Het zou een raar gezicht zijn als het ineens helemaal vol met bergen zou staan.quote:
Dat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Net zoals Onze Onverzettelijke Jongens verzaak ik niet en vervul ik mijn plicht, maandag ben ik gewoon paraat.
Zelfde, al zal ik wel in mindere mate geestelijk aanwezig zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Net zoals Onze Onverzettelijke Jongens verzaak ik niet en vervul ik mijn plicht, maandag ben ik gewoon paraat.
Ditquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:07 schreef ElectricEye het volgende:
Wel werken, maar gewoon een trage start. Moet kunnen, denk ik.
Hoezo mietjes? Ik lever er toch gewoon een snipperdag voor in?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:23 schreef kabelhaspel het volgende:
Gewoon doorhalen en maandag weer om 08.00 aan die arbeit.
Stelletje mietjes die vrij nemen![]()
Stoere jongen hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:35 schreef MikeyMo het volgende:
ik moet maandag gewoon werken hoor, beoit me ook niet. Ik kijk de finale toch niet
Die snap ik ook niet. Sinds wanneer is een spelletje reden om de volgende dag niet te gaan werken? Maandagochtend om 8 uur ben ik op kantoor, zoals altijd.quote:
wat is een prolly?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:22 schreef l3laster het volgende:
kheb maandag ochtend iig mijn agenda geblokkeerd en neem prolly ook vrij...
maandag middag helaas al wel afspraken @ werk grrr
andere kentekenplaten erop dan maar !quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik rij maandagochtend naar Spanje, dus echt werken zal er niet van komen
Ligt het nou aan mij of is jouw oranje kleurtje een andere kleur oranje?quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of is jouw oranje kleurtje een andere kleur oranje?
ja ik zie net dat zij FF6600 gebruikt terwijl wij FF9900 gebruikenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Crew heeft een andere kleur, volgens mij.
Jij bent dan vast ook, al vanaf je geboorte, resistent tegen oranjekoortsquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Die snap ik ook niet. Sinds wanneer is een spelletje reden om de volgende dag niet te gaan werken? Maandagochtend om 8 uur ben ik op kantoor, zoals altijd.
Yep dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Jij bent dan vast ook, al vanaf je geboorte, resistent tegen oranjekoorts
Nou nee, deze reden is waardeloosquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:55 schreef DeeCruise het volgende:
Gisteren verlof opgenomen van vandaag tot en met maandag. Geen vakantie dit jaar, en dagen moeten toch opgenomen worden, waarbij dit me een prima reden leek..
quote:
Ah gussie, een voetbalhater!quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
in Spanje leeft het WK niet zo als in Nederland iigquote:
Dit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:35 schreef MikeyMo het volgende:
ik moet maandag gewoon werken hoor, beoit me ook niet. Ik kijk de finale toch niet
In NL kijken. Ik heb uit noodzaak (auto kapot) gisteren in Duitsland gekeken en dat zuigt. Dat Duitse commentaar is ronduit kut.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:13 schreef kabelhaspel het volgende:
Ik zit zondag met wat maten in Duitsland op zo'n 3 uur rijden van huis. Wat zullen we doen. In NL finale kijken of ergens in een Duits cafe kijken![]()
Vraag geldt ook als Spanje in de finale zit.
Nou, aangezien je het blijkbaar graag wil vertellen: wat is er 28 juli?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dit.
Ik ga uiteraard wel 28 juli vrij nemen.
De dag nadat Starcraft II verschijnt natuurlijk!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:59 schreef Bolter het volgende:
[..]
Nou, aangezien je het blijkbaar graag wil vertellen: wat is er 28 juli?
Ja, net zoiets als ontslag in een periode van crisis.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef Bombshell het volgende:
dit is iets wat maar een keer in je leven voor komt.
Ziek is ziekquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, net zoiets als ontslag in een periode van crisis.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:59 schreef ruud.nl het volgende:
Alvast vrij genomen.![]()
[..]
Het zou een raar gezicht zijn als het ineens helemaal vol met bergen zou staan.
Catalonië is voor veel mensen dan ook niet Spaans en ze zijn daar juist wel erg nationalistisch.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in Spanje leeft het WK niet zo als in Nederland iig. Het winnen van het EK werd toen ik daar was ook maar lauwtjes gereageerd. Effe wat vuurwerk that's it. Maar misschien komt dat omdat ik in catalunya was en wellicht zijn ze daar niet zo nationalmannschaftgericht
.
Heel geloofwaardig ook, ziek melden als er toevallig voetbal op tv is. Ik neem aan dat je baas controle langs de deur stuurt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef Bombshell het volgende:
Moet zondagavond werken, zit te denken om me gewoon ziek te melden.. baas wil geen vrij geven maar heeft genoeg man. Enn ik mag hem toch al niet en dit is iets wat maar een keer in je leven voor komt.
En dan? Dan is Bombshell dus gewoon thuis. En kijkt voetbal. So what?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Heel geloofwaardig ook, ziek melden als er toevallig voetbal op tv is. Ik neem aan dat je baas controle langs de deur stuurt.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:59 schreef Bolter het volgende:
[..]
Nou, aangezien je het blijkbaar graag wil vertellen: wat is er 28 juli?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |