denk ik niet he?
iBenny
Nederland - Spanje 8-2 5kaarten
Cee
Nederland - Spanje 0-2 6kaarten
Kally
Nederland - Spanje 2-1 3kaarten
Symphonic
Nederland - Spanje 2-1 4kaarten
Anonymousz
Nederland - Spanje 5-0 3kaarten
crv
Nederland - Spanje 2-1 2kaarten
ik heb 4 oranje shirts haha,quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was de eerste in de straat met oranje slingers in de tuin. Zit elke wedstrijd van NL in de kroeg en iedere keer een andere outfit aan
Dat zal wel gaaf zijn hahaquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:37 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesport
Ik ben meteen helemaal in de wolken
Goed geregeld !!quote:
ik ook als we kampioen zijnquote:
wat doe je nuquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
De octopusfoto zou een hoax zijn![]()
[Upd] Octopus: Nederland wereldkampioen
Gedeelde smart enzquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat doe je nu
je verpest mn feestvreugde
nou vooruit dan maar.quote:
Deze Ookquote:
quote:
octopus taart ?quote:
Die gaat door de Paella hequote:
en de maker van de fake picture geven we enkeltje duitslandquote:
Hij is geweldigquote:
Das te merkenquote:
quote:Dus... ik ben er weer
Schijtbeertjequote:
je qoute benny die zit te schijten en zegt dan Hoi c_aquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk is ochtendschijt veel lekkerder dan middagschijt... vind je niet?
dat wordt ruzie met de geheime dienstquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef crv het volgende:
[..]
je qoute benny die zit te schijten en zegt dan Hoi c_a![]()
Zal ze leuk vinden
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:08 schreef crv het volgende:
[..]
Zou het niet weten, heb beide nooit geproefd
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef crv het volgende:
[..]
Zal ze leuk vinden
zou je denken ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik werd gequote omdat ik ook over schijt begon
inderdaad eenquote:
Precies. Associatie hequote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef crv het volgende:
[..]
Zal ze leuk vinden
He Bongquote:
Niet een echt lekker binnenkomer hequote:Ik gok erop dat Spanje met 1-0 gaat winnen van Nederland, 2e helft 82ste minuut scoort Pedro de treffer en is het sprookje over en uit.
Overigens 3 kaarten in de wedstrijd.
Hoi crvquote:
Gelukkig zat ik er meestal naast met mijn voorspellingen maar nu heb ik gewoon een slecht gevoel erbijquote:Niet een echt lekker binnenkomer he
De kaarten vervallen toch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:47 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag.
Ik gok erop dat Spanje met 1-0 gaat winnen van Nederland, 2e helft 82ste minuut scoort Pedro de treffer en is het sprookje over en uit.
wat er ook gebeurt. tot in ieder geval zondag is het feestquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi crv
[..]
Gelukkig zat ik er meestal naast met mijn voorspellingen maar nu heb ik gewoon een slecht gevoel erbij
Maargoed, we hebben iig de finale bereikt en dat is al een prestatie van giga formaat
Ik bedoel dat er 3 kaarten tijdens de wedstrijd gegeven gaan worden door betreffende scheidsrechterquote:
En dinsdag ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:03 schreef crv het volgende:
[..]
wat er ook gebeurt. tot in ieder geval zondag is het feest [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ook hierquote:
eNGinequote:Op donderdag 8 juli 2010 13:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dinsdag ook![]()
Of ze winnen of verliezen, ze hebben een geweldig toernooi gespeeld![]()
Dinsdag Amsterdam dus.
Gaat uwe mond spoelen, gij onverlaatquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:47 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag.
Ik gok erop dat Spanje met 1-0 gaat winnen van Nederland, 2e helft 82ste minuut scoort Pedro de treffer en is het sprookje over en uit.
Dan zal ik mijn voorspelling maar niet bekend makenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:25 schreef crv het volgende:
Vanaf nu wil ik hier niets meer zien dat Spanje wint of Nederlnd verliest [ afbeelding ]
We gaan nu alleen nog maar posi doen Viva L'Orange
ECHT???? YESSSSquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:19 schreef iBenny het volgende:
Er is een code geel uitgegeven voor het weer van morgen
30 tot 35 graden... pffffffft
gatverdamme, dat is écht niks voor mijquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:19 schreef iBenny het volgende:
Er is een code geel uitgegeven voor het weer van morgen
30 tot 35 graden... pffffffft
Nou daar wordt je echt niet vrolijk vanquote:
Ah hier zit jequote:Op donderdag 8 juli 2010 14:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gatverdamme, dat is écht niks voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gatverdamme, dat is écht niks voor mij
ze hebben bij mij de temp voor zaterdag gelukkig naar beneden bijgesteld. ipv 36 wordt het nu maar 34 gradenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks
De temperatuur van gister vind ik ook veeeeel lekkerder dan die van vandaag
inderdaad, doe mij maar 22 of 23 graden windstil en 1 dagje in het weekend 27 graden zodat ik naar het strand kan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ah hier zit je![]()
Beetje mijn interssante inktvis topic sluiten.tig topics over dat namaakorakel uit Deutschland maar een echt intersant infoartikel sluit je
maar over jouw gesloten topic: Het klopt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had het gister ook ergens gelezen haha.
Mee eens isquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
maakt ons maar jaloers !quote:
quote:
Ik ga toch meestal naar HvHquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:51 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
doe met je mee, lekker rustig strandje pakken.....monster ofzo
Je zou bij me komen wonen, dat je niet komt kan ik niet helpenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil ook dichtbij een (normaal!) strand wonen![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ah hier zit je![]()
Beetje mijn interssante inktvis topic sluiten.tig topics over dat namaakorakel uit Deutschland maar een echt intersant infoartikel sluit je
het leek hier wel Flora en Fauna, de hele topiclijst staat vol met inktvissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt jouw post nog wel hier in plakken: paul de octopus
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zou bij me komen wonen, dat je niet komt kan ik niet helpen
Ik woon heel dicht bij een natuurgebied hier in Emmen. Heerlijk is dat.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil ook dichtbij een (normaal!) strand wonen![]()
quote:
Emmenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon heel dicht bij een natuurgebied hier in Emmen. Heerlijk is dat.
Die gaan ze verplaatsen hequote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon heel dicht bij een natuurgebied hier in Emmen. Heerlijk is dat.
Nee joh niet nodig. Af en toe wordt je zo onpasselijk van die gasten die topics open die al een kopie van een kopie van een kopie van een kopie van een kopie zijn. Plaats dat ze eerst ff de topic lijst door nemenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het leek hier wel Flora en Fauna, de hele topiclijst staat vol met inktvissen
Je kunt jouw post nog wel hier in plakken: paul de octopus
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:09 schreef crv het volgende:
[..]
Nee joh niet nodig. Af en toe wordt je zo onpasselijk van die gasten die topics open die al een kopie van een kopie van een kopie van een kopie van een kopie zijn. Plaats dat ze eerst ff de topic lijst door nemen![]()
Je weet verdomme bijna niet meer waar je moet posten
Dat heet trollen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:09 schreef crv het volgende:
[..]
Nee joh niet nodig. Af en toe wordt je zo onpasselijk van die gasten die topics open die al een kopie van een kopie van een kopie van een kopie van een kopie zijn. Plaats dat ze eerst ff de topic lijst door nemen![]()
Je weet verdomme bijna niet meer waar je moet posten
Dit WK lijkt het wel heel ergquote:
Nou heb meer het idee dat ze graag hoog in de lijst van geopende topics willen staanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
niet altijd hoor, sommigen nemen gewoon niet de moeite om eerst even in de topiclijst te kijken, en denken dat ze als eerste iets brengen. En in VBl komt een bepaald publiek, maar in Wk komt half FOK! langswandelen. Dat is ook wel de charme van dit forumquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
Kally en ik gaan dinsdag naar Oranjestad, zijn er nog meer die ermee willen? Misschien ergens afspreken?
ik moet gewoon werken dinsdag, en mijn kids zijn het ook wel ontgroeid nuquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
Kally en ik gaan dinsdag naar Oranjestad, zijn er nog meer die ermee willen? Misschien ergens afspreken?
Wat zijn ze ontgroeid, het vieren van het WK?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet gewoon werken dinsdag, en mijn kids zijn het ook wel ontgroeid nu
nee joh geintjequote:Op donderdag 8 juli 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat zijn ze ontgroeid, het vieren van het WK?
Ik ben de enigste die geen foto heb gegeven dus mij zal niemand herkennen idd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:08 schreef crv het volgende:
Jullie moeten wel even zorgen dat je voor elkaar herkenbaar bent.
Waarom doen jullie niet allemaal een oranjeshirt aan en je houdt de vuvu in je linkerhand
O haha dat kende ik niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee joh geintje
http://www.pipodorp.nl/beleving/speelstad/1/speelstad-oranje
C_A en ik herkennen elkaar wel en spreken hier ergens af en gaan dan samen richting A'dam, de rest die komt houden we bordjes voor omhoogquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:08 schreef crv het volgende:
Jullie moeten wel even zorgen dat je voor elkaar herkenbaar bent.
Waarom doen jullie niet allemaal een oranjeshirt aan en je houdt de vuvu in je linkerhand
enigequote:Op donderdag 8 juli 2010 16:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben de enigste die geen foto heb gegeven dus mij zal niemand herkennen idd.
Met je username en icon. Hoe nerdy zou dat zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:09 schreef Kally het volgende:
[..]
C_A en ik herkennen elkaar wel en spreken hier ergens af en gaan dan samen richting A'dam, de rest die komt houden we bordjes voor omhoog
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met je username en icon. Hoe nerdy zou dat zijn.![]()
''Hee charmed_angel, hier ben ik!!''
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:11 schreef Kally het volgende:
[..]
enige![]()
En voor jou hou ik een bordje op, Wil Bellatrix zich hier melden
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:12 schreef crv het volgende:
Hee Benny,
Zo ga jij toch bij de eifeltoren
Wilhelmus vahan nahasouwuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met je username en icon. Hoe nerdy zou dat zijn.![]()
''Hee charmed_angel, hier ben ik!!''
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:09 schreef Kally het volgende:
[..]
C_A en ik herkennen elkaar wel en spreken hier ergens af en gaan dan samen richting A'dam, de rest die komt houden we bordjes voor omhoog
Je smiley moet alleen oranjequote:
heb ik allen in het groen helaasquote:
En er staat MEet. Wat is dat? Wat moet dat betekenen?quote:
Een verbastering van meat denk ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En er staat MEet. Wat is dat? Wat moet dat betekenen?
quote:
Oh ok, dan is het duidelijk.quote:
Ik kom ook welquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Fok ME/meet misschien. Lekker dubbelzinnigquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En er staat MEet. Wat is dat? Wat moet dat betekenen?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fok ME/meet misschien. Lekker dubbelzinnig
Ik begin te geloven dat elke FOK! meet in 1 grote orgie eindigtquote:
Deze niet, geloof me.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begin te geloven dat elke FOK! meet in 1 grote orgie eindigt
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fok ME/meet misschien. Lekker dubbelzinnig
1 miljoen mensen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:35 schreef Kally het volgende:
[RLS SC #794] Toen was geluk heel gewoon........
quote:
We moeten wel op tijd richting Oranjestadquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:35 schreef Kally het volgende:
[RLS SC #794] Toen was geluk heel gewoon........
Hoelaat begint het siewosie?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We moeten wel op tijd richting Oranjestad
ze wachten op jullie, heb ik net nagevraagdquote:
Geen probleem voor mijquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We moeten wel op tijd richting Oranjestad
En dan nog een blondje ookquote:
Ok.quote:
We zullen zwaaien naar jequote:Op donderdag 8 juli 2010 17:02 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ben dinsdag ook zeker in Amsterdam, gaan alleen met m'n vrienden
Je vriend houdt niet van voetbal?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet mn vriend nog even zo ver krijgen dat ik dinsdag ook naar Amsterdam kan
Over zondag was hij al niet enthousiast
Dat ten eerste en die heeft zoiets van we kunnen toch ook in Emmen kijken (zondag) zoals elke wedstrijd tot nu toe. En even 2 uur rijden om in een massa te gaan staan, nah is hij geen fan vanquote:
Ik hou ook niet van massa's maar dit is dan zoiets historischquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ten eerste en die heeft zoiets van we kunnen toch ook in Emmen kijken (zondag) zoals elke wedstrijd tot nu toe. En even 2 uur rijden om in een massa te gaan staan, nah is hij geen fan van
Inderdaad, moet je bij geweest zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van massa's maar dit is dan zoiets historisch
En anders kom je met ons mee![]()
Dat vind ik lief!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van massa's maar dit is dan zoiets historisch
En anders kom je met ons mee![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik lief!!
Ik heb ook zoiets van de kans is dat dit once in a lifetime is dus hier MOET ik bijzijn.
Ja preciesquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik lief!!
Ik heb ook zoiets van de kans is dat dit once in a lifetime is dus hier MOET ik bijzijn.
We zijn er weer bij en dat is prima,Viva Hollandia.quote:
Uiteraard zwaai ik terugquote:
Van de ene kant wel maar aan de andere kant zal ik dan zelf geen zin hebben, wat een anticlimax zou dat zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Uiteraard zwaai ik terug![]()
Maar gaan jullie ook als ze geen kampioen zijn geworden?
Ik wel in ieder geval, ook dan hebben ze applaus verdiend.
Zondag wil ik eigenlijk ook naar Amsterdam maar maandag werken dus dat is niet zo handig.
Ik zou dan eventueel ook wel willenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Uiteraard zwaai ik terug![]()
Maar gaan jullie ook als ze geen kampioen zijn geworden?
Ik wel in ieder geval, ook dan hebben ze applaus verdiend.
Zondag wil ik eigenlijk ook naar Amsterdam maar maandag werken dus dat is niet zo handig.
Nah daar kan ik me wel overheen zetten denk ik. Zondagavond en maandag zal wel stevig balen zijn maar ga er dan dinsdag toch gewoon een mooie dag van makenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van de ene kant wel maar aan de andere kant zal ik dan zelf geen zin hebben, wat een anticlimax zou dat zijn.
Zal wel loslopenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ze zeggen dat je via Utrecht gaan moet vermijden dinsdag. Hoe moet iemand uit Brabant er dan komen.![]()
![]()
Ik ga echt niet via Rotterdam ofzo.
Mag je wel gewoon in Utrecht wonen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ze zeggen dat je via Utrecht gaan moet vermijden dinsdag. Hoe moet iemand uit Brabant er dan komen.![]()
![]()
Liever nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je wel gewoon in Utrecht wonen?
Neequote:Op donderdag 8 juli 2010 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je wel gewoon in Utrecht wonen?
Het wordt logistiek echt een dik drama, ondanks hoe uniek het is zou ik me er niet aan wagen als ik er niet in de buurt kon slapen. Verder moet je echt geen verplichtingen hebben woensdag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:35 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
als ze niet winnen ga ik ws nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van de ene kant wel maar aan de andere kant zal ik dan zelf geen zin hebben, wat een anticlimax zou dat zijn.
ah in 88 kwam t ook allemaal goedquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het wordt logistiek echt een dik drama, ondanks hoe uniek het is zou ik me er niet aan wagen als ik er niet in de buurt kon slapen. Verder moet je echt geen verplichtingen hebben woensdag.
Ik kon alleen vrijkrijgen als nl kampioen word, omdat ze me dat gunnen. Als ze niet winnen hopen ze dat ik kom werkenquote:
Ach welnee, NS is er al mee bezig en er gaan er ladingen rond de middag alweer naar huisquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het wordt logistiek echt een dik drama, ondanks hoe uniek het is zou ik me er niet aan wagen als ik er niet in de buurt kon slapen. Verder moet je echt geen verplichtingen hebben woensdag.
Ik moet woensdag werkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo gezellig zal zijn dat ik me daar snel overheen zet. En ik ben niet van plan me te bezatten dus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou ja ook wel erg liefquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kon alleen vrijkrijgen als nl kampioen word, omdat ze me dat gunnen. Als ze niet winnen hopen ze dat ik kom werkenomdat ze maar met 1,5 zitten
vaag maar goed
Ik ook nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo gezellig zal zijn dat ik me daar snel overheen zet. En ik ben niet van plan me te bezatten dus.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb ik geen idee van, de tijden zijn wel veranderd.
yeah dit komt wel goed hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach welnee, NS is er al mee bezig en er gaan er ladingen rond de middag alweer naar huis![]()
Zullen ook wel extra bussen ingezet worden denk ik
bezatten is sowieso een slecht idee met dit weer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo gezellig zal zijn dat ik me daar snel overheen zet. En ik ben niet van plan me te bezatten dus.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:47 schreef Afellay20 het volgende:
Heel nederland houdt van spanje, van barcelona, 'mooie' spel van spanje.
kijken of ze er nog steeds van houden, als ze de wk-finale verliezen.
winnen of verliezen. najaar ga ik ws toch lekker wel naar barcelonaquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Als we verliezen heeft Spanje het waarschijnlijk verdiend dus beetje domme opmerking
Het enige (KALLY IK ZEI ENIGE NIET ENGISRE LOLOLLO GAMMARZNAIZZZ!!!) waar ik van hou is geile Spaanse mannen verder niets.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:47 schreef Afellay20 het volgende:
de trollen worden steeds slechterquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:47 schreef Afellay20 het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het enige (KALLY IK ZEI ENIGE NIET ENGISRE LOLOLLO GAMMARZNAIZZZ!!!) waar ik van hou is geile Spaanse mannen verder niets.
En we gaan trouwens winnen dus je hoeft je nergens druk om te maken.
Laat ik nou net een zwager hebben die in Amsterdam woontquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent vast de enige die dat bedenktquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
zet ik de auto paar dorpen verderop neer en dan met de bus.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat ik nou net een zwager hebben die in Amsterdam woont![]()
En anders zet ik de auto paar dorpen verderop neer en dan met de bus.
Of we kraken gewoon een pand, 88 style.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of we kraken gewoon een pand, 88 style.![]()
Zoiets, schandalig.quote:
Bij die zwager natuurlijkquote:
Gaat heel lastig worden denk ikquote:
Doemdenker!!!quote:
lastig maar tedoenquote:
Ik weet wat je voelt. Ik was geband voor een week. Ben blij dat je terug bent.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:47 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Heb twee dagen geen PC gehad. De voeding was doorgebrand. Dinsdag ging ie plots ruiken en 's nachts deed ie niks meer. Mijn vaste adreshe is er mee gestopt. Mijn broer wist echter nog wel iemand die het misschien kon repareren. Ik bellen en zeggen dat ik geen vervoer heb. Heeft ie hem gisteren gehaald en net bracht ie hem al terug. Heb nu ook weer geluid
Ik zat echt met de handen in het haar normaal was ik hem bij zoiets een week kwijt.En dat dan juist tijdens het WK.
Haha ja ik had ook een ban. Vond het niks zo tijdens het WK. En dan ben ik nog druk met een FOK! minimeet BBQ organiserenquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet wat je voelt. Ik was geband voor een week. Ben blij dat je terug bent.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:47 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Heb twee dagen geen PC gehad. De voeding was doorgebrand. Dinsdag ging ie plots ruiken en 's nachts deed ie niks meer. Mijn vaste adreshe is er mee gestopt. Mijn broer wist echter nog wel iemand die het misschien kon repareren. Ik bellen en zeggen dat ik geen vervoer heb. Heeft ie hem gisteren gehaald en net bracht ie hem al terug. Heb nu ook weer geluid
Ik zat echt met de handen in het haar normaal was ik hem bij zoiets een week kwijt.En dat dan juist tijdens het WK.
quote:
Nog last maar draaglijke pijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee he, zo de laatste tijd
Maar goed je bent er weer... hoe is het met je rib(ben)?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:12 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Weet niet hoet het hier is maar daar is het warm
quote:
Oh dus Spanje mag ook trots zijn omdat we het over de koning van hispanje hebben?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
Arrogante kut Duitsers, claimen ze het Nederlands succes omdat Sylvie in Duitsland werkt, een paar jongens daar voetballen en omdat we zingen: van Duitse bloed, terwijl dat Nederlands bloed mee bedoelt wordt.Simpel volk.
Volgens de Duitsers wel denk ik.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus Spanje mag ook trots zijn omdat we het over de koning van hispanje hebben?
Is dat een goede?quote:
en vaart speelt daar en een aantal heeft daar gespeeld.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus Spanje mag ook trots zijn omdat we het over de koning van hispanje hebben?
is momenteel ms wel de bestequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat een goede?
Die gast van de halve finale vond ik maar niks hoor
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
Arrogante kut Duitsers, claimen ze het Nederlands succes omdat Sylvie in Duitsland werkt, een paar jongens daar voetballen en omdat we zingen: van Duitse bloed, terwijl dat Nederlands bloed mee bedoelt wordt.Simpel volk.
Dat noem ik niet achter een land staan, dat is gewoon iets proberen op te eisen wat niet van hun is.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, nu hebben we de Duitsers ook achter ons... prima toch?
Ik zag bij Editienl dat 1 op de 4 Spanjaarden denkt dat NL wint tegenover 1 op de 5 Nederlanders die denken dat Spanje gaat winnen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef gomi het volgende:
[..]
en vaart speelt daar en een aantal heeft daar gespeeld.
nog ff en spanje is voor nl
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef Cee het volgende:
Die spaanse reporters zien er uit als italiaanse ijscoverkopers!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat noem ik niet achter een land staan, dat is gewoon iets proberen op te eisen wat niet van hun is.
Een vrouw mag datquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat noem ik niet achter een land staan, dat is gewoon iets proberen op te eisen wat niet van hun is.
Kut,quote:
Ons team staat er tenminstequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
We doen in Nederland precies hetzelfde hoor
Eh nee, ik zeg niet als Duitsland in de finale zou staan dat het aan ons te danken is omdat.. ze ook rood in hun vlag hebben ofzo.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
We doen in Nederland precies hetzelfde hoor
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef Cee het volgende:
Die spaanse reporters zien er uit als italiaanse ijscoverkopers!
hmm wij hebben dus gewoon meer vertrouwenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag bij Editienl dat 1 op de 4 Spanjaarden denkt dat NL wint tegenover 1 op de 5 Nederlanders die denken dat Spanje gaat winnen.
Ofzo
Bildquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |