Of we kraken gewoon een pand, 88 style.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of we kraken gewoon een pand, 88 style.![]()
Zoiets, schandalig.quote:
Bij die zwager natuurlijkquote:
Gaat heel lastig worden denk ikquote:
Doemdenker!!!quote:
lastig maar tedoenquote:
Ik weet wat je voelt. Ik was geband voor een week. Ben blij dat je terug bent.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:47 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Heb twee dagen geen PC gehad. De voeding was doorgebrand. Dinsdag ging ie plots ruiken en 's nachts deed ie niks meer. Mijn vaste adreshe is er mee gestopt. Mijn broer wist echter nog wel iemand die het misschien kon repareren. Ik bellen en zeggen dat ik geen vervoer heb. Heeft ie hem gisteren gehaald en net bracht ie hem al terug. Heb nu ook weer geluid
Ik zat echt met de handen in het haar normaal was ik hem bij zoiets een week kwijt.En dat dan juist tijdens het WK.
Haha ja ik had ook een ban. Vond het niks zo tijdens het WK. En dan ben ik nog druk met een FOK! minimeet BBQ organiserenquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet wat je voelt. Ik was geband voor een week. Ben blij dat je terug bent.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:47 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Heb twee dagen geen PC gehad. De voeding was doorgebrand. Dinsdag ging ie plots ruiken en 's nachts deed ie niks meer. Mijn vaste adreshe is er mee gestopt. Mijn broer wist echter nog wel iemand die het misschien kon repareren. Ik bellen en zeggen dat ik geen vervoer heb. Heeft ie hem gisteren gehaald en net bracht ie hem al terug. Heb nu ook weer geluid
Ik zat echt met de handen in het haar normaal was ik hem bij zoiets een week kwijt.En dat dan juist tijdens het WK.
quote:
Nog last maar draaglijke pijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee he, zo de laatste tijd
Maar goed je bent er weer... hoe is het met je rib(ben)?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:12 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Weet niet hoet het hier is maar daar is het warm
quote:
Oh dus Spanje mag ook trots zijn omdat we het over de koning van hispanje hebben?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
Arrogante kut Duitsers, claimen ze het Nederlands succes omdat Sylvie in Duitsland werkt, een paar jongens daar voetballen en omdat we zingen: van Duitse bloed, terwijl dat Nederlands bloed mee bedoelt wordt.Simpel volk.
Volgens de Duitsers wel denk ik.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus Spanje mag ook trots zijn omdat we het over de koning van hispanje hebben?
Is dat een goede?quote:
en vaart speelt daar en een aantal heeft daar gespeeld.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus Spanje mag ook trots zijn omdat we het over de koning van hispanje hebben?
is momenteel ms wel de bestequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat een goede?
Die gast van de halve finale vond ik maar niks hoor
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
Arrogante kut Duitsers, claimen ze het Nederlands succes omdat Sylvie in Duitsland werkt, een paar jongens daar voetballen en omdat we zingen: van Duitse bloed, terwijl dat Nederlands bloed mee bedoelt wordt.Simpel volk.
Dat noem ik niet achter een land staan, dat is gewoon iets proberen op te eisen wat niet van hun is.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, nu hebben we de Duitsers ook achter ons... prima toch?
Ik zag bij Editienl dat 1 op de 4 Spanjaarden denkt dat NL wint tegenover 1 op de 5 Nederlanders die denken dat Spanje gaat winnen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef gomi het volgende:
[..]
en vaart speelt daar en een aantal heeft daar gespeeld.
nog ff en spanje is voor nl
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef Cee het volgende:
Die spaanse reporters zien er uit als italiaanse ijscoverkopers!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat noem ik niet achter een land staan, dat is gewoon iets proberen op te eisen wat niet van hun is.
Een vrouw mag datquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat noem ik niet achter een land staan, dat is gewoon iets proberen op te eisen wat niet van hun is.
Kut,quote:
Ons team staat er tenminstequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
We doen in Nederland precies hetzelfde hoor
Eh nee, ik zeg niet als Duitsland in de finale zou staan dat het aan ons te danken is omdat.. ze ook rood in hun vlag hebben ofzo.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
We doen in Nederland precies hetzelfde hoor
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef Cee het volgende:
Die spaanse reporters zien er uit als italiaanse ijscoverkopers!
hmm wij hebben dus gewoon meer vertrouwenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag bij Editienl dat 1 op de 4 Spanjaarden denkt dat NL wint tegenover 1 op de 5 Nederlanders die denken dat Spanje gaat winnen.
Ofzo
Bildquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |