Nou ik ben neit van de draagdoeken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben er ook over aan het piekeren. We hebben toen ik zwanger was van Ivan een nieuwe kinderwagen gekregen waar we heel blij mee zijn (Bugaboo Bee). Ik denk dat we er niet aan ontkomen om deze wagen te koop te zetten en een duowagen te kopen. Ivan is tegen die tijd echt nog te klein voor zo'n board (14 maanden , ik mag blij zijn als hij dan uberhaupt kan staan), vooral als je eens langere stukken wilt wandelen. Ik zie het ook wel zitten om de kleinste in de draagdoek te doen, maar het lijkt me vervelend om helemaal niets achter de hand te hebben. Wat als ik bekkenproblemen krijg? Wat als ik me gewoon eens niet zo goed voel en naar het consultatiebureau moet? De kinderwagen gebruiken we recentelijk toch vaker, en het is in je eentje niet te doen om met 2 wagens te lopen.
Ik heb ook pittenzakken.. Heerlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:27 schreef Orea het volgende:
Ik heb een metalen kruik (die moest ik aanschaffen) en voor mezelf zo'n flexibele, die vind ik veel fijner
Nee ze kosten idd niet zoveel, daar gaat het ook helemaal niet omquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:45 schreef Ticootje het volgende:
Zoveel kosten kruiken toch niet? Niet iemand in je omgeving waar je ze van kan overnemen? FF bij V&A vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil nu weer graag thuisbevallen, Tobias ziet dat absoluut niet zittenZijn reactie; 'Nou, maar als dan de baby komt, dan bel ík wel een ambulance hoor! Heb jij het telefoonnummer van de ambulance mama?'
Te lief
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Nou ja de kruiken die ik heb zijn ook al een jaar of 3...quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:50 schreef Saffier het volgende:
5 jaar oud zijn ze hè Tico, was ook ijdele hoop dat ze nog goed zouden zijnMaar kon het wel proberen
Bij de een lagen er 3 druppels water onder na een uur of 6 en bij de andere wel wat meer. Te veel om risico mee te lopen gewoon.
En ik 'durf' niet te gaan wassen![]()
Toen ik dat klaar had bij Tobias zette de bevalling in. Maar mijn nesteldrang wil wel wassen
![]()
harde buik/voorwee wegzucht![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:43 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nee ze kosten idd niet zoveel, daar gaat het ook helemaal niet om
Maar wel het feit dat ze alletwee lekkenis spontaan een reden om me erg druk om te maken
Pessie wat fijn dat je terug mag naar de vlos én dat je gerustgesteld bent mocht het toch op een ziekenhuisbevalling uitdraaien
Ik had met Tobias ook een thuisbevalling 'gepland' dat werd een ziekenhuis vanwege prematuur. Op het moment dat het noodzakelijk is voor jou óf je kind maakt het je echt niet meer uit hoor!Wat schattig van Tobias! Hij wil het dus niet, hihi...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil nu weer graag thuisbevallen, Tobias ziet dat absoluut niet zittenZijn reactie; 'Nou, maar als dan de baby komt, dan bel ík wel een ambulance hoor! Heb jij het telefoonnummer van de ambulance mama?'
Te lief
Ik ben zo blij! Verloskundige vind het ook goed, zei alleen wel dat ik er wel rekening mee moet houden dat vaak de bloeddruk toch weer stijgt en het dan dus echt einde verloskundige en thuisbevalling is. Maar dat had ze in het ziekenhuis al gezegd en dat begrijp ik nu ook wel. Ben gewoon even blij voor vandaag. Stel dat ie besluit te komen dan mag ik thuis!
Mijn mam zei dat ik mn kruiken zo moest bewaren, mijne lekken niet...quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:50 schreef Orea het volgende:
Is dat verstandig Ticoo, om dat zo te doen? Of kan ik het nu zo laten en het straks als we hem niet meer nodig hebben zo opbergen?
Flugel sticker!!
Nieuwe kruiken gewoon 'droog' opbergen heb ik altijd begrepen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:50 schreef Orea het volgende:
Is dat verstandig Ticoo, om dat zo te doen? Of kan ik het nu zo laten en het straks als we hem niet meer nodig hebben zo opbergen?
Flugel sticker!!
Das misschien wel waar Saffier... Ik pak ze inderdaad ook zelf..quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:59 schreef Saffier het volgende:
Lekker gevoel toch Pessie? Hou dat maar even vast hoor
Mijn kruiken hebben bijna 4,5 jaar echt stilgelegen, ik denk dat dat het verschil maakt met de jouwe, die zijn tussendoor nog gebruikt.
Zie je, het komt allemaal op z'n pootjes terecht!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat schattig van Tobias! Hij wil het dus niet, hihi...
Ik ben zo blij! Verloskundige vind het ook goed, zei alleen wel dat ik er wel rekening mee moet houden dat vaak de bloeddruk toch weer stijgt en het dan dus echt einde verloskundige en thuisbevalling is. Maar dat had ze in het ziekenhuis al gezegd en dat begrijp ik nu ook wel. Ben gewoon even blij voor vandaag. Stel dat ie besluit te komen dan mag ik thuis!
Ja echt, waaaarrrrrrr maak je je druk omquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Pessie wat fijn dat je terug naar de vlos mag![]()
Saffier, dilemma
Preciesquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:04 schreef Cantare het volgende:
[..]
Zie je, het komt allemaal op z'n pootjes terecht!2 vliegen in 1 klap: weer terug naar de vk maar óók voorbereid op een zh-bevalling.
Ik wil een groene...quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:05 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ja echt, waaaarrrrrrr maak je je druk om![]()
![]()
Tico ik moet een witte en een ecru hebben, in een doos op zolder.
Wanneer komt mijn man thuis![]()
Neeehhh da's de moeite niet joh! Mijn kruiken komen bij de babywinkel om de hoek vandaan, daar van de week even kijken of ze nieuwe losse doppen verkopen en anders haal ik gewoon 2 nieuwe kruiken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:12 schreef krijtlijk het volgende:
Saffier, is het niet een idee om 2e hands Hema kruiken via marktplaats aan te schaffen en bij de Hema nieuwe doppen?
Je hebt gelijk!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:28 schreef Orea het volgende:
Klopt het dat ik Son ook nog niet heb gezien vandaag?
laatste bezoek: 4 uur, 58 minuten geleden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:32 schreef Orea het volgende:stiekeme jompel dan maar doen?
![]()
![]()
(ja of ze hebben haar gisteren bij de boekenclub zo afgemat dat ze nog bij ligt te komen)
nee joh, niets aan de hand hier.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:32 schreef Orea het volgende:stiekeme jompel dan maar doen?
![]()
![]()
(ja of ze hebben haar gisteren bij de boekenclub zo afgemat dat ze nog bij ligt te komen)
We moeten nog even zien. Ik weet nu wel dat het mogelijk is dat ik terugkom onder begeleiding van het ziekenhuis omdat je vaak ziet dat de bloeddruk wel weer stijgt. Het is nu gewoon even van "stel dat het vannacht zou komen, dan mag ik thuis blijven", en waarschijnlijk blijft dit cadeautje-gevoel totdat het kindje echt komt of totdat ze zich weer zorgen maken om mn bloeddruk en me definitief medisch verklaren. Tot die tijd geniet ik hier gewoon van en heb ik even geen zin in reacties à la libell...quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Pessie ik had/zou er een volgende keer ook moeite mee hebben hoor. Er is hier in de buurt sowieso 1 ziekenhuis waar ik pertinent niet naartoe wil (heb ik toen ook aangegeven bij de vk en daar zouden ze rekening mee houden). En overige ziekenhuizen alleen als m'n man ook zou mogen blijven slapen als ik zou moeten blijven slapen, maar eigenlijk gewoon NIET. Vandaar dat ik zelf m'n bevalling maar in gang gezet heb met 40+2, zodat ik lekker thuis kon blijven.... Nee maar serieus, ik ben nog naar zo'n voorlichtingsavond geweest just in case, maar dat versterkte mijn nare gevoel alleen maar.
Gelukkig is het niet nodig geweest. Ik hoop dat jij ook lekker thuis kunt blijven als het zover is.
vind ik wel een goed planquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:56 schreef Lois het volgende:
Mereltje van harte gefeliciteerd met je dochter
Son het wordt nog veel warmer de komende dagen, doe vannacht maar bevallen dan
Ik heb geen lavendel.. Sterker nog mijn kussenhoezen zijn echt oude dingen... Onruilbaar.. Jen verschoon ik nu het liefst gewoon op het kussen zelf, dan kan ik dat lekker met een doek afnemen. Ik vind kussenhoezen zo snel vies... Eigenlijk verschoon ik die dingen 3x op een dag ofzo.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:58 schreef Saffier het volgende:
[..]
Neeehhh da's de moeite niet joh! Mijn kruiken komen bij de babywinkel om de hoek vandaan, daar van de week even kijken of ze nieuwe losse doppen verkopen en anders haal ik gewoon 2 nieuwe kruiken.
Iedereen gaat nu diep in op mijn kruikenprobleem maar zo groot is dat probleem nou ook weer niet hoor
Vicky je kan niet alles weten he![]()
Tico ik heb geen groene gezien hier, ik heb toevallig nog wel een lime-groene aankleedkussenhoes liggen, ruilen voor een witte/ecru/of liever nog lavendel?
Ik heb nergens lavendelkleurige spulletjes gezien viel me gister op.
Nah, ik snap je heel goed hoor... Ik baalde ook zo vreselijk dat ik over de datum heen ging... En die dag daarna en daarna... Je wilt gewoon een baby, je bent nieuwsgierig. Je mag best een beetje balen dat ie er nog geen zin in heeft.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
nee joh, niets aan de hand hier.
gewoon een baaldag. geen zin om te reageren.
dat soort dingen.
heb wel gestofzuigd, boodschappen gedaan, de was, lege flessen weggegooid en nu heb ik pijn in mijn rug en buik.
mereltje gefeliciteerd met je dochter![]()
klein meisje zeg, ben benieuwd naar de foto's
geniet ervan!
ja dat dus, maar vind t ook zo lomp dat ik baal...quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nah, ik snap je heel goed hoor... Ik baalde ook zo vreselijk dat ik over de datum heen ging... En die dag daarna en daarna... Je wilt gewoon een baby, je bent nieuwsgierig. Je mag best een beetje balen dat ie er nog geen zin in heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |