zou je denken ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik werd gequote omdat ik ook over schijt begon
inderdaad eenquote:
Precies. Associatie hequote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef crv het volgende:
[..]
je qoute benny die zit te schijten en zegt dan Hoi c_a![]()
Zal ze leuk vinden
He Bongquote:
Niet een echt lekker binnenkomer hequote:Ik gok erop dat Spanje met 1-0 gaat winnen van Nederland, 2e helft 82ste minuut scoort Pedro de treffer en is het sprookje over en uit.
Overigens 3 kaarten in de wedstrijd.
Hoi crvquote:
Gelukkig zat ik er meestal naast met mijn voorspellingen maar nu heb ik gewoon een slecht gevoel erbijquote:Niet een echt lekker binnenkomer he
De kaarten vervallen toch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:47 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag.
Ik gok erop dat Spanje met 1-0 gaat winnen van Nederland, 2e helft 82ste minuut scoort Pedro de treffer en is het sprookje over en uit.
wat er ook gebeurt. tot in ieder geval zondag is het feestquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi crv
[..]
Gelukkig zat ik er meestal naast met mijn voorspellingen maar nu heb ik gewoon een slecht gevoel erbij
Maargoed, we hebben iig de finale bereikt en dat is al een prestatie van giga formaat
Ik bedoel dat er 3 kaarten tijdens de wedstrijd gegeven gaan worden door betreffende scheidsrechterquote:
En dinsdag ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:03 schreef crv het volgende:
[..]
wat er ook gebeurt. tot in ieder geval zondag is het feest [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ook hierquote:
eNGinequote:Op donderdag 8 juli 2010 13:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dinsdag ook![]()
Of ze winnen of verliezen, ze hebben een geweldig toernooi gespeeld![]()
Dinsdag Amsterdam dus.
Gaat uwe mond spoelen, gij onverlaatquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:47 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag.
Ik gok erop dat Spanje met 1-0 gaat winnen van Nederland, 2e helft 82ste minuut scoort Pedro de treffer en is het sprookje over en uit.
Dan zal ik mijn voorspelling maar niet bekend makenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:25 schreef crv het volgende:
Vanaf nu wil ik hier niets meer zien dat Spanje wint of Nederlnd verliest [ afbeelding ]
We gaan nu alleen nog maar posi doen Viva L'Orange
ECHT???? YESSSSquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:19 schreef iBenny het volgende:
Er is een code geel uitgegeven voor het weer van morgen
30 tot 35 graden... pffffffft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |