Hoelaat begint het siewosie?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We moeten wel op tijd richting Oranjestad
ze wachten op jullie, heb ik net nagevraagdquote:
Geen probleem voor mijquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We moeten wel op tijd richting Oranjestad
En dan nog een blondje ookquote:
Ok.quote:
We zullen zwaaien naar jequote:Op donderdag 8 juli 2010 17:02 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ben dinsdag ook zeker in Amsterdam, gaan alleen met m'n vrienden
Je vriend houdt niet van voetbal?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet mn vriend nog even zo ver krijgen dat ik dinsdag ook naar Amsterdam kan
Over zondag was hij al niet enthousiast
Dat ten eerste en die heeft zoiets van we kunnen toch ook in Emmen kijken (zondag) zoals elke wedstrijd tot nu toe. En even 2 uur rijden om in een massa te gaan staan, nah is hij geen fan vanquote:
Ik hou ook niet van massa's maar dit is dan zoiets historischquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ten eerste en die heeft zoiets van we kunnen toch ook in Emmen kijken (zondag) zoals elke wedstrijd tot nu toe. En even 2 uur rijden om in een massa te gaan staan, nah is hij geen fan van
Inderdaad, moet je bij geweest zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van massa's maar dit is dan zoiets historisch
En anders kom je met ons mee![]()
Dat vind ik lief!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van massa's maar dit is dan zoiets historisch
En anders kom je met ons mee![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik lief!!
Ik heb ook zoiets van de kans is dat dit once in a lifetime is dus hier MOET ik bijzijn.
Ja preciesquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik lief!!
Ik heb ook zoiets van de kans is dat dit once in a lifetime is dus hier MOET ik bijzijn.
We zijn er weer bij en dat is prima,Viva Hollandia.quote:
Uiteraard zwaai ik terugquote:
Van de ene kant wel maar aan de andere kant zal ik dan zelf geen zin hebben, wat een anticlimax zou dat zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Uiteraard zwaai ik terug![]()
Maar gaan jullie ook als ze geen kampioen zijn geworden?
Ik wel in ieder geval, ook dan hebben ze applaus verdiend.
Zondag wil ik eigenlijk ook naar Amsterdam maar maandag werken dus dat is niet zo handig.
Ik zou dan eventueel ook wel willenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Uiteraard zwaai ik terug![]()
Maar gaan jullie ook als ze geen kampioen zijn geworden?
Ik wel in ieder geval, ook dan hebben ze applaus verdiend.
Zondag wil ik eigenlijk ook naar Amsterdam maar maandag werken dus dat is niet zo handig.
Nah daar kan ik me wel overheen zetten denk ik. Zondagavond en maandag zal wel stevig balen zijn maar ga er dan dinsdag toch gewoon een mooie dag van makenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van de ene kant wel maar aan de andere kant zal ik dan zelf geen zin hebben, wat een anticlimax zou dat zijn.
Zal wel loslopenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ze zeggen dat je via Utrecht gaan moet vermijden dinsdag. Hoe moet iemand uit Brabant er dan komen.![]()
![]()
Ik ga echt niet via Rotterdam ofzo.
Mag je wel gewoon in Utrecht wonen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ze zeggen dat je via Utrecht gaan moet vermijden dinsdag. Hoe moet iemand uit Brabant er dan komen.![]()
![]()
Liever nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je wel gewoon in Utrecht wonen?
Neequote:Op donderdag 8 juli 2010 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je wel gewoon in Utrecht wonen?
Het wordt logistiek echt een dik drama, ondanks hoe uniek het is zou ik me er niet aan wagen als ik er niet in de buurt kon slapen. Verder moet je echt geen verplichtingen hebben woensdag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:35 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
als ze niet winnen ga ik ws nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van de ene kant wel maar aan de andere kant zal ik dan zelf geen zin hebben, wat een anticlimax zou dat zijn.
ah in 88 kwam t ook allemaal goedquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het wordt logistiek echt een dik drama, ondanks hoe uniek het is zou ik me er niet aan wagen als ik er niet in de buurt kon slapen. Verder moet je echt geen verplichtingen hebben woensdag.
Ik kon alleen vrijkrijgen als nl kampioen word, omdat ze me dat gunnen. Als ze niet winnen hopen ze dat ik kom werkenquote:
Ach welnee, NS is er al mee bezig en er gaan er ladingen rond de middag alweer naar huisquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het wordt logistiek echt een dik drama, ondanks hoe uniek het is zou ik me er niet aan wagen als ik er niet in de buurt kon slapen. Verder moet je echt geen verplichtingen hebben woensdag.
Ik moet woensdag werkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo gezellig zal zijn dat ik me daar snel overheen zet. En ik ben niet van plan me te bezatten dus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou ja ook wel erg liefquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kon alleen vrijkrijgen als nl kampioen word, omdat ze me dat gunnen. Als ze niet winnen hopen ze dat ik kom werkenomdat ze maar met 1,5 zitten
vaag maar goed
Ik ook nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo gezellig zal zijn dat ik me daar snel overheen zet. En ik ben niet van plan me te bezatten dus.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb ik geen idee van, de tijden zijn wel veranderd.
yeah dit komt wel goed hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach welnee, NS is er al mee bezig en er gaan er ladingen rond de middag alweer naar huis![]()
Zullen ook wel extra bussen ingezet worden denk ik
bezatten is sowieso een slecht idee met dit weer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo gezellig zal zijn dat ik me daar snel overheen zet. En ik ben niet van plan me te bezatten dus.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:47 schreef Afellay20 het volgende:
Heel nederland houdt van spanje, van barcelona, 'mooie' spel van spanje.
kijken of ze er nog steeds van houden, als ze de wk-finale verliezen.
winnen of verliezen. najaar ga ik ws toch lekker wel naar barcelonaquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Als we verliezen heeft Spanje het waarschijnlijk verdiend dus beetje domme opmerking
Het enige (KALLY IK ZEI ENIGE NIET ENGISRE LOLOLLO GAMMARZNAIZZZ!!!) waar ik van hou is geile Spaanse mannen verder niets.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:47 schreef Afellay20 het volgende:
de trollen worden steeds slechterquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:47 schreef Afellay20 het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het enige (KALLY IK ZEI ENIGE NIET ENGISRE LOLOLLO GAMMARZNAIZZZ!!!) waar ik van hou is geile Spaanse mannen verder niets.
En we gaan trouwens winnen dus je hoeft je nergens druk om te maken.
Laat ik nou net een zwager hebben die in Amsterdam woontquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent vast de enige die dat bedenktquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
zet ik de auto paar dorpen verderop neer en dan met de bus.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat ik nou net een zwager hebben die in Amsterdam woont![]()
En anders zet ik de auto paar dorpen verderop neer en dan met de bus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |