quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:09 schreef crv het volgende:
[..]
Nee joh niet nodig. Af en toe wordt je zo onpasselijk van die gasten die topics open die al een kopie van een kopie van een kopie van een kopie van een kopie zijn. Plaats dat ze eerst ff de topic lijst door nemen![]()
Je weet verdomme bijna niet meer waar je moet posten
Dat heet trollen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:09 schreef crv het volgende:
[..]
Nee joh niet nodig. Af en toe wordt je zo onpasselijk van die gasten die topics open die al een kopie van een kopie van een kopie van een kopie van een kopie zijn. Plaats dat ze eerst ff de topic lijst door nemen![]()
Je weet verdomme bijna niet meer waar je moet posten
Dit WK lijkt het wel heel ergquote:
Nou heb meer het idee dat ze graag hoog in de lijst van geopende topics willen staanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
niet altijd hoor, sommigen nemen gewoon niet de moeite om eerst even in de topiclijst te kijken, en denken dat ze als eerste iets brengen. En in VBl komt een bepaald publiek, maar in Wk komt half FOK! langswandelen. Dat is ook wel de charme van dit forumquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
Kally en ik gaan dinsdag naar Oranjestad, zijn er nog meer die ermee willen? Misschien ergens afspreken?
ik moet gewoon werken dinsdag, en mijn kids zijn het ook wel ontgroeid nuquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
Kally en ik gaan dinsdag naar Oranjestad, zijn er nog meer die ermee willen? Misschien ergens afspreken?
Wat zijn ze ontgroeid, het vieren van het WK?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet gewoon werken dinsdag, en mijn kids zijn het ook wel ontgroeid nu
nee joh geintjequote:Op donderdag 8 juli 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat zijn ze ontgroeid, het vieren van het WK?
Ik ben de enigste die geen foto heb gegeven dus mij zal niemand herkennen idd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:08 schreef crv het volgende:
Jullie moeten wel even zorgen dat je voor elkaar herkenbaar bent.
Waarom doen jullie niet allemaal een oranjeshirt aan en je houdt de vuvu in je linkerhand
O haha dat kende ik niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee joh geintje
http://www.pipodorp.nl/beleving/speelstad/1/speelstad-oranje
C_A en ik herkennen elkaar wel en spreken hier ergens af en gaan dan samen richting A'dam, de rest die komt houden we bordjes voor omhoogquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:08 schreef crv het volgende:
Jullie moeten wel even zorgen dat je voor elkaar herkenbaar bent.
Waarom doen jullie niet allemaal een oranjeshirt aan en je houdt de vuvu in je linkerhand
enigequote:Op donderdag 8 juli 2010 16:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben de enigste die geen foto heb gegeven dus mij zal niemand herkennen idd.
Met je username en icon. Hoe nerdy zou dat zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:09 schreef Kally het volgende:
[..]
C_A en ik herkennen elkaar wel en spreken hier ergens af en gaan dan samen richting A'dam, de rest die komt houden we bordjes voor omhoog
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met je username en icon. Hoe nerdy zou dat zijn.![]()
''Hee charmed_angel, hier ben ik!!''
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:11 schreef Kally het volgende:
[..]
enige![]()
En voor jou hou ik een bordje op, Wil Bellatrix zich hier melden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:12 schreef crv het volgende:
Hee Benny,
Zo ga jij toch bij de eifeltoren
Wilhelmus vahan nahasouwuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |