http://twitter.com/ronaldizendoore/status/17960039502quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En wie betaalt dat??? Alsof het nodig is om van daaruit uit te zenden.
Vast niet geheel op hun kosten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://twitter.com/ronaldizendoore/status/17960039502
Zullen zij wel betalen: "Reisorganisator Mambo Reizen & Cirkel Vakanties"
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut wait, iemand jarig?
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd![]()
ja he, zo kunnen we nog wel ff doorgaan maar vooruitquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:54 schreef -Hans- het volgende:
Feliciteer hier ook Roel met zijn 36.000 TWEET. RESPECT !![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:54 schreef -Hans- het volgende:
Feliciteer hier ook Roel met zijn 36.000 TWEET. RESPECT !![]()
![]()
.
Tnx ! Had geen zin om het op te zoeken want heb met 1 hand een pistolet vast en met die andere moet ik typen. Sta ff in de relax modusquote:
Dank!quote:
Your welcome! Zag er leuk uitquote:
Kom OP zeg.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En wie betaalt dat??? Alsof het nodig is om van daaruit uit te zenden.
Je weet toch dat in Roels ogen het nog niet goed zou zijn als Coen en Sander een middag in een bejaardenhuis gingen helpen?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Je weet toch dat in Roels ogen het nog niet goed zou zijn als Coen en Sander een middag in een bejaardenhuis gingen helpen?
Ik vond hem anders wel genieten...quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:52 schreef Paul-89 het volgende:
Sorry hoor maar dit nummer is toch gewoon 3 keer niks ?
Ik vind het ook een mooi, lief liedje voor zo'n harde, lompe sport als dat voetbal soms kan zijn. Echt een mooie momentopname, voorzichtig denken en hopen op een finaleplaats, geen ge-"HEUJJJJHOOOO HUP HUP ALLEE ALLEE" maar gewoon, een schietgebedje en wat vraagjes aan de Koningin.quote:
haha nooit geweten die FOK! Logquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Het niezen van Michiel deed mij aan onderstaand denken..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof lowlands 2007.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
1000 maar? Ik zit volgens mij stukken hoger...quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:17 schreef -Hans- het volgende:
Zit ff in de backup te neuzen van mijn webserver, maar heb dus 'gewoon' meer dan 1000 captures afkomstig van het webcam beeld uit de studio. Oeps! Zitten trouwens wel leuke plaatjes tussen.
Bol_Wan hej !![]()
Ik geloof je directquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
1000 maar? Ik zit volgens mij stukken hoger...
hoe kom je daar zo bijquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik geloof je direct't zijn er trouwens 1108
.
| Biffy Clyro is vast de nieuwe Megahit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |