Het zou een raar gezicht zijn als het ineens helemaal vol met bergen zou staan.quote:
Dat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Net zoals Onze Onverzettelijke Jongens verzaak ik niet en vervul ik mijn plicht, maandag ben ik gewoon paraat.
Zelfde, al zal ik wel in mindere mate geestelijk aanwezig zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Net zoals Onze Onverzettelijke Jongens verzaak ik niet en vervul ik mijn plicht, maandag ben ik gewoon paraat.
Ditquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:07 schreef ElectricEye het volgende:
Wel werken, maar gewoon een trage start. Moet kunnen, denk ik.
Hoezo mietjes? Ik lever er toch gewoon een snipperdag voor in?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:23 schreef kabelhaspel het volgende:
Gewoon doorhalen en maandag weer om 08.00 aan die arbeit.
Stelletje mietjes die vrij nemen![]()
Stoere jongen hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:35 schreef MikeyMo het volgende:
ik moet maandag gewoon werken hoor, beoit me ook niet. Ik kijk de finale toch niet
Die snap ik ook niet. Sinds wanneer is een spelletje reden om de volgende dag niet te gaan werken? Maandagochtend om 8 uur ben ik op kantoor, zoals altijd.quote:
wat is een prolly?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:22 schreef l3laster het volgende:
kheb maandag ochtend iig mijn agenda geblokkeerd en neem prolly ook vrij...
maandag middag helaas al wel afspraken @ werk grrr
andere kentekenplaten erop dan maar !quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik rij maandagochtend naar Spanje, dus echt werken zal er niet van komen
Ligt het nou aan mij of is jouw oranje kleurtje een andere kleur oranje?quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of is jouw oranje kleurtje een andere kleur oranje?
ja ik zie net dat zij FF6600 gebruikt terwijl wij FF9900 gebruikenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Crew heeft een andere kleur, volgens mij.
Jij bent dan vast ook, al vanaf je geboorte, resistent tegen oranjekoortsquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Die snap ik ook niet. Sinds wanneer is een spelletje reden om de volgende dag niet te gaan werken? Maandagochtend om 8 uur ben ik op kantoor, zoals altijd.
Yep dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Jij bent dan vast ook, al vanaf je geboorte, resistent tegen oranjekoorts
Nou nee, deze reden is waardeloosquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:55 schreef DeeCruise het volgende:
Gisteren verlof opgenomen van vandaag tot en met maandag. Geen vakantie dit jaar, en dagen moeten toch opgenomen worden, waarbij dit me een prima reden leek..
quote:
Ah gussie, een voetbalhater!quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |