quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zoals het altijd gezellige Lelystad
Ik heb naast Rotterdam nog nooit zo'n vuile vieze gore klotestad gezien.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben in vele steden geweest en naar mijn mening is Amsterdam een van de mooiste. De sfeer, de mensen, het gevoel van loszinnigheid, de zoete geur van het Vondelpark in de zomer, de musea, de historie en altijd als ik er ben weet ik dat ik thuis ben ook al woon ik er niet. Maar dat zal ik wel alleen hebben.
Boursinquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, bij winst gaat hij naakt het Wilhelmus zingen bij de Eiffeltoren met een oranje emmer op zijn hoofd, en voor die tijd wil hi nog ff bij Bella langs voor een toastje Boursin
Wat Basel je nou.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:31 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb naast Rotterdam nog nooit zo'n vuile vieze gore klotestad gezien.
Ik was niet voor Duitsland, niet en nooit geweest.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:32 schreef crv het volgende:
Wel opvallend dat al die namaak duitslandaanhangers zo voor A'dam zijn
Kan je wel dom lullen nepzwitser, maar Amsterdam is toch DE plek om kampioenen te huldigenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:29 schreef crv het volgende:
[..]
Kan je wel dom lullen flash, maar der zijn ook andere grote steden die ook goede faciliteiten hebben
Jan smitquote:
Idd, traditie is gezet in 88.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je wel dom lullen nepzwitser, maar Amsterdam is toch DE plek om kampioenen te huldigen
Nou dat ben ik dus niet met je eens surrogaatduitserquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je wel dom lullen nepzwitser, maar Amsterdam is toch DE plek om kampioenen te huldigen
Zijn we het ergens over eens.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:32 schreef crv het volgende:
Traditiequote:Op donderdag 8 juli 2010 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Idd, traditie is gezet in 88.Niet dat je het een traditie kan noemen met nog maar 1 overwinning.
Nou dat boeit me lekker niks vieze bratwurstfreterquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:33 schreef crv het volgende:
[..]
Nou dat ben ik dus niet met je eens surrogaatduitser
Ja dinsdag is er dus een kleine meet als het goed is, bij de huldiging. Nog niets concreets, maar goed.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus, Bella, als ik je even mag aanspreken buiten je pimp om, waarom gaan we niet eens meeten?
Gast, dat zeg ik.quote:
Zuigharriequote:Op donderdag 8 juli 2010 00:32 schreef crv het volgende:
Nee hoorquote:
Whoah ja, daar zal vast flink veel van terecht komenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dinsdag is er dus een kleine meet als het goed is, bij de huldiging. Nog niets concreets, maar goed.
Nou, wat jij wil. Eindhoven?quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:35 schreef crv het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar snap niet waarom al dit soort dingen altijd in Adam moet
der zijn best mogelijkheden om het af te wisselen. tussen wat goed bereikbare grote steden
Zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whoah ja, daar zal vast flink veel van terecht komen
dit soort tradities horen in een hoofdstadquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:35 schreef crv het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar snap niet waarom al dit soort dingen altijd in Adam moet
der zijn best mogelijkheden om het af te wisselen. tussen wat goed bereikbare grote steden
ook hongerquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit soort tradities horen in een hoofdstad
En ondaks dat het pas 1 keer is voorgevallen is het wel degelijk een traditie
Dat zeker. Is crv een locatie in Eindhoven aan het regelen nu?quote:
*regelt helemaal niks, maar jullie zijn wel makkelijk op de kast te krijgenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeker. Is crv een locatie in Eindhoven aan het regelen nu?
Nee waarschijnlijk in de Zwitserse hoofdbondstadquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeker. Is crv een locatie in Eindhoven aan het regelen nu?
nee hoor, maar elke andere stad zou misplaatst zijn.......quote:
Look who's talking, Met je gescheld.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:39 schreef crv het volgende:
[..]
*regelt helemaal niks, maar jullie zijn wel makkelijk op de kast te krijgen
Dat vind ik wel een goed idee. Basel is nog beterquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk in de Zwitserse hoofdbondstad
op de kast liggen alleen de sleutelbossen van de kinderen, ik zit daar niet tussenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:39 schreef crv het volgende:
[..]
ja je moet een beetje in je rol blijven tochquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Look who's talking, Met je gescheld.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:41 schreef crv het volgende:
[..]
ja je moet een beetje in je rol blijven toch
Och gut, en nou terugkrabbelen dat het allemaal "een garpje" was. Ga slapen man gekquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:39 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:40 schreef crv het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goed idee. Basel is nog beter
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:42 schreef crv het volgende:
ok genoeg gelachen.
* moet morgen nog iets van werken morgen, 's avonds een cursus en dan komt het vrouwtje langs. dus lange dag
Bedankt weer voor de gezeklligheid
tot morregens
ok genoeg gelachen.
* moet morgen nog iets van werken morgen, 's avonds een cursus en dan komt het vrouwtje langs. dus lange dag
tot morregens
ok genoeg gelachen.
tot morregens
Ja dag hoor, flapdrol. Met je grote smoelquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:42 schreef crv het volgende:
ok genoeg gelachen.
tot morregens
en dan van Marwijk roepen: Ich bin ein Berliner, und wir sind die besten von ganz Munchenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, weet je... laten we het in Berlijn gaan vieren
Lekker dicht bij huis en omdat we daar dan toch zijn toch nog maar ff wat Duitsers plagen
Je kent me toch ondertussen wel een beetjequote:Op donderdag 8 juli 2010 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och gut, en nou terugkrabbelen dat het allemaal "een garpje" was. Ga slapen man gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |