Haha, ja duidelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, jij, hans
Spanning is ENORM !quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
nog een kwartier
Zet dan de TV op mute en het geluid van 3FM aan. Die zenden ook het commentaar van Jack uit, maar dan met live ingemixte thema-muziek.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:19 schreef Meike26 het volgende:
Even snel tussendoor, wat is het codewoord voor vandaag van Jack ?![]()
Hier gaat de tv op mute en radio 1 als commentaar-boxZal alleen wel weer een paar seconden voorlopen op het beeld, maar dan nog, het commentaar van Jack is zooooo veel leuker
Nice!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:20 schreef Sirolf het volgende:
Zozo, ze hebben zelfs heuse borrelhapjes!![]()
[ link | afbeelding ]
Heel veel plezierquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:20 schreef CindieY het volgende:
Ik loop al minstens een uur met een onderbuikgevoel rond, iets dat ik eigenlijk nog nooit gehad heb met voetbal ofzo![]()
Succes allen tijdens de wedstrijd, ik ga m'n buurtjes opzoeken!
Hoop dat je gelijk krijgt! pracht goals, jammer van die blunder van Stekelenburg...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, mijn voorspelling was 1-1 bij rust, en dan 1-3 voor Nederland
Ik gok 1 - 2 na verlengingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, mijn voorspelling was 1-1 bij rust, en dan 1-3 voor Nederland
Mja, door die actie van Forlán lag de verdediging met 1 kapbeweging helemaal open. Maarja, verander er nu nog maar wat aan (aan dat tegendoelpuntquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoop dat je gelijk krijgt! pracht goals, jammer van die blunder van Stekelenburg...
Die ziet daar toch niks vanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:36 schreef Sirolf het volgende:
Ah, er gaan dus heel erg weinig mensen kijken naar Stevie Wonder op North Sea Jazz.
Kijk es:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Ik zeg zondag een groot scherm @ grote markt! verlies of winst het wordt een groot feeest !
quote:@Peter_Rehwinkel Ik zou zo'n scherm toch best leuk vinden!
Daar zitten geen geschikte beelden bij, dus is lastig.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Die ziet daar toch niks van
Kun jij trouwens de doelpunten zoals op 3FM uitgezonden op Joutube knallen?
Hulde! dat scherm komt er gewoonquote:
Afzetters hier vragen 5 euro entreequote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Ik zeg zondag een groot scherm @ grote markt! verlies of winst het wordt een groot feeest !
Da's dan nog goedkoop, aangezien een enkel drankje tegenwoordig ook wel 2,50 kost op zulke dagen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Afzetters hier vragen 5 euro entreeMaar dan krijg je wel 2 consumptiemunten hoor
![]()
Dat was hier bij de kwartfinales ook alquote:
Ehm... ik heb vanavond ook zitten kijken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef borisz het volgende:
Sirolf is samen met Broekie diegene die op 12 juli dit land draaiende houden.
Ja, maar entreegeld voor zoiets vragenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's dan nog goedkoop, aangezien een enkel drankje tegenwoordig ook wel 2,50 kost op zulke dagen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Afzetters hier vragen 5 euro entreeMaar dan krijg je wel 2 consumptiemunten hoor
![]()
quote:gerardekdom
Zojuist met oranje kleed om mij heen op de scooter een rondje door het dorp heen gereden! Fascinerende man ben ik toch soms...
Ja, 3FM zelf. De terugluisterstream van het eerste deel zal wel reeds beschikbaar zijn via metmichiel.nl/3fm.nl.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:01 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)chiel/dinsdag-19.wma
Thanks, donderdag (dan al weekendquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, 3FM zelf. De terugluisterstream van het eerste deel zal wel reeds beschikbaar zijn via metmichiel.nl/3fm.nl.
Gelukkig jij kijkt ook voetbal zo af en toequote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... ik heb vanavond ook zitten kijken.
En die finale zit er dus ook wel in.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig jij kijkt ook voetbal zo af en toe
Erg raar en dom dat ze dat in Grunn nog niet hebben. Had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef -Hans- het volgende:
http://nos.nl/l/170212quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:51 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/wk2010/audio/170156-radioverslag-31-robben.html
Whaha, het codewoord was Naaimachine
Ja, wtfquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://nos.nl/l/170212
dit is ook geweldig die meligheid tussen Sneijder, van der Vaart, de Jong en van Gelder
Valt mij ook tegen, maar de horeca is niet helemaal voor omdat ze bang zijn om inkomsten mis te lopen (geneuzel).quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:43 schreef alors het volgende:
[..]
Erg raar en dom dat ze dat in Grunn nog niet hebben. Had ik niet verwacht.
Maar mensen, wat een wedstrijd! Iedereen dacht dat de wedstrijd al voorbij was op een gegeven moment, maar toen was het nog steeds billenknijpen... Jezus we staan gewoon in de finale, ik kan het nog steeds niet geloven!!![]()
quote:Ginger Ninja - Sunshine
Tim Berg - Bromance (Avicii Remix)
Goedemorgen Hansquote:
Dat gaat wat worden met Jouw WK-finale dan a.s. zondag.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. The day after the fucking incredible night before
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat wat worden met Jouw WK-finale dan a.s. zondag.
Nederland ontploft!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Idd. Vroeg me gisteravond al af hoe groot het feest zondag wel niet wordt als we winnen. Het was gisteren al zo groot
.
Ik ga de wedstrijd, net als gisteren, kijken bij m'n beste vriend en ik heb, ondanks dat het een klein kwartiertje fietsen is, wel alvast een logeerbed gereserveerd bij hem.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Idd. Vroeg me gisteravond al af hoe groot het feest zondag wel niet wordt als we winnen. Het was gisteren al zo groot
.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga de wedstrijd, net als gisteren, kijken bij m'n beste vriend en ik heb, ondanks dat het een klein kwartiertje fietsen is, wel alvast een logeerbed gereserveerd bij hem.
Zou je denken?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]! Ik ga in Eindhoven kijken. Op het Stratumseind, dus ik verwacht dat daar ooknwel 'iets' te doen zal zijn
.
Niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:49 schreef Sersjee het volgende:
![]()
![]()
Rancid
![]()
![]()
![]()
RAN-fuckin'-CID! Overdag! Woehoe!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:36 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
Ik dacht trouwens eerst dat dit Bill Withers was, stem lijkt er wel op
geniaal hequote:Op woensdag 7 juli 2010 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het radiocommentaar van Jack![]()
http://nos.nl/wk2010/artikel/170113-nederland-in-wkfinale.html rechtsonder
Ik zag het net terug ja, prachtigquote:
Was dit live? Ja... Echt zo geniaal dat einde ookquote:
Iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag het net terug ja, prachtigV/d Vaart ook helemaal op het laatst: 'wordt dit opgenomen?'
Ge-ni-aal.quote:
Mwah, best leuk voor de mensen die dan thuiskomenquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ge-ni-aal.
Btw, vannacht werd de wedstrijd nog een keer helemaal vanaf heb begin uitgezonden héDikke faal, rond 1 uur ofzo was dat
iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ge-ni-aal.
Btw, vannacht werd de wedstrijd nog een keer helemaal vanaf heb begin uitgezonden héDikke faal, rond 1 uur ofzo was dat
oh leuk! waar is het rodetorenplein dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:41 schreef Pino112 het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)p-Rodetorenplein.ece
Gaat ik zondag heen
Naast het Maagjesbolwerk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:50 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
oh leuk! waar is het rodetorenplein dan?
Denk dat je ouders het wel zullen begrijpen als jij voor deze historische gebeurtenis wat later naar hen gaatquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Naast het Maagjesbolwerk.
Ik twijfel nog. M'n ouders verwachten dit weekend ook een bezoekje van me, maar 't lijkt me wel errug tof om zondag de finale op het rodetorenplein te gaan checken. M'n buren riepen er gisteren direct wat over. Twijfeltwijfel
Crazy little thing called love
PVDA burgemeesterquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:21 schreef -Hans- het volgende:
Geen groot scherm in de binnenstad. Jammer!
Zal de BNN 101TV-redactie wel weer zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:39 schreef alors het volgende:
Wat hebben ze nu weer op de webcamDraaien ze een keer Marvin Gaye, hoor ik alleen maar een dom racespel ofzo
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:55 schreef borisz het volgende:
Je verzint het ook niet he. De PvdD heeft in Amsterdam 1 raadslid Zijn naam: van Lammeren.
Dan ga ik juist eerder wegquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat je ouders het wel zullen begrijpen als jij voor deze historische gebeurtenis wat later naar hen gaat.
Nice.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ga ik juist eerder wegIk ga vrijdag heen en normaal gesproken zou ik op maandag terug gaan, gratis enzo. Maargoed, als ze me willen sponsoren qua reis (en dat doen ze meestal wel
), dan ben ik zondag ook op het Rodetorenplein te vinden!
Wat is daar voor dikke faal aanquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ge-ni-aal.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:27 schreef naatje_1 het volgende:
#ekstraweekend dus ook op Nederland 3? ;-) “@roeklips: Om 12.00 uur overleg met #3FM en #101 over vergroten samenwerking.”
@michielveenstra
huh?
quote:roeklips: @michielveenstra Daar hebben we inderdaad over gehad.
Erg optimistisch die Coen.quote:Coen & Sander Show vanuit Zuid-Afrika op 3FM
De Coen & Sander Show van 3FM reist voor de finale van het WK af naar Zuid-Afrika. Coen Swijnenberg en Sander Lantinga zullen daarvandaan drie uitzendingen maken: op vrijdag van 16:00 tot 19:00 uur en in het weekend van 12:00 tot 15:00 uur.
De afgelopen weken reiden de dj's met een mobiele studio door Nederland om elke middag De Coen & Sander Show WK-tour te presenteren. Nu Nederland de finale heeft bereiken heeft BNN besloten de dj's naar Zuid-Afrika te sturen. Ook hier zullen de dj's rond trekken met een mobiele studio. Ze gaan onder meer naar de trainingen van het Nederlands elftal en gaan op pad met de supporters.
"In de euforie na de halve finale kreeg ik zowel van BNN als 3FM sms'jes dat we nu echt naar Zuid-Afrika moeten om onze WK-Tour met een klapper af te sluiten. We hebben dit fantastische plan in één dag uit de grond gestampt. Ik kan nog steeds nauwelijks geloven dat ik er zondag bovenop sta als Nederland wereldkampioen wordt", aldus Coen Swijnenberg.
HOORDE het net op 3FM.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:10 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)-Zuid-Afrika-op-3FM/
[..]
Erg optimistisch die Coen.
En wie betaalt dat??? Alsof het nodig is om van daaruit uit te zenden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:10 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)-Zuid-Afrika-op-3FM/
[..]
Erg optimistisch die Coen.
Ja, dat kan idd. 3FM niet aangehad vandaag, nu wel.quote:
Welkom zou ik dan zo zeggen! Heb 'm ook net aanquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat kan idd. 3FM niet aangehad vandaag, nu wel.
Ik blijf dat naaimachine-geluid geniaal vinden
Jij en ik !!!1quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En wie betaalt dat??? Alsof het nodig is om van daaruit uit te zenden.
http://twitter.com/ronaldizendoore/status/17960039502quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vast niet geheel op hun kosten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://twitter.com/ronaldizendoore/status/17960039502
Zullen zij wel betalen: "Reisorganisator Mambo Reizen & Cirkel Vakanties"
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut wait, iemand jarig?
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd![]()
ja he, zo kunnen we nog wel ff doorgaan maar vooruitquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:54 schreef -Hans- het volgende:
Feliciteer hier ook Roel met zijn 36.000 TWEET. RESPECT !![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:54 schreef -Hans- het volgende:
Feliciteer hier ook Roel met zijn 36.000 TWEET. RESPECT !![]()
![]()
.
Tnx ! Had geen zin om het op te zoeken want heb met 1 hand een pistolet vast en met die andere moet ik typen. Sta ff in de relax modusquote:
Dank!quote:
Your welcome! Zag er leuk uitquote:
Kom OP zeg.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je weet toch dat in Roels ogen het nog niet goed zou zijn als Coen en Sander een middag in een bejaardenhuis gingen helpen?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Je weet toch dat in Roels ogen het nog niet goed zou zijn als Coen en Sander een middag in een bejaardenhuis gingen helpen?
Ik vond hem anders wel genieten...quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:52 schreef Paul-89 het volgende:
Sorry hoor maar dit nummer is toch gewoon 3 keer niks ?
Ik vind het ook een mooi, lief liedje voor zo'n harde, lompe sport als dat voetbal soms kan zijn. Echt een mooie momentopname, voorzichtig denken en hopen op een finaleplaats, geen ge-"HEUJJJJHOOOO HUP HUP ALLEE ALLEE" maar gewoon, een schietgebedje en wat vraagjes aan de Koningin.quote:
haha nooit geweten die FOK! Logquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Het niezen van Michiel deed mij aan onderstaand denken..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof lowlands 2007.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
1000 maar? Ik zit volgens mij stukken hoger...quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:17 schreef -Hans- het volgende:
Zit ff in de backup te neuzen van mijn webserver, maar heb dus 'gewoon' meer dan 1000 captures afkomstig van het webcam beeld uit de studio. Oeps! Zitten trouwens wel leuke plaatjes tussen.
Bol_Wan hej !![]()
Ik geloof je directquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
1000 maar? Ik zit volgens mij stukken hoger...
hoe kom je daar zo bijquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik geloof je direct't zijn er trouwens 1108
.
| Biffy Clyro is vast de nieuwe Megahit!
Ik hoop het!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Biffy Clyro is vast de nieuwe Megahit!
Is Stenders weer bezig op KX?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik geloof je direct't zijn er trouwens 1108
.
| Biffy Clyro is vast de nieuwe Megahit!
Een gevoel ! maar dat gevoel klopt eigenlijk nooit dus het zal nu ook wel weer wat anders zijnquote:
Het is 440 MB maar moet het nog ff filteren want er zit volgens mij ook echt meuk tussen. Filmpjes/audio fragmenten enzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef gerbenp het volgende:
Hans, gooi heel het cap archief maar online. Ik heb wel ruimte voor alles
Oh, kan nog makkelijk. Heb toch 5 gb diskspace en 4 tb traffic usagequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is 440 MB maar moet het nog ff filteren want er zit volgens mij ook echt meuk tussen. Filmpjes/audio fragmenten enzo.
heb ik de laatste tijd heel vaak, dat je usericons niet meer, denk dat et komt door nieuwe vormgeving of ietsquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef gerbenp het volgende:
Is mijn usericon trouwens pleiten of ben ik nou zo gek?
Webicons kunnen niet meer, ivm privacy en load-problemen. Sinds gisteren, blijkbaar. Je kan nu alleen je icons uploaden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:07 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
heb ik de laatste tijd heel vaak, dat je usericons niet meer, denk dat et komt door nieuwe vormgeving of iets
ik schrok er van!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een gevoel ! maar dat gevoel klopt eigenlijk nooit dus het zal nu ook wel weer wat anders zijn
[ afbeelding ]
Captain_Slow. Denk dat we ff tot vrijdag moeten wachten
[ afbeelding ]
Oeh! dat is wel vetquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Oh, kan nog makkelijk. Heb toch 5 gb diskspace en 4 tb traffic usagegratis!
Waar haal jij al die ruimte nu weer vandaan. Ergens een VPSje gehuurd in de VS ofzo?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Oh, kan nog makkelijk. Heb toch 5 gb diskspace en 4 tb traffic usagegratis!
Wat Cee zei. Uitleg: Mededeling mbt webiconsquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef gerbenp het volgende:
Is mijn usericon trouwens pleiten of ben ik nou zo gek?
Haha niet schrikken joh! hartstikke leuk plaatjequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik schrok er van!Maar denk dat ik mijn haar weer wat korter ga doen
Dat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Een juweeltjeRoger Sanchez - Another Chance
vriend heeft een server, kreeg het gratis. hoef niets te betalenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waar haal jij al die ruimte nu weer vandaan. Ergens een VPSje gehuurd in de VS ofzo?
Ah, nice. Met die verhoogde limieten kan ik m´n geanimeerde kat weer als usericon instellen (was lange tijd een still vanwege de beperkte ruimte).quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat Cee zei. Uitleg: Mededeling mbt webicons
Nounou, mazzelaar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:25 schreef gerbenp het volgende:
[..]
vriend heeft een server, kreeg het gratis. hoef niets te betalen.
*kuch* Als je er dan toch niks mee doet, zet er dan EW in beeld en geluid op *kuch*quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:25 schreef gerbenp het volgende:
[..]
vriend heeft een server, kreeg het gratis. hoef niets te betalen.
Borisz en Webhawk om precies te zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef -Hans- het volgende:
borisz ?
[ afbeelding ]
Wie is dit??
[ afbeelding ]
Tim Knol. Top!
Thanks! Webhawk, aha! kon er echt niet opkomenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Borisz en Webhawk om precies te zijn.
Webhawk gooide toen nog per ongeluk een badeend uit het op een kier staande raam...
Ah, daar is dus uit het raam ontstaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef Sirolf het volgende:
Webhawk gooide toen nog per ongeluk een badeend uit het op een kier staande raam...
Het einde is inderdaad beter dan het beginquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Naar mate het nummer (of moet ik 'de track' zeggen?) vordert gaat het volume steeds harder hier... is dat normaal?
En wat als je voor antiroos bent?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Captain_Slow het volgende:
..... tegen antiroos, dan ben je dus voor Roos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |