Ik hoop het!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Biffy Clyro is vast de nieuwe Megahit!
Is Stenders weer bezig op KX?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik geloof je direct't zijn er trouwens 1108
.
| Biffy Clyro is vast de nieuwe Megahit!
Een gevoel ! maar dat gevoel klopt eigenlijk nooit dus het zal nu ook wel weer wat anders zijnquote:
Het is 440 MB maar moet het nog ff filteren want er zit volgens mij ook echt meuk tussen. Filmpjes/audio fragmenten enzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef gerbenp het volgende:
Hans, gooi heel het cap archief maar online. Ik heb wel ruimte voor alles
Oh, kan nog makkelijk. Heb toch 5 gb diskspace en 4 tb traffic usagequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is 440 MB maar moet het nog ff filteren want er zit volgens mij ook echt meuk tussen. Filmpjes/audio fragmenten enzo.
heb ik de laatste tijd heel vaak, dat je usericons niet meer, denk dat et komt door nieuwe vormgeving of ietsquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef gerbenp het volgende:
Is mijn usericon trouwens pleiten of ben ik nou zo gek?
Webicons kunnen niet meer, ivm privacy en load-problemen. Sinds gisteren, blijkbaar. Je kan nu alleen je icons uploaden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:07 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
heb ik de laatste tijd heel vaak, dat je usericons niet meer, denk dat et komt door nieuwe vormgeving of iets
ik schrok er van!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een gevoel ! maar dat gevoel klopt eigenlijk nooit dus het zal nu ook wel weer wat anders zijn
[ afbeelding ]
Captain_Slow. Denk dat we ff tot vrijdag moeten wachten
[ afbeelding ]
Oeh! dat is wel vetquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Oh, kan nog makkelijk. Heb toch 5 gb diskspace en 4 tb traffic usagegratis!
Waar haal jij al die ruimte nu weer vandaan. Ergens een VPSje gehuurd in de VS ofzo?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Oh, kan nog makkelijk. Heb toch 5 gb diskspace en 4 tb traffic usagegratis!
Wat Cee zei. Uitleg: Mededeling mbt webiconsquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef gerbenp het volgende:
Is mijn usericon trouwens pleiten of ben ik nou zo gek?
Haha niet schrikken joh! hartstikke leuk plaatjequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik schrok er van!Maar denk dat ik mijn haar weer wat korter ga doen
Dat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Een juweeltjeRoger Sanchez - Another Chance
vriend heeft een server, kreeg het gratis. hoef niets te betalenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waar haal jij al die ruimte nu weer vandaan. Ergens een VPSje gehuurd in de VS ofzo?
Ah, nice. Met die verhoogde limieten kan ik m´n geanimeerde kat weer als usericon instellen (was lange tijd een still vanwege de beperkte ruimte).quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat Cee zei. Uitleg: Mededeling mbt webicons
Nounou, mazzelaar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:25 schreef gerbenp het volgende:
[..]
vriend heeft een server, kreeg het gratis. hoef niets te betalen.
*kuch* Als je er dan toch niks mee doet, zet er dan EW in beeld en geluid op *kuch*quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:25 schreef gerbenp het volgende:
[..]
vriend heeft een server, kreeg het gratis. hoef niets te betalen.
Borisz en Webhawk om precies te zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef -Hans- het volgende:
borisz ?
[ afbeelding ]
Wie is dit??
[ afbeelding ]
Tim Knol. Top!
Thanks! Webhawk, aha! kon er echt niet opkomenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Borisz en Webhawk om precies te zijn.
Webhawk gooide toen nog per ongeluk een badeend uit het op een kier staande raam...
Ah, daar is dus uit het raam ontstaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef Sirolf het volgende:
Webhawk gooide toen nog per ongeluk een badeend uit het op een kier staande raam...
Het einde is inderdaad beter dan het beginquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Naar mate het nummer (of moet ik 'de track' zeggen?) vordert gaat het volume steeds harder hier... is dat normaal?
En wat als je voor antiroos bent?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Captain_Slow het volgende:
..... tegen antiroos, dan ben je dus voor Roos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |